Meni ovo liči na loše dizne ili kasno paljenje ili i jedno i drugo... Ako ti motor radi suviše "meko" i nema onog karakterističnog čvokaranja za dizela i ako malo kašljuca i trza dok je hladan, onda je paljenje verovatno na kasnije. To se lako proveri na dijatnostici, a paljenje se podešava pomeranjem remenice boš-pumpe kada se olabave tri šrafa "13" na samoj remenici i to tako što se onda ključem 22 malo zakrene osovina pumpe u smeru kazaljke na satu (gledano sa strane prema remnici pumpe) da bi se pomerilo ka ranijem paljenu, pošto su rupe na remenici prošlicovane, a onda se pre paljenja naravno zategnu ona tri šrafa, pa se opet gleda dijagram na dijagnostici... Posao od 10-15 minuta za iskusnog majstora! Na starim G2 se pomerala pumpa za podešavanje ugla paljenja, ali ovo je mnogo prostije. Treba proveriti i dizne kod bošiste i videti da li bacaju maglu ili su "propišale" i da li su naštelovane na dobar radni pritisak (neke su na 190 a neke na 220 bara u zavisnosti od serije motora od 66kw). Ako su dizne loše nekada pomogne i produvavanje uložaka dizni i kuvanje u ultrazvučnoj kadici, a nekada moraju da se menjaju ti ulošci...