Autor Tema: Lupo  (Pročitano 24555 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 46
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Lupo
« poslato: Decembar 10, 2007, 03:31:54 posle podne »
VW Lupo najmanji Volkswagen ali automobil izuzetnih performansi. Od malog gradskog automobila do
pravog sportiste na stazi. Automobil koji je proizvodjen od 1998 do 2005 godine, modernog, atraktivnog
i simpaticnog dizajna napravljen da popuni rupu u trzistu koju je Vagen imao u klasi mikro
automobila.Lupo je nastao kao umanjena verzija VW Polo-a a pravljen je sa vise verzija motora od 1.0
benzinca do? 1.7 dizelasa. 1.6 GTI je top model? sa 6-brzinskim menjacem i sa 125 KS i 975kg. Pored
ovog modela poneo je titulu najekonomicniji auto na svetu sa svega 3 litre prosecne potrosnje sto je
proizvedeno iz trocilindricnog agregata 1.2 TDI sa 60KS i nosio je oznaku Lupo 3L.




Motori:
1.0 L I4 (Benzin)
1.4 L I4 (Benzin)
1.6 L I4 (Benzin)
1.2 L TDI PD I3 (Diesel)
1.7 L I4 (Diesel)


Nagrade:
2001 Fleet News Award - Best Micro Car
1999 Auto Express New Car Honours - Best Small Car
1999 International Engine of the Year Award - Best Fuel Economy


[a href=\"http://imageshack.us\" target=\"_blank\"]   
« Poslednja izmena: Decembar 02, 2008, 02:36:00 posle podne od strane Turbo »

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 46
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Odg: Lupo
« Odgovor #1 poslato: Oktobar 13, 2009, 11:52:43 pre podne »
Malo edukacije o dostignucima VW-a. naravno radi se o Lupu 3L .
Lupo 3L je special-edition Lupo napravljen kao prvi auto sa prosecnom potrosnjom do 3 litre na 100 kilometara. Da bi se to postiglo VW je morao napraviti znacajne promene na samo LUPU a to znaci:

    * 1.2  3-cilindricni dizel motor sa turbo-punjacem i  direktnim ubrizgavamnjem poznatim kao pumpa-dizna ili ti PD sa 61KS i 140 Nm max. obrtnog momenta
    * legura aluminijuma i magnezijuma za sasiju, za vrata, haubu i gepek, ramove sedista, blok motora, felne, ogibljenje itd. i sve to da bi se dobila ukupna tezina od 830kg
    * Tiptronic menjac
    * start/stop sistem paljenja motora da se izbegne bespotreban rad na semaforu
    * gume sa smanjenim otporom trenja
    * akumulator premesten pozadi radi bolje raspodele tezine
    * izbacen servo upravljac
    * podizaci prozora samo opciono zbog povecanja tezine
    * aerodinamicnija maska radi smanjenja koeficijenta otpora


« Poslednja izmena: Oktobar 13, 2009, 11:56:33 pre podne od strane Rocky Balboa »