kuglu koja ide odozdo u glavcinu drze 3 srafa za kljuc 13 koji su zasrafljeni sa donje strane, i kad se otpuste kugla sa nosacem moze da seta nekih pola centimetra do centimetar naprijed nazad,,,,tj lijevo desno u odnosu na osu automobila, i izvlacenjem napolje siri se raspon tockova a uvlacenjem smanjuje.
sirenjem raspona dobija se tocak koji je u donjoj zoni isturen malo napolje, a uvlacenjem se i sam tocak uvlaci.
ako tu ne moze da se podesi tj i pored pomijeranja nije dovoljno onda se otpustaju 2 srafa sa gornje strane kljuc 17 koji drze amortizer i vezuju amort sa glavcinom,i posto i oni kad se otpuste ima lufta, tu moze da se izvrsi pomijeranje takodje naprijed nazad kao i gore dole,,,,ali bilo kakvo pomijeranje glavcine zahtijeva reglazu, i uskladjivanje kraja spone sa novom situacijom, jer izvlacenjem tocka napolje u donjoj zoni krajnica ce da povuce tocak na unutra u zadnjoj sredjnoj zoni i recimo navodim primjer ako obje kugle max izbacis napolje, tockovi ce da stoje malo razrooko, tj, jedan ce da vuce malo lijevo a jedan desno, rasirice se prednji kraj, e to se sredi na krajnicama uskladi i to je to,,,,
ali za sve to treba kontrolni uredjaj,,,optika,,,,tako da se to kuci moze odraditi, ali odmah voziti kola na optiku trapa da se podesi