Поздрав,
Проблематични ауто је Голф 6, 1.6 TDI, 77 kW, 2009 годиште, око 240,000 km прешао.
Први пут када сам самостално мењао филтер горива, пре око 5 месеци, напунио сам кућиште филтера горива до пола и покренуо сам дијагностику 3 пута по минут. Дијагностика је VCDS.
После замене филтера, ауто је радио десетак секунди, онда се угасио и није било шансе да се упали.
Када сам назвао мајстора који је одржавао тај ауто, рекао ми је да је и он имао потешкоће при мењању филтера горива на мом ауту и уопште на том типу мотора. На крају, ауто је упаљен одвртањем завртњева на воду од пумпе високог притиска према Комон рејлу и одвртањем завртњева код инјектора + старт спреј. При замени филтера горива, ауто је повукао ваздух и то је био проблем.
Поучен искуством, недавно сам опет самостално мењао филтер горива. Сада сам напунио филтер горива до врха кућишта и покренуо сам дијагностику 5 пута по минут. Пумпа зуји, али испод хаубе се ништа не дешава.
При паљењу, ауто се опет угасио, као и претходни пут. Само овај пут сам био припремљен, па сам знао шта треба чинити. Старт спреј + избацивање ваздуха из система. Ауто је упалио.
Старт спреј и читава ова процедура је напор за ауто. Оптерећује се пумпа високог притиска, стартер, мотор ...
Ако дијагностика не ради то што треба, где мануелно да избацим ваздух? Да ли је уопште могућ проток горива кроз пумпу високог притиска, ако је она искључена, па да користим неку вакуум пумпу да извучем ваздух? Ово испод је слика са неког форума, доста подсећа на мој ауто. На том форуму неко је рекао да треба извлачити мешавину горива и ваздуха кроз љубичасто црево на филтеру горива (где пише Fuel return), све док се ваздух не избаци из система. Али уопште нисам сигуран у то ...
Како избећи увлачење ваздуха у пумпу високог притиска?
Дарко