VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: Ivan Jul 10, 2008, 10:05:56 posle podne
-
Da ozivimo malo temu. Da cujemo vasa iskustva sa prednjom/zadnjom vucom, za i protiv.
-
sa zadnjom smo sleteli sa puta ja i buraz po kisi tako da glasam za prednju, nejlepsi je osecaj kad putujes iz visegrada do sarajeva i one krivine hvatas za zverkom od 150 ks i prednjom vucom pri 120 km/h (audi a4 TDI) ;)
-
13 god.sam vozio Mercedes Miniku 200D,koja je naravno imala zadnju vucu.Auto mi nikada nije proklizao ili da me je ostavio negde zaglavljenog u snegu,dok sam sa pojedinim vozilima koja imaju prednju vucu imao problema pogotovo na usponima kada je klizavo. Po mome,puno je stabilniji u krivinama,a i na pravom putu od ovog Audija kojeg sada vozim.Za te 13 god nism imao nikakvih problema sa diferencijalom,kardanom,poluosovinama i homokinetickim zglobovima iako su mi sve 4 manzetne na njima bile pocepane.Tako da nemam nista protiv zadnje vuce-naprotiv.
-
da milenp to je zadnja vuca i 65 ks ili tako nesto, ali uleti za BMW-om od 175ks malo brze i muda ti budu ko kikiriki koliko zanosi biggrin
-
Prvo ako je prednja VUCA, onda je zadnja GURA . . . bleh
Meni svejedno, tj 60% napred, a resto pozadi, osim ukoliko se drugacije ne naredi bleh
Ipak mislim da je prednja sigurnija, a za paljenje guma zadnja (BMW 325i 6 u liniji boodala) nisam mog'o guma da nakupujem wacko
-
Nije ovo glasanje pa samo da pisete PREDNJA - ZADNJA. Ako nemate sta da napisete onda nemojte da gusite temu svojim komentarima. angry2 batine
-
Kazu da nema dobrog automobila bez 2000 cm3 i kardana, ali je prednj vuca amin. Bar za mene. I manuelni menjac.
-
Ja sam 4 godine vozio mercedes 124 300d automatik,u njemu nucio voziti,i nikad nisam imo ni najmanji problem po snijegu,samo je tata par puta iz predostroznosti stavljo cement u gepek,posto je cesto iso zimi preko Romanije.Samo dobre gume...i nema da stane.A sto se tice voznih osobina,cini mi se da je bio bolji i stabilniji u krivinama nego passat koga sad vozim (mozda je to moj subjektivni utisak)!
-
Ja sam godinu dana vozio ladu i sa njom sam prosao sito i reseto... Mnogo se bolje ponasala na snegu i u klizavim uslovima nego golf koji sada vozim i sa kojim sam vec par puta sleteo s puta... Ono sto me najvise nervira kod prednje vuce je to sto na snegu ili ledu ne smes nimalo da taknes kocnicu dok motas volan... To je mozda reseno kod novijih automobila ali sto se tice ovog mog cuda to je katastrofa... Druga stvar je sto zadnja vuca lakse izlazi na kraj sa vecim opterecenjem... Moj glas ide zadnjoj vuci
-
Evo ovako... Vozio sam golfa 2 1.3, sa njim prosao teren koji retko koji terenac prolazi... Vozio sam 2-ku gti, isto tako lepo sve... vozim 3-ku 1.8 od 90 ks, nikakvih problema ni preko zime ni na klizavom terenu... Po ovom sad snegu i ledu se vozio polo sa kojim sam isao da izvlacim ladu nivu, tacnije, sam sam isterao nivu... A polagao sam na kamionu koji ima zadnju vucu, i zadnjih 10 casova sam vozio po najgorem snegu i ledu, i sve sto hocu da kazem je to da su i prednja i zadnja vuca odlicne...ali po meni je bitnije kakav je vozac... Mozes ti dati coveku i auto od 50 ks sa prednjom vucom on ce ga slupati ako ne zna da vozi... Ja sa polom sto sam proklizavao, sve je bilo pod namernom rucnom, i to na mestima gde nema saobracaja i u sta da se udari... Znaci pamet u glavu, pogonska osovima je po meni ne bitna... Naravno da razlika postoji, ali to je stvar ukusa a ne sigurnosti...
-
Naravno Krle, svaka ti je zlatna lollol, mislim da je zadnja vuca pogodnija za vece preformanse i ostriju voznju ali u svakodnevnom zivotu prednja vuca ima prednost sto potrosnje sto prakticnosti za upravljanjem. ;)
-
Ja sam godinu dana vozio ladu i sa njom sam prosao sito i reseto... Mnogo se bolje ponasala na snegu i u klizavim uslovima nego golf koji sada vozim i sa kojim sam vec par puta sleteo s puta... Ono sto me najvise nervira kod prednje vuce je to sto na snegu ili ledu ne smes nimalo da taknes kocnicu dok motas volan... To je mozda reseno kod novijih automobila ali sto se tice ovog mog cuda to je katastrofa... Druga stvar je sto zadnja vuca lakse izlazi na kraj sa vecim opterecenjem... Moj glas ide zadnjoj vuci
Nemogu da verujem u to: lada sa zadnjom vs golf sa prednjom po snegu??? Pitanje je sa kakvim gumama si vozio....
Vozio sam i ja dosta vrsta automobila sa obe varijante i prednost dajem prednjoj vuci za zimske uslove a zadnjoj za letnje. Tacno je sto Krle kaze da dosta zavisi od vozaca.
-
Na golfa sam stavio zimske gume koje su bile na ladi... Na ladi su bile na prednjim tockovima kao i na golfu...
Ma potpuno se drugacije ponasaju na snegu i ledu a na to cu jednostavno morati da se naviknem...
-
vozim ww golf rallye g 60 vec tri godine i mogu reci samo jedno>>>>SVAKA CAST I SKIDAM KAPU.imao sam i ladu nivu ,jebiga to je bas za extremne uslove,ali ovaj golf je koliko stabilan pri ostroj voznji na pravcu i krivinama toliko je uspesan pri savladavanju losih puteva.vozio sam ga uz planinu po suvom snegu visine 30 cm.on jednostavno ide.i prednja i zadnja vuca su uskladjene besprekorno i rade bez problema.za letnje gume koristim model BARUM bravuris 195/50/15 i mogu reci da su se pokazale odlicno i u ostrim prolascima kroz krivine a i vrlo dobro prijanjaju uz vruc asfalt sto znaci da vrlo lako se auto zaustavlja i pri velikim brzinama.zimske gume su mi SAVA eskimo s3,195/65/15.jednostavno idu gde god zamislim.retka su mesta gde nisam mogao da prodjem, a to je jedino gde je veoma mokar sneg pa patos vozila legne na njega.onda mora malo napred nazad i opet ide.eto toliko o vuci na cetiri tocka clap clap clap clap clap clap clap clap clap
-
ja sam vozio drugarovu ladu,i das gas u krivini moze da te okrene (pri vecoj brzini)
na mom golfu sam imao prosle zime m+s 2 nove miselinke 15ice...ali ipak nije to to...
sad sam vozio na 13icama zimskim,dobre gume,i radio sam sta sam hteo pod rucnom,a ovako,nikad proklizao...
glas ide prednjoj
-
I moj glas ide prednjoj vuci,pogotovo sto sam sa mojim kecom proslog petka izvukao novu mecku E classe koja je sletela u kanal,s tim sto mi je pre izvlacenja taj vozac rekao,kako moj jadani golf nema sanse da izvuce njegovu mecku,ali medjutim kad sam mu izvukao kola lik je zinuooooo ko pocepana cipela clap
-
svaka cast majstore clap clap clap osvetlao si nam obraz alealeee alealeee
-
hvala druze na komplimentu,naravno da jesam,msm mora da se zna ko je najbolji clap alealeee
-
Naravno Krle, svaka ti je zlatna lollol, mislim da je zadnja vuca pogodnija za vece preformanse i ostriju voznju ali u svakodnevnom zivotu prednja vuca ima prednost sto potrosnje sto prakticnosti za upravljanjem. ;)
potpuno se slazem sa ovom konstatacijom ;) a i ta pogodnost zadnje vuce za vece performanse i ostriju voznju mislim da je samo kod vozila kojima je motor i tezina smestena pozadi ili centralno tipa porsche neki ferrari lamburghini veyron formula itd itd...
-
niste upravu ni jedan ni drugi. upravo su automobili sa RWD i motorom napred upravljiviji od bilo koje druge varijante. prosta stvar, raspored tezina... jos ako je i menjac pozadi... sreci nikad kraja. e sad, zasto je zadnja vuca upravljivija od prednje... sednite u karting i sve ce vam biti jasno a ako i dalje ne verujete sami sebi vec ste subjektivni upravo iz razloga sto vozite FWD evo jedan klip koji objasnjava sve. nisam pristrasan posto trenutno vozim RWD a i to mi je prvi u zivotu. pre toga je uglavnom bio quattro i mozda jedan ili dva su bili FWD ali RWD je nesto sto treba probati i voziti.
http://www.youtube.com/watch?v=dZTTn2gq67I
-
Automobili sa prednjom vucom nemaju kardansku osovinu sto je po vecini veliki plus,diferencijal spakovano sve sa menjacem,nema puno mudrolija,tako su makar majstori neki pricali,sad sta znam...moj stari je svojevremeno imao Ford Capri kome je uglavljivao neki sport motor 2300 kubika kilovate vec ne znam,drasticno pakleniji od motora koji je po fabrickim parametrima bio u njemu,napominjem da je taj motor od 2300 kubika isto originalni Fordov motor(to je jos ono vreme kad su te fordove nemci radili),zanosio se uzasno lako,i naravno cuveni shper diferencijal...vozene su i neke trke njim,u svakom slucaju,ne mogu da se opredelim,s obzirom da imam prednju vucu,mozda bih malo promenio...cenim da ako neko vozi salonski i ne przi se na ostru voznju eto,kupi neki auto familiare i pici,a ako se neko lozi na ostrije eto i za to resenje...probao jedno i drugo i mami zadnja vuca zbog drifta makar sve one koje ja poznajem
-
Jedan veliki minus zadnje vuce... Voznja zimi...!
-
Za prosecnog vozaca koj svuda vozi nekom prikladnom brzinom je isti djavo i prednja i zadnja....moze da oseti razliku samo zimi biggrin...ali ako zelis prednje tockove koji se u voznji bave samo upravljanjem tvog ljubimca onda je zadnja vuca definitivno bolja....sad i to je relativno....zavisi od automobila....kazu da Focus ima odlicno ponasanje u voznji i da je najbolji u segmentu po tome....dok ima milion automobila ciji su vesanje i balans tako dobri da podupravljanje nebi izlecio ni motor od 150 konja sa sve Clarksonom i njegovom cuvenom "Pooooweeeer" lollol....uglavnom sve sto ima preko 220 konja ide na zadnje tockove ili 4motion ;)...tako da posle svog pametovanja stvar se opet svodi na onu "sta tebi zapravo treba"......ja licno preeeezirem onaj grrrrrrrrrrrrr understear zvuk blaaaah.....ali vozim auto sa prednjom jbg biggrin
-
Ja iskreno dok nisam spustio auto, tj. dok nisam poceo malo zesce da ulecem u krivine, nisam znao sta je understeer bicedobro
Ako preteras, prednja vuca moze gadno da te zajebe, pogotovu ako jako dodajes gas.
Tako da, moze o ovome da se pise na 1000 stranica, sve ima prednosti i mane, sto ti kazes, sve zavisi od auta do auta kako je to uklopljeno, moze auto i sa preko 200 konja da ide na prednju vocu-golf gti. Zadnja vuca je po meni malo teza za neiskusnije vozace, kao i za voznju po snegu, bez obzira na vozaca, jednostavno, ako je motor napred a vuca pozadi, nema gripa bicedobro
-
Ma moze preko 200 naravno....neki nezvanicni limit je 250 konja koj kao ne prelaze....mada ima nekoliko alfi i mitcubisija sa po 300 i kusur....i ide to dobro al aj ga nateraj da skrene ;)....torque stear je zajebana stvar....a sto se tice ovog motor napred vuca pozadi,vecina bembara ima 50:50 odnos tako da je upravljivost odlicna....a sto se snega tice tu nema pomoci dzak cementa pa cepaj lollol.....suma sumare 4motion je mama lollol
-
Нисам приметио да је неко споменуо, али аутомобили са задњом вучом имају мањи круг окретања због слободних предњих точкова.
На пример:
BMW E30 325i - 10.5m
BMW E30 325xi - 11.1m (погон на сва четри)
У овом филму BMW је објаснио пар ствари и скратиће нам муке око ове дебате :
http://www.youtube.com/watch?v=dZTTn2gq67I
mahac
-
Da samo sto AUDI nema kontrolu proklizavanja a bmw naravno ima, jadan AUDI cepa gume a bmw nece da prokliza ni na ledu lollol lollol lollol
-
@Desmo, pusti film, ajmo malo realnost biggrin
-
ja sam vozio bmw e36 compact sa motorm od m3 320ks spreman za drift trke, ono je ludilo u krivinama, ne smes da mu pipnes gas jer se zanosi kao nenormalan, tako da sto se tice zezanja zanosenja i tako to onda definitivno zadnja vuca a za svaki dan glasam za prednju vucu mada mi je najomiljeniji pogon na sva 4 tocka, on je i za svaki dan a moze i sa njim da se zeza malo po krivinima
-
Ponekad vozim ocevog mercedesa 190E, 2.0 126ks, i kumovu hondu civic 1.6 16v 115ks 4x4, i sta reci, u krivini gdje je meci i golfu limit honda moze duplo, ne mozes je maci iz krivine sve i da hoces, tako da mi je ipak moj golfo zabavniji, krene zadnji kraj pa ti das gas, ode prednji ti pustis gas, ma milina bicedobro, al zato kad mi se ne jurca moram priznati, meca je zakon. . . , sve dok ne padne kisa. . . lollol
-
AWD ima bolji grip i drzi u krivini duplo vise.....odnosno duplo je veci limit nego kod automobila sa prednjom i zadnjom vucom.....ali kad taj limit predjes povratka nema....samo oce nas ;)
-
malo mi je glupa tema,cuj prednja vs zadnja,svaka ima svoje prednosti i mane i to je ocigledno,
i na svakom se autu pogon odredjuje na osnovu njegove vrste namjene snage i tezine,tako da ni jedna nije bolja ni losija
svaka ima svoje prednosti i mane i sluzi svojojh svrsi,
dobra je i prednja i zadnja i 4matic ili 4motion ili zovi ga kako hoces,a ako cemo tako odredjivat
koja je najbolja recimo onda po meni najbolji pogon ima tenk jel moze svuda i svakako lollol
-
koja je najbolja recimo onda po meni najbolji pogon ima tenk jel moze svuda i svakako lollol
ne pricamo o teskoj artiljeriji i ovo nije vojni forum bleh tema je sasvim ok neko voli prednju neko zadnju pa su samim tim i iskustva razlicita
-
a kako sad da platim registraciju za tenk kad ne moze vise kao dostavno vozilo? bonk
FWD je najlaksi za voznju realno... mene licno samo 2 stvari smaraju
1. jako brzo udaris limit na to sta auto moze da uradi.. nema drifta, nema draga, nema suludih konjaza
2. jebeni radijus okretanja... kolko puta mi se desilo da se drndam 10 minuta za parking mesto napred - nazad... i nema sanse... i vidim lika iza u mecki koja je brdo duza samo namota na keca... verovatno ima i do vozaca, ali jbg..
RWD je jeben zimi i po kishi... naravno to ne vazi za "normalnu" voznju... ali nema neki realan limit... iskreno pre bih nego prednju licno
AWD je mama... zlatna sredina... kad budem imao para.. jedan evo pada samo tako clap
-
Mali i laksi automobili - prednja, veliki i teski - zadnja. Sportski, prica za sebe, sve tri varijante, zavisno od namene. Amin
-
Fala Bogu!
Jasam lično za prednju! ;)
Pozz beer
-
+1 Prednja
mahac
-
http://www.youtube.com/watch?v=uFzOFkjmmv0&feature=related lollol
-
da ima kontrolu proklizavanja i dobre zimske gume popeo bi ga gore lagano. A sneg na putu i led su specificni uslovi voznje. Tu samo awd blista, za suv put zadnja vuca je zakon, i najzabavnija za voznju. ;)
-
zimske gume uglavnom... kad god sam video da mecka ili bmw ne moze uz brdo a ja prolazim pored opusteno, ima celave letnje gume... da je stvarno ovako kao u klipu, ne bi jedan RWD auto videli u beogradu
-
Da budem iskren,Ja sam vise za Prednju vucu... driving
-
Eto šta doživesmo, da vlasnik Bube kaže da mu više ogovara prednja vuča!
Šalim se naravno :rolleyes:
-
letnje gume sigurno...imam bmw imogu samo jedno reci,nista lakse ne moze proklizati od bmw-a ,al isto tako duplo ga je lakse i kontrolisati,samo malo iskustva i nista vise,imam auto sa prednjom ai sa zadnjom,definitivno dajem glas zadnjoj,za put je neprikosnovena ,a zima?dobre gume,jak motor i miran se,uz najvise brdo samo ga pustis na leru ,on vec na leru ima preko 100 konja minimum,sasvim dovoljno da ne okrene ni jednom tocak,iz iskustva pricam...auto sa zadnjom vucom ne smes nikako kociti u krivini,konstantan gas kroz krivinu i milina jedna :rolleyes:,to je pocetnicka greska svi koji su navikli na prednju vucu zato i stalno to pominju da zadnja zanosi,problem je u njima a ne u autu...
-
Ma SYNCRO je mama wub
mahac
-
e tu si u pravu.... mahac
-
glasam za prednju...
*ebe kevu sex u ovakvim ledenim danima.
-
Prednja! ;)
-
prednja je zakon,mada mi je moj synhro mama
-
Ima dosta faktora to je cinjenica, ali po meni bolja je prednja vuca, pogotovo po ovakvom losem vremenu. Nisam vozio mnogo auta sa zadnjom vucom ali jesam kombi, teretno vozilo sa zadnjom vucom, koji je tezak 1800kg a na zadnju osovinu nema ni 400kg lak je, i jedva ide jadan, dok se ne natovari biggrin tako da glasam za prednju.
-
za sneg je syncro zakon...
-
Za sneg su zakon zimske gume =)
-
pa zimske gume se podrazumevaju,ja sa letnjim nisam mogao da izadjem iz garaze biggrin
-
Bila je i meni prednja zakon dok nisam probao zadnju lollol
Zadnja definitivno ;)
-
audi kvatro je najbolji.
-
slazem se sa gedorom,imao sam audi 90quattra 2,2 ubijao je po snegu,a i po suvom driving
-
Evo slike jednog audija al nije kvatro jebi ga:
(http://img27.imageshack.us/img27/5821/bmwcommercialh.jpg)
-
Audi sa zadnjim pogonom?
-
Nije jedini, Audi LMS gt3 klasa:
(http://img707.imageshack.us/img707/3228/99247028.jpg)
Audi R8 LMS Burnouts and Accelerations (http://www.youtube.com/watch?v=g_o7Knq4KaY#ws)
I svi prototipovi R8, 10, 15, 18.
(http://img341.imageshack.us/img341/7015/mcnishalmslrp2006.jpg)
(http://img831.imageshack.us/img831/9050/r10tdi.jpg)
(http://img254.imageshack.us/img254/1038/3audir15.jpg)
(http://img864.imageshack.us/img864/3058/lemans2011audisportteam.jpg)
E sad da li zbog pravila ili nečeg drugog, ne znam
-
Evo ga još jedan :rolleyes:
MTM R8 GT3-2 (http://www.youtube.com/watch?v=4cs0aqlmQ8A#ws)
-
Zadnja vuča je zakon. Ja kada sam sa 18 god. položio za auto, vozio sam tj. učio sam se na Mercedesu 124 300d koji je prazan imao tačno 1890 kg, 1988. god. Prešao je preko milion km, mečka je prosto neuništiva. Znači par puta me je zabacio na raskrsnici i mogu reći da sam uživao dok sam ga vozio, auto je bio mrcina ali kad se zaleti onda ide. Posle godinu ipo dana kupio sam Corrada i dan danas ga imam. Corrado je extra za voziti i jedina mana mu je što nema zadnju vuču biggrin
Zadnja vuča je startnija i sigurnija, naravno ko zna da je kontroliše ;)
-
moj glas za prednju vucu
vozio sam i mercedesa i bmw-pogotovo njega ali prednja vuca je zakon,najbolja
-
Ovde se bas vidi da su neki "vozili" i sa prednjom i zadnjom vucom. Mozda su se provozali ali ljudi ipak ako niste imali nekog veceg iskustva ne lupetajte.
Sta znam... Do sad sam vozio merc, presao sam 300000 sa njim. Taj auto je mnogo da kazem lepsi i laksi za voznju a zadnja vuca lako moze da se kontrolise po suvom asfaltu i bas je granica prilicno velika. Uvek mozes da ga iskontrolises i ako baci zadnji kraj. Dok je kod prednje vuce vec u takvim situacijama mnogo zeznutije povratiti automobil na zeljenu putanju jer on nastavlja kako ga masa vodi pravo i suprotno od krivine da ne kazem van puta. Zimi je zadnja vuca 0. ali samo kad su gume letnje ili lose. Nikad nisam imao bolji osecaj nego kad stavim zimske na zadnju vucu. Od automobila koji ne moze da se isparkira do automobila koji je tesko zaglaviti u svakodnevnoj voznji. 6 mes. vozim skodu i presao sam 20000 sa njom, auto je dobar al ja taj golfovski osecaj ne volim kad auto ima svu tezinu napred a nazad kao da prikolicu vozim, samo prati prednji kraj...
-
Prednja je dobra za pocetnike ili za neke mirnije vozace a i po snegu je ok. Ali zadnja je keva tri puta se lakse vozi od prednje, a po snegu samo dobre gume i ide uz odzak.:) ali sve je stvar ukusa :))
-
prednja za obicne automobile i normalne vozace a zadnja za sportske i za mnogo bolje vozace.
-
Nisu u pravu. . . ;)
-
moze biti ali smisao mojih rijeci je da neiskusan vozac ne smije dobiti u ruke snazan automobil sa zadnjom vucom pa taman da ima hrpu elektronskih dodataka za stabilnost voznje
-
Ja mislim da i nisi bas upravu. Za neke je i prednja vuca i 50 konja (recimo golf2) moze biti smrtonosna. A kako ce neko nauciti ako ne proba da vozi zadnju vucu. ;)
-
Neiskusnom vozacu isto dodje i prednja i zadnja vuca.... I prednja vuca tako slatko zna da napravi picvajz ako se u krivini pri izlasku da vise gasa nego sto treba... . Ali ok je sve, ja se samo nisam slagao s tobom da je zadnja vuca za mnogo bolje vozace. . ., a prednja za normalne. . . . Sve je stvar navike , ja sam vozio sve tri vuce, sad vozim prednju, a rado bih se vratio zadnjoj jer je najudobnija i najzabavnija. . .
-
Mislim da je mozda prednja i opasnije. Sa zadnjom cini mi se i prebrzo kad sam ulazio u krivine izvlacio sam se uz neki slide fin posto uvek ostavim prostora... Sa prednjim mi je sumljivo jer ume onako da produzi pravo bez mogucnosti korekcije... zato se i bojim da probam brze...
-
.. Do sad sam vozio merc, presao sam 300000 sa njim...
Svaka cast za 300 000 km jer si mlad covjek. mnogo kilometara je iza tebe za tvoje 24 godine i dosta iskustva.
-
Nisam ja svih napravio al sam napravio sigurno 200000 i sa kombijem sigurno jedno 120000 i sada sa octaviom 18000. Stvarno volim voznju, i imam par prijava i sa 15 god. su me hvatali da vozim.... Hvala bogu pa me je cale ucio da vozim i nikad nisam imao neki udes, sletanje i ostalo... Znam gde su granice i postujem to... A posao mi je bio takav da sam hteo ili ne presao dosta... Pozzz
-
vlado88 ne seri!
presao si 300 000km sa mercedesom, sa kombijem 120 000, sa oktavijom 18000?
6 godina imas vozacku.
ne mlati
-
Možda radi za aks kurir pa špijunira ovde lollol
ja dajem glas za prednju vuču, mada volim da provozam auta sa zadnjom kad mi se ukaže prilika....
edit: imamo li pravo da glasamo za auta koji su 4x4 ? lollol ipak mi oni nekako najviše legaju na srce....
-
http://youtu.be/lxGl7HBEzjI (http://youtu.be/lxGl7HBEzjI)
-
Misliš ovo
Plowing with an Audi Quattro (http://www.youtube.com/watch?v=BcBTdQdABTQ#)
-
Pa dobro ljudi... Nismo svi isti vozaci... Nemoj da izmisljas, rekao sam oko 200000 sa mercedesom, sa kombijem sigurno 100.000 i sa octaviom vec 19000.
Takav mi je posao ljudi, i to nije mnogo... Zna onaj ko je u kolima svaki dan i kome je to profesija... Ko zeli verovace, ko ne zali i ne mora, samo pricam moje iskustvo... A ovi sto rade u aksu i ostalo prelaze mnogo mnogo vise...
http://youtu.be/lxGl7HBEzjI (http://youtu.be/lxGl7HBEzjI)
Pa evo, jos jedan snimak se uklapa u moje licno iskustvo i o bitnosti pravih pneumatika... Na ovom snimku su, da kazem vozila kojima prija zima, tj 4x4, razlika je jos veca sa zadnjom vucom... Ali je zimi sasvim pristojno sa dobrim gumama, nema mi neke razlike zadnja-prednja ako znas da vozis po zimi, dok sa letnjim na zadnjoj vuci je gotovo nemoguce voziti, ja nisam mogao sa ravnog parkinga da izadjem bez muke, dok sa zimskim lagano...
-
Gedora, svaka ti je na mestu.
-
Ja sam vozio bmw 318 e36,poznatiji kao svemirac i mercedes 190e sa pravim gumama nisu mi se pokazali losi po snegu,narocito bmw koji ima svoj fabricki sistem protiv proklizavanja zadnjih tockova. Ali ipak po meni je prednja vuca neprikosnovena za sve uslove! imao sam audi 80 cini mi se mogao je ici uz masnu banderu,a i sada golf 3 sa kojim isto tako uzivam u voznji. Za mene je prednja vuca najbolja mada ne bezim ni od zadnje kada su ispravni trapovi i dobre gume.
-
Zadnja vuca mama !!!
-
Za trke i drift zadnja vuca....za sve ostalo prednja
-
Naucio sam voziti na prednjoj vuci, i sva auta sto sam imao bila su ili 4x4 ili prednja.. Provozao sam drugovog bmw-a i mogu reci da i nije toliko zeznuta zadnja vuca ali ja ipak dajem glas za prednju mahac
-
Vidim dosta njih prica bez iskustva sa obe vuce... Imao sam 3 auta sa zadnjom i evo sad 4 sa prednjom vucom i nema te sile da dam neku prednost prednjoj vuci.
Cak ni zimi me nijedan bmw nije ostavio nigde,a kao zadnja vuca nevalja zimi a ono celave gume sa balonima. Kad ocu neku zajebanciju iskljucim kontrolu proklizavanja i uvek je zanimljivo. Dakle vise mogucnosti i leti i zimi.
A to sto je "dzabana007" rekao "Za trke i drift zadnja vuca....za sve ostalo prednja" Bez uvrede,ali cista glupost.
-
zadnji pogon "drzi" ceo auto,tako da kazem, zato je udobniji od auta sa prednjom vucom,vozila sa prednjom do 180/190km na sat a preko je vec rizicno,tu nam treba zadnja vuca
volim zadnju ali vozim sa prednjom,isto kao sto volim benzin a vozim na dizel B)
-
Ja vozim prednju, ali sam vozio i zadnju, i licno mi je bolja zadnja, maltene po svemu, s tim sto sam svake zime imao dobre gume, pa sam ga cak i namerno zanosio po snegu, ali se vrati za tili cas. ;)
-
Kod auta sa prednjom vučom prednji točkovi imaju ulogu da: koče, usmeravaju auto u željenom pravcu i da prenesu snagu na podlogu.
Praviše je to uloga za jednu osovinu, maksimalna snaga za prednju vuču je 200 HP sve preko toga nemože da sa vozi od rasipanja snage i klizanja preko njuške u krivinama.
Raspodelu težine, samu dinamiku kretanja vozila i kočenje u krivini i da ne pominjem.
Dakle za ozbiljnije igrače (vozače) zadnja vuča nema alternativu,
Za nas sa ovim novim zakonom(kaznama) i cenom goriva prednja vuča je bombona. blow
-
clap clap clapPrednja. clap clap clap
-
Pre mog sadasnjeg golfa vozio sam caletovu ladu rivu, i mogu slobodno reci da sam ucio da vozim na njoj jer sam je vozio i dok nisam polozio a i kad sam polozio vozio sam je mnogo vise nego cale, po suncu, kisi, snegu, ledu svuda. Nisam imao losa iskustva sem jedne zime jer je zimske gume imao samo na pogonskim tockovima tj zadnjim a na prednjim su bile letnje i kad se naglo skrene auto proklize. Sad po meni cini mi se da je auto sa zadnjom vucom startniji, ne kazem konkretno za ladu nego eo uzmite bilo koji auto u istoj klasi jedan prednja vuca, drugi zadnja. I mislim da je zadnja startnija jer zadnja vuca gura auto a prednja vuce auto. I mi kada neki auto ne mozemo da upalimo mi ga palimo na gurku a ne na vucenje biggrin jer nam je lakse da ga guramo nego da ga vucemo. To je neko moje misljenje :)
-
bravo gandza objasnio si
-
To je neko moje misljenje, neka me neko ispravi ako gresim :)
-
samo cu reci 4 motion :))) i prednja i zadnja :)
-
bravo gandza objasnio si
Lollol
Послато са LT22i
-
Nisam nikad imam u svom vlasnistvu autu sa zadnjom vucom. Sva 4 do sada su bila sa prednjom. Ali, probao sam da vozim kola sa zadnjom vucom. I po dobrim i pod losimm vremenskim uslovima.
Po suvom vremenu neku razliku nisam osetio, ako pricamo o normalnoj voznji. U extremnoj voznji i divljanju sa autom ima razlike. Ali tim stvarima, mislim da je smesno da se bavimo kao neke paljevine.
Po losem vremenu, tipa uzbrdica neka, a sneg na putu, samo gmize zadnji deo po putu, jedna izvuce, dok je sa prednjom vucom to mnogo lakse, bar meni. Ili sam jednostavno navikao na prednju vucu, pa ne znam da manevrisem sa zadnjom kako treba u vandrednim uslovima, kao sto je taj bio.
-
Posto je motor napred, auto sa zadnjom vucom je samim tim lagan pozadi i nema veliko opterecenje na tockovima i mnogo lako proklizava na recimo snegu, tako da sem standardne zimske opreme dobro je ubaciti i 3-4 dzaka cementa u gepek biggrin
Naravno glupo je sad porediti Ladu sa nekim Mercedesom ili Bmw-om, M5 itd koji imaju ASR i jos sto cuda...
-
Jel si znao da bmw od 1998. ima raspodelu težine 50/50 za auto koji stoji parkiran u mestu (e46)?
Prilikom starta težina se prebacuje pozadi (isto kao što i prilikom kočenja ide napred), ali to nije toliko bitno kao što je bitan onaj deo auta koji je u kontaktu sa podlogom :)
BMW X3 Test Drive - Winter Tires vs. Summer Tires (http://www.youtube.com/watch?v=Gh20oT1AZUY#ws)
Jedini bmw-ov nedostatak je to što zbog dodatnih delova koji prenose snagu na zadnje točove ima povećanu težinu i cenu.
-
Pa svaka koncepcija motor napred-pogon pozadi ima problem sa povecanom tezinom,to mu omogucuje i pogodnost bolje raspodele sile kocenja i ravnomernog trosenja guma, ali u teoriji je jeftinije odrzavanje zbog jednostavnosti konstrukcije upravljackog sistema, i nema napred diferencijal sto opet iziskuje pogodonst kod smestanja i konstrukcije motora i transmisije, a ni ti dodatni delovi nisu neka visa nauka nego cenu diktira podpis ili brend koji ga je ostvario BMW.
-
-
Sta bi bilo da su Audi i Alfa imala pomoc elektronike?
-
E vidis to je dobro pitanje, nisu pomenuli da li je na bmw dsc ukljucen ili iskljucen
-
Prvo je rekla da zadnji kraj zanosi ali je kao bitno da prednji ne ide u suprotnu traku.
Sledeca scena je bila kako ukljucuje DSC i kaze kako sad ima mnogo bolju kontrolu.
Za Alfu i Audi to nije spomenula.
-
E46 ima tri podesavanja DSC, ukljuceno, delimicno iskljuceno i skroz iskljuceno, gledajuci snimak, cini mi se da je delimicno iskljucen ili skroz iskljucen :D
-
Mozda u pocetku.
Posle je sigurno ukljucen.
-
Mislim na ovaj deo od 2:42
-
Ja sam mislio na deo oko kruznog toka.
Tu je prvo bio iskljucen pa ukljucen.
-
Pogubih se nakon ovih vasih komentara... vise ne znam ni kad je ukljuceno, ni iskljuceno. lost006
Ja sam se naucio voziti na automobilima sa zadnjim pogonom, kasnije sam presao na prednju vucu... Danas vozim obje, s tim sto je dzip i 4x4, po potrebi.
Mislim da je za upravljivost najbitnija ispravnost trapova i dobre gume. Svaka vuca ima svoje predosti i mane, ukusi su razliciti... ali dzaba tebi sto vuca ako imas luftove, krive mostove i lose gume. Sto se elektronskih pomagala tice (raznih sistema stabilnosti, proklizavanja, kocenja...) mislim da su mac da dvije ostrice, narocito kad su u pitanju mladi vozaci. Da me ne shvatite pogresno, to su jako korisni sistemi, ali sve ima svoju granicu. :46
-
na e46 kada pritisnes dugme da iskljucis upali lampicu i cim osjeti proklizavanje pali ga automatski, a kada dugme drzis duze upali lampicu kao od rucne ali zute boje i onda je iskljucen 100%. ja sam se iskreno skroz odvikao prednjeg pogona i sada kad vozim prednji ogon pogotovu po snijegu i ledu hoce auto da mi pobjegne preko nosa ravno, dok sa zadnjim udarim malo kontre i ravnam bez pola muke.
-
:75
-
Hajde da se i ja malo uključim u raspravu. Kao što je poznato svima automobili su nastali od kočija koje su se pokretale snagom konja ili neke slične životinje. E,sad me zanima,zašto su konji "VUKLI",a ne "GURALI" kočiju? Mislim da to mnogo govori. Po meni zadnji pogon ima svrhu samo ako auto ima preko 250KS,ostalo je bez veze.
Doduše iskompleksiranim "drifterima" koji voze BMW 316 sa jadnih i bijednih 100-tinjak konja je zadnji pogon mrak. Samo ne možeš "međedu" objasniti da sa tih jadnih 100KS u motoru,na zadnjim točkovima ima oko 40,jer mu ostatak pojede mjenjač,kardan i diferencijal.
I još nešto,slabo sam kad na snijegu (pošto ga ovdje kod mene zna biti poprilično) stao sa prednjim pogonom,ali sam se zato nagledao raznih BMW-a i Mercedesa kako onako jadno stoje pored puta,dok sam ja išao bez problema i to sa lošijim gumama nego su oni imali.
Nikad neču moći shvatiti kako neko može kupiti Mercedes ili BMW,kad se za manje para može kupiti 5x bolji Audi sa lijepim Quattro pogonom.
-
uz Sabine Schmitc jos jedna leteca Njemica
-
Kad smo vec kod konja i kilovata
"In general, the majority of the weight is borne by the front legs, while the rear legs provide propulsion."
:36
-
Blago ovim zenama, uzivaju u zivotu. :)
-
Hajde da se i ja malo uključim u raspravu. Kao što je poznato svima automobili su nastali od kočija koje su se pokretale snagom konja ili neke slične životinje. E,sad me zanima,zašto su konji "VUKLI",a ne "GURALI" kočiju? Mislim da to mnogo govori. Po meni zadnji pogon ima svrhu samo ako auto ima preko 250KS,ostalo je bez veze.
Doduše iskompleksiranim "drifterima" koji voze BMW 316 sa jadnih i bijednih 100-tinjak konja je zadnji pogon mrak. Samo ne možeš "međedu" objasniti da sa tih jadnih 100KS u motoru,na zadnjim točkovima ima oko 40,jer mu ostatak pojede mjenjač,kardan i diferencijal.
I još nešto,slabo sam kad na snijegu (pošto ga ovdje kod mene zna biti poprilično) stao sa prednjim pogonom,ali sam se zato nagledao raznih BMW-a i Mercedesa kako onako jadno stoje pored puta,dok sam ja išao bez problema i to sa lošijim gumama nego su oni imali.
Nikad neču moći shvatiti kako neko može kupiti Mercedes ili BMW,kad se za manje para može kupiti 5x bolji Audi sa lijepim Quattro pogonom.
E svaka ti dala za ovo!
Sent from "Zhb"
-
Prva zima sa pogonom na prednjim tockovima 7 god vozio e30, pao sneg opustena voznja kad gle cuda, na semaforu poceo da me pretice zadnji kraj prilikom skretanja. Po navici udarim kontru i malo po gasu a ono ni da ga dirne. Tako po meni svaki pogon ima svoje prednosti i mane, posto zivim u vojvodini nije mi problem sta cu voziti.
Vise volim zanji pogon posto je zanimljivije za voznju ali to sada spada u vrstu nasilnicke voznje boodala
-
Samo prednja vuca, tu je kraj ovi sa zadnjom vucom redovno guraju sa parkinga cim se sneg zabeli a zimi ih pored puta ima vise nego znakova kad krene da veje.
-
Da se i ja nadovezem,Od kad znam za sebe vozim prednji pogon i to zimi po bas dubokim snegovima...Po meni posle syncro i 4x4 pogona ide prednji.Ako slucajno stane nekad po dubljem i raskvasenom snegu,onda su tu lanci ili prosto kretanje u rikverc bez lanaca i do sad nema da me je neki sa prednjim pogonom ostavio...Inace probao sam i nekolko e30 320 a i ladurina lom i mogu vam reci da mi se to nista ne svidja(msm na e30).Po meni prednji pogon je zakon. :26
-
Najlepši osećaj u vožnji sa zadnjim pogonom je izvlačenje iz krivine preko gasa. Sa prednjim pogonom u najboljem slučaju vozilo ostaje neutralno, a u većini slučajeva prednji kraj beži ka spoljnom delu krivine. Dugo već vozim prednji pogon i isto tako dugo sanjam zadnju krutu osovinu sa LSD.
-
Deluje, što kolega TTS kaze, da je fizički lakse automobilu sa prednjom vučom. Lakše je gurati, nego vući, to stoji. Auto sa zadnjom vučom ima više gubitaka, ako se tako pogleda, mada recimo BMW to kroz istoriju nije pokazao. Ako pogledamo modele od pre 20 godina, BMW je uvek bio startniji i bolje ubrzavao od Audija, VW-a, Opela ili Mercedesa. Sa novijim generacijama sve se nekako izjednačilo, razlika je samo ko šta voli.
Ja sam za prednju vuču, pošto mislim da je lakse zimi, kada proklizaš ili se zaglaviš, da izmanevrišeš sa točkovima na kojima je pogon, nego sa onima na kojima nije.
Svi koji zivite u BG, znate...Raskrsnica B.D. Stefana i Dečanske. I skrećete iz Bulevara D. Stefana u Dečansku...Jedne zime neočišćeno, meni gume onako, nisu bile krš, ali nisu ni za reprezentaciju. Imao sam Passata B5, a ispred mene BMW 5 e39. Čovek se jedva popeo uzbrdo i skrenuo. A ja bez problema. Potrefiše nam se putevi i stanemo jedan do drugog na semaforu na Zelenom Vencu. Bacim pogled kakve su mu gume. Sve 4 bolje od mojih.
Znate ono kada stariji ljudi kažu, za ,,Tristaća,, , nekad misaonu imenicu... ,,Tristać bio limuzina, veliki, udoban...Ali zimi bez džaka cementa u gepeku bolje da ne krećeš,, .
-
Sto se mn tice VW prva ljubav koja zaborava nema,kao daily car koristim iskljucivo vozila marke bmw.Trenutno vozim 523i e39 kojeg ne bih promijenio trenutno ni za jednu prednju vucu. Sto se tice agresivnije voznje u svaku krivinu cu uci sa vecim gasom nego ijedna prednja vuca,a izac iz krivine sa jos vecim osmjehom.Sto se snijega tice kod mn rijetko kad padne tako da stim nemam problema
Послато са SM-G850F уз помоћ Тапатока
-
Jbg ovde uporedjuju tristaca i ladu specijal sa golfom 4, e39 niko nije video kamoli vozio
edit izvinjavam se video ga blejd jednom na raskrnici procitao iz kabine dot na obe gume :48
-
Nema većeg zadovoljstva nego dobar powerslide u krivini,ali jebi ga volim Audi
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ja sam upoređivao BMW 5 E39 i Passata B5, koji su nedge istih godina. Tristaća sam spomenuo, pošto je to bio auto koji nije imao ništa sem ,,suve,, mehanike. Kakav sistem protiv proklizavanja - kakva čuda? Nego polako i paziš da ti ne zapleše zadnji deo auta.
Pitam ja bilo koga od vas...Da li ste imali slučaj da se zimi zaglavite ili proklizate sa autom sa zadnjom vučom i sa prednjom? I kako vam je bilo u oba slučaja?
-
Sa prednjom vucom sam zavrsio u stubice pored puta a sa zadnjom mu lupim kontru malo gasa i nema problema
Послато са SM-G850F уз помоћ Тапатока
-
Vi poredite babe i zabe,prednja vuca je zakon moze da misli ko sta hoce ali tako je,gledo sam coveka sa meckom u raski uz malu uzbrdicu ne moze da krene,samo slajfuje na kraju je morao da ga vrati u rikverc i ode drugim putem.
Al opet sve zavisi ko sta voli ja nikad ne bih uzeo bmw ili mecku ako nisu 4x4 pogon,zajebi,al zato vw i audi su TOP sto se tice vuce... ;)
-
Ja sam upoređivao BMW 5 E39 i Passata B5, koji su nedge istih godina. Tristaća sam spomenuo, pošto je to bio auto koji nije imao ništa sem ,,suve,, mehanike. Kakav sistem protiv proklizavanja - kakva čuda? Nego polako i paziš da ti ne zapleše zadnji deo auta.
Pitam ja bilo koga od vas...Da li ste imali slučaj da se zimi zaglavite ili proklizate sa autom sa zadnjom vučom i sa prednjom? I kako vam je bilo u oba slučaja?
Ja ti Blade tvrdim da sam se jedno bar 50 puta zaglavio sa prednjom i svaki put sam se iscupo bez da me neko izvlaci ili slepa,eventualno mala lopata i pici...A sa zadnjom vucom nebih ni smeo da se usudim da krenem putevima kuda vozim zimi prednju.Ps ja u sustini ne volim a i priznajem zadnju ne znam da vozim zimi,al sam pomagao u pdva sluaja da cupamo neku lajku i bmw 318 iz snega i uvek je moro da radi 4x4 da ih izvuce(to brate ni da vrdne moze ga 10-oro gurati..).
-
Salim se malo Blade, opusteno :26
lollol
-
Naravno, shvatio sam, prihvatam ja šalu, nemam sa tim problem! :26
Nego pričamo...
Drugo su sportski automobili na stazi. Mada jedna zanimljivost, o kojoj sam, onako, razmisljao...Svi automobili kojih sam se setio, sa motorima velike snage su sa pogonom na zadnjoj osovini, ako nisu sa pogonom na sva 4 točka. Jel postoji auto koji ima tipa 300KS i jače, a da je sa prednjim pogonom?
-
Nisam čuo da postoji serijski auto od 300 ks sa prednjom vučom.
Ovde govorite o snegu i zadnjoj vuči, a ne razmišljate o rasporedu težine pri pokretanju iz mesta, tj ubrzavanju. Sportski automobili i nisu predvidjeni da se voze po snegu.
Razmislite da li se autu prednji kraj podiže ili spušta kad se naglo krene, i koja je onda vuča u prednosti? Koja može bolje da prenese silu na podlogu? Sigurno ste videli nekad stojadina sa lošim amortizerima, tu se najbolje vidi.
-
Clubsport S i Honda Civic 310 al mislim da oba imaju sper
-
(http://www.project-st.com/wp-content/uploads/2013/02/1975-rs1800-2.jpg)
Zadnja!
-
Quattro bleh
(http://i277.photobucket.com/albums/kk50/pekar_2008/maxresdefault.jpg) (http://s277.photobucket.com/user/pekar_2008/media/maxresdefault.jpg.html)
-
Prednja ili zadnja, nema quattro. lollol
-
(https://s9.postimg.org/v0xzjjcrj/FILE332.jpg)
-
(http://www.mwerks.com/gallery/albums//Events/Enthusiast/Bimmerfest/2008/257.jpg)
-
Sta kaze, bem ti ovaj danski yupi3ti
-
Kaže danac ako sa prednjim pogonom preceniš krivinu, kočiš na pravcu maksimalno a u motanju odvajaš kvačilo, jer je tu glavna razlika između prednjeg i zadnjeg pogona. Kod prednjeg pogona sila upravljanja i pogona je na prednjim točkovima, kod zadnjeg je razdvojena. U praksi ista stvar, ali sa zadnjim pogonom izlećeš sa osmehom na licu. :)
-
Glupa rasprava,prednja vuca je izmisljena samo da se ustedi a ne zbog toga sto je bolja,aj nadjite jednog Opela do pre 30 godina sa prednjom? A sad nema nijedan sa zadnjom.Zasto BMW cak i u malenoj jedinici forsira zadnju pa joj kardan nema ni metar lollol.
-
Prednja ili zadnja, nema quattro. lollol
ma moderatori zaboravili u naslovu teme da napisu i quattro lollol
(http://www.mwerks.com/gallery/albums//Events/Enthusiast/Bimmerfest/2008/257.jpg)
i na tarabu pise p...a biggrin
salu na stranu, po meni zadnja vuce je dobra jer ti ostavlja vise prostora u krivini da se izvuces ukoliko se precenis za razliku od prednje koja nema mesta za manevrisanja i za greske :26
-
-Kurve
-Kocka
-Droga
-Sluzba
(http://i.share.pho.to/74973713_o.jpeg)
Nema nista bez dobre dvojke
(http://i65.tinypic.com/6robj4.jpg)
-
Veliko postovanje za fotku...sta reci M3 kockica i Rallye...ja sam ipak za M3 :58
-
Pazi, ovi sto ne vole ili kocku ili golf 2 - ne vole automobile :)
-
Dobra je Benkica,al je rallye zakon... thumbup
-
Desmo to su bila vremena dok su se auta pravila sa dusom i da traju, a ne ova danasnja komercijala.
-
(https://farm8.staticflickr.com/7748/18242143285_02481382e3_b.jpg)
-
Kad smo vec kod 4x4 :)
(https://s9.postimg.org/fp71tzw0r/325ixx.jpg) (https://postimg.org/image/fp71tzw0r/)
-
(https://farm8.staticflickr.com/7748/18242143285_02481382e3_b.jpg)
E ovako bi nesto ja al samo 80 cc quattro,u kombinaciji sa 1,8 motorom ide kao terenac provereno. ;)
-
Ovakve sam vidjao imala je moja skolska iz Svajcarske ali je bilo mislim 2.3 motor u njemu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Nema razloga da ne ide ko terenac, jedina razlika izmedju te generacije Q pogona i Nive 4x4 je sto Audi ima blokadu zadnjeg diferencijala i torzen na centralnom dok Niva samo blokadu centralnog.
I klirens koji nema
-
Znam ja to sve..samo je pravi raritet danas kod nas naci 80cc quattro makinu..Ima moj drug sa 1,8 karb motor,ilaio gde ni Niva nije mogla.
-
niva je jedno obicno smece koju fale oni sto nisu probali drugi terenac
-
Paule, a kratki pajero 3.0?
-
niva je jedno obicno smece koju fale oni sto nisu probali drugi terenac
ja tvrdim da je 80cc quattro bolji od nive,a maleni samuraj da ne pominjem..
-
Ovakve sam vidjao imala je moja skolska iz Svajcarske ali je bilo mislim 2.3 motor u njemu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Vozio,ide ko bolid! :)
Sent from my SM-N900 using Tapatalk
-
(http://c2.staticflickr.com/8/7574/29016529705_3f1caa57ae_h.jpg)
(http://c1.staticflickr.com/1/362/19221884922_0b4e2a6f17_h.jpg)
-
Prednja biggrin
Sa zadnjom sam na snegu plesao kao blesav ,a sa prednjom nisam imao nikad probleme. Nisam drifter i mislim da je za normalnu voznju ipak prednja sigurnija.
-
Paule, a kratki pajero 3.0?
Imam drugar al 3.5 automatik. To je izašlo bilo gde da je proban. Jefini problem je potrošnja od nekih 30-35l na 100.
Skroz neudoban za svakodnevnu vožnju, ali za par puta mesečno za neku dobru offroad turu je premija!
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
-
Prednja biggrin
Sa zadnjom sam na snegu plesao kao blesav ,a sa prednjom nisam imao nikad probleme. Nisam drifter i mislim da je za normalnu voznju ipak prednja sigurnija.
brate zimi uz brdo i u krivini gdje treba da das gas prednja vuca ode pravo mozes k...u da okreces volan , a sa zadnjom mozda malo kontre i ode gdje hoces.
a za pajero i samurai necu ni komentarisat. i ne samo njih nego vecinu japanaca :46
-
Pa nisi lud da se trkas po snegu sa nekim ?! Kakva kontra ,pa necu ljudima da stavljam glave u torbu dok ih vozim po snegu ,nisam na stazi ili na parkingu, zar ne ?
Ja govorim o normalnoj voznji.... i zato kada ne zivis u centru ,pa napada sneg , ti izlazis gde god pozelis. Napred stavim Michelin Alpine 5 ,pozadi tigrice zimske i ne brinem. Sa Omegom benzinkom 3.0 sam se sj**ao milion puta i ostanem zaglavljen i onda moram da idem peske ili dodju dvojca drugara od sto kila i sednu u gepek ....tada vec ide uz masnu gredu ali sta mi to vredi.
-
Tara
(https://c2.staticflickr.com/2/1490/23907272929_fae90dba0c_c.jpg)
(https://c2.staticflickr.com/2/1665/24149991732_e3fa9f549a_c.jpg)
(http://i.share.pho.to/c1898bef_o.jpeg)
-
Samo da dodje zima,izbacicu da vidite slike i snimke kuda sve gura vw golf 2-prednja vuca.Ic 1400-1700 m nv,tu svaki Bavarac moze samo da place u mestu. ;)
-
Evo jedna dok ne stigne zima.. :)
(https://s10.postimg.org/s61zen0f9/Slika0353.jpg) (https://postimg.org/image/s61zen0f9/)
-
Shuter, nemoj da si streber.
-
Samo da dodje zima,izbacicu da vidite slike i snimke kuda sve gura vw golf 2-prednja vuca.Ic 1400-1700 m nv,tu svaki Bavarac moze samo da place u mestu. ;)
gdje god ti izades sa golfom i ja cu sa bavarcem. sti da ti vozis na maksimalnoj sirini gume 185, a moje zimske su 215
-
A je l' prazan gepek na bavarcu?
-
Nije. Ima rezervni točak, dizalicu, alat i akumulator...stim što je teži 500-600 kila i klirens mu je upola manji. Tako po 100 put na forumu poredimo babe i žabe. Ja postavih slike, al ne vredi.
Jedina mana tom auto sto se tice voznje po dubokom snegu uzbrdo je agregat, velika turbo rupa i neravnomeran razvoj snage kad krene turbo. Kao i kod svakog mrtvog td.
-
uzalud Madar pricati i objasnjavati
-
jel mogu i ja sa vama dvojicom ? :P
225 zimske i quattro , 1800kg sa budalon unutra, prosle godine sam slucajno izasao na pola ski staze xD
elem, sledece sto uzimam bi bilo lepo da je zadnja vuca.. navukao sam se na kartingu, bruka je koliko vise kontrole imas ako se nesto desi, ko sto paul rece.. vozis prakticno i volanom i gasom
-
Polako Hamiltone lollol Ovde sve samo rodjeni trkaci biggrin Tako volim da udjem na youtube i da gledam sa Nurburgring-a crash kompilacije. Svi do jednog su zadnja vuca ,narocito ljudi sa BMW-ima koji misle da su uhvatili Boga za jajca. Kod nas u Srbiji BMW sta 15 godina kosta 4500e ,a recimo u Dohi BMW Z4 2010 i35 kao grom presao 40000km 14000e (a tamo se ne placa ni registracija i gorivo je 40din /l) i ne mogu da ga prodaju godinu ipo dana....Srbi samo znaju za BMW ,Golf i Pasata i u njih se kunu. Oni mogu da idu po masnoj gredi ,da skacu jer imaju prevelik turbo pa sasija ne moze da izdrzi ,sa 200 ulece u krivinu ,da se "teleprontuju" itd.
Svaki dan u BG-u ginu ljudi sa kolima ,a kamoli u Srbiji...nemojte stavljati performance na stazi umesto sigurnosti. Ko kaze da je zadnja vuca sigurnija ,laze.
Sigurno da je zabavnija na stazi i za igranje ali pricamo o kolima u kojim se vozite vi ,vasi prijatelji ,porodica itd. Pa sta je bolje veca mogucnost da izgubis kontrolu i da ih pobijes ili da ih normalno dovezes.
Usput ako si pro i automobil ima snage mozes da zadriftujes i sa prednjom vucom i da je okrenes pod rucnom itd.
-
Desmo, hvala na konstruktivnom objasnjenju, nisam rekao da ne moze po snegu, nego nista slicno nisam probao po klizavoj podlozi.
-
ajoj sta si sve sad nalupetao :(
1) na nurbu se lupaju sa svim vucama
evo ti primer
2) meni bmw dolazi u obzir za porodicni, jer japanci odavno ne prave RWD sedane nazalost. inace me nista od rwd kola samo japanska i par egzoticnih zanimaju.
3)ovo na prvom snimku je understeer, podupravljanje po naski... auto ima i upravljanje i pogon na iste 2 gume i ti okrenes volan a auto ide pravo. ako kocis, opet koristis gume i auto ide pravo, ako pustis gas, tezina ide pozadi, prednji deo postaje laksi, i opet ides pravo. za laika koga voznja ne zanima je sigurnija varijanta jer ces nabosti uvek nosom u nesto, sto je najsigurniji nacin. kod auta sa zadnjom vucom u toj situaciji imas prilike da promenis pravac auta sa gasom.. auto nece da skrene, dodas gas, guzica izadje vise van ose i to je to.. za laika jako opasnije zato sto kad odleti, odleti guzicom, ili cesce po strani, gde je auto najslabiji.. i zato toliko ginu jebiga. tako da je pitanje koliko zapravo znas da vozis, nista drugo.
moj dodatak.. quattro se 90% ponasa kao prednja vuca na kolima ispod 400KS , po pitanju toga sam jako razocaran.
4) ovo me je vec licno pogodilo .. drift je drzanje ose volana u drugom pravcu od ose kretanja na duze vreme, pritom drzeci isti smer. auto sa prednjom vucom NE MOZE da driftuje. sem u need for speedu odakle mi se cini da je vecina tvog iskustva, pored youtuba.
-
(https://farm8.staticflickr.com/7748/18242143285_02481382e3_b.jpg)
E ovako bi nesto ja al samo 80 cc quattro,u kombinaciji sa 1,8 motorom ide kao terenac provereno. ;)
Ocigledno nisi probao petaka pa tako pricas.
A sto se tice quattro pogona,bice moj ubrzo .
Послато са SM-G920F
-
1. Ne lupaju se ljudi na Nurburgring-u, nego se sudaraju i to ne zbog vuce ,nego zbog greske za volanom ,lose procene ,pregrevanja kocnica kao i zbog voznje sa neadekvatnim gumama i pregrevanjem istih.
2. A zasto su presli ?! Verovatno zato sto se ne razumeju u automobile ? Zasto od hatchback-ova Mercedes A45 AMG od 380 konja ima prednju vucu ,a dopunjuje je zadnjom ,Golf R ,Civic type R ....da ne na brajam ,svi sem BMW 135 koji je profi vozaca na pravcu okrenuo ,samo sto ga nije ubio.
3. I opet pustas snimke sa staze, a govorimo o normalnoj voznji kakva je 99.99999%
4. Ljudi se zakucavaju jos jednom zbog losih i pregrejanih guma. Prednja vuca ce te uvek lepo ispostovati u krivini i omoguciti ti da ubrzavas u istoj mnogo ranije od zadnje vuce ali ocigledno ne znas da je vozis.
5. Covek mora da zna granice svog automobila da se ne zakuca ...ni jedan auto nije imun na proklizavanje, samo je pitanje gde je kom granica i koliko je kvalitetan.
6. Bitno je da ti dolazis licno iz Tokia da driftujes po ulicama Republike Srbije i dok je tvog znanja , mi se ne sekiramo. Prosto se pitam da li si ti Ken Block i da li je ovo skrivena kamera :46
-
Ja cu samo da se nadovezem na pricu od kad znam da vozim vozim iskljucivo bmw i nikad mi se nije desilo da me je okrenuo,prolkizao mi je par puta ali nista strasno. Kod nas je problem sto vecina mladih momaka kad polozi vozacki odma kupi bmw 320-325 cisto da se buka kroz grad jos ako nije sperovan odma se diff vari i onda nastaju stanja usled neiskustva. I onda nastaju
Price zadnja vuca ovo ono
Послато са SM-G850F уз помоћ Тапатока
-
znam da nije tema i da je vw forum ali iskoristicu priliku da pitam, vidim da ima vlasnika bmw-a e46, pa me zanimaju iskustva za taj model
koje godiste uzeti, koji dizel motor se najbolje pokazao? sta su najvece boljke.. itd moze odgovor i na pp
-
Najvece boljke su ti skupi delovi i ako ga kupujes uvezi ga iz Nemacke. Imas ih milion na mobil de. jer kod nas ces da ga debelo preplatis. Nisam siguran samo, proveri da li je Euro 3 ili visi standard, zato sto trojka ne moze da se uveze.
-
Ako oces dizela uzmi 2.0d 100kw ili 3.0d ali ne xd nego obicni, a ako ces benzinca 2.3 ili 2.5. Kod svih provjeri kilometrazu ako je oko 400k onda mu je prikraju dihtung glave I kod ovog 2.0 provjeri bospumpu to mu je boljka
Послато са SM-G850F уз помоћ Тапатока
-
Igore dizel od 110 Kw godiste od 2001 pa gore. benzinci 1.8 i 2.0 imaju problem sa lancem koji nije ne rjesiv ako se na vrijeme zaustavi, a od ovih dizela od 85 i 100 Kw moras da pazis na turbinu i bosch pumpu. stim da imas dizel modela od 85kw i 2003 godine sa cr motorom
Shooter92 druze nemoj se naci uvrijeden, ali koliko si ti do sada auta vozio i koliko si kilometara presao? ja bmw vozim od e21,e30,e36,e46 i sa ova prva dva navedena modela se znalo i da nekontrolisano pobjegne zadnji kraj. sto zbog neiskustva sto zbog gluposti a sa serijom 3 od modela e36 gdje je bmw napravio omjer tezine 50:50 mi se nikada nije desilo da i pomisli da pobjegne kada ja to ne zelim bilo suho, mokro, snijeg, led. i garantujem cim god hoces da cu sa bilo kojim bmw-om uci u bilo koju krivinu sigurno za 15-20 km/h brze od bilo kojeg VW-a
-
Iskreno sta sam vozio
Porche 911 carrera 4s
Porche Cayenne turbo
Porche Cayenne hibrid
Cla 45 AMG
Audi a3 2.0tfsi
Mercedes slk 350 r171
Opel Insignia 2.0 cdti
Mercedes A klasa 180cdi
Peugeot 106
Omega b 3.0 MV6
Alfa 147 1.6 t. spark
VW Golf 6 1.6tdi cr
daa i bmw 325
...presao 140 000km
Moji automobili su od ovih bili Pezo ,opel i VW , a ove ostale sam vozao cesto jer moji rodjeni brat kao i braca od tetke rade u inostranstvu i mogu sebi da priuste to.
-
Opusteno momci driving
-
Svi sa prednjim pogonom. bleh
-
Slk 350 R171 je zadnja vuca ,bmw 325i zadnja vuca ,Omega 3.0 cipovana sa 220 konja zadnja vuca...
-
Ma na ove iz spota sam mislio. Ja sam vozio stari dajc kamion. Medjugas i duplo kvacilo (dsg lollol), sportska masina. I naravno zadnji pogon.
-
prednja da valja i bicikla bi je imala lollol
p.s. i promenite naslov teme ne valja. ne postoji zadnja vuca nego gurka bleh
-
Ha da imam para brat kupio bi Hillux 3.0 dizel ....registracija smesna zato sto se vodi kao teretno vozilo i svuda bih ga terao sem u grad :-D
-
(https://farm8.staticflickr.com/7748/18242143285_02481382e3_b.jpg)
E ovako bi nesto ja al samo 80 cc quattro,u kombinaciji sa 1,8 motorom ide kao terenac provereno. ;)
Ocigledno nisi probao petaka pa tako pricas.
A sto se tice quattro pogona,bice moj ubrzo .
Послато са SM-G920F
Za golfa 2 smem da potpise, da cu ja licno izaci svugde gde procenim da moze,auto sam procito 100% gde moze i po kakvoj i koliko dubokoj podlozi.E sad kao sto sam jednom rekao bmw ne umem dobro da vozim,mada vozio sam par komada i znam da po snegu gde e30 stane,Benkica 520 ce izaci...A sto se tice po 520 benga je brutalna,zvuk nezaboravan,E30 me jednom tako omlatio na pravcu i od tad u njega ne sedam vise..A 5aka sam vozio al audi 100 quatro i znam kako ide i sve,samo su retki u pm..
-
Igore dizel od 110 Kw godiste od 2001 pa gore. benzinci 1.8 i 2.0 imaju problem sa lancem koji nije ne rjesiv ako se na vrijeme zaustavi, a od ovih dizela od 85 i 100 Kw moras da pazis na turbinu i bosch pumpu. stim da imas dizel modela od 85kw i 2003 godine sa cr motorom
Hvala na savetima Paul, i po meni je najbolja opcija taj od 150ks, mada cuo sam ne znam koliko je istina da im blok motora posle 250 000 predjenih puca ili tako nesto, i negde sam procitao da su prve generacije imale problem sa klapnom na usisnoj grani
I jos jedno pitanje, koliko moze da bude potrosnja po gradu tog od 150ks normalne voznje.
-
:+
-
@Igor_92 vise ces jada imat sa tim od 110 nego 100kw.A problem sa klapnama(swirl flaps) ima ovaj 110kw i jos su im dizne problematicne jer je on CR motor,istna je da puca blok ali oko 400k km vozio i jedan i drugi i bolje me je sluzio ovaj od 100 kw kojeg sam platio 1650e pa mozes mislit u kakvo je stanje bio, a eto i dan danas se vozi nebi ga covek ziv prodao za razliku od ovog drugog koji je u djelove zavrsio
Послато са SM-G850F уз помоћ Тапатока
-
Evo par slika samo za Desma,M3 kupe evolution 342ks,stoji kod mene više od godinu dana. Auto od mog druga prešao 73000 km(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160912/45f87120edc858802a5f22dc2bdd92eb.jpg)(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160912/ef21ce1e902b159e7644f6b918a50b95.jpg)(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160912/1d31b977d46ce92044c44ba89e01742d.jpg)(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160912/1d31b977d46ce92044c44ba89e01742d.jpg)(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160912/062ed8ef880573d8557f1ba3c1f9a4a7.jpg)
Znam da je greota ali duga je priča
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Stvarno greota da ovakav auto stoji i propada..
-
Limited verzija prava je steta ovakva zverka da lezi
Послато са SM-G850F уз помоћ Тапатока
-
Ha da imam para brat kupio bi Hillux 3.0 dizel ....registracija smesna zato sto se vodi kao teretno vozilo i svuda bih ga terao sem u grad :-D
Možda u Srbiji,ovdje u BiH baš i nije. To se ovdje vodi kao teretno vozilo,možeš ga regati samo na firmu,neki poljoprivredni obrt i slično. Svako tri mjeseca moraš na tehnički itd. Mislio sam ja kupiti Hiluxa,ali kad sam vidio šta mi sve treba odustao sam.
Ako znaš,napiši kako je u Srbiji sa tim pick upovima,baš me zanima. Ovdje čak i Caddy 1 moraš regati ko kamion. Glupo je,ali je tako.
-
Taj Hillux 3.0 ako mu nije uključena prednja vuča driftuje još lakše nego Bmw. Moraš da budeš nežan sa gasom kad savijaš...
Registruje se kao teretno vozilo, ima nosivost 1000 kg i registracija mu je oko 19000.
-
-
:+
ovo opasnije nego da se vozis na tomahavku
-
Na 0:16 kad presalta u drugu lollol
Mislim da njih dvojca po kazni voze tu skalameriju...ko zna sta su zajebali
-
bogibija najavi.
a onaj drugi snimak gde ga samo iskop. najjaci komentator, ne prestaje da sere a ovaj ga vozi za sve pare
-
@Igor_92 vise ces jada imat sa tim od 110 nego 100kw.A problem sa klapnama(swirl flaps) ima ovaj 110kw i jos su im dizne problematicne jer je on CR motor,istna je da puca blok ali oko 400k km vozio i jedan i drugi i bolje me je sluzio ovaj od 100 kw kojeg sam platio 1650e pa mozes mislit u kakvo je stanje bio, a eto i dan danas se vozi nebi ga covek ziv prodao za razliku od ovog drugog koji je u djelove zavrsio
Ne znam sta raditi, iskustva su razlicita.... slusajuci komentare kako puca blok i to sa klapnama sve me vise odvlaci od kupovine e46 a opet auto kao auto mi je vrh. Plasim se tih kvarova koji kod bmw-a nisu nimalo jeftini..
-
Ako ces dizela uzmi ovaj od 100kw ili ako ces da si miran uzmi benzinca sestaka i miran si,mene moj 523i e39 da kucnem u drvo slusa samo gorivo i redovni servisi od ulaganja
Послато са SM-G850F уз помоћ Тапатока
-
@Igor_92 vise ces jada imat sa tim od 110 nego 100kw.A problem sa klapnama(swirl flaps) ima ovaj 110kw i jos su im dizne problematicne jer je on CR motor,istna je da puca blok ali oko 400k km vozio i jedan i drugi i bolje me je sluzio ovaj od 100 kw kojeg sam platio 1650e pa mozes mislit u kakvo je stanje bio, a eto i dan danas se vozi nebi ga covek ziv prodao za razliku od ovog drugog koji je u djelove zavrsio
Ne znam sta raditi, iskustva su razlicita.... slusajuci komentare kako puca blok i to sa klapnama sve me vise odvlaci od kupovine e46 a opet auto kao auto mi je vrh. Plasim se tih kvarova koji kod bmw-a nisu nimalo jeftini..
Ako ces benkicu kupi 520 benzinjaru i eventualno secvent plin i samo udri..Idu i ti cadjavi al ja lino ne bih to nikako..Sad tvoja volja,vozi sta volis i u cemu uzivas.
-
Moze i 320 ako mu je vec merak na e46 isti su motori kao u 5-icu
Послато са SM-G850F уз помоћ Тапатока
-
izvadis klapne iz usisa i miran. moj sad ima 497... i nesto iznad. i da pukne blok isplatio se do sad
-
Taj sto mu puca blok je za balkansko trziste, nadji nekog iz uvoza koji nije cipovan jebo vas bmw 320d
-
Inace to nije problem kod nego svugdje,ali se po zapadu ne voze po 500-600k km
Послато са SM-G850F уз помоћ Тапатока
-
Quattro?
(http://i.imgur.com/lB1KmOh.jpg)
-
aoliko cilindara ,a koliko brzina biggrin , o cemu se ovde radi ?
-
Nemam pojma stari, neki audi al nije kvatro i motor mu stoji na pogresnom mestu
-
https://en.wikipedia.org/wiki/Auto_Union_racing_car#Design
nije audi , samo je AU lollol
-
Kakav kvatro,vidiš da nema poluosovine naprijed.
-
NEMOGUCE! lollol
-
???
-
tovari vas sve
-
Možda je ovo bilo za američko tržište...
-
meni se najvise dopada sara na zadnjoj gumi. kao pakmena da igram
-
-
Igor_92 moja preporuka ide za 320d 110kw...motor je vrh...jako dobro ide a pri normalnoj voznji je jako stedljiv.(iznenadices se) Klapnice se skinu i nema nikakvih problema, a ovo za blok prvi put cujem. Strada im plivajuci zamajac od cepanja iz niskih obrtaja i kidanja konstantnog, al pri normalnoj voznji neces nikad imati problema. (jeste da te vuce da ga pritisnes, al sve u granicama normale neces imati problema) :) Al ovo je vec problem svih turbo dizel motora posto imaju veliku silu Nm. Sto se tice voznje zimi sa dobrim gumama nikad neces imati problema, naravno pri normalnoj voznji. (kao sto je neko vec napisao ima jako dobro rasporedjenu tezinu) Ima jos nekih sitnica koje mu se smatraju za problem, al da ima savrsenog auta svi bi onda vozili taj. (a da nije Golf 2) :D
Za odrzavanje jeste malo skuplji od VW, al ipak je premium brend, kao i Audi. I jos nesto jako je tesko naci bas dobrog Bmw-a kod nas, i nikad ne kupuj jeftinog pa da ga ti sredjujes...moze da te kosta jako mnogo...
(govorim iz iskustva od 4 god druzenja sa e46 320d)
-
Brat mi vozi vec 5 godina 320 d 150 konja ,presao pravih 310000km,covek mu dusu vadi non stop lollol,nikakvih kvarova do sad osim redovnih servisa,menjati zadnji amortizeri,neki delovi oko trapova i to je to ,presao oko 100000km sa njim,blokovi ne pucaju to je glupost,stariji model od 136 konja je imao problema sa glavom ,ovaj ne,klapne mu nisu skinute to znam sigurno i za sada sljaka,mada znam da te klapne mogu da zajebavaju dobro,kad se skinu auto slabije poteze iz nizi obrtaja ali neznatno,odrzavanje je papreno,to znam i ja jer sam vozio 330d koji je jos skuplji za odrzavanje,vece kocnice,vise ulja u motoru,potorsnja i slicno,i da ,zadnja vuca zakon biggrin
-
:+
(http://i.share.pho.to/f4b09995_o.jpeg)
-
Quattro?
(http://i.imgur.com/lB1KmOh.jpg)
Ovo je Auto union typ D ili C. Ima sto bi nemci rekli Dopell Kompresor. Jedan ovakav je pobedio na gran priju beograda 39 godine. Predratna formula 1.
-
-
-
-
Klik>
(http://i.share.pho.to/55de0e1b_o.jpeg)
-
-
uvredi ste coveka jebo vas bog...sto mu dirate bmw-ea,desmo srce nista ne brini ja sam uz tebe volim bmw al ne volim zadnju vucu. :53
-
A jel si ikad vozio zadnju pa znas da je ne volis.
ne racunam ladu i ficu
-
jesam,ne volim je svakako meni je to go penis,volim bmw i mecke kao automobile i mogu da ih kupim sa zadnjom vucom nece da bude nikakav problem,ali kazem da mi se to ne svidja,postujem prednju vucu i 4x4. ;)
-
A mozes da mi objasnis sta ti se ne svidja kod zadnje vuce ( tj sta je tu go penis ). Posto sva jaka i ozbiljna kola ili imaju zadnju ili u manjem slucaju 4x4.
-
kakva bre jaka i ozbiljna,kao prvo svaka zadnja vuca je trom,uvija se upreda se,za mene je golo sranje,juce sam bio brzi od mecke c220 cdi od 170ks 2010g...
dobri su samo zbog stabilnosti u krivinama al opet u punoj krivini moraju da cute i da ulaze bez gasa i ja sa golfijanom juce na pola krivine pun ga,a trecom 160kmh u krivinu sam uletao(u blagu krivinu) ide ko metak,a meca place iza mene....eto ti je zadnja vuca,mada opet ne kazem nije losa ali ja je ne volim ali ne znaci da je ne bih vozio,vozio bi je ;)
-
Au matke legendo nekad se brate nalupetas za sve pare, i poredis benzinjaru od 15o ks i devtesto kg sa dizelom od 15oo kg i 17o ks pa bilo bi bezveze da je on bio brzi, mada cuo sam da ce sad praviti formulu sa prednjom vucom valjda bas zbog tog boljeg uletanja u krivine 😉
-
Poredis babe i zabe.
Koliko je C klasa teza od tvog golfa?
Mozda taj nije tolika paljevina da hoce da sjebe auto...
Sent from my E2303 using Tapatalk
-
Ako je prednja vuca, a i jeste vuca jer napred kad je napred vuce auto, kako je onda zadnja opet vuca? Zar ne bi trebalo da bude zadnja gura lollol
-
lollol lollol lollol-zadnja gura- lollol thumbup
-
Iskreno da ti kazem malo sam brzi od mečke bate,taj model ide bas dbr,a sto se tiče vuče prednja je babo i 4x4 a vi kako oćete boli me penis,stani samnom na crtu pa da vidimo,gde god oćeš.
-
Kod mene Bora ima i prednju vuču i zadnju guru lollol lollol lollol
-
matovicu lupas ko otvoren prozor.
-
@Matke prednja vuca ti je go penis u odnosu su na zadnju a to sto mislis za krivine nije problem u vuci nego u vozacu
topli pozz od mn i mog bmw
-
dobro vi znate,sve,ja vam kazem ko hoce da se proba sa zadnjom vucom nek dodje pa da se odmerimo na pravac nek auto bude jaci od mog i za 50ks,a po krivinama da ne pricam... ;)
nemoj da se oseca neko uvredjenim ko vozi bmw ili mecku ali to je tako,jbg nije isto vuci i gurati lakse je gurati ali kod auta je to malo drugacije gledano sa druge strane ;)
-
I ti kad uzmeš nešto da guras ispred sebe, bolje ćeš upravljati nego da vuces za sobom taj isti teret. Ne može nikad prednja vuca biti bolja za upravljanje vozilom...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
-
Ja kazem da je auto startniji sa prednjom nego sa zadnjom vučom i zadnja se vuča upreda lako se gubi kontrola nad vozilom,reko sam prednja je zakon to se čupa asfalt kad se da gargija.
-
Matke objasnio... može 'lock' na temu! :53
-
Joco meci bukagiju na temu.
Matke jel si razmisljao da pises na faksu doktorat na temu prednja vuca njena superiornost nad ostalima. Mogao bi mclaren zauber porsche i ostali da nauce sta od tebe. Ali obavezno da u temi navedes negde vatra vatra vatra.
-
I za to imam odgovor,kakav penis porse i mclaren,turbo motor u golfa od 400ks i sinhro pogon pa da ga vidim sine,daj bre pre neku noć lik sa bmw trojkom zamalo nije očesao bankinu u krivini počeó je zadnji kraj da se upreda a ja ulećem sa gumama 185 55 15 i to zimskim,znači pegla mu nije ravna jos mi puna kola i opet nije brzi.
-
Verovatno je u toj trojci bio neko sa vozackim iskustvom kao ti. biggrin
Nadji auto u tvojoj kategoriji sa zadnjom vucom pa se probaj.
Pusti ti kola koja su 300+ kilograma teza od tvojih.
Njih cu i ja sa passatom da pobedim. lollol
-
Mislim realno, i konjska i volovska zaprega bivaju vučene... ja još nisam video konja ili vola da guraju zapregu ispred sebe.. pogotovu ako razviju neku brzinu, mnogo je bolja ova opcija prednje vuče...
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Za svakodnevnu voznju bolja jeste prednja. Pogotvo po snegu. Ne znaju svi kako treba po snegu sa zadnjom.
Posto se gorepomenuti uhvatio za trke tu je bolja zadnja.
ja još nisam video konja ili vola da guraju zapregu ispred sebe
Samo kad idu niz veliku strminu.
-
(https://files1.coloribus.com/files/adsarchive/part_846/8468605/file/bmw-1-series-horse-small-91884.jpg)
-
Samo da vam rečem... konj nije prednja vuča nego 4x4 lollol
-
Jeste ali koja mu preovladava bleh
-
Jes' vala :48
-
(https://files1.coloribus.com/files/adsarchive/part_846/8468605/file/bmw-1-series-horse-small-91884.jpg)
Ovo je neki tip konja sinhro sa jacom prednjom vucom jer mu je neko zadnje noge stavio napred a prednje pozadi (Matketov favorit)
-
Ceo forum napade coveka a svi vozite uglavnom VW sto ne kupite lepo bmw ili mecu , ako vam je bolja zadnja vuca od prednje ! Za mene 4x4 je zakon.
Послато са SM-J500FN уз помоћ Тапатока
-
Ja cu opet da kazem nije zadnja vuca za svakoga,kao daily vozilo koristim bmw i po kisi i po snijegu kliza samo gdje ja ocu pozz
Послато са SM-G850F уз помоћ Тапатока
-
mogu da napadaju kolko god hoce,samnom na crtu pa da vidimo ko ce koga,gde god...
samo kinta pod brisac i to je to,zna se bre sta se koristi za motorsport sinhro ili prednja kakva kurceva zadnja vuca... clap
i u pravu je covek majke mi ovo je forum za vw i svi terate vw a serete za mecke i bmw tamo na onaj drugi forum pa raspravljajte ko ga kako vozi rec je o prednjoj vuci i 4x4 i nema druge...!!!!
-
Plaše te se Matke! :79
-
i treba burazere i treba...
nisam ja siso vesla i jeo klozetska govna...ima da bude onako kako ja kazem...jel jasno!!
samo gas patos vatra vatra driving
-
Joco mlad si jos neiskusan,lakse sa trkama,pogotovu kad imas puna kola...Veruj braticu,bolje i da izgubis nego da posle necija majka kmeci,,Zna se ko je babo za utrku g2 abf i to je tacka.Kakve bre mecke i benkice,pa njih 80% vozaca koji ih voze nemaju blage veze kako se voze.
-
Bitno da on zna kako se vozi. ;)
Sent from my E2303 using Tapatalk
-
jebo majku al mu suce zadnji kraj
Ja cu opet da kazem nije zadnja vuca za svakoga,kao daily vozilo koristim bmw i po kisi i po snijegu kliza samo gdje ja ocu pozz
Послато са SM-G850F уз помоћ Тапатока
upravo tako
-
Matovicu imas u Pazaru onog belog bmw-a kockicu pa se probajte ;)
-
Bitno da on zna kako se vozi. ;)
Sent from my E2303 using Tapatalk
Andreja druze ovde matovic prica o ozbiljnim performansama a to prednja ne moze da istera kao zadnja. Ja ne kazem da je prednja losa lepo je ivan rekao za svaki dan je bolja za prosecnog vozaca a ovde smo svi mi prosecni vozaci. Roco i paul su upravu ko zna zadnju njemu ni sneg nije problem.
Da je sve to kao sto matovic kaze pa sva trkacka kola ali trkacka smatram za ove sto mozes da gledas na tv a ne ulicne varijante. Svi teraju ili 4x4 ili zadnju prednje bas i nema toliko ima ali do odredjene kubikaze i konjaze jer zna se dokle predjnja vuca trpi.
Ja matovica bockam samo da pravimo malo sprdnju na forumu. Ja stvarno nemam potrebe sa njim da se prepirem oko prednje zadnje vuce. Jer ni ja nisam bas kompetentan jer nisam puno zadnje vozio a on jos manje.
-
Kako moze auto sa prednjom vucom da bude startnije od onog sa zadnjom?To bih volio da mi objasnis..
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
-
ima i jedno i drugo prednosti i mane naravno kada pricamo o svakodnevnoj normalnoj voznji :)
-
Kako moze auto sa prednjom vucom da bude startnije od onog sa zadnjom?To bih volio da mi objasnis..
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Ma kaki ne moze,ja sa g2 svaku ladu odvalim od zivota... lollol :26
-
lollol remuse jesi i lud. ja ladu nisam vidio sigurno 5 godina
-
Nadje se poneka jos,ujemcena daskama po patosu da ne ispadnu putnici,,, lollol
-
Dok sam vozio 320d E46 150ks 2002. probao sam se sa crte par puta i na voznji po otvorenom putu pri vecim brzinama, sa Passatom B6 2.0tdi 140ks 2008. i Audi A4 B8 2.0tdi 143ks 2010.
I oba su morala da gledaju u zadnji kraj. Sva tri su sa priblizno konja i Nm...dok je Bmw tezi od oba...al eto Bmw sa zadnjom vucom ipak dobio svaki put. Passat ostajao u prasini dosta lako, a Audi se borio momacki.
Moje iskustvo je bilo takvo.
Sto kaze Petareos, mislim i ja da ne moze prednja da bude startnija...mnogo vise proklizava pri startu auto sa prednjom vucom.
-
Naravno Dule,ako neko nema logiku,sama fizika dokazuje da se tezina pomjera na zadnje tockove.Samim tim,zadnja ima mnogo vise trenja od prednje vuce na startu
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
-
Nadje se poneka jos,ujemcena daskama po patosu da ne ispadnu putnici,,, lollol
... I kazes sa daskama po patosu lollol lollol lollol ... da putnici ne ispadnu lollol lollol lollol ...
...
(https://s23.postimg.org/a6j0s1vhn/00000.gif) (https://postimg.org/image/v3f8wptif/)click image upload (https://postimage.org/)
...
(https://s3.postimg.org/fgtqy8qcj/Fotografija0268.jpg) (https://postimg.org/image/bx7t8fnmn/)take a screenshot (https://postimage.org/app.php)
...
(https://s12.postimg.org/8udlb4bod/Fotografija0272.jpg) (https://postimg.org/image/fxlgqqh3t/)photos upload (https://postimage.org/)
...
Pazi samo da nas Damir ne primeti ... odma ce reci kako se necije daske ispod tepiha bolje sjaje nego neki vw vani lollol ...
(https://s17.postimg.org/cnui96ehb/Fotografija0291.jpg) (https://postimg.org/image/e2w2xwfkb/)images hosting (https://postimage.org/)
...
(https://s18.postimg.org/v0nslaaq1/Fotografija0293.jpg) (https://postimg.org/image/rtt91nq9x/)temporary image hosting (https://postimage.org/)
...
... :84 ... daska ce nekome ispod nogu sigurno zatrebati lollol ...
(https://s2.postimg.org/um6ijkr6h/Fotografija0190.jpg) (https://postimg.org/image/ix2ivm07p/)post a picture (https://postimage.org/)
lollol remuse jesi i lud. ja ladu nisam vidio sigurno 5 godina
Ma lud 100%, poredi ladu i vw lollol ...
Spremi se za testiranje driving ... zadnja gura VS prednja vuca ... tvoj bendzemin VS moja ladurina bicedobro ... lollol ...
-
I onda je cika Travi izvadio Mrkelu iz rukava...
-
Sale ja i ti se ganjamo do kakve lijepe baste i hladovine :26
-
Pa nisam ni mislio negde dalje niti igde drugde. Ja sam uvek raspolozen i uvek u prilici jer ne moram kao pojedinci da trazim dozvolu od žene da mi da auTTo da obrnem krug ;) ...
Mada, on je naš brat pa kakav god je. Mlad je i perspektivan pa će valjda jednog dana imati svoj auTTo kao sto imamo ti i ja ;) ...
A sad malo o zadnjoj i prednjoj da nas Joca batine zbog off.a ...
Krajem 80tih je bilo in ici u Poljsku na skijanje ... a tamo su TAXI vozila bila uglavnom Polski Fiat 125p.
...
(https://s13.postimg.org/6bjq352if/250px-_Polski_Fiat_125p_1980.jpg) (https://postimg.org/image/lk9ngww6r/)take a screenshot (https://postimage.org/app.php)
...
Kako su to majstori terali i lomatali po snegu i ledu, za sve pare. Mislim da bi neki njihov drajver iz tog vremena sa 125p na nekom planinskom zaledjenom i krivudavom putu odrao svakog danasnjeg vozaca bembare. Kakva elektronika i druga cudesa, ako nemas osecaj za volan dzaba ti bilo koja vuca.
I onda je cika Travi izvadio Mrkelu iz rukava.
Pa nije mrkela pacija skola, kad neko ili nesto treba da se omalovazi svi odma spominju lade, pezejce i ostalu sirotinju. Moram da branim cast big_boss ...
Nije bitno ŠTA se vozi ... nego KO vozi ...
-
+1
Objasnio u jednoj rečenici... :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
To je isto sto vam ja pricam evo 2 dana
Послато са SM-G850F уз помоћ Тапатока
-
:53
-
No RWD no fun
Послато са SM-G850F уз помоћ Тапатока
-
Video pocinje na 2:02 :46
-
Zadnja,Zadnja,Zadnja......
Zadnja,Zadnja,Zadnja,Zadnja,Zadnja,......... Zadnja Zadnja Zadnja,Zadnja,Zadnja,Zadnja,Zadnja,Zadnja,Zadnja,Zadnja,Zadnja,..................Zadnja,
Zadnja,
Zadnja...................... Zadnja
Sve neki volksvageni i skode
-
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170414/d8cc106497aebd1a626cefc729a9c184.jpg)
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
-
to mozda FWD .. kod AWD je uvek po gasu kad krene da bezi
-
to mozda FWD .. kod AWD je uvek po gasu kad krene da bezi
To odredjenog momenta samo po gasu kad ode vise mu ni bog ne moze pomoci
Послато са SM-G850F уз помоћ Тапатока
-
slazem se, ali da bi dosao dotle trebas bas da budes poseban slucaj lollol
zimus sam vozio svog na driftovanje po parkingu svako drugo vece, tako da sam ga temeljito isprobao, i da bi zajebao trebas da preskocis par koraka gde mozes da iscupas stvar.
-
:+
-
Ova 123ka ima toliko nabrijanu motorcinu sa turbinom,da je bar 3x jaci od najaceg motora cadja koji je fabricki isao u 123ku... :)
-
Štok je masina 100% ovo je za ŠveCko trziste..
-
Ma stock je ta turbina ali malo sutra
Sent from mighty voodoo magic ;)
-
to je stock ko i ovaj :)
-
Turbo sa skanije
-
Seat Leon Cupra ABT 340
6 speed DSG
250 kw
1346 kg
KW Clubsport 3-fach suspension - raeder motorsport setup
PFC Performance Friction Brake Pads on Brembo Brakes - PFC mtm disc
MFAXP Box for OBD Data on Screen - www.mfaxp.de
rollover cage from Wiechers
All works and Setup made by Raeder Motorsport
Tires Dunlop Direzza 245 40 18" ATS GTR Wheels
BMW M3 E46 CSL
6 speed manual
265 kw
1,385 kg
1K2 - Intrax Racing - Intrax Suspension
Brembo
Tires Kumho V70 265 35 18"
-
upreda se ta zadnja mamu joj
-
Za svakog po nešto yupi3ti
-
Dobro kidanje
-
Seat Leon Cupra ABT 340
6 speed DSG
250 kw
1346 kg
KW Clubsport 3-fach suspension - raeder motorsport setup
PFC Performance Friction Brake Pads on Brembo Brakes - PFC mtm disc
MFAXP Box for OBD Data on Screen - www.mfaxp.de
rollover cage from Wiechers
All works and Setup made by Raeder Motorsport
Tires Dunlop Direzza 245 40 18" ATS GTR Wheels
BMW M3 E46 CSL
6 speed manual
265 kw
1,385 kg
1K2 - Intrax Racing - Intrax Suspension
Brembo
Tires Kumho V70 265 35 18"
Vozac cupre me podseca na bg table kad dodju u unutrasnjost pa im apadnu krivine..kad to pocne da glavinja fap 13ka ih moze obici tad.. lollol
-
-
-
-
thumbdown
(https://c1.staticflickr.com/5/4403/37060819840_8fbf61153a_b.jpg)
(https://c1.staticflickr.com/5/4431/37269613866_cddb18d15f_b.jpg)
-
My second project car bmw e30 m50b25 (za neupucene 2.5 24v 192ks)
(http://uploads.tapatalk-cdn.com/20170926/aa4d4d7a704561b121cb373523bf6e99.jpg)
Послато са SM-G850F уз помоћ Тапатока
-
(https://c1.staticflickr.com/5/4448/37446380922_773fea04f3_b.jpg)
-
meni je ovaj drazi :)
(https://i.pinimg.com/originals/ae/0c/0c/ae0c0c946c46ce6c7b37ccd4d554ad91.jpg)
-
;)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171006/de105b99b5e3044c222070aee182ee46.jpg)
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20171006/758873aebbfbab17cff9fab49a7a6015.jpg)
-
Taj R8 lms ima pogon pozadi
-
Moze lock
(https://c1.staticflickr.com/5/4502/23878016778_fdaf77bd96_b.jpg)
-
Jel ono onaj sto je posle Djikija poslednji put provozao? boodala
-
:53
(https://i.imgur.com/QrTukNr.jpg)
-
dva put nista je nista crva nije ni bilo biggrin
-
Hahaha gde se toga seti biggrin
-
-
-
(http://a0.cdnfan.com/images/M/6/9/1/0/audi-rs-5-dtm-2016_hd_84260.jpg)
(http://a0.cdnfan.com/images/M/6/9/1/0/audi-rs-5-dtm-2016_hd_84274.jpg)
(https://c2.staticflickr.com/2/1733/28687037898_642fdc1919_o.jpg)
-
-
-
-
(http://i64.tinypic.com/2upzqza.jpg)
-
-
-
Kako je mocno, carski wub wub wub
-
(http://i66.tinypic.com/2crulxh.jpg)
(http://i65.tinypic.com/2iuz12r.jpg)
(http://i67.tinypic.com/egzs3m.jpg)
-
-
Bas je dobar, ufff wub Mada se ne bi uopste zalio ni na "obicnog" RS-a thumbup
-
Nije meni za renoa..,meni je sto je ona Clubsport-a bacio na 3.e mesto na Nirburgring-u thumbdown
-
Odavno nisam video ruzniji motor kad mu se digne hauba. Sto se tice auta, svaka cast ako je brzi od type r.
-
-
(https://i.ibb.co/DkNG6fT/67126664-2687660294595647-3797268328280489984-o.jpg)
(https://i.ibb.co/jGNY5qr/66813234-2687660414595635-1355267275166318592-o.jpg)
(https://i.ibb.co/5Ww470y/68656431-2715329858495357-5516742482185945088-o.jpg)
-
Ovo ona alfa sto joj pogon na pogresnoj osovini i sto diskovi ne stoje gde treba? lollol
wub wub wub
Koja zver
-
"I’ve been on the Dyno with the 75 and the old 3.9 (about 30 hours on the track) and did over 80 powerruns those days. Always to the RPM limit of 9100. Power max at 8700.
I have treated this engine always to the limit. For tests up to 9500 Rpm‘s for short times.
When i started doing the Busso engines 25Years ago the experienced people of those engines told me 7800 is the max for this engine... check out how the crank looks after those high rpms and a bore of 103mm...... everything perfect...getting wet eyes while watching..😄for me a great experience.
And i can see out of those results that this engine is good for 10000Rpms if everything works perfect together.
We will do it soon😊 ForzaAlfa"
-
:65
-
(https://i.ibb.co/2653JRD/alfa-romeo-tipo-c-33.jpg)
-
(https://i.ibb.co/X8Wb9p8/2017-Alfa-Romeo-Giulia-v-Alfa-75-Twin-Spark-Old-vs-New-118.jpg)
(https://i.ibb.co/Nmhj6HY/2017-Alfa-Romeo-Giulia-v-Alfa-75-Twin-Spark-Old-vs-New-11.jpg)
(https://i.ibb.co/jvpcmFY/2017-Alfa-Romeo-Giulia-v-Alfa-75-Twin-Spark-Old-vs-New-57.jpg)
-
-
Vozio sam Citroen(prednja) i VW(prednja) vuca, takodje sam par meseci vozio BWM 535d 430hp(zadnja vuca), i mogu vam reci meni je zadnja mnogo bolja, jeste da Mercedes i BMW imaju tu foru motor napred vuca nazad, ali meni je stvarno fenomenalan.
-
Jesu li i VW i Citroen imali 430 konja? biggrin
-
Haha ne naravno, samo iznosim svoja iskustva 😊
-
-
https://youtu.be/UdRCSAhUJS0-Zlatne godine wrc-a,Mcrae,Gronholm i ekipa.
-
(https://i.postimg.cc/3wqjyCMS/alfa-romeo-giulia-20.jpg)
(https://i.postimg.cc/Dfxv1Cpw/alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-145.jpg)
(https://i.postimg.cc/X7hnzrbM/alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-509.jpg)
(https://i.postimg.cc/vmnTzWgS/alfa-romeo-giulia-ti-sport-q2-35.jpg)
(https://i.postimg.cc/BQdGCRT4/alfa-romeo-giulia-veloce-12.jpg)
-
A Shamal (Arabic: شمال, 'north') is a northwesterly wind blowing over Iraq and the Persian Gulf states (including Saudi Arabia and Kuwait), often strong during the day, but decreasing at night.
This weather effect occurs from once to several times a year, mostly in summer, but sometimes in winter.
The resulting wind typically creates large sandstorms that impact Iraq, most sand having been picked up from Jordan and Syria.
(https://i.postimg.cc/T26JCDgS/maserati-shamal-53.jpg)
Islero was a Miura bull famed for killing the celebrated bullfighter Manolete on August 28, 1947. Bulls from the Miura ranch, located near Seville, Spain, are known for being large and ferocious.
Islero had poor eyesight and tended to chop with his right horn. On the fateful day, he was the fifth bull of the afternoon, and the second for Manolete, at a bullfight in the town of Linares in the province of Jaén, Andalucía, Spain.
The bull's manager begged Manolete to finish him off quickly; as the matador reached over the bull's horns, thrusting his estoque (sword) deep up to its hilt, Islero thrust his right horn into Manolete's groin, severing his femoral artery. The bullfighter was rushed to hospital, but died on the operating table later that evening.
(https://i.postimg.cc/tXmB9JPv/lamborghini-islero-400-gt-447.jpg)
-
Jeste ona quadrifoglio quilia masincina,mozda pravi naslednik Delte integrale. thumbup
-
Diskovi napred 280, pozadi 280 misli1
(https://i.postimg.cc/nh6csRPJ/mazda-mx-5-38.jpg)
1050kg
185ks atmo
6 brzina
-
-
(https://i.postimg.cc/fyg8h8hH/82351800-A455-4-E84-86-A6-B499-DB3449-ED.jpg)