VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: delpo Januar 13, 2020, 04:33:07 posle podne

Naslov: safe mode
Poruka od: delpo Januar 13, 2020, 04:33:07 posle podne
1.9 tdi pd 77kw 105ks BJB  golf 5 desavalo se da auto nekada trzne pri ubzavanju ili preticanju a desava se da nekad ode u safe mod , nezavisno jedno od drugog , kada auto ugasim i ponovo upalim ide normalno, na DIJAGNOSTICI pokazuje da turbina ima veliki pritisak zamenjen aktuator(vakum ventil) na turbini (stari ne drzi dobro vakum) na novom namestena stanglica sprem starog i stavljen, auto osetno bolje povleci i nije isao manji period u safe mod ai veoma retko trzne, a sada se problemi vratili prikacen na dijagnostiku i testiran u voznji i pritisak turbine malo veci majtor kaze dozvoljen , kada trzne pritisak padne za 0,2 rece on, i kaze da je moguce do kutije vakuma iza tandem pumpe a i izlaz tadem pumpe gde izlazi crevo za vakum je labav ima lufta i stavio je silikon okolo   neko iskustvo ili savet sta dalje jer opet isti problem ostaje
Naslov: Odg: safe mode
Poruka od: headingmachine Januar 13, 2020, 05:47:25 posle podne
Ispitaj vakuum vod. Najbolje vakuum pumpicom.
Ako bas imas srece, onda ti je neko crevo lose.
Ja sam isti problem imao.
Naravno, nije bio problem do jeftinog creva. Poslali turbinu u servis i nakon toga nisam vise imao prolema. Ako ti ne trosi ulje, moguce da ces resiti problem samo ciscenjem geometrije, ne moras raditi kompletan servis turbine.
Naslov: Odg: safe mode
Poruka od: vllada Januar 14, 2020, 12:46:26 pre podne
Не остављај ауто дуго да ти ради у месту, вози га мало више у вишим обртајима... Накупила ти се чађ, мораш то да возиш јаче... Изађи на отворени пут и трећом га терај између 3-4 хиљаде обртаја... Нису то дизели са бош пумпама па да се шалтају до 2.000 рпм...

Sent from my vw mk5

Naslov: Odg: safe mode
Poruka od: delpo Januar 14, 2020, 04:04:26 posle podne
ok probacu da ga poteram i produvam , a da li zna neko kako najlakse da proverim vakum modul ( onu cetvrtastu kutiju sto izlaze iz nje sva vakum crevcat ) da otklonim tu sumnju
Naslov: Odg: safe mode
Poruka od: miovrag Januar 14, 2020, 05:42:39 posle podne
Najbolje bi ti bilo da sva crijeva promjenis...
Onda ces tacno znati majstor sta dalje raditi,erg,protokmjer,cisnjenje turbine....
Meni se 90% voznje svodi na gradcku,i eto skoro dugo vremena imam problem s istim.


Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

Naslov: Odg: safe mode
Poruka od: delpo Januar 15, 2020, 04:56:54 posle podne
evo jedne opipljive stvari oko mog problema, ovako ja sam posmatrao sta se desava sa aktuatorom (vakum ventil na turbini)kada se upali auto stanglica na aktuatoru koja je zakacena na polugicu geometrije turbine se pomeri na dole oko 5 do 8 milimetara i stoji tako dok auto radi na leru, e sada kada se da gas ona bi trebala da se vrati nazad da otvori krilca i rastereti pritisak,medjutim dok je supruga davala gas do negde 3000 do 3500 obrtaja ja sam posmatrao sta se desava sa stanglicom aktuatora i ona ima tendenciju da se vrati nazad ali nemrda nikud cak mise ucini kod na jaceg gasa da povuce mozda jos milimetar dole i cu se fiiiijuuk , kada se ugasi auto stanglica se vrati nazad gde je i bila pre palenja jedno 5 do 8 milimetara, onda skinem crevo sa aktuatora  i zena upali auto stavim prst na crevo i vidim da vuce vakum a kada daje gas cini mi se da jos jace vuce na crevu vakum lepi prst ( a mislim da bi onda trebao da prekine) , sta je u pitanju da li je los vakum blok magnetni ili kako ga zovu ta cetvrtasta kutija sto idu sva ona vakum creva u nju ili nesto drugo  https://polovni-delovi.com/delovi-Volkswagen-Polo-Magnetni-Ventil-Razni-Delovi_570184  i moj je isti kao ovaj na slici
Naslov: Odg: safe mode
Poruka od: headingmachine Januar 15, 2020, 05:51:18 posle podne
Moras da proveris taj aktuator. Niko ti ne moze reci ovako preko neta, jer je sve moguce.
Oteraj ga kod nekoga ko ima vakuum pumpicu, skinite crevo sa tog ventila turbine, spojte pumpicu i pravite vakum. Kada napravite vakum na tom ventilu turbine ostavite ga tako.
Ako treba ostavite gai duze vremena, popijte kafu/pivo.
Ako je i nakon nekog vremena vakum jednak onome kako ste ga ostavili, onda je taj ventil turbine dobar i moze se krenuti dalje sa trazenjem. Ako je vakum opao, ili se izravnao skroz s atmosferskim pritiskom, onda je u pitanju taj ventil. Tj, probusena membrana u njemu.
Vidjao sam da ljudi rukom pomeraju tu polugicu, koja pomera geometriju, pomeraju gore/dole ne bi li malo razradili hod unutar turbune. Ne znam koliko to moze da pomogne. Meni nije.

Gledaj sta mozes sam da dijagnostikujes, i fokusiraj se na svaki korak ponaosob i idi sistemom eliminacije. Ne s brda s dola.
E, sad, ako nemas uslove da ispitas vecinu mogucih problema, onda majstor.
Naslov: Odg: safe mode
Poruka od: delpo Januar 15, 2020, 07:31:42 posle podne
aktuator stavljen nov pre mesec dana, a ja pitah da li crevo sto ide sa vakum ventila na aktuator treba stalno da vuce vakum i na leru i pod gasom  ili ne
Naslov: Odg: safe mode
Poruka od: Goske Mart 05, 2020, 01:03:43 pre podne
@delpo dali si resio problem. Isti problem imam na jetti 1.9 tdi 2008god

Sent from my LG-H872 using Tapatalk

Naslov: Odg: safe mode
Poruka od: delpo Mart 22, 2020, 03:54:22 posle podne
turbina isla na sredjivanje (u uzice) sad ne ide u safe mod ali ostalo ponekad trzanje prilikom ubrzanja (probacu da zamenim vakum blok crna kutija iznak akamulatora u koju idu vakum creva) inace posle remonta ne ide bas kako bi trebalo ne povlaci odmah ima malu zadrsku i cini mi se da se cuje sssssssssss kao malo sistanje kada se daje gas i veruj da mi doku....lo vise platis i nadas se resenju , a ono polovicno boodala