Autor Tema: Auto pao na tehnickom - zadnji tocak slabije koci  (Pročitano 8525 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže xaver

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 48
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Bora TDI
Auto pao na tehnickom - zadnji tocak slabije koci
« poslato: Jul 29, 2021, 03:42:10 posle podne »
Pozdrav
imam problem i moram hitno da ga resim

Bio sam na tehnickom neki dan da produzim registraciju i auto je pao na tesku kocenja zadnjih tockova
Na zadnjoj osovini sam pre 2-3 meseca promenio diskove i plocice uzeo ATE, presli su mozda 1000-1500km od tada
Gume su nove stare 2-3 meseca.

Razlika u kocenju je bila preko 30% na desnom tocku

Otisao sam odmah u servis i izvrsen je remont kocionih kljesta i posle toga koci nesto bolje, razlika je opet preko 20% ali nekako prolazi ali je problem u kasnjenju opet tog desnog tocka
Kad koci rucnom koci ok, oba grafika se podudaraju ali kad koci kocnicom pojavi se razlika koja je izvan teolarancije

Ne znam sad ni sta da pokusavam i sta da menjam

Redosled akcije mi je da prvo probam najjednostavnije - da probam odzracivanje da niej ostao vazduh negde
Posle toga mi spominju kocione cilindre...abs modul...

jel ima neko savet jer ne znam uopste sta da radim a vreme mi tece necu moci da registrujem auto ako ne resim to u narednih par dana




Van mreže steva000

  • VW Početnik
  • Poruke: 47
  • Lokacija: smederevo
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf4
Odg: Auto pao na tehnickom - zadnji tocak slabije koci
« Odgovor #1 poslato: Jul 30, 2021, 11:38:16 pre podne »
Mozda peti kocioni ima slabiju propustljivost prema tom tocku.
Mozda je crevo kod klesta delimicno zapuseno.

Van mreže xaver

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 48
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Bora TDI
Odg: Auto pao na tehnickom - zadnji tocak slabije koci
« Odgovor #2 poslato: Jul 30, 2021, 07:00:49 posle podne »
pazi ...danas sam testirao malo u voznji

na 50-60kh/h potegnem rucnu do kraja i levi tocak skripi desni ne, malo zanosi na levu stranu sto mi govori da ni sa rucnom on ne hvata dobro taj desni tocak
Sutra cu da probam da isprebacujem diskove i plocice sa levog na desni pa da probam. Tim kapiram da bi eliminisao neki problem sa diskovima/plocicama

Ako i rucna koci sa istim problemom kao i hidraulicna to bi onda znacilo da ne diram hidrauliku i skoncentrisem se na mehaniku samog tocka? zar ne?
Celjusti su reparirane ali moguce da ni nakon reparacije ne rade 100% kako bi trebalo. Da probam onda druge celjusti?

Na mreži dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 864
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: Auto pao na tehnickom - zadnji tocak slabije koci
« Odgovor #3 poslato: Jul 30, 2021, 11:27:35 posle podne »
Pre drugu celjust.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока


Van mreže xaver

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Age: 48
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Bora TDI
Odg: Auto pao na tehnickom - zadnji tocak slabije koci
« Odgovor #4 poslato: Avgust 11, 2021, 12:59:39 posle podne »
resio sam problem
Na kraju zapravo i ne znam sta je tacno bio problem

uglavnom:

1) Auto pao na tehnickom jer je zadnja desna kocila 30+% slabije nego leva
2) Dao sam kociona klesta na reparaciju i neposredno posle toga opet je pao. Kocenje na desnom je bilo 24% slabije ali je kocnica kasnila
- inace pre 1.5 mesec sam menjao zadnje diskove i plocice i verovatno nisu presli ni 1000km pa sam pretpostavio da se nisu dovoljno "ulizali"
3) Par dana sam vozio i povremeno dizao rucnu u voznji da bi se zadnji diskovi i plocice ulizali
4) Pre novog testa sam prebacio diskove sa leve na desnu i obrnuto (rotirao sam i diskove i plocice), takodje je jos jednom odzracen sistem (majstor kaze da nije bilo vazduha taj poslednji put)

Na sledecem testu kocenje je bilo ispod 5% razlike na zadnjim tockovima i problem je resen. I dalje kao da zadnji desni malo zaostaje ali je razlika veoma mala, cak manja nego sto je obicno slucaj
Sa tim kocnicama je problem sto ako krenes po majstorima mozes da promenis pola auta a da i dalje imas problem. Majstori su vec poceli da mi spominju zamenu centralnog kocionog clilindra pa ABS modula ....


Meni je razliku pokazivao i na rucnoj i na noznoj pa sam po toj liniji eliminisao hidrauliku (creva, kocioni cilindar ili abs modul)
Problem je bio mehanicki i lociran na samom tocku (klesta, plocice, diskovi ili vazduh u kocionom sistemu)


Eto mozda nekom pomogne kao torubleshooting, da ne krene odmah sa menjanjem





Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Auto pao na tehnickom - zadnji tocak slabije koci
« Odgovor #5 poslato: Avgust 11, 2021, 01:50:48 posle podne »
Hvala sto si javio, cini mi se kao da je vazduh bio najveci problem, a moguce i kombinacija svih ovih stvari koje si nabrojao. :) beer

Van mreže VladPet

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 627
  • Age: 29
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +16/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2010 2.0TDI STG 1
Odg: Auto pao na tehnickom - zadnji tocak slabije koci
« Odgovor #6 poslato: Avgust 11, 2021, 04:37:22 posle podne »
Na tehnickom ozbiljni retardi rade, koji zapravo ne znaju nista, pa bih se pre pozabavio sa tehnickim pregledom nego da je zaista problem na autu. Znam zato sto mi tetka drzi tehnicki, pa znam kako funkcionisu i rade. Das pare na majstore, da sredis nesto za sta ti oni kazu da nije u redu, a koliko su zapravo njihovi uredjaji i znanje radnika kako treba? Tesko.
Ovo danas je postalo nenormalno sa tehnickim pregledima, ne samo zbog para, razumem sve, i da je skupo, i da mora auto da ti bude tehnicki ispravan, samo me nervira konkretno sto polu pismeni obicni radnik, moze da te zajebava na tehnickom pregledu..