jurimo30VW Početnik
"majstora" ima dobrih ,ali dobrih i postenih ljudi medju njima jako malo,posle losih iskustava sto licnih sto od poznanika vec 10godina odrzavam auto u servisu "bugarcic" ,ispod vidikovca a iznad rakovice,to valjda pripada kijevu jebem li ga,20 km mi je od kuce ali mi nije problem i za najmanju sitnicu koju mogu i sam da zavrsim da odem do njega.losih primera po zemunu mogu da navodim do sutra,bugi je jedini lik kome mogu da ostavim auto i da ne razmisljam sta ce da li ce kako ce..
Ja imam lose iskustvo sa Bugarcicem,ne mogu da kazem da je los majstor,niti da je derikoza,ali nije nesto preterano ljubazan u smislu, kad ga nesto pitas,odgovori preko volje, ako ga pitas jos nesto - nemoj da me pitas radim,kao da radi operaciju na otvorenom srcu. Inace Bugija znam dugo i pre nego sto sam poceo da odrzavam auto kod njega. Uglavnom, da li je napravio previd ili sta se desilo nemam pojma, uglavnom mislim da mi je zbog njegovog previda i greske, vremenom,jer se motor pregrevao, otisao dihtung glave. Odrzavao sam kod njega Mk2 1,6 benzinca od prvog dana kada sam ga kupio. Cim je kupljen zamenjen zupcasti kais zamenjeno ulje i antifriz. Kad je sve uradio, upalili smo auto da se zagreje ,otvori termostat i ukljuci ventilator. Usput je radio jos jedan auto,imao je tada jednog radnika. Sedim ja u autu i cekam da upali ventilator hladnjaka,skala prelazi polovinu,jos ne pali ventilator,kazem mu da je presao polovinu i ne pali,on odgovari "to je tako kod njih",vec je na pola rastojanja do sledece crte, opet ga zovem i u tom momentu ventilator se pali. "Eto u redu je" kaze on i platim mu i odem. Inace na tabli je bio izvucen prekidac da se rucno pali ventilator (tako sam ga kupio) i posto me je nerviralo to sto pali, da kazem kasno,palio sam ga sam,ali kad vec predje sredinu. Uglavnom posle 3-4 godine mi oslabi onaj vakum uredjaj na glavnom kocionom i ja dodjem do Gileta iz Kikindske u Borci,(mozda ga neki od vas i znaju,subotom je na Bubanj potoku,prodaje delove) kupim kod njega nov uredjaj,a rekli su mi da nigde necu naci nov,samo polovan,eto Gile je imao i to nov,ugradi on to meni i posto mi je bio blize nego Bugarcic,a ima i delove, sto nove sto polovne,pocnem da idem kod njega. U jednom trenutku pocne da mi curi antifriz,na crevu hladnjaka,ja zategnem selnu,procuri na drugom mestu i tako u krug. Odem kod Gileta,pogleda on,vidi da su creva tvrda kao kamen i covek mi kaze da je najverovatnije otisao dihtung glave. Sta da radim,moram da odradim,skinemo glavu, odnesemo na ravnanje, Gile to sve posle sklopi,upalimo auto i cekamo da se zagreje i upali ventilator.Gile sedi u kolima i kad je skala stigla do pola a ventilator nije upalio covek ugasi motor i kaze "ne radi ti prva brzina na ventilatoru" ! ! ! Zameni covek i to, upali auto i ventilator se upali,cim je presao sredinu,ma milimetar je puno....radio kratko i iskljucio se. Posle toga povremeno sam kontrolisao creva,posle voznje,vise nisu bila tvrda.
Meni je radila samo druga brzina na tom davacu i bilo mi je potpuno neshvatljivo da je Bugarcic to prevideo,uglavnom mislim da je zbog tog pregrevanja na kraju otisao dihtung glave. Zbog toga ne preporucujem Bugarcica a i nije bas preterano strpljiv i ljubazan.