Većina automobila iz 2000-te pa nadalje ne izbacuje airbag ako nije vezan pojas. Znam to jer je moj diplomski bio Sistemi podsetnika za vezivanje sigurnosnih pojaseva i tu sam koristio dosta literature i istraživanja vezana za rad airbag-a. U početku povoja airbag-ova su ispaljivani airbagovi u zavisnosti od jačine udara. Posle su Volvo, SAAB i neki proizvodjaci radili analize i testiranja i dosli do zaključaka da usled nevezivanja sigurnosnog pojasa se višestruko povećava rizik povreda nastalih usled odbijanja tela čoveka od airbaga i povreda nastalih udaranjem u vrata, drugo sedište, drugog putnika ili nešto trece iz kabine. Vrlo brzo je to usvojeno i airbag je usko vezan za pojas. Neka vozila koja imaju samo osnovni set airbag-ova iz nižeg paketa opreme, gde postoji airbag za vozača i ponekad za suvozača nema senzor vezanog pojasa i tu će izleteti airbag bio vezan ili ne.
Na konkretnom snimku BMW-a izleteli su pojasevi tamo gde se i desio udarac, nema potrebe da izlece vozački airbag ako ne postoji udarac od napred. Takođe, na mnogo polovnih vozila su airbagovi ispaljeni, posle nisu stavljeni drugi a dijagnostikom su isključeni da ne javljaju grešku i kao takvi nikad neće ni biti ispaljeni...
Sent from my iPhone using Tapatalk