Danas ga stisnem, još napolju toplo, nervira me što lamela hvata kao i stara, kao da nisam menjao... Reko' da ne proklizava zbog curenja ulja, sagenm se dole, ono kaplje. Iznerviram se, psujem majstore, sve živo, i pravac servis gde sam menjao radilicu. Objasnim stvar, kaže čovek, nisam primetio da je curelo ranije, ja mu kažem za dihtung prema bloku a pre ploče sa semeringom, on kaže nema tu dihtung nego na ploči semeringa ima gumica. Aaaaaa.... Gde bre nema dihtung, Etka kaže ima. Pitam kad da dođem, oni u gužvi, kao dođi sledeće nedelje. K'o da čeka sledeću nedelju...
Dođem kući i na posao.. Skinem šus pleh, vidi se curenje neko, skinem plastični poklopac kartera, isto. Skinem lim donji do menjača, vidi se zamajac sa zadnje strane, suvo. Karter nema ništa, dihtuje sve. Obrišem malo, pogleda komšija, kao šta si se uspaničio nigde nema curenja. Upalim auto, isturiram malo, radio u leru 15 minuta, nigde nema ništa.
Operem sve i malo blok sa donje strane obrišem i montiram sve, u nadi da je to sve bilo od ranije odozgo, pa da sam sad naleteo na neku vodu pa je zato kapljalo.
Dođem kući, upalim Etku, ono stvarno sad se pravi ploča sa semeringom na kojoj ima gumica, te se tako ne stavlja dihtung. Čovek u pravu. E sad dal' će još da curi, će vidimo...