Autor Tema: B5+ stage2  (Pročitano 13425 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Milan94

  • VW Početnik
  • Poruke: 35
  • Age: 30
  • Lokacija: SRB
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat b5+ 1.9TDI
B5+ stage2
« poslato: Jul 17, 2021, 11:57:44 pre podne »
Pozdrav svima imam passata b5+ 74kw 04' godiste 5brz, hteo bih malo da mu podignem ks jer ide kao da si ga vezao za drvo(svako preticanje 10 molitvi) lollol ..
Ovako mislio sam da odradim sledece za nekih 160 konjica:

Straight pipe fi70(cat ostaje zbog tehnickog)
Interkuler golf v GTi
K&n filter(sklonjen od motora)
I na kraju SM power chip

Usput lamela mi je pri kraju mislio sam da ostavim fabricku korpu I druk lamela da ide od vr6 zamajac abf ili g60(koji nadjem).

Pitanje je da li je jos nesto potrebno dodati, da li je ovo pameto sto sam napisao I da li menjac moze da izdrzi?

Hvala svima na savetima thumbup

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2450
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: B5+ stage2
« Odgovor #1 poslato: Jul 17, 2021, 05:20:51 posle podne »
Turbo, MAF, MAP i usis od 130ks motora
Fabrički GT1749V ne može jače od nekih 145ks, a usis do 150ks
TDI POWER

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: B5+ stage2
« Odgovor #2 poslato: Jul 17, 2021, 06:24:32 posle podne »
Ne bacaj pare na K&N, za 160-170 ks na tom motoru treba turbo GT1749VA od PD130. Pozeljno ali nije neophodno je usisna grana od PD130.

Van mreže Milan94

  • VW Početnik
  • Poruke: 35
  • Age: 30
  • Lokacija: SRB
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat b5+ 1.9TDI
Odg: B5+ stage2
« Odgovor #3 poslato: Jul 17, 2021, 07:13:34 posle podne »
Hvala na odgovorima, ja sam kontao da ubacim map I pumpu goriva od 96kw a maf od 2.5tdi ako pase posto ga imam. Sto se tice turba ako mora jaci iso bi onda na gt20v ako mogu stock dizne?

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2450
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: B5+ stage2
« Odgovor #4 poslato: Jul 17, 2021, 07:33:15 posle podne »
Previše je gt20, jer dizne na 74kw su preslabe
Pumpe goriva su identične na svakom PD motoru.

Ja bih za 160ks odradio sledeće
EGR+usisna sa 130ks motora
MAF sa 130ks
MAP 3bara sa 130ks
Turbo sa 130ks
Eventualno dizne sa 130/150ks, ali Golfa/Leona/Toleda (kod Fabie, Ibize, Sharana, Passata su malo slabije)

Ostalo ti ništa ne treba osim dobre mape da dobiješ 160ks.
TDI POWER

Van mreže Milan94

  • VW Početnik
  • Poruke: 35
  • Age: 30
  • Lokacija: SRB
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat b5+ 1.9TDI
Odg: B5+ stage2
« Odgovor #5 poslato: Jul 17, 2021, 07:35:10 posle podne »
A IC? Menjac poluosovine kocnice? Stock sve?

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: B5+ stage2
« Odgovor #6 poslato: Jul 17, 2021, 07:35:36 posle podne »
Ne komplikuj ne potrebno, tvoje dizne daju goriva do 190-200ks, MAP od 3bar mozes da stavis ali nije neophodan zato sto ti sa tvojim MAP-om od 2.5b mozes da dosegnes 160ks koju planiras. MAF ostavi tvoj. Turbo stavi od PD 130 GT1749va kao sti napisa. Za GT20 - GT2052v ti treba mnogo goriva a usput radi se o turbini koja ima solidan lag. Tako da sam na tvom mestu samo GT1749va, auspuh i mapiranje.   

Van mreže Milan94

  • VW Početnik
  • Poruke: 35
  • Age: 30
  • Lokacija: SRB
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat b5+ 1.9TDI
Odg: B5+ stage2
« Odgovor #7 poslato: Jul 17, 2021, 07:39:48 posle podne »
Hvala prijatelju, jako sam se zajebao sto se tice ovog motors od 74kw jer stvarno gazim gas a ovo je cisto sranje ;) ulozio Sam dosta para u izgled auta tako da zato hocu da ga namunjam a ne da prodam I uzmem jace pa pitam za iskustva sta I kako.. hvala jos jednom :25

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2450
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: B5+ stage2
« Odgovor #8 poslato: Jul 17, 2021, 07:42:30 posle podne »
Ja mu kažem da mu komponente budu rasterećene, a ne da kad ga stisne ostavi tonu crnog dima za sobom
TDI POWER

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: B5+ stage2
« Odgovor #9 poslato: Jul 17, 2021, 07:44:30 posle podne »
A IC? Menjac poluosovine kocnice? Stock sve?

Bolji IC bi bilo svakako pozeljno da ugradis,kada su manje temp radice posao i stock interkuler ali leti ces imati osetan pad snage..    Kvacilo obavezno uradi i neki kvalitetniji set ugradi. Ovo ostalo nemas sta da diras ali se potrudi da bude sve ispravno, ako nisi zameni ulje u menjacu, zameni dotrajale diskove i plocice...

Van mreže Milan94

  • VW Početnik
  • Poruke: 35
  • Age: 30
  • Lokacija: SRB
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat b5+ 1.9TDI
Odg: B5+ stage2
« Odgovor #10 poslato: Jul 17, 2021, 07:47:34 posle podne »
 :25
A IC? Menjac poluosovine kocnice? Stock sve?

Bolji IC bi bilo svakako pozeljno da ugradis,kada su manje temp radice posao i stock interkuler ali leti ces imati osetan pad snage..    Kvacilo obavezno uradi i neki kvalitetniji set ugradi. Ovo ostalo nemas sta da diras ali se potrudi da bude sve ispravno, ako nisi zameni ulje u menjacu, zameni dotrajale diskove i plocice...

Malo samm dosadan  lollol
Koji ic pase bez nekih vecih prepravki da ga stavim od napred a da vrsi posao?

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: B5+ stage2
« Odgovor #11 poslato: Jul 17, 2021, 07:48:07 posle podne »
Ja mu kažem da mu komponente budu rasterećene, a ne da kad ga stisne ostavi tonu crnog dima za sobom

Tacno, slazem se da je bolja varijanta..  Ja mu kazem jeftiniju varijantu sa manje komplikacija i glavobolja. Nece mnogo dimiti ako se mapa uradi kako treba.

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: B5+ stage2
« Odgovor #12 poslato: Jul 17, 2021, 07:50:56 posle podne »
:25
A IC? Menjac poluosovine kocnice? Stock sve?

Bolji IC bi bilo svakako pozeljno da ugradis,kada su manje temp radice posao i stock interkuler ali leti ces imati osetan pad snage..    Kvacilo obavezno uradi i neki kvalitetniji set ugradi. Ovo ostalo nemas sta da diras ali se potrudi da bude sve ispravno, ako nisi zameni ulje u menjacu, zameni dotrajale diskove i plocice...

Malo samm dosadan  lollol
Koji ic pase bez nekih vecih prepravki da ga stavim od napred a da vrsi posao?

To stvarno ne znam, malo googlaj.. naci ces neki adekvatan primer

Van mreže Milan94

  • VW Početnik
  • Poruke: 35
  • Age: 30
  • Lokacija: SRB
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat b5+ 1.9TDI
Odg: B5+ stage2
« Odgovor #13 poslato: Jul 17, 2021, 08:10:25 posle podne »
Hvala drug, a sto se tice kvacila zamajac: fiksni abf g60, lamela vr6, korpa druk fabrika, moze li ?

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: B5+ stage2
« Odgovor #14 poslato: Jul 17, 2021, 08:18:24 posle podne »
Trebalo bi da moze, nisam 100% siguran ali mislim da moze zamajac G60 ili jednomaseni od tdi, korpa i lamela od VR6. Na prvu generaciju TDI VP ova varijanta ide a trebalo bi i na PD motore ali pre kupovne ipak proveri.

Van mreže Milan94

  • VW Početnik
  • Poruke: 35
  • Age: 30
  • Lokacija: SRB
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat b5+ 1.9TDI
Odg: B5+ stage2
« Odgovor #15 poslato: Jul 17, 2021, 08:44:04 posle podne »
A kad je rec oko turba jel pasuje gt1749vb sa arla?
« Poslednja izmena: Jul 18, 2021, 02:46:40 posle podne od strane Modus »

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: B5+ stage2
« Odgovor #16 poslato: Jul 17, 2021, 09:46:35 posle podne »
Pasuje samo na glavu, sve drugo moras da menjas.. Stavi 1749va i ne brigaj

Van mreže Milan94

  • VW Početnik
  • Poruke: 35
  • Age: 30
  • Lokacija: SRB
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat b5+ 1.9TDI
Odg: B5+ stage2
« Odgovor #17 poslato: Jul 17, 2021, 09:56:09 posle podne »
Pa vb Ima veci potencijal od va a sa cenom su iste... Avb stock izvlci 150 kobila a ako cu da pakujem va turbo zbog 10 20 KS glupo je. VB koliko znam nepasuje egr na njega a sto se tice creva svakako cu stavljati pola silikon pola alu cevi pa zato pitam jer sa vb mogu da izvucem 200 konjica :35
« Poslednja izmena: Jul 18, 2021, 02:45:16 posle podne od strane Modus »

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: B5+ stage2
« Odgovor #18 poslato: Jul 18, 2021, 07:39:40 pre podne »
1749vb moze da izvuce 195ks na 1.7b ali nece dugo trajati, pisali smo ovde na forumu o tome... Kao sto rekoh VB ti pase samo na glavu, dovod i odvod ulja se menja, kacenje na auspuh je pod drugim uglom tako da i to moras da menjas, cevi usisa i boost-a isto tako moras da prilagodis za VB..
Sve se moze uraditi a imas i tone materijala na netu o tome... samo je pitanje koliko imas volje i vremana za to.

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2450
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: B5+ stage2
« Odgovor #19 poslato: Jul 18, 2021, 07:46:40 pre podne »
Vb nije prevelik napredak u odnosu na Va.
Tako da ili Va ili neki GT(B)1752.

Za 160ks je dovoljno Va turbo od 130ks.

Inače klipovi i radilica od motora 74 i 85kw ne podnose preko 200ks, pa imaj u vidu.
TDI POWER