Autor Tema: Curenje ulja sa donje strane motora MK3 TDI  (Pročitano 11495 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Curenje ulja sa donje strane motora MK3 TDI
« poslato: Februar 24, 2019, 10:17:09 posle podne »
Kako reče prodavac u Mašinskoj radionici na Dušanovcu: Stari automobili imaju draž..... I ja kažem, nikad nije dosadno
 lollol

Elem, i ranije sam imao curenje i bio mi masan šus pleh plastični dole i onaj plastični poklopac kartera. Nisam tome pridavao pažnju, vozim tako godinama. Mislio sam da sada kada menjam semering ka menjaču na radilici toga neće biti. Medjutim sada mi se čini da više curi i to na sastavu motora i menjača, tu je i ranije bilo masno i curelo.
Koliko vidim odozgo ne može da bude, EGR je suv, ne curi na poklopcu glave, tu je suvo, malo mi je masno na račvi na glavi gde su ona tri grejača antifriza i masna je malo magistrala ulja što dovodi ulje do turbine, što znači da me zeza i nov semering na radilici. Ništa mi ovi serviseri nisu rekli, a gledao sam zamajac kad je skinut, sa strane prema radilici nisam video ni "M" od masno.
E sad, neka moja razmišljanja.... Pošto je verovatno semering, kao i ranije, pošto meni malo motor troši ulja, da možda ne duva malo motor kompresiju dole u karter, i sada i ranije, i da li ima logike da je sad ta kompresija još jača ili možda pritisak ulja, jer su menjani i leteći i ležeći i aksijalni ležajevi, pa to mora negde da izbije.
Moram da pređem određenu kilometražu pa da vidim koliki je to gubitak ulja (uz njegovu normalnu potrošnju).
Hvala svima!
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Curenje ulja sa donje strane motora MK3 TDI
« Odgovor #1 poslato: Februar 24, 2019, 10:31:38 posle podne »
Možda ti je ukopana radilica kod semeringa ili nije dobro ploča stegnuta ako tu curi.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Curenje ulja sa donje strane motora MK3 TDI
« Odgovor #2 poslato: Februar 24, 2019, 10:48:01 posle podne »
Ne znam dal' je ukopana, nisam gledao, nisam ni razmišljao o tome. Radilica je stavljena polovna, moja fabrička je skinuta zbog problema sa čelom o kojem sam već pisao. Da ploču nisu stegli ne verujem. Pa jel' samo na semeringu može da curi, koliko se razumem samo tu?
Šta mi je činiti, vozim kenjam i brzine menjam, i pratim potrošnju ako ne ode na set kvačila pa ne počne da proklizava...
Jer da bi se pregledala radilica i ploča semeringa eventualno opet mora menjač dole...
A otišao sam u dobar servis, i stvarno nisam video takvog servisera u poslednjih 15-20 godina... Al' eto.... Ma stare automobile su svi otpisali, možda još negde ima neki entuzijasta koji, ali teško.. Jedino ti Raco i ostali koji rade za svoju dušu i polako. A možda je i gledao da li je ukopana radilica, možda je dobra. Otići ću da pitam.
Ali imam takav osećaj da kad odem u servis gde su parkirani Audi A6 3.0 TDI, Q7, Tuareg, GTI šestica i ja dođem krbuljom Golfom trojkom i pitam, zašto mi cure sa donje strane motora, da me gledaju i pomisle, curi zato što je prešao 620 kkm, i zato što ima 22 godine, al' neće to da mi kažu, nego se susdržavaju...
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Curenje ulja sa donje strane motora MK3 TDI
« Odgovor #3 poslato: Februar 25, 2019, 01:41:25 pre podne »
Ova površina na koju naleže semering može dobro da se ukopa pa ne pomaže poliranje, sve zavisi kako novi semering nalegne. Trebao si proveriti noktom kakve su brazde i ima li ih pri kupovini polovne radilice. Može da pušta i pored ploče semeringa ka bloku ili ka karteru, pogledaj kroz rupu za zupčenje ima i masnih tragova na zamajcu.







Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Curenje ulja sa donje strane motora MK3 TDI
« Odgovor #4 poslato: Februar 25, 2019, 08:53:06 pre podne »
Mislim da sam gledao na radilici nije bilo ukopano. Vidim da ima još jedan dihtung pre ploče sa semeringom, da nije na njemu da curi.




Možda me tu hebe, jer kad su mi završili menanje radilice, nisam prešao ni 15 km, došao kući i uzeo plastični šuspleh da namestim, ona plastična zakovica što drži plastični poklopac kartera što je na na strani ka zamajcu, već je bila masna sa donje strane, a ona se ubada u blok, a odozgo koliko vidim nema gde da curi.
Tu se ubada.







To pojašnjava da mi je i ranije curelo tu, pa se sliva dole, ali ne ide ka zamajcu i setu. Jer je set suv bio, a godinama mi curelo.
Ccccc, vide da je bilo curenja ulja i po karteru i po poklopcu i po šus plehu i to vide da je sveže, da non-sstop curi i da ne pogledaju i da mi kažu da kupim i taj dihtung.... Šta reći? Ako je do njega, ako nije do semeringa.
Da pogledam da li ima ulja na zamajcu, ako ima onda je to belaj.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Curenje ulja sa donje strane motora MK3 TDI
« Odgovor #5 poslato: Februar 25, 2019, 10:30:47 pre podne »
Ne valja samo ako su vratili ploču sa starim dihtungom, novi ne mora ni da se stavlja, može i silikonom da se zadihtuje. Meni je na bloku ta površina mašinski obrađena (očišćena i poravnata) a ploču sam na vodenu šmirglu na staklo izravnao i ubacio novi semering. Niko od majstora neće da se zeza sa čišćenjem da ga picani sat vremena, očiste ostatke starog dihtunga stave novi i u 90% slučajeva to lepo dihtuje u ostalih 10% kad curi onda je stara lešina kriva. Gde curi nećeš moći da znaš dok se ne rasturi, vidi prvo karter da se skine pregleda pa ponovo zadihtuje.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Curenje ulja sa donje strane motora MK3 TDI
« Odgovor #6 poslato: Februar 25, 2019, 12:14:58 posle podne »
Hvala ti Raco, car si, baš si voljan da pomogneš!
Zamajac je suv, gledano kroz rupu za zupčenje. Stavili su to oni na stari dihtung. Jel' na novi dihtung kartera ide diht masa fabrički?
Ako ide a mislim da oni nisu stavili, onda je možda i tu u problemu.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Curenje ulja sa donje strane motora MK3 TDI
« Odgovor #7 poslato: Februar 25, 2019, 01:34:13 posle podne »
Ne ide diht masa,samo dihtung zaptiva neravnine. Stari dihtung je kompresovan i krt pa se menja a košta oko 200 din. Umesto dihtunga može silikon za motore samo treba da se pazi na količinu da ne završi u motoru.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Curenje ulja sa donje strane motora MK3 TDI
« Odgovor #8 poslato: Februar 25, 2019, 02:08:00 posle podne »
Stavljen je novi dihtung kartera, a platio sam ga 2000 dinara u Kit Komercu, a u drugim radnjama je bio i skuplji... Video sam stari kako je izgledao, krt je bio.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4811
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-120
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Curenje ulja sa donje strane motora MK3 TDI
« Odgovor #9 poslato: Februar 25, 2019, 09:38:28 posle podne »


Trebao si ovakav dihtung staviti. Jest da je za TD ali pase
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Curenje ulja sa donje strane motora MK3 TDI
« Odgovor #10 poslato: Februar 27, 2019, 12:39:12 posle podne »
Taj je još skuplji. A zašto su na TD i D običan, stavili tu "zaštitu od prelivanja" kako piše u ETKI, a na TDI i SDI samo običan dihtung?
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Curenje ulja sa donje strane motora MK3 TDI
« Odgovor #11 poslato: Februar 28, 2019, 07:30:40 posle podne »
Danas ga stisnem, još napolju toplo, nervira me što lamela hvata kao i stara, kao da nisam menjao... Reko' da ne proklizava zbog curenja ulja, sagenm se dole, ono kaplje. Iznerviram se, psujem majstore, sve živo, i pravac servis gde sam menjao radilicu. Objasnim stvar, kaže čovek, nisam primetio da je curelo ranije, ja mu kažem za dihtung prema bloku a pre ploče sa semeringom, on kaže nema tu dihtung nego na ploči semeringa ima gumica. Aaaaaa.... Gde bre nema dihtung, Etka kaže ima. Pitam kad da dođem, oni u gužvi, kao dođi sledeće nedelje. K'o da čeka sledeću nedelju...
Dođem kući i na posao.. Skinem šus pleh, vidi se curenje neko, skinem plastični poklopac kartera, isto. Skinem lim donji do menjača, vidi se zamajac sa zadnje strane, suvo. Karter nema ništa, dihtuje sve. Obrišem malo, pogleda komšija, kao šta si se uspaničio nigde nema curenja. Upalim auto, isturiram malo, radio u leru 15 minuta, nigde nema ništa.
Operem sve i malo blok sa donje strane obrišem i montiram sve, u nadi da je to sve bilo od ranije odozgo, pa da sam sad naleteo na neku vodu pa je zato kapljalo.
Dođem kući, upalim Etku, ono stvarno sad se pravi ploča sa semeringom na kojoj ima gumica, te se tako ne stavlja dihtung. Čovek u pravu. E sad dal' će još da curi, će vidimo...
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Curenje ulja sa donje strane motora MK3 TDI
« Odgovor #12 poslato: Mart 01, 2019, 12:20:09 pre podne »
Jesi li ti video šta kaplje ulje ili voda?
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Curenje ulja sa donje strane motora MK3 TDI
« Odgovor #13 poslato: Mart 01, 2019, 12:29:38 pre podne »
Možda ti kaplje kočiono ulje, zato ti je loše kvačilo uskoro će i kočnice  :huh:
Jednom drugu trošilo 1l na 1000km, kaže kad počnu da šište kočnice onda je pri kraju mora da se doliva  lollol
Samo pazi da ne počne da šišti  lollol
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Curenje ulja sa donje strane motora MK3 TDI
« Odgovor #14 poslato: Mart 01, 2019, 09:48:05 pre podne »
Nije kočiono. Bilo je malo vode, verovatno sam prešao kroz neku vodu, pa se uspaničio. Curka mi malčice na pumpi za vodu, al' to je kap na 50 km, a i to je sa druge strane. Kad sam skinuo šus pleh, koji sam montirao lično posle zamene radilice, a i stavio sam drugarov, oprao ga, moglo se lizati sa njega, na njemu je bilo ulja tačno ispod dela bloka, gde je ona rupa gde se zabada plastična zakovica koja drži plastični poklopac kartera. Obzirom da je zamajac  suv, onda je ili to nešto od ranije, ili me nešto drugo zajebava. Sinoć ga vozio, ništa ne vidim, pipam tu ruku na bloku, nema ulja...
Moram skinuti šus pleh, poklopac kartera, i odvesti auto na pranje motora odozdo, odozgo.... pa pratiti situaciju.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.