Autor Tema: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista  (Pročitano 38044 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže cile-pan

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 297
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6 2.0 Tdi CR
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #140 poslato: Jun 20, 2021, 07:23:04 posle podne »
j*** te,uplasi i mene sad.
uporedjujem moj b6 comon rail ma 170 konja sa ujakovim b7 blue effiency (ili kako vec) od 140 konja.
Njegov nekako kad stisnsem po gasu leti dok moj ne ide tako definitivno,a meni nikad nije upalio lampicu za dpf.

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk


Van mreže dixon

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 317
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +10/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #141 poslato: Jun 20, 2021, 07:40:51 posle podne »
Неее! Погрешно сте ме схватили . Кажем за дечка коме на дијагностици показује 65g, а максимум је 80g пепела. Што је по препоруци произвођача време за замену DPF (читај скидање на Балкану ), јер кажу на 75% запушености. Само кажем да треба пратити параметре и чим покаже симптоме, чупати и решавати. Јер сам се наслушао разних глупости у страху од чувеног техничког прегледа и регистрације, нпр. да човек каже да му ауто упада у safe mode, пали лампицу али регистрација му је за два месеца па ће касније да решава (што је више него довољно времена да настане озбиљна хаварија ма мотору), па ће технички бити последња рупа на свирали.

Иначе може се извадити цело саће, али није вредело труда у мом случају кад је већ испуцао. Возите и не брините, пратите како стоје ствари, и само гас. :) Немо бринете док не покаже симптоме икакве, односно док се на дијагностици не види нешто чудно ;)

Van mreže pelezinho

  • VW Početnik
  • Poruke: 141
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 7 Variant 1.6 TDI
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #142 poslato: Jun 20, 2021, 09:42:26 posle podne »
Sta mislis za moju situaciju?
Znam da je 65g ali je opet pritisak u dpfu skoro idealan,oko 0.12 bar.
Sta bi trebalo da su ti simptomi koje pominješ? Sta treba da se dešava sa autom pa da je naznaka da se skida ili menja dpf?

Inace,ono sto sam pominjao da mi drzi nekad na oko 970 obrtaja a ne na 800,primetio sam sledece. Kad upalim klimu (komforni potrosac kako ga naziva u multimediji),i dok se ne rashladi prostor unutra drzi cesto na oko tih 970 obrtaja i pise mi u opisu auta da start stop nije dostupan jer je potrebna energija motoru,a pise i takodje da je vlažnost vazduha prevelika ujutra,nije postignut komfor. Da li to moze biti razlog povećanih obrtaja ponekad?

Sent from my SM-G975F using Tapatalk


Van mreže bogdanPG

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1228
  • Age: 37
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: a4 allroad, golf 5
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #143 poslato: Jun 20, 2021, 10:10:45 posle podne »
A vj...danas su auta cudna tj mnogo su pametna...ja redovno kad odem u "teren" sa mojim tj imam makadamske voznje uzbrdo lagano na vrh gasa, pravi mu opterecenje i digne obrtaje na 1100 otprilike , kazu valjda radi lakseg hladjenja i cuda, nidje veze s regeneracijom kako sam ja mislio...tako da ne brigaj moze da bude cim osjeti neko opterecenje da to radi

Van mreže pelezinho

  • VW Početnik
  • Poruke: 141
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 7 Variant 1.6 TDI
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #144 poslato: Jun 24, 2021, 01:15:44 posle podne »
Obratih pažnju ovih dana,posto su ogromne vreline. Kad god upalim klimu,diže se rpm na 1000. Pre nego sto stanem,kilometar,dva gasim ac cisto da izduva iz sistema. I dok mi radi duvanje,stanem pred zgradu i drzim u leru,auto je na oko 800 obrtaja,znaci opalo kad je klima ugasena.
Pitao sam 2 drugara koji su kupili nove Golf 7 1.6 tdi 2017.,kod njih isto tako,kod jednog drzi sve vreme 1000.
Pitao sam ovlasceni servis,svog majstora, jos 2 mehanicara koji se bave novijim motorima,kazu to je normalna pojava za njih. Novije generacije tdi motora dizu obrtaje na oko 1000 cim se upali klima.
Sta mislite?

Sent from my SM-G975F using Tapatalk


Van mreže bogdanPG

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1228
  • Age: 37
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: a4 allroad, golf 5
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #145 poslato: Jun 24, 2021, 02:12:39 posle podne »
Ja mislim da je to normalno

Van mreže voodoons

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 648
  • Age: 43
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk5 estate 2.0TDI DSG
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #146 poslato: Jun 24, 2021, 04:45:43 posle podne »
Ne sme da digne toliko rpm… ajde da digne 50-70rpm ali preko 200 nije bas uobicajeno za potrosaca kakav je kompresor klime…


Sent from my iPhone using Tapatalk

Van mreže pelezinho

  • VW Početnik
  • Poruke: 141
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 7 Variant 1.6 TDI
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #147 poslato: Jun 24, 2021, 04:47:08 posle podne »
To sam i ja mislio, zato sam i krenuo da se raspitujem.Pa eto,2,3 primera mi rekose da im se isto desava. Pitanje je da li je kvar bas isti kod svih...

Sent from my SM-G975F using Tapatalk


Van mreže gorant92

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B7
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #148 poslato: Jun 25, 2021, 02:03:56 posle podne »
Kod mene na passatu B7 2.0 CR 140hp kada radi klima digne obrtaje tako za 50ak. Samo kada radi regeneraciju DPF ode preko 1000 blago.

Zimi ako radi dodatan grejac kabine isto podigne na oko 1000 obrtaja.

Moguce da je bilo izmena na tim novim verzijama motora.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1699
  • Age: 36
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +62/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #149 poslato: Jun 25, 2021, 02:10:32 posle podne »
Ljudi, ubiste ovu temu.
Molim admine da premeste u temu Dignutih obrtaja i Punih dpf-ova
« Poslednja izmena: Jun 25, 2021, 02:14:33 posle podne od strane AcoVW »

Van mreže pelezinho

  • VW Početnik
  • Poruke: 141
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 7 Variant 1.6 TDI
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #150 poslato: Jul 15, 2021, 09:23:11 pre podne »
Probao sam vGate icar 2 i Caristu na Turanu 2011,na Golfu 6 2012,na Tiguanu 2009. Pobroji mi opcije,dozvoli mi da ih omogucim,ali nista od toga zapravo ne radi.
Dok kod mene na Golfu 7 2016 sve lepo radi...
Sta je problem sa ovim ne tako starijim modelima?

Sent from my SM-G975F using Tapatalk


Van mreže AleksandarAca

  • VW Početnik
  • Poruke: 28
  • Lokacija: Belgrade
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #151 poslato: Decembar 17, 2021, 06:38:54 posle podne »
Da li je neko probao preko Cariste da promeni setovanje odziva na pedalu gasa?
Po defaultu je "Gradual controlled by time", a modifikacija je "Direct, cotrolled by threshold". Aktivirao sam ovu drugu opciju na Passatu B8 2.0 150 KS i auto ima drasticno bolji odziv na gas pogotovo na manji pritisak pedale.
E sad ne verujem da ovo nije moglo da bude default fabricki tj.  verovatno postoji razlog zasto nije. Koje su potencijalne konsekvence i kako je u sustini to poboljsanje nastalo? Da li moze da steti motoru ili menjacu na duze staze?

Sent from my SM-G998B using Tapatalk

Van mreže Galaxy

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 351
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +8/-8
  • Pol: Muškarac
    • B6
  • Auto: Passat B6, highline, 2.0 TDI
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #152 poslato: Decembar 17, 2021, 07:19:45 posle podne »
Ne moze da steti i direktno je vezano za start stop sistem kako bi se auto lakse palio, odnosno imao to blago kasnjenje pri polasku.

Pre par dana sam se bakcao time :)  ima na YT detaljan opis. Ja start stop nisam ugasio, i nisam dirao to u podesavanju. Ostavio sam ga po difoltu

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1699
  • Age: 36
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +62/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #153 poslato: Decembar 17, 2021, 07:23:02 posle podne »
Ne moze nicemu da steti.
Izmedju ostalog, fabricki je slabiji odziv da bi voznja bila udobnija, ako kapiras sta hocu da kazem (da se ne bi na mali pokret papucice mnogo davao gas i time voznja bila "cimanje", pogotovu kad se ide po nekom losem putu).

Van mreže Night King

  • VW Početnik
  • Poruke: 127
  • Age: 23
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6 2.0tdi
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #154 poslato: Novembar 26, 2022, 01:52:46 posle podne »
https://www.silux.rs/proizvodi/dodatna-oprema/elektronika-i-dodatna-oprema/ureaji-za-dijagnostiku-vozila/5247363/ureaj-za-auto-dijagnostiku-icar-obd2-bluetooth
Da li je to taj adapter sto radi sa caristom i vag dpf? Vredi li uzimati koristio bi ga za citanje gresaka i kodiranje

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1699
  • Age: 36
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +62/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #155 poslato: Novembar 27, 2022, 08:42:09 posle podne »
Da, moze i taj. Samo da je pravi ("original") elm327

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13670
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #156 poslato: Novembar 27, 2022, 08:59:05 posle podne »
Jel ima link ka nekom proverenom ELM327 uredjaju?

Van mreže marko012po

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 211
  • Lokacija: Požarevac
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V 1.6 16V FSI 85KW
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #157 poslato: Decembar 06, 2022, 07:59:39 posle podne »
Pozdrav ljudi, treba mi neka od aplikacija koja ima mogućnost rada sa ELM 327 a da ne mora da se plati (ili je krekovana) za android. Ako može link ili pošaljite u poruci, pošto sam listao temu unazad ali nema u skorije vreme ništa o tome. Hvala.

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 333
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #158 poslato: Februar 11, 2023, 11:34:12 pre podne »
Pozdrav drugari, nakačio sam vgate adapter na drugarov auto i u VAG DPF aplikaciji dobio jako čudne podatke. Naime  iako je DPF odradio regeneraciju pre nekih 60km, napunjenost DPF-a je već na 50%. Što bi trebalo da znači da je DPF prilično zapušen i da radi regeneraciju po gradu na nekih 150km. S druge strane nivo pepela (Oil Ash Residue) je na 0.4l (1%), dok je polje "Low pressure EGR closing" crveno (vodi se kao greška u aplikaciji) nije definisano (nd). Je l može neko da pomogne da rastumačimo vrednosti?
P. S. Ako je pitanje za neku drugu temu molim moderatore da je premeste u istu.


Poslato sa ELE-L29 pomoću Tapatoka


Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #159 poslato: Februar 11, 2023, 02:21:33 posle podne »
Ako su mu kratke relacije bez veće temp motora, ništa čudno. Meni radi na 100 km, (1km=1% ga napuni)
Sad sam bio na auto puti i preko Cariste pokrenuo pasivnu regeneraciju. Skinuo sa 15 grama čadji na 4.
Ako se negde duže vozim i veća temp motora, sporije ga puni.
Oil Ash mi je 0.14 lit, kaže VAG DPF, a Carista kaže 14 grama.. Kome verovati..
Auto je Golf 6 2.0 TDI, CFFB, iteracija 9978, radjen softver u dizel gejt aferi
« Poslednja izmena: Februar 11, 2023, 02:27:19 posle podne od strane knalek »
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.