Autor Tema: webasto sta i kako  (Pročitano 79203 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže cuplinger

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
webasto sta i kako
« poslato: Decembar 15, 2012, 12:41:03 pre podne »
Imam webasto u autu. Passat b6 tdi 2.0.  Pokusavao sam da ga upalim (toplim danima) i cuje se kako radi i spolja dok je auto ugasen naravno. Unutra se cuje kako ventilator radi, nesto radi struji vazduh. Sad kad su dosli hladni dani upalio ga i isto nikako da greje. Procackao po opcijama i video da je umodu za ventiliranje. Prebacio ga na grejanje i kad upalim u kabini na tasteru lampica zasvetli i ugasi se i nista od grejanja i nista se ne cuje kako napolju tako i unutra, a preko daljinskog ni da cuje isto. Da li ja ne znam da rukujem sa tim webastom ili je jednostavno nesto pokvareno. Pokusao sam da objasnim detaljno, pa da cujem od vas ko ima ovakav auto da mi kaze iskustva i kako radi, i na kraju krajeva koja je svrha. Samo grejanje kabine ili i motora tj. rashladne tecnosti.

Hvala unapred


Van mreže Surla85

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 674
  • Age: 38
  • Lokacija: Bečej
  • Karma: +48/-14
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat 5.5,Golf 4
Odg: webasto sta i kako
« Odgovor #1 poslato: Decembar 15, 2012, 12:50:53 pre podne »
ja znam kako rade u kamionima
pa vidi gde tu je vebastor i kuda ide cev za grejanje ali neverujem da greje vodu u motoru
probaj termostat da nastelujes na najvecu tem(max) pa ga onda probaj upaliti

Van mreže cuplinger

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: webasto sta i kako
« Odgovor #2 poslato: Decembar 15, 2012, 01:19:56 pre podne »
@Surla85 Da ti kazem nesto ja nemam stelovanje nikakvo sem da ga nastelujem na kompjuteru kad da se pali u koje vreme, koliko da traje i kojim danima, tj imam da ga upalim i ugasim. Nemam ja da stelujem termostat i koja ce temperatura da bude. Na daljinskom dva dugmeta on i off i u autu taster jedan i to je to. Hvala u svakom slucaju.

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: webasto sta i kako
« Odgovor #3 poslato: Decembar 15, 2012, 02:18:05 pre podne »
Ja sam imao fabricki ugradjen u svom B-6 passatu 2.0 TDI 140 konja, karavan. Stim sto ja nisam imao nikakvog dugmeta niti pulta za njega.Tako sam narucio da se auto napravi u fabrici, jer mi je to bilo dovoljno bez pulta. Palio se i programirao preko bord kompjutera. U gepeku iza levod tocka ispod opsivke je bio fabricki ugradjen drugi akumulator koji je samo napajap sistem kad radi webasto. Znaci, da bi radio mora se programirati vreme na njemu kada da se upali. Kad se upali grejao je antifriz u motoru i ujedno palio ventilator u kabini i zagrevao vazduh u njoj. Temperaturu treba postaviti na 22 stepena ( optimalnu) pre gasenja auta i kompjuter zapamti nju i kad pocne da greje zagreje vazduh u kabini do 22 a antifriz u motoru na 90. Prilikom voznje sam se automatski palio po potrebi i dogrevao sistem kada je mnogo hladno bilo na ulici ili u velikim guzvama u sistemu kreni-stani. Slikaj mi to dugme i taj pult pa da pogledam i amlo proguglam i pogledam na ruskim sajtovima sta i kako. Obicno se kvare kod njih svece koje pale naftu ili se zakoksuju komore sagorevanja pa baguje ili se gasi. Ako nekim slucajem otkaze dodatna elekticna pumpa koja tera antifriz po sistemu kada motor ne radi, komjuter webasta moze zapamtiti gresku os pregrevanja istog i zablokirati rad do otklanjanja kvara i brisanja greske dijagnostikom. Moj savet. Oterati auto u zvanican servis VW i uraditi dijagnostiku istog ako je fabricki ugradjen u njega. Ako je naknadno ugradjen, onda treba traziti servis istog. Pogledaj i slikaj mi da li je firma "Webasto" ili "Eberspraher" mahac
Boban-Rus

Van mreže cuplinger

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: webasto sta i kako
« Odgovor #4 poslato: Decembar 15, 2012, 07:24:13 posle podne »
Hvala mnogo na detaljnom obavestenju, nisam znao to sa podesavanjem temperature kabine na 22. Passat Variant B6 140 konja 2.0 TDI DPF navi to mu je pun naziv. Za akumulator znam da postoji pretpostavio sam da je to za webasto (auxiliary heating). OK je to sa podesavanjem vremena ali daljinski za sta sluzi onda. Meni je logicno da ga kliknem od kuce i on odradi svoj proces i ja dodjem posle 45 min sednem u topla kola. Evo i slicica, a posto pada ovo zaledjeno cudo ne mogu da ga otvorim sad da vidim koja je firma u pitanju i ne znam ni gde da pogledam to.

Hvala mnogo jos jednom


Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: webasto sta i kako
« Odgovor #5 poslato: Decembar 16, 2012, 12:37:41 pre podne »
Boban-Rus

Van mreže LazoGT

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Age: 43
  • Lokacija: osijek hrv
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw golf II
Odg: webasto sta i kako
« Odgovor #6 poslato: Decembar 16, 2012, 02:34:24 pre podne »
webasto je odlicna stvar

ja sam imao u opel calibri webasto , koji je radio na benzin.
kad sam ju uzeo nisam imao pojma cemu sluzi , i onda sam prekopao internet i sve ostalo kako bi saznao kako radi . i dosao do velikog otkrica.

radi cca 15 min , potrosnja mu je 0.4L za tih 15 min.
napravio sam sljedece..
otvorio sve sibere za zrak , stavio na toplo i pricekao jutro .
namjestio sam u 5:00 i ujutro se ugodno iznenadio.
bio je toliki mraz da nisam vidio auto koliko je bio bijel.
a ja u 5:15 sjeo u topal auto i samo ga upalio i krenio na posao 
svi znate da calibra nema okvir oko vozackih vrata nego je staklo koje uljeze u gumu i tu se staklo kod niskih temp. zaljepi za gumu i nemozes vrata otvoriti ..
e taj problem nisam imao sa webastom . znaci svaki dan sam mogao namjestiti 2 ciklusa po 15 min i 7 dana u tjednu..
jako super stvarcica ako je imas ugradjeno u auto . kao i ja .
moja calibra je bila za svicarsko austrijsko trziste , lik je zivio u Alpama..
Ne koristi silu, sam uzmi veci Cekic..

Van mreže cuplinger

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: webasto sta i kako
« Odgovor #7 poslato: Decembar 17, 2012, 05:24:35 posle podne »
Jel zna neko ko servisira webasto neki kontak nesto?

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: webasto sta i kako
« Odgovor #8 poslato: Decembar 17, 2012, 07:45:35 posle podne »
Tebi je fabricki ugradjen tako da idi u zvanicni sevis VW na dijagnostiku prvo !!! mahac coilleo2tj
Boban-Rus

Van mreže kaplarm

  • VW Početnik
  • Poruke: 16
  • Age: 45
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat 1.9, 2008
Odg: webasto sta i kako
« Odgovor #9 poslato: Februar 03, 2013, 06:16:34 posle podne »
Imam sledeci problem u stvari nemam jos ali bolje da proverim, trebalo bi da kupim auto od drugara , passat b6 2006 , auto ima fabricki ugradjen vebasto, problem je sto vebasto ne radi , bio sam kod lokalnog majstora na dijagnostiku ustanovio je sledece greske : 02251 - Heater Unit Locked i 01415 Recirculating Pump (V55). Na guglu sam pronasao ali nije mi mnogo jasnije, da li je neko imao slican problem ili zna kako da se resi, postoji opcija da odem u ovlasceni servis ali ne bih da ulazem u auto dok ga ne kupim.

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: webasto sta i kako
« Odgovor #10 poslato: Februar 03, 2013, 06:35:15 posle podne »
Dodatna elektricna pumpa za recirkulaciju je stradala (tacnije cetkice na njoj). To je bosova pumpa i zato je (webasto ili eberspacher sta je vec u njemu) dosao do pocetka pregrevanja i blok koji upravlja radom istog je otisao u blokadu i blokirao grejc (svecu onu). Evo teme kako su zamenjene cetkice na sharanu na takvoj pumpi.   http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=201465&st=0&#entry2964170     mahac mahac mahac Posle remonta pumpe obavezno je zakaciti ga na dijagnostiku i ocistiti greske.
« Poslednja izmena: Februar 03, 2013, 06:37:41 posle podne od strane Boban-Rus »
Boban-Rus

Van mreže kaplarm

  • VW Početnik
  • Poruke: 16
  • Age: 45
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat 1.9, 2008
Odg: webasto sta i kako
« Odgovor #11 poslato: Februar 04, 2013, 12:44:54 pre podne »
Hvala na odgovoru a koliko bi izasla jedna ovakva popravka ?

Van mreže cuplinger

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: webasto sta i kako
« Odgovor #12 poslato: Februar 04, 2013, 04:34:31 posle podne »
Na poljskom je ali do detalja sa slikama

http://touranklub.pl/forum/printview.php?t=28&start=0

I mene zanima da li ima neko kod nas da remontuje ove pumpe za recirkulaciju v55 , ako je vec to tako samo te cetkice

pozdravw
« Poslednja izmena: Februar 04, 2013, 04:38:14 posle podne od strane cuplinger »

Van mreže Djuka1975

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 936
  • Age: 49
  • Lokacija: Приштинa - Грачаницa
  • Karma: +30/-6
  • Pol: Muškarac
  • Ђука
  • Auto: VW Sharan T(DI)
Odg: webasto sta i kako
« Odgovor #13 poslato: Februar 12, 2013, 03:11:15 posle podne »
Druze moj
Ja sam imao isti problem sa mojim Sharanom tako da ti mogu reci o cemu se radi:
1. Tebi je crkla pumpa za recirkulaciju vode i top je dovelo do "zakljucavanja " Webasta tj. Eberspachera
Moraces da je zamenis a ona je oko 90 eura i da na dijagnostici "otkljucas" uredjaj i to ti je to ... mahac

Van mreže ksrele

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Age: 40
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan 2.0 TDI 4M 103KW 2013.
Odg: webasto sta i kako
« Odgovor #14 poslato: Januar 27, 2014, 06:39:40 posle podne »
E malo da ozivim ovu temu.
Kao sto neki znaju, a oni sto ne znaju sad ce saznati, nedavno sam kupio Touran 1.9 TDI 77KW 2010. god. sa fabricki ugradjenim Webastom.
Za razliku od vas mnogih, ja nemam nikakav daljinac niti ikakvo dugmence za njega, a ni na bord komjuteru ne nalazim ni na kakvu opciju vezanu za njega.
Ne znam zasto, ali ja sam bio ubedjen da je neispravan, tj da je ta pumpa otisla. Bio sam na dijagnostici ali ne u ovlascenom servisu i na tom njihovom (nezvanicnom softveru) mi nisu nasli nikakvu gresku, kao sve je OK.

E sad, do nedavno, dok je bila temp prko 0 stepeni, nisam primecivao da se Webasto palio. Ali, sada kako je temp ispod 0 bas sam hteo da vidim da li ce se upaliti, i gle cuda izgleda da RADI!!!
Znaci upalio sam auto, hladno naravno, upalio sam grejanje: ukljucio ventilator i podesio na toplo. Izadjem ja iz auta i stanem kod prednjeg levog (suvozackog) tocka i cujem da pocinje da huci sve jace i jace. Nisam primetio nikakav dim ali sam osetio specifican miris. Dok sam se ja tu motao oko auta (nije to trajalo duze od 2 min) vratim se u kabinu i prijatno se iznenadim, vec poceo da izlazi mlakast vazduh iz ventilacionih otvora. Za minut je vec pocelo da bude prijatno u autu. A znao sam da je Webasto ugrejao vazduh a ne motor zato sto se i u kolima osetio taj neki specifican miris spaljenog goriva. Mozda je samo usao kroz ventilaciju od spolja ili sam se ja utripovao.

Mene jedino sada zanima, da li je ikako moguce ugraditi daljinac na ovakav Webasto? Mislim da je Termal Top V tacan model Webasta.

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: webasto sta i kako
« Odgovor #15 poslato: Januar 27, 2014, 06:49:37 posle podne »
Moze samo moras da znas tacan model. Meni je stigao sa Ebey takav sistem za sharana, ali na pult u kolima za programiranje jer sam ja tako hteo a i najejftinija je varijanta. Kostalo je to zadovoljstvo 51640 dinara sa transportom, carinom i PDV-om. Na Ebay je bilo 309 evra u Nemackoj. Ovaj uredjaj mora da sakupi svu informaciju i posalje je na CU da bi on ukljucio i dodatnu elektricnu pumpu i da bi sve funkcionisalo kako treba. Sa ovim blokom ostaje i fabricka funkcija dogrevanja po potrebi. :26

http://www.ebay.com/itm/VW-Sharan-7N-TDI-mit-Climatronik-Umrustsatz-Zuheizer-z-Standheizung-/291022404011?pt=DE_Autoteile&hash=item43c24979ab#ht_3449wt_8
« Poslednja izmena: Januar 27, 2014, 06:52:57 posle podne od strane RUS »
Boban-Rus

Van mreže Djuka1975

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 936
  • Age: 49
  • Lokacija: Приштинa - Грачаницa
  • Karma: +30/-6
  • Pol: Muškarac
  • Ђука
  • Auto: VW Sharan T(DI)
Odg: webasto sta i kako
« Odgovor #16 poslato: Januar 27, 2014, 07:00:58 posle podne »
Ja mislim da to mozes da uradis sa Easy Start-om za nekih 150-200 eura

Van mreže ksrele

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Age: 40
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan 2.0 TDI 4M 103KW 2013.
Odg: webasto sta i kako
« Odgovor #17 poslato: Januar 27, 2014, 07:09:47 posle podne »
O hvala ljudi na brzim odgovorima.
Malo mi je to preskupo. Tako da... necu se bakcati sa tim verovatno.

Mada, video sam na YT (ne mogu sada da iskopam link) da je neki lik stavio Webasto u neku kartonsku kutiju, spojio ga na gorivo, spojio mu vodu i nabacio nekoliko prekidaca i akumulator. Tako da je sam sa prekidacima kontrolisao rad uredjaja. Prvo ukljucio neki ventilator pa malo zatim ukljucio grejac pa zatim i pumpu za gorivo, pa je iskljucio grejac itd... Nadao sam se da neko zna kako tako nesto da se izvede, pa bi ja sam napravio daljinac i plocicu sa relejcicima koji bi to radili. Mada... to sve zvuci lako ovako teorijski, ali da li bi tu uspelo i prakticno pitanje je...

Ni ovo nije losa varijanta da upallim auto ukljucim grejanje pa nek se sam ukljuci i greje. Samo mi se cini da nece to da radi svaki put. Citam sada po forumima i kazu ljudi da treba da se podesi temp na 22 stepena i ventilator na 3. A ja nekad podesim na max temp a ventilator stavim na 1 a nekad i na vise, pa predpostavljam da kada stavim na 1 nece da se ukljuci a ukljuci se kada stavim na 3 ili vise. Experimentisacu malo sa ovim pa vam javljam rezultate.

Kontam da bi bez Webasta se nacekao da se zagreje rashladna tecnost, tj da pocne da duva toplo a da auto radi na leru.
Astra H 1.7 CDTI koju smo imali pre, je mogla da radi i po 10 min tako u leru i da i dalje bude hladnjikava rashladna tecnost.
Jedino je Mercedes 190D kojeg smo imali pre Astre bio brz po tom pitanju. Doduse, nije brzi od Webasta, ali se Mecka zagrejala za 5-6 min je vec duvalo toplo. Jeste malo offtopic ali mozda ce nekom biti zanimljivo da procita. Znaci ustanem ujutro kada je hladno, upalim Mechku i ostavim je da radi a ja se vratim da obavim ostatak jutarnjih aktivnosti, poseta "kancelariji" i ostalih zezalica. Iz kuce cujem kako auto radi napolju. Kada mu se auto-chok (auto-saug) smanji, tj obrtaji motora malo opadnu, mozes da sedas u njega i odma da palis grejanje i duvace ti toplo.
« Poslednja izmena: Januar 27, 2014, 07:12:52 posle podne od strane ksrele »

Van mreže miki978

  • perfekcionista
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2416
  • Age: 46
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +38/-32
  • Pol: Muškarac
  • 125kw DSG lux oprema
  • Auto: Sharan 7n,PASSAT B6,Golf5 plus
Odg: webasto sta i kako
« Odgovor #18 poslato: Januar 27, 2014, 07:29:52 posle podne »
mnogo brate para ,stvarno korisna stvar ali dati toliko para, za nase uslove stvarno preterano.
bobane znam da je tebi neophodan ,jer cesto putujes za rusiju a temperature mogu da budu exstremne.pa i ako auto ,nedaj boze, ostane defekt imas grijanje.
a u mom slucaju razmisljam se da ugradim neki prekidac  da ga iskljucim jer imam puno voznji od po 2-5 min i onda se samo haba.trajao bi duze

sve u svemu to je mocna sprava za niske temperature.

« Poslednja izmena: Januar 27, 2014, 07:32:45 posle podne od strane miki978 »
vw je auto sva druga su ortopedska pomagala....

Van mreže jevtabg

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Touran 1,9 TDI
Odg: webasto sta i kako
« Odgovor #19 poslato: April 02, 2014, 11:20:01 posle podne »
Da ne otvaram novu temu :)
Moze li neko da mi desifruje ove greske ?
Pokusavam po netu da nadjem, ali nigde ne pise nista korisno, a na sajtovima sa objasnjenjem gresaka takodje ne nalazim nista pametno.

Address 18: Aux. Heat        Labels: 1K0-815-071.clb
   Part No: 1K0 815 071 C
   Component: Zuheizer            0707 
   Revision:        C    Serial number: 09006207     
   Coding: 0000011
   Shop #: WSC 01324 785 00200
   VCID: 25411716EC410B36C75-8070

5 Faults Found:
01444 - Under-Voltage Shut-Off (Automatic)
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Temperature: -1115.2°C
                    Temperature: -856.8°C
                    Raw, Form. N/A: 000 003 110
                    Load: 10.3 %
                    (no units): 118.4
                    (no units): 0.0
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000

01406 - No Flame
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Error Code: 41367
                    Text: 00.00.00
                    Clock: 19:01
                        Start
                    Temperature: 64.0°C
                    Temperature: 57.0°C

00003 - Control Module
            014 - Defective
             Freeze Frame:
                    Error Code: 41367
                    Text: 00.00.00
                    Clock: 19:01
                        Start
                    Temperature: 64.0°C
                    Temperature: 57.0°C
                    Ign. Timing: 0.1 °BTDC
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000

00664 - Fuel gauge
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Error Code: 41968
                    Text: 00.00.00
                    Clock: 17:44

02085 - Incorrect Control Module Installed
            000 - - - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Error Code: 41968
                    Text: 00.00.00
                    Clock: 17:44
                    Ign. Timing: 0.5 °ATDC
                    Temperature: 64.0°C
                    Temperature: 57.0°C
                    Ign. Timing: 0.1 °BTDC
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000