Autor Tema: passat b5,5 gasi se turbina  (Pročitano 70305 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #120 poslato: Decembar 12, 2011, 03:25:41 posle podne »
ali auto savrseno ide,nije mi se ni jednm do sada desilo i zadnja 3 meseca od kad su izmenjana sva vakum creva itd,ciscena turbina i nastelovana geometrija,skinut katalizator,promenjen eger,vakum ventili i jos neki sve je ok,neznam vise sta da radim,a ni majstori iskreno
jedino sto mi kazu ostao je jos i remont turbine,nista vise
ali ne trosi mi ulje niti izbacuje
i to se desava samo u 4tvrtoj pod punim gasom i preko 4000obrtaja,ali ne uvek,retko kad,jednom u  nedelju dana  sam primetio,i to sadovog meseca
ovako ide odlicno,bio sam za novi sad i vozio ga 180-190 ide i nema sta da zeza,i ovde kod nas po autoputu isto ide ko blesav
« Poslednja izmena: Decembar 12, 2011, 03:29:29 posle podne od strane Acca »
  champ1

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #121 poslato: Decembar 12, 2011, 03:34:29 posle podne »
Ako ti se desava jednom u 10 dana, ili redje, jebava te ventil priitiska i nesto u vezi sa tim. Jer kad im deodje kraj radnog veka zabaguju, pa pokazuju dobre vrednosti a u stvari nisu ispravni. Tako da te male ventilice prvo promeni, pozajmi, kupi nove, pa tek onda ostalo.
Iskreno ja najmanje sumnjam na samu turbinu.

ziva istina ;)

drustvo zamenio sam ona vakum creva i sva ostala creva,kupio nova i evo vise turbina ne prepunjava,auto ide i vuce ko blesav,nema da zeza nista,nabijem mu punu gascinu do poda na autoputu i vuce ipuni bez problema
moja stara vakum creva su bila losa,sva odrpana i na 1 mesto su bila ostecena,kao pukla pa  je zbog toga me zezalo izgleda,vozio sam auto ceo dan pod dijagnostikom,tj. prikljucen na dijagnostiku da vidim dal mi auto prepunjava u toku voznje i  nije uopste nigde,a pre mi je  stalno
izgleda da je problem resen,sve sam bio izmenjao maltene sem tih crevca a izgleda da su ona pravila problem,to su mi rekli neki majstori i ovi iz uzica da proverim i promenim ta crevca,jer nelogicno je da ako je turbina ciscena opet zeza,a covek koji je radio turbinu mi je reko da ne mora na remont,da je ok


e moj AccaO ja ti nedje davno rekoh mene se cini da to prvo pogledas :P

opet mi se desilo to u 4toj na oko 4200 obrtaja,majstor mi kaze da je tonormalno za tdi motore i da im je to boljka
inace auto idesuper ovako,ide i preko 12okm a pre nije hteo,do sada me nije zajebavao,isao sam 3 dana za redon novi sad-beograd i vozio sam ga preko 120-130 nikakvih problema
da li je ovo normalno i tacno sto mi kaze ovaj moj majstor?

nije normalno nikako, znas kada se to moze desiti ali to je vrlo rijedak slucaj, kad auto bas dugotrajno forsiras ali ono bas bas u neidelanim uslovima i ogromnoj temperaturi i sl ali opet ni tada ne bi smio da se upali Safe mod ako je sve ispravno ;)

Provjeri opet crevca, moze vremenom da se usljed vibracija koje stakne ili samo malo pomjeri da dobije lufta i sl. SKini crevce sa EGR ventila i zapusi ga nekim sarafom pa onda probaj da vidis oce li ga bacat u safe, mislim da nece onda.

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #122 poslato: Decembar 12, 2011, 04:15:11 posle podne »
ma crevca su nova i to duplo deblja od ovih fabrickih njihovih
da je do crevca zezalo bi me uvek kao i pre u bilo kojoj brzini i opet ne bi isao preko 120km
moguce da je taj ventil,ali meni je majstor onaj veliki ventil iznad turbine sto ide crevce odozgo na njega-valjda vakum ventil,ima neki pistolj kao manometar bas za njega i prikaci crevce sa tog manometra i nadruka ga i gleda i reko mi da je on proveren i da je ispravan sigurno

ja mislim da je turbina da bi onda ona glavila i bacala u safe mod uvek,ne samo u 4tvrtoj preko 4000ob
ovo nesto drugo zeza,moguce neki ventil,ima onaj mali crni elektromagnetni pored ventilatora,on mi je nesto sumnjiv
  champ1

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 950
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #123 poslato: Decembar 12, 2011, 05:42:44 posle podne »
kod mene je taj vakum ventil bio problem,bio je pun rdje,cim bi auto duze stajao to bi zapeklo i danima bi me zezalo
a kad se razglavi sve je normalno funkcionisalo,dok se nije totalno zaglavilo

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #124 poslato: Decembar 12, 2011, 05:54:11 posle podne »
ma crevca su nova i to duplo deblja od ovih fabrickih njihovih
da je do crevca zezalo bi me uvek kao i pre u bilo kojoj brzini i opet ne bi isao preko 120km
moguce da je taj ventil,ali meni je majstor onaj veliki ventil iznad turbine sto ide crevce odozgo na njega-valjda vakum ventil,ima neki pistolj kao manometar bas za njega i prikaci crevce sa tog manometra i nadruka ga i gleda i reko mi da je on proveren i da je ispravan sigurno

ja mislim da je turbina da bi onda ona glavila i bacala u safe mod uvek,ne samo u 4tvrtoj preko 4000ob
ovo nesto drugo zeza,moguce neki ventil,ima onaj mali crni elektromagnetni pored ventilatora,on mi je nesto sumnjiv

brate moras iskopat nekog junaka koji zna da dijagnbosticari s aparatom, sjedete u kola i vozate se dok se ne pojavi greska, on svo vrijeme prati parametre i cim tup, on tup i sve snimi i fino mu kaze kaj je problem tacno :D - tako ces 99,99% otkriti do cega ti je to a posle je sve vec maciji kasalj ;)

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #125 poslato: Decembar 12, 2011, 06:03:30 posle podne »
pa radio sam ja to pre zamene vakum crevca,covek ima neku bosovu dijagnostiku i sedeli smo u kola,on prati na dijagnostici i stalno mu pokazuje da turbina prepunjava,dok ne dodje do neke granice i baci je u SAFE mod,onda ugasim auto pa opet tako i on opet isto,kaze mi lika da mi turbo prepunjava
i to se desavalko u bilo kojoj brzini,cak i ispod 2000obrtaja a turbina je vec bila 3-4 meseca pre toga servisirana,
onda sam promenio sva vakum creva i skinuo katalizator i auto 2-3 meseca mozda malo jace ide ko lud,nema da me zeza nista i ne prepunjava turbo
sad mi se desava da u 4 brzini preko 4000obrtaja on prepuni i ubaci u safe mod,e sad neznam da li je to moguce jer sam se vracao iz zarkova a auto stoji napolju na hladnom po 5 sati pa da se ohladio i bio je ladan tad,nije postigo radnu temperaturu
i to mi se desilo drugi put na istom mestu malo pre ade,a od zarkova dotle nema ni 3km,on nemoze da se zagreje,mozda ima to neke veze
posle toga auto ide normalno,izadjem na auto put i nema da zeza ili bilo gde drugde
  champ1

Van mreže Fred Peric

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5911
  • Age: 40
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +165/-127
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI 77/105 2007.g.
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #126 poslato: Decembar 12, 2011, 06:40:41 posle podne »
I ti si navalio, prvo ga malo vozi dok ne predje onu prvu ''debelu'' crtu pa onda daj po gasu, treba ulju vremena da sve podmaze i da se zagreje, to ti je i u servisnoj knj. proizvodjaca naglaseno...gde si video majke ti da ladnog dizela razvlacis do 4 000 obrtaja bonk
Земунчанин

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #127 poslato: Decembar 12, 2011, 07:15:27 posle podne »
bas vala , ja dok se ne zakuca na 90C ne teram preko 2000rpm

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #128 poslato: Decembar 12, 2011, 07:15:54 posle podne »
to sam samo ta 2 puta zurio sam, i tad mi se desilo samo,zato i kazem da je mozda zbog toga,kasnio sam negde ,inace mi auto kad ga upalim u garazi ili bio gde stoji po 3-4min i radi u leru dok ne razbije ulje malo,i vozim ga lagano dok ne postigne temperaturu
  champ1

Van mreže Fred Peric

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5911
  • Age: 40
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +165/-127
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI 77/105 2007.g.
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #129 poslato: Decembar 12, 2011, 08:41:30 posle podne »
Nema potrebe ni da ti stoji auto u leru, vec krenes, vozis laganu voznju(dok ne digne temp.), da se pored ulja (kad je studen) zagreju i ostali elementi vozila : diskovi, plocice, gume na tockovima....
Земунчанин

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 46
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #130 poslato: Decembar 19, 2011, 07:06:56 posle podne »
Generalno dizelima treba vise vremena da se ugreju pa je suludo stajati u mestu jer tako ga neces ugrejati za sat vremena :)
Taj problem sa turbom je u garezi i cadji, lako se turbo prepuni, sustina je malo vise otvorenog puta. Moze da se desi da i sam nedostatak katalizatora to izazove jer prosto smanjen je otpor u izduvnoj grani pa lakse prepuni turbo. Sve je to stelovano na fabricke norme. Malo vise otvorenog puta i smanjice se problem.

Van mreže Fred Peric

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5911
  • Age: 40
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +165/-127
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI 77/105 2007.g.
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #131 poslato: Decembar 20, 2011, 12:47:40 pre podne »
Ili otvoren put ili varijanta : kada dostigne motor radnu temperaturu, u drugoj brzini ga poteras u 3 500- 4 000 obrtaja, da istera garez sa turbine i onda normalno nastavis voznju u visem prenosu(u optimalnom broju obr.), to je inace savet majstora, ko vozi auto pretezno po gradu, da to uradi jedno 3 puta nedeljno...
Земунчанин

Van mreže koshke86

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 15
  • Lokacija: Bgd
  • Karma: +1/-3
  • Pol: Muškarac
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #132 poslato: Decembar 23, 2011, 11:12:53 posle podne »
ja sam imao isti problem jer auto vozim stalno po gradu,i onda kad ga posle nekog vremena isteram na auto put i stisnem ode turbina u SAFE MODE...rekao mi majstor da ne bi cistio turbinu i usis da usmem aditiv WURTH CR za comon rail i PD motore (oko 700din) ,sipa se na 30-50l goriva.sipao,otisao do Beca i auto se ocistio nenormalno...sad ide kao blesav i nema SAFE MODE koliko god ga stisnuo! PREPORUKA za aditiv!
ukoliko ovo ne pomogne onda mora cisticenje turbine ... mahac
Vozim i slusam TDI!!!

Van mreže serbian_vw

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #133 poslato: Februar 18, 2012, 10:34:06 posle podne »
Isti problem se desava i meni, zakuca na 120km/h na 3000 obrtaja i posle toga mrtav auto... Dijagnostika pokazuje protokomer, u ponedeljak cu probati da stavim drugi pa da proverim. Ovo je moje prvo vw vozilo i mogu vam reci da sam se vec razocarao...  boodala

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #134 poslato: Februar 18, 2012, 11:39:56 posle podne »
Protokomer se iskljuci pa se onda vozi bez njega i gleda kakos e auto ponasha...
Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #135 poslato: Februar 19, 2012, 12:42:15 pre podne »
to je boljka kod vw,te turbine,tako da nema sta da se rzocaras,svi su skoro to prosli
  champ1

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #136 poslato: Februar 19, 2012, 09:21:40 pre podne »
Turbo nije vw boljka... turbo je igracka koja treba da se odrzava i da se covek njome pravilno igra i trajace... Nema samo vw probleme sa turbinama... imaju i ostali, ali kod ostalih u moru problema koje imaju taj problem cishcenja turba i nije problem :D
Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!

Van mreže serbian_vw

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #137 poslato: Februar 21, 2012, 09:53:02 posle podne »
Danas je konacno servisirana turbina i promenjen neki vakum ventil, sada lici na auto :D
Ukoliko bude pravio jos neke probleme ide na tender pa onda ponovo neki Mjet ili JTD driving

Van mreže Cobrica

  • VW Početnik
  • Poruke: 143
  • Age: 41
  • Lokacija: Dorćol
  • Karma: +6/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV TDI
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #138 poslato: Februar 22, 2012, 12:40:58 posle podne »
Ovaj problem oko turbine, kako je opisan od strane Acce, sam i ja doziveo...  Isto sam se nervirao, isao po majstorima, davao pare. Kvar je krenuo da se pojavljuje relativno brzo nakon sto sam ga uzeo (neke 2007-08god.) Turbina mi isla i po Uzicu i Bg-u. Jedno vreme sam cak bio i bez kola jer sam je cekao da dodje iz Uzica, bilo je leto...popizdeo sam. Kompletan remont turbine sam imao.
Kazu ljudi (prica se)da wageni imaju generalno probleme sa turbinama. Da li im smeta ovo nase gorivo ili ljudi ne znaju da se ophode prema istima. S druge strane auto mi je chipovan pa su mi pricali da turbina nije mogla da izdrzi.
Da ne smaram, kvar je otklonjen u servisu na Medaku. Ne znam mu ime al znam da ga drze otac i sin Panic.
P.S. i meni se posle popravke cula drugacije turbina, vise je zvizdala  driving     

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #139 poslato: Februar 22, 2012, 08:24:07 posle podne »
ja sam radio kod njih na Medaku turbinu,ljudi je otvorili ocistili,sredili sve i rekli mi da je samo servisirana i da ne treba na remont,I NISTA NISU HTELI DA MI NAPLATE,URADILI ZA DZABE JER ZNAJU ME OD RANIJE DA SAM IMAO MUKE SA NJOM,hvala im i castio sam ljude 50e, jer servis kosta  70-80 e sigurno
covek mi je reko da ovo nije kraj mojih problema,tj samo sa ciscenjem turbinme,zamenom vakum creva sam resio problem,na 2 mesta su bila ostecena
 
  champ1