Autor Tema: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...  (Pročitano 101232 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #20 poslato: Novembar 28, 2011, 10:16:36 pre podne »
Fiat Punto mk2a
Spolja - katastrofa. Po otvaranju farova potvrdila se pretpostavka da su i iznutra matirali, i da je socivo zamuceno. Sve je detaljno ocisceno, ispolirano i zasticeno.
Samo ovako se mogu farovi vratiti u prvobitno stanje. Ujedno, samo sa ovakvim radom mozemo dati godinu dana garancije.







Posle restauracije.


Ne samo da se radnik vidi na staklu fara, vec i na reflektujucoj povrsini!!!

Danas ugradjujemo bixenon projektore u Pro Cee'd-a, i radimo farove u crno sa Grande Punta - Abarth look, mozda cak i maglenke u crno. Cim se sve zavrsi pokazujem slike radova.
« Poslednja izmena: Novembar 28, 2011, 10:42:53 pre podne od strane steva_anya »
Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #21 poslato: Novembar 30, 2011, 10:20:14 posle podne »
Pasat B5.5 ili B5+




Za dan-dva Grande Punto - crni farovi kao sa Abarth verzije i Morimoto projektori u Pro Cee'd-u.
Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #22 poslato: Decembar 01, 2011, 08:19:32 posle podne »
Fiat Grande Punto - crni farovi
- bojenje farova u crno, look like Abarth
- bojenje maglenki u crno

Grande Punto ima velike spoljasnje povrsine koje se smeju bojiti [u crno] bez ikakvog uticaja na svetlo. Crna boja ide uz svaku boju auta, tako da se odlicno uklapaju crni farovi uz beli, crveni, sivi, plavi auto ... Isto tako, maglenke imaju svoju rozetnu, koja se takodje sme bojiti.





Postojalo je vise opcija za bojenje u crno unutrasnjosti farova:
- da se cela rozetna oboji, ukljucujuci i hromirani deo oko migavca
- da se deo oko migavca ostavi [izabrana verzija]
- da se oboje/ne oboje "rebarca", tj ove 3 resrtkice kod migavca. Mi smo uradili nesto izmedju.
 
Verzija da se ostavi hrom deo oko migavaca je zestoko pipljiva. Hrom se ne sme dodirivati, ni vodom ni prstom, niti nekom lepljivom trakom, kojom bi se prakticno taj deo izolovao pri bojenju posto bi doslo do njegovog ostecenja - ljuspanja. Poprilicno je vremena trebalo da se taj deo izoluje, i to precizno, da bude savrseno odsecena linija, a da hromu ne bude nista. Na sve to, kad se farbalo, pipljivo je bilo da se ne odvoji taj deo, i da boja ne padne na hrom.
Posle dosta muke uspeli smo.  :thumbup:
Evo kako izgleda.




"Rebra" kod migavaca nismo do kraja obojili u crno, niti ih ostavili kakve su bile, vec su samo delimicno obojene, kao da su "zadimnjeni". Na taj nacin se zadrzala donekle njihova providnost, a opet hrom deo nije puno sljastio. I funkcionalno i lepo.


Staklo sa rozetnom.


Kad se sve juce zavrsilo, na zalost desio se jedan peh.
Zbog pomenutog naelektrisanja polikarbonata privukla se prasina. Morali smo jos jednom otvoriti farove, ukloniti je, i zatvoriti. Steta.

Farovi na kraju.




[img=http://s9.postimage.org/o3bsja0qz/Image_3935.jpg]http://

Farovi na autu. Skroz drugaciji izgled. Izgleda kao oem far, sa dozom agresivnosti.






Maglenke - bojenje u crno.

pre/posle



izmedju




U nekom narednom periodu cemo raditi Morimoto projektore na Grande Puntu.
Ako bude raden u crno - bice pun pogodak.

Izvinjavam se na malo losijim slikama - nemam ni vestinu ni ozbiljan profi aparat.
Sve slike su sa N82 koja ima 5 mpix kameru. Verujem da se vidi sve sto treba.

Zavrsen je i BMW 5 E60, pa slike njegovog rada kacim cim ih dobijem sve, slozim i poredjam.
« Poslednja izmena: Decembar 01, 2011, 08:21:26 posle podne od strane steva_anya »
Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #23 poslato: Decembar 02, 2011, 10:29:47 posle podne »
BMW 5 E60 2008/09
[poliranje iznutra, poliranje spolja sa zastitom, ciscenje unutrasnjosti i sociva...]

Jos jedan BMW serije 5, E60, smo imali na radu.
Izuzetno teski farovi za rad: prvo sto je komplikovano zatvoren, drugo sto ima puno elektronike, i unutrasnjost umesto prosecnih 3-4 elemenata ima preko 10. Vecina je od tankog hroma, veoma osetljivog. Uz to, tu je instalacija angel eyes prstenova, migavaca, pozicija u gornjem delu fara, led svetla ...




Desni far posle naseg rada ...



Levi far posle naseg rada ...




Spoj prednjeg dela fara i kucista.
Ovome posvecujemo veliku paznju. Bez obzira koji je auto u pitanju, spoj mora biti najbolje moguce odradjen. Bez tragova otvaranja: da na oko bude kako treba, a samim tim i da se lepo unese masa za zatvaranje, i da danas-sutra pri prodaji auta potencijalni kupac na tome ne zamera [imaju obicaj da tvrde da je auto pretrpeo teske havarije].


Za kraj slike farova na autu. Ovaj far je bas po mom ukusu - dizejnerski prelep, ima prstenove i socivo, svetlo je brutalnog kvaliteta. Koliko sam ga gledao vec sam zamislio prepravku svojih farova na Puntu mk2b - da ugradim po dva projektora u svaki far, i da dodam prstenove! :D
Mi smo dali maximum, 3 dana smo ga radili, i na kraju postigli ovo sto vidite na slikama.






Za sve informacije, najbrze i najbolje je da se cujemo - 060/377-83-82, Stevan.
Na pp odgovaram najkasnije za 24 sata, najcesce za 12-16 sati.

PozdraVW!
Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #24 poslato: Decembar 03, 2011, 11:37:38 posle podne »
PORSCHE 911 RUF BITURBO



Radili smo dosta toga na ovom autu, sada kacim samo slike farova.







[img=http://s8.postimage.org/4878fl5y9/IMG0047_A.jpg]http://




Nemoj neko da se smejao mom fotosop "majstorstvu" u maskiranju tablica. :D
Evo kako je ispalo na kraju.


« Poslednja izmena: Decembar 03, 2011, 11:43:04 posle podne od strane steva_anya »
Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #25 poslato: Decembar 05, 2011, 09:36:47 posle podne »
VW Pasat B5.5/B5+ - bixeon projektori

Ovaj rad je bio specifican.
Musterija je zelela originalni izgled fara, aftermarket xenone, ali i bixenon, i to sve na farovima sa "Engleza".
Da bi se to postiglo u jednom, bez ugradnje Morimoto bixenon projektora, mi smo ugradili tzv. klapnu. Klapna je konkretno sa Audija A6 2008/09. Iza sociva, a ispred sijalice je postavljena, sto je logicno. Kad se blicne ili upali dugo svetlo, ona se obara, i vise svetla prolazi kroz samo socivo. Na ovaj nacin se prakticno stede ksenoni.
Ostavili smo u funkciji fabricko dugo svetlo sa halogenom sijalicom.
Musterija ce u narednom periodu odluciti sta zeli: da se tu postavi dnevno svetlo, promeni zuta halogena u belu zbog slaganja sa xenonom, ili ostavi kako je i sada.
Pored ovog, radili smo prepravku fara posto je "Englez", i restauraciju zbog generalno loseg stanja.

Jdno od stakala pre rada, oba su bila takva ...




Posle rada ..


OEM farovi Pasata B5+ sa klapnom za bixenon posle restauracije.




Cut-off na zidu.


Ako nekog zanima: ugradjeni su aftermarket xenoni, H7, 4300K.

Za kraj jedan video klip kako rade bixenon projektori.
http://www.youtube.com/watch?v=uXI60RmO5cM&feature=mfu_in_order&list=UL
Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #26 poslato: Decembar 06, 2011, 08:37:45 posle podne »

Kia Pro Cee'd - Morimoto bixenon projektori


Dobili smo farove "nevinog" Pro Cee'd-a, sa svega 8000km na satu, da ugradimo Morimoto bixenon projektore.



Posao je bio izuzetno tezak, kako zbog tezine otvaranja samog fara tako i zbog same rozetne projektora.


Sta je zapravo bio problem?
Morimoto projektor ima vise tipova rozetni-maskica.
Razlikuju se dizajnom i precnikom.
Mi smo na faru mogli postaviti rozetnu koja je replika BMW E46, koja bi svojom dubinom prekrila kuciste projektora. Medjutim ne bi dobili estetiku. Oblik-konture fara su takve da mu najlepse stoji rozetna koja je postavljena, a to je replika rozetne sa Golfa 5. Vidite na prvoj slici u pozadini jedan far Golfa 5, ima istu rozetnu kao Cee'd sa projektorom. :)
Iskustvo, majstorstvo i vestina glavnog majstora su presudile, i mi smo izradili nastavak za rozetnu projektora.
Evo kako bi izgledao far bez tog nastavka.

Evo kako izgleda na kraju posle naseg rada.

Pomenuti nastavak je ne samo izradjen od istog materijala kao i rozetna, vec je postavljen intimno, tako da smo ispostovali sve sto treba po pitanju prostora, temeprature unutar projektora, napravili mu linije kao prstenove i obojili u crno da se uklopi sa ostatkom fara ...

Seat Ibiza - Morimoto bixenon projektori

Slike su lose, na brzinu odradjene u toku radova ...
Ali bolje ista nego nista :)

Moze i da se ubaci prsten, a iza njega LED diode. .


Za koji dan slike Pasata B5 [stakla su bila ocajna!], E klase [jedna od najgorih E klasa koja nam je bila na radu], i Seat Ibize [eksplodirala je sijalica u faru] ...

Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #27 poslato: Decembar 08, 2011, 12:48:27 posle podne »
VW Pasat B5

Radili smo 2 Pasata. "Stakla" su bila ocajna, unutrasnjost zaprljana. Vidljivost nikakva.



2 dana rada i sad su tip-top.



Spoj kucista fara i prednjeg dela.






Pisem "stakla" zato sto prednji deo fara nije izradjen od stakla vec polikarbonata. Ovako se lakse razume na sta mislim. Isto kao kad napisem hromiranje, a mislim na nas rad sa srebrom.
 
Audi A3, slomljen prednji deo fara.

Novo


Najbrzi kontakt mob: 060/377-83-82, ili pp gde odgovaram za max 24 sata.
Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #28 poslato: Decembar 10, 2011, 11:19:22 pre podne »
Toyota Yaris - restauracija farovaa i bojenje unutrasnjosti u crno.

Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #29 poslato: Decembar 11, 2011, 09:29:34 posle podne »
E klasa 2004 - restauracija-reparacija, ciscenje senila i rozenti, poliranje iznutra, poliranje spolja sa zastitom, ciscenje sociva

Farovi su jednom recju - ocajni!!!!
Odavno nismo imali ovako zapustene i lose farove na radu.
Spolja i iznutra prljavi, puni insekata. Hrom je neko "pametan" smirglao i ostetio.
Ko zna sta je sve gurano-ubacivano unutra, da bi se "kao ocistilo". Pitam se odakle nekom ideja i hrabrost za to.








Izgled i stanje stakala pre naseg rada.


Izgled i stanje unutrasnjosti fara, senilo i rozetna.
Jasno se vidi "talentovano" osmirglan hrom. :(






Posle par dana rada, postigli smo ovo!















Skracena verzija, pre i posle :)





Evo najave radova koje cu Vam pokazati u narednom periodu [ML 2008/09, Pasat B5.5/B5+, Mercedes 124 Sonar farovi, Focus projektori ... ]

« Poslednja izmena: Decembar 11, 2011, 09:31:23 posle podne od strane steva_anya »
Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #30 poslato: Decembar 14, 2011, 10:18:53 posle podne »
U gostima nam je bila ekipa Sat Plusa, gde su propratili jedan nas radni dan.
Sta smo i kako uradili mozete videti i procitati najverovatnije u sledecem broju casopisa.
Cisto da vidite o cemu se radi, i da nas prepoznate!
Neuradjen far
Kompletno restauriran-repariran far


Ford Focus - Morimoto Mini H1 bixenon projektori






Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Re: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #31 poslato: Decembar 15, 2011, 11:44:25 pre podne »
Angel Eyes su postali prepoznatljiv detalj na BMW kolima.
Kao jedna od najcescih zelja musterija kad su izmene izgleda fara u pitanju navode se ili angel eyes prstenovi kao sa BMW modela, ili daylight trake kao sa Audija.

Evo jedan kratak prikaz kako to funkcionise, naravno kad su originalni prstenovi u pitanju. Obzirom da smo radili 4 para farova, slike sam napravio na brzinu, i kroz neku improvizaciju, ali se opet vidi sta treba.

Vecina nije bila u prilici da vidi otvoren far BMW-a koji ima angel eyes, pa evo malo da Vas upoznam.

Izvor svetla [prikaz sa fara E60].

Sto je jaca sijalica na izvoru svetla to je jaci intenzitet svetla samih prstenova.
Na slici se vidi da i sama sijalica za prstenove ima svoju malu soljicu.
Zato upotreba LED svetla dalje bolje rezultate po pitanju intenziteta svetla samih prstenova.

Kod BMW 5 E60 ristajling to je malo drugacije reseno.
Svetlo prstenova potice od svetla iza sociva dnevnog svetla.
Na slici se vidi da to nije klasicno socivo kao sa drugog dela fara gde je bixenon.

Jedan deo same instalacije, tj kako se pruza crevo do samih prstenova.


E60 ristajl ima fantasticno resenje: jedan "top" sa socivom je dnevno svetlo iz kog se "napajaju" prstenovi, dok je drugi bixenon.
Evo kako izgleda klapna koja pravi bixenon. Ista se moze "prepakovati" u far koji nema bixenon.



Svaki BMW far koji ima fabricki angel eyes ima ovu optiku.

Jedan kraj prihvata svetlo od izvora, sa kojom nije u direktnom kontaktu. Mnoge to zbunjuje i misle da sijalica ulazi direktno u sam prsten.

Kraj ove optike moze biti dvojak, zaviso koliko otvora ima sam prsten.
Prsten moze imati dva otvora, ili se spajati u jedan.


Evo slike kraja optike koju sam slikao i koristio za ovaj prikaz
Prsten koji ima dva otvora se postavlja na kraj ove optike. Dva kraja - dva prstena.
U ovom slucaju, od jednog izvora svetlosti idu dva dela, sa po dve optike posto prstenovi imaju dva otvora. Isto je resenje ako prsten ima jedan otvor, samo ima pola optike manje.

U sustini - svetlo od izvora tj same sijalice, pocetak optike prihvata, prenosi je kroz one kablove i emituje na samom kraju.
Uzeo sam baterijsku lampu radi improvizacije.


Sama optika sa svtlom.



Posto sam koristio baterijsku lampu prstenove nisam postavio na kraj optike posto se nista ne bi videlo.

Mi koji se bavimo farovima ovo dozivljavamo kao jednu od revolucija u izgledu i funkcionisanju istih. Od jedne obicne stvari, kako da se razlikuju vda BMW modela, da se se postigne i napravi ovako nesto - zasluzuje svaku pohvalu!

Meni je ovo jako zanimljivo, i nadam se da je i Vama bilo dok ste ovo procitali i videli.
« Poslednja izmena: Decembar 15, 2011, 11:46:43 pre podne od strane steva_anya »
Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #32 poslato: Decembar 15, 2011, 11:07:04 posle podne »
"Hromiranje" tj. metalizacija srebrom soljica [Nissan]

Evo kako izgledaju soljice pre i posle "hromiranja".
Pre - stradale su zbog nestrucne ugradnje xenona.



Posle. Hromiranje ne moze da se uradi na ovim unutrasnjim povrsinama zbog njihovog oblika, zato je srebro tu kao najbolja, najkvalitetnija i najtrajnija opcija.

Ujedno smo sredili stakla, posto su farovi zbog soljica otvarani.


Suzuki Swift - reparacija farova.
[steta sto nije odradjen u crno, mislim da bi bio brutalno dobar!]



[za par dana cu Vam pokazati kompletan rad na Avensisu koji se vidi iza, spominjao sam fabricku gresku na farovima]



Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #33 poslato: Decembar 17, 2011, 05:50:31 posle podne »
Renault Scenic - restauracija-reparacija farova

Pre naseg rada: farovi su matirali spolja i iznutra. Far sa vozaceve strane je bio u losijem stanju, narocito u gornjem delu.
Farovi su prosli sledeci tretman:
- poliranje spolja
- fabrickom zastita spolja,
- polirani iznutra [lose sijalice, prasina, kondenz su ih ostetili]
- ocisceno je senilo,
- ociscene su rozetne, koje su bile sa flekama i pune prasine










Posle naseg rada, mislim da smo postigli 99% izgleda i stanja novog fara.







Cisto radi poredjenja pre i posle...

Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #34 poslato: Decembar 18, 2011, 03:01:06 posle podne »
VW Polo 2010/11 - reparacija jednog fara, farbanje branika i krila

Na zalost, ovaj VW Polo je bio "cuknut". Far je bio ogreban, dosta su duboki bili risevi, velikih povrsina. Branik je na jednom delu pukao, javile su se neke kao naprsline, a krilo je u samom vrhu osteceno. Udarac je bio bas u tom "cosku", tj na spoju krila, fara i branika. Sreca pa hauba nije stradala.

Ovlasceni servis je trazio 25-30000din za jedan far, mi smo ga sredili za 4000din.
Na slikama mozete videti kako!!

Istovremeno smo uradili sve neophodno na braniku i krilu, pripremu za farbanje i samo farbanje.



Posle naseg rada na faru, braniku i krilu.






Jeste da je trebalo vremena za sve ovo, nekih nedelju dana, ali smo uradili tako da se apsolutno nista ne prepoznaje, tj nema ni jednog traga da je auto bio "cuknut". A to je najbitnije!

Na ovoj slici se vidi odraz na reflektujucim povrsinama i staklu okoline! :D
Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #35 poslato: Decembar 18, 2011, 06:08:17 posle podne »
Ostadoh duzan slike najnovijeg ML-a ...
Mercedes ML 2008/09 - restauracija-reparacija farova






Audi A6, mislim da je 2001/02 - restauracija-reparacija farova

Pre naseg rada, i izgled-stanje stakala.


Posle naseg rada.






Posto nismo slikali po zavrsetku rada, ovom prilikom molim gospodina Radeta koji je dosao sa Citroenom C4 radi reparacije farova i ugradjivanja daylight LED dioda da mi se javi i posalje slike kako igleda auto sada.
Inace u ovaj deo smo ugradili diode, sve lepo zapakovali. Svetle fenomenalno, auto izgleda odlicno, prolazi kao daylight .. Samo mi po obicaju nismo sve slikali. :(




Dodao bi jos da postoji mogucnost placanja preko racuna, za one koji imaju auto koji se vodi na firmu. Za te detalje samo preko pp, ili telefonski - 060/3778382.
Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #36 poslato: Decembar 20, 2011, 11:42:50 posle podne »
Ove nedelje nam dolazi najnoviji X5 na rad, pa dok njega ne zavrsimo evo jedan dzip!
Volvo XC90 - restauracija-reparacija farova
Pored standardnog tretmana, veliku paznju smo posvetili "staklima" koja su najvise stradala od kamencica i nepravilnog pranja.


Ovde se malo bolje vide ogrebotine, koje je jako tesko bilo "izvuci".


Dok se ne otvore farovi ne mogu se primetiti ostecenja, pre svega zbog hroma u pozadini.
Mnogi misle da su im ok farovi dok ne vide ovo, ili dok ne vide kakvi su posle naseg rada.



Posle restauracije-reparacije.
Sredjeno i detaljno ocisceno kuciste sa rozetnama i senilom.

"Stakla" posle tretmana.


Sredjeni, zatvoreni farovi, spremni za upotrebu!








Od skora imamo i stranicu na facebooku, pa tamo mozete videti nase radove.
http://www.facebook.com/#!/pages/Restauracija-Poliranje-Modifikacije-Farova/175185572574209
Ili kao profil - http://www.facebook.com/?ref=logo#!/poliranjefarova
Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #37 poslato: Decembar 22, 2011, 10:57:51 pre podne »
U najnovijem broju casopisa Sat Plus mozete procitati i videti reportazu o nasem radu!
"Reparacija farova na ispitu", p58-61.
Polozili smo ispit! :D

Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #38 poslato: Decembar 23, 2011, 10:19:45 posle podne »
Slike crnog Punta Klasike sa crnim farovima kojeg smo zavrsili kacim za dan dva, kad auto bude opran. :)

U medjuvremenu ...
Kia Pro Cee'd - Morimoto bixenon projektori
Ostao sam duzan jos neke slike za Pro Cee'd-a kog smo radili.



Oblik maglenke i konture unutar fara su "dirigovale" da se koristi rozetna Golfa V.
Posto ona nije pokrivala celo telo projektora, malo kreativnosti, maste i znanja majstora su napravili ovo sto se vidi - na rozetnu se dodao nastavak, sa gravirana 3 prstena kao ukrasa [nisam siguran da se vide najbolje]. Nastavak je od istog materijala kaao i sama rozetna, tako da se "telo" projektora celo pokriveno. Mogli smo staviti neku gotovu duboku rozetnu, npr sa E46, ali gde je tu majstorstvo, vestina i kreativnost? Ovako se dobila jedna lepa celina, okrugle maglenke - okrugla rozetna projektora.




Izgled farova sa upaljenim xenonima.


Trag na zidu, tzv cut off. Celom sirinom je podjednak intenzitet svetla. Auto je stajao na nizbrdici pri spustanju u garazu, da Vas to ne zbuni visina svetla.
Oborena-kratka svetla.

Duga svetla.


2 klipa sa YouTube-a kako rade na Pro Cee'd-u.
Pro Cee'd Morimoto Mini H1 bixenon projektori

Pro Cee'd Morimoto H1 4300K bixenon projektori
Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)

Van mreže steva_anya

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Age: 41
  • Lokacija: Zemun, Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
Odg: ~ Restauracija farova: poliranje, bojenje u crno, hromiranje ...
« Odgovor #39 poslato: Decembar 24, 2011, 09:57:45 posle podne »
Toyota Avensis - restauracija-reparacija farova, "hromiranje" senila, bojenje u crno


Ranije sam pisao, ali da ponovim.

Far Toyote Avensis [kao i far E46 koji pravi ZKW] ima losu konstrukciju. Obzirom na ucestalost kvarova i Avensisa/E46 koje radimo rekli bi da je ovo namerna greska fabrika, koja nije otklonjena. [da fabrike zive od necega]
Far ima projektor-socivo, D2S xenon, koji odlicno rade do nekih 80-100k km. To je kilometraza kad dolaze kod nas, neki i ranije. Problem je u senilu-soljici u kojoj stoji sijalica. Malo je, ima nedovoljnu zapreminu, i los hrom, tako da se pregreva i veoma brzo pocrni - od svetla nema nista!

Evo kako izgleda "tipicna soljica sa Avensisa".
[u Sat Plusu ima slika soljice sa E46 posle naseg rada sa srebrom]




Kupovina novih ili polovnih farova nema apsolutno nikakvog smisla, posto ce se isti problem ubrzo desiti.
Resenje je u "hromiranju" tj metalizaciji srebrom, sto daje trajne funkcionalne rezultate.
Mi ujedno otklanjamo uzrok koji je doveo do propadanja soljica.
Par novih farova je oko 1200-1400e, polovnih 500-800e, i ponavljam - sa njima ce se desiti isto. Nas rad sve u kompletu sa "hromiranjem" 2 senila, poliranjem, ciscenjem sociva i svim sto ide je 110e.

Sve smo to uradili i na ovom Avensisu, sa tim da je i rozetna obojena u crno.





Cut off sa fabrickim xenonom.





Sada je odlicni 1.3 Multijet, sledeci ce biti jos bolji TDI. :)