Autor Tema: passat b5,5 gasi se turbina  (Pročitano 70283 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 950
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #100 poslato: Avgust 17, 2011, 07:22:36 posle podne »
citao sam temu malo sam preskakao pa ne znam da li ti je to vec neko rekao
ako mozes ocisti vakum ventil,on je pertlovan pa ga zato niko ne otvara
meni je majstor raspertlovao i bio je pun rdje,sve je ocistio i podmazao,posle
stavio silikon na mesto gde je bio pertlovan i sve radi odlicno vise od godinu dana,da ne kupujes
drugi vakum ventil jer mozda nije ni do toga

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #101 poslato: Avgust 18, 2011, 10:48:37 posle podne »
ma videcu kad se vratim  sa mora,nego jer ima neko da mi preporuci dobrog majstora koji ima dobru dijagnostiku da pogleda na njoj gresku sto mi izbaci?
ovaj moj ima neku budjavudijagnostiku nemoze da prevede gresku,nezna sta znaci boodala
  champ1

Van mreže shooter

  • VW Početnik
  • Poruke: 92
  • Age: 47
  • Lokacija: aleksandrovac-zupa
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #102 poslato: Avgust 21, 2011, 11:55:47 pre podne »
evo i ja malo da se umesam,nisam procitao sve postove jer sam uspeo da resim problem na samom pocetku teme,naime od dosade podignem poklopac na motoru(plasticni naravno) i malo sam cistio prasinu krpicom  biggrin,u tom ciscenju sam sigurno dohvatio i otkacio crevce koje vodi do turbine ,nakon toga auto ni da mrdne ,u leru prima gas ali u brzini samo mili,nije izbacao nista na bordu poput safe mod ili nesto slicno,menjac automatski pa se odmah setim sreje i njegovih problema ,ja toliko nahvalio automata jer je voznja zaista odlicna ,kako sad da objasnim narodu ako je slucajno menjac crko  boodala.
      zvao sam majstore redom ali nema nikog,nedelja ,a meni auto treba hitno,nakon toga odmah ja na vw klub i pretraga ,tu negde procitam da se mozda neko crevce otkacilo,odmah bacim pogled oko turbine kad vidi mojoj sreci nikad kraja vidim otkaceno crevo,ono malo sitno a moj problem veliki  lollol,zakacim crevce,palim makinu  i uz brdo gas ,a on polece  alealeee alealeee
        jos jednom hvala vw klubu kao i drugarima sa svojim komentarima

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #103 poslato: Septembar 08, 2011, 06:12:56 posle podne »
sad sam bio kod majstora koji ima dobru dijagnostiku,preveo mi je gresku koju mi je stalno izbacivalo,17953 ja mislim,kaze da turbina prepunjava,a turbina je ciscena cela,
kako on kaze,prvi slucaj je mozda da mora na remont jer ciscenjem nisam nista postigao,nego ona se mnogo greje i kuciste oce vremenom da se iskrivi ili nabubri unutra i zaglavi mi peraja
a drugi slucaj je to da me mozda ebe onaj ventil sto rasterecuje turbinu,vakum ventil i da mora da se ispita,ja sam sad isao kod coveka i on je ispitao taj vakum,ima neki pistolj kao sa crevcetom i ima na sebi manometar,i nadruka pistojlj i vidi na manometru,covek je to uradio i reko je da je taj vakum ventil ok
a kaze da mozda oce da ebe onaj drugi manji elektromagnetni ventil  sto se nalazi ispod njega
tako da nemam pojma sad jos sta da radim,dal da zamenim i taj ventil ili da skidam turbinu i saljem ili u uzice ili ovde na medaku u turbo servisu koji mi je cistio turbinu
a ima kazu i neki turbo servis u Lestanima,kazu da su dobri
  champ1

Van mreže martini_u_kuci

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4799
  • Age: 38
  • Lokacija: Stari Košutnjak, BGD
  • Karma: +46/-29
  • Auto: 2003 Golf mk4 TDI GTI
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #104 poslato: Septembar 09, 2011, 12:01:44 pre podne »
ja sam ti lepo reko gde da ides na remont turbine, a ti uporno neces...
vozaju te majstori samo tako...taj ko tie radio nek ti vrati lovu il nek plati remont u drugom servisu i to je to...
ortak je radio remont u uzicama skoro i likovi su zaboravili nesto da vrate kako treba i fazon sraf mu je upao u turbinu i napravio sranje...naravno za bedza smu mu je opet iservisirali...

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #105 poslato: Septembar 09, 2011, 12:07:19 pre podne »
ma od para nema nista da mi vrate,izasla me turbina 400e ako ne i vise
a sve to zbog mojih dobrih majstora angry2
neznam ako skinem turbinu gde da je nosim na remont,da li u uzice da saljem,ili ima neko ovde jos dobar u beogradu za to,rade i ovi sto su mi servisirali turbinu na medaku remont,turbo servis
ima jedan  lestanima dobar,dosta majstora ga hvale,nego meni je bitno da se ta geometrija nasteluje kako treba,
ovaj danas kad mi je merio pritisak turbine kaze da je normalno da puni do 0,4bara a meni roka 0,9-1 bar skoro,to nevalja i zato mi baca u safe mode.ugasi turbinu da ne eksplodira i napravi sranje

inace to mi se desi da prepuni jednom u 10dana,radi normalno i tako posle nekog izvesnog vremena desi se,i samo na auto putu kad idem preko 120km/h
kad mu dajem normalno gas i lagano ide normalno i preko 120,a cim stisnem malo jace gas desi se to sranje
« Poslednja izmena: Septembar 09, 2011, 12:09:20 pre podne od strane Acca »
  champ1

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6696
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #106 poslato: Septembar 09, 2011, 12:29:27 pre podne »
ti iz Uzica imaju predstavnistvo ovde
http://www.turboservis.co.rs/?kontakt
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #107 poslato: Septembar 09, 2011, 12:40:27 pre podne »
video sam wele,hvala
ali ja  mislim da oni salju turbinu u uzice,mozda i gresim,da ovde imaju samo kao kancelariju ili tako nesto
nazvacu sutra
  champ1

Van mreže martini_u_kuci

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4799
  • Age: 38
  • Lokacija: Stari Košutnjak, BGD
  • Karma: +46/-29
  • Auto: 2003 Golf mk4 TDI GTI
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #108 poslato: Septembar 09, 2011, 11:57:51 pre podne »
pa naravno da ti puni na 0,9 - 1,0 kada si cipovo auto...tj radio remap...
dao si 4glave za "remont" da nisu ti uradili pravi remont vec obicno ciscenje i kao neko stelovanje geometrije...

idi u auto centar kole (ovlasceni skodin servis), oni rade remont turbine, dva drugara i ja smo radili pre godinu ipo tamo servis i super su uradili...
prihvataju da rade samo zamenu vekuum ventila, ciscenje i stelovanje geometrije ukoliko ti turbina nema vertikalnog i horizontalnog lufta, dok ovi u uzicama rade ful remont iako nie potreban...u ac kole je servis izasao oko 100e plus moje skidanje turbine (ja sam skidao jer sam cistio usisnu i izduvnu granu), a ako oni skidaju izadje oko 130-140e...

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #109 poslato: Septembar 09, 2011, 01:50:26 posle podne »
idem sutra da pogledam katalizator,kazu mi da mozda i on ebe,ako ga imam na autu,mozda je skinut,nisam gledao
toliko mi traze i ovi u turbo servisu na medaku,100e da ja skinem i odnesem turbinu i da je odrade celu
a uzice trazi za full remont 250e

e sad imam nabavio sam jutros drugu turbinu,da stavim samo da probam auto dal ce da radi kako treba,jutros sam zvao tujednog majstopra i ujutru vozim auto kod njega da pogleda katalizator i on mi je reko da ima turbinu dobru za moj auto pa da skinemo moju a stavimo tu njegovu da probamo jos to,ako ne onda moju nosim na remont,nista mi drugo ne preostaje.


  champ1

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 866
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #110 poslato: Septembar 09, 2011, 02:03:59 posle podne »
Ako ti se desava jednom u 10 dana, ili redje, jebava te ventil priitiska i nesto u vezi sa tim. Jer kad im deodje kraj radnog veka zabaguju, pa pokazuju dobre vrednosti a u stvari nisu ispravni. Tako da te male ventilice prvo promeni, pozajmi, kupi nove, pa tek onda ostalo.
Iskreno ja najmanje sumnjam na samu turbinu.

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #111 poslato: Septembar 09, 2011, 02:09:41 posle podne »
pa zato bih ja da stavim ovu drugu turbinu i da ga spicim malo nekoliko dana,da ga forsiram kako se ponasa,ako ne zaebava onda neki ventil ebe,vakum je dobar,juce smo merili
necu da bacam ponovo pare za ciscenje ili servisiranje turbine,ako stvarno bude do nje onda radim remont i gotovo
on meni izbaci grsku na dijagnostici 79563 ja mislm i kaze turbo presure charge-turbina prepunjava,ne rasterecuje
juce sam ga i jutros vozio auto putem,iso ko blesav i lepo sve prima gas,nema nista da zaebava
  champ1

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #112 poslato: Oktobar 11, 2011, 01:52:47 pre podne »
drustvo zamenio sam ona vakum creva i sva ostala creva,kupio nova i evo vise turbina ne prepunjava,auto ide i vuce ko blesav,nema da zeza nista,nabijem mu punu gascinu do poda na autoputu i vuce ipuni bez problema
moja stara vakum creva su bila losa,sva odrpana i na 1 mesto su bila ostecena,kao pukla pa  je zbog toga me zezalo izgleda,vozio sam auto ceo dan pod dijagnostikom,tj. prikljucen na dijagnostiku da vidim dal mi auto prepunjava u toku voznje i  nije uopste nigde,a pre mi je  stalno
izgleda da je problem resen,sve sam bio izmenjao maltene sem tih crevca a izgleda da su ona pravila problem,to su mi rekli neki majstori i ovi iz uzica da proverim i promenim ta crevca,jer nelogicno je da ako je turbina ciscena opet zeza,a covek koji je radio turbinu mi je reko da ne mora na remont,da je ok
  champ1

Van mreže Fred Peric

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5911
  • Age: 40
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +165/-127
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI 77/105 2007.g.
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #113 poslato: Novembar 02, 2011, 08:25:59 posle podne »
E ovako, posto ima puno tema o gubitku snage i turbini, ovde bi izneo svoj primer(mozda bude nekom od pomoci).Odmah da kazem da sam laik i nisam dugo vozac (7 g),ali znam gde se sipa ulje,gorivo,rashladna tecnost, voda za vetrobran,znam da izemrim ulje,da promenim sijalicu....i to je to,ostalo prepustam onome koga procenim da razume i zna.
vw polo 1.9 tdi 74/100 imam godinu dana, osim centriranja trapa i balansiranja, nisam imao nikakve investicije (el motor zadnjeg brisaca zamenjen posle kupovine,jer je stari crkao usled nemara prethodnog vlasnika).
U avgustu pri voznji na otvorenom putu auto je pri brzini od 120 km izgubio snagu,gas do poda on 120km i to je to....posle nekog vremena mi se upali lampica za gresku na motoru...Odem kod ''mog'' majstora on ocita,greska na turbini,zaglavila,kaze on, zbog gradske voznje, trebao bi jednom nedeljno da odem na ovoreni put....Od tada prodje 2 meseca i prosli vikend, meni se dogodi ista stvar...Polo na 120km izgubio snagu,posle nekog vremena upalio zutu lampicu i odem ,sta cu pravac kod majstora...On ocita greska pri punjenju,prepunjava,pa se gasi turbina,proveri onako usput jedno crevce,kaze crevo ok i pocne pricu 300 e, 500 e, reparacija i ciscenje, 60 e demontaza/montaza turbine, to ne radim ja,to ja nosim,nema garancije... meni se sve vrti u glavi,polako se mirim....Znam toliko da je turbina precizna mehanika i da ne moze to svako da radi,nije to tek tako i kad se skine razmontira koliko god da se odradi profi nije kao sto je fabrichki bila odradjena...Ovde pojedini clanovi vidim savetuju ciscenje,tek tako,kao da je turbina filter klime...I onda odem u ponedeljak  kod Draska u ZP, covek elektricar,radi dijagnostiku.Prvo na velikom aparatu procita gresku pri punjenju.Onda sedne u kola sa mladjim kolegom i onim portabl aparatom i napravi jednu kracu voznju.Kada se vratio kaze sta je u pitanju i legne pod kola...gledaju on i taj momak sa kojim radi i snime da se odbondovao jedan deo na vakum ventilu i da on zablokira, da ne pravi vakum i zablokira turbinu.Razmontirao sa turbine vakum ventil on kaze (nisam prisustvovao) sav truo,limar morao da ga ''odradi'',on ga zabondovao,ocistio sve sta treba...Kad sam seo auto se odaziva na gas u sekundi, famoznih 120 km nisam ni primetio,stgao sam do 160 km bez problema,posle nisam forsirao zbog gustine saobracaja i licne bezbednosti...Jos mi kaze Drasko da 2-3 puta nedeljno razvucem u drugoj brzini 3,5 do 4 hiljade obrtaja,slobadno,i posle nastavim u trecoj brzini normalnim gasom,da bi turbina izduvala eventualne necistoce i garez sa peraja turbine,zbog lose nafte kod nas...Ovom postom nikog ne reklamiram samo zelim da prenesem svoje iskustvo i da zakljucim da je dobra dijagnostika i dobar (entuzijasta) majstor kljuc brzog i kvalitetnog otklanjanja kvarova (i usteda u novcu i zivcima neprocenjiva)...
Toliko od mene.
« Poslednja izmena: Novembar 02, 2011, 08:39:34 posle podne od strane Fred Peric »
Земунчанин

Van mreže Gagi

  • Ice Cool
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2795
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +146/-29
  • Pol: Muškarac
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #114 poslato: Novembar 02, 2011, 09:00:28 posle podne »
uvek je dijagnoza kvara bila najvaznija stvar u mehanici,a pogotovo u danasnje vreme kad ni jedan deo nema ispod 100e,pa ti pogresi ako smes...  ;)

Van mreže toni ristevski

  • VW Početnik
  • Poruke: 2
  • Age: 36
  • Lokacija: bitola Makedonija
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat TDI 2002
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #115 poslato: Decembar 11, 2011, 02:25:30 posle podne »
pozdrav svima vozim passata 2001 god 131 ks imam ga vec godinu dana i imao sam isti problem gasila se turbina okolu 100,ugasi motor i ponovo upali taj problem se izgubio. problem je bio vakum pumpa, i ociscavanje luftmaser, zasad je sve ok pozz

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #116 poslato: Decembar 11, 2011, 02:44:02 posle podne »
meni sad normalno sve,evo vec 2-3 meseca a imao sam muke sa tim,skoro mi se desilo na adi da sam ga u 4 brzini pod punim gasom natero na 4000 i nesto obrtaja i opet je ugasio,majstor mi je reko da oce to ponekad da se desi na tdi ali sad auto normalno ide,valjda je tako kao sto on kaze
  champ1

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #117 poslato: Decembar 12, 2011, 02:43:25 posle podne »
opet mi se desilo to u 4toj na oko 4200 obrtaja,majstor mi kaze da je tonormalno za tdi motore i da im je to boljka
inace auto idesuper ovako,ide i preko 12okm a pre nije hteo,do sada me nije zajebavao,isao sam 3 dana za redon novi sad-beograd i vozio sam ga preko 120-130 nikakvih problema
da li je ovo normalno i tacno sto mi kaze ovaj moj majstor?
  champ1

Van mreže baraba988

  • VW Početnik
  • Poruke: 105
  • Lokacija: Teočin, Gornji Milanovac
  • Karma: +7/-10
  • Pol: Muškarac
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #118 poslato: Decembar 12, 2011, 03:13:37 posle podne »
Pa brate ne verujem da je tačno. Ja sam išao do Nemačke sa mojim caddy-jem pre 20 dana i konstantno sam držao brzinu 130-140km/h a izlazio sam i na 160km/h i meni se to nikad nije desilo. Meni se samo jednom ugasila turbina tj. zaujala je kao luda i to kad je crkla, to je zamenjeno i više nema nikakvih problema, mada moje mišljenje je da je auto išao malo bolje sa starom turbinom (ne znam što imam takav utisak). Inače stara turbina je bila KKK a sad je Garet, možda do toga ima neke veze, 'bem li ga.

Van mreže Fred Peric

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5911
  • Age: 40
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +165/-127
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI 77/105 2007.g.
Odg: passat b5,5 gasi se turbina
« Odgovor #119 poslato: Decembar 12, 2011, 03:14:17 posle podne »
Nije normalno...
Земунчанин