Autor Tema: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .  (Pročitano 272380 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže dejanvw

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 424
  • Age: 35
  • Lokacija: Budisava, Novi Sad
  • Karma: +16/-6
  • Pol: Muškarac
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #560 poslato: Oktobar 06, 2017, 09:04:35 posle podne »
Smanji se i do 100% ukoliko se ne vozi auto. :D

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Van mreže limp19

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 721
  • Lokacija: Visegrad BiH
  • Karma: +25/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 6
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #561 poslato: Oktobar 06, 2017, 10:21:32 posle podne »
Nije fora. Meni je pri istom rezimu voznje manja od 0.4-0.5l

Van mreže boćanac GTD

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2809
  • Age: 30
  • Lokacija: Gornji Milanovac-Kragujevac
  • Karma: +93/-22
  • Pol: Muškarac
  • Mašinac
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #562 poslato: Oktobar 06, 2017, 11:04:54 posle podne »
Ja ozbiljno pitam i kako je to moguce, nek objasni neko strucan.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13064
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #563 poslato: Oktobar 07, 2017, 02:14:44 posle podne »
Tako sto se autu na nizim obrtajima smanji snaga u odnosu na fabricku mapu, a dobije gore sa povecanom turbo rupom. Vozio sam iskreno cipovan tdi koji je bio mrtav do 2700 obrtaja, gde stvarno podivlja i to traje nekih hiljadu obrtaja i to je to. Dobijeas auto za kuliranje i saltas nize kad pretices. :)

Van mreže limp19

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 721
  • Lokacija: Visegrad BiH
  • Karma: +25/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 6
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #564 poslato: Oktobar 07, 2017, 02:22:18 posle podne »
Meni je max obrtni na 2200 obrtaja(moglo je i ranije ali nisam htjeo radi kvacila) tako da ja sam prezadovoljan sa 143ks i 355nm ide dosta bolje u odnosu na 108ks i 260nm koliko je izbacio na startu
Turbo rupe skoro da nema jer ne vozim svakako nikad ispod 1500 obrtaja
« Poslednja izmena: Oktobar 07, 2017, 02:23:53 posle podne od strane limp19 »

Van mreže dejanvw

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 424
  • Age: 35
  • Lokacija: Budisava, Novi Sad
  • Karma: +16/-6
  • Pol: Muškarac
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #565 poslato: Oktobar 07, 2017, 03:35:32 posle podne »
Tako sto se autu na nizim obrtajima smanji snaga u odnosu na fabricku mapu, a dobije gore sa povecanom turbo rupom. Vozio sam iskreno cipovan tdi koji je bio mrtav do 2700 obrtaja, gde stvarno podivlja i to traje nekih hiljadu obrtaja i to je to. Dobijeas auto za kuliranje i saltas nize kad pretices. :)
Salis se, jel tako?
Kakva je to idiotska mapa koja ti umrtvi auto i plus stvara ogromnu turbo rupu...
Gledao sam milion dijagrama sa valjaka i nijedan auto koji je chipovan nema takav dijagram kao sto ti kazes.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1699
  • Age: 36
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +62/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #566 poslato: Oktobar 07, 2017, 04:22:51 posle podne »
Tako sto se autu na nizim obrtajima smanji snaga u odnosu na fabricku mapu, a dobije gore sa povecanom turbo rupom. Vozio sam iskreno cipovan tdi koji je bio mrtav do 2700 obrtaja, gde stvarno podivlja i to traje nekih hiljadu obrtaja i to je to. Dobijeas auto za kuliranje i saltas nize kad pretices. :)
Ja cu ovo shvatiti kao salu :)
Ako kojim slucajem nije, onda mapa nije losa, nego ocajna.
Ipak se nadam da je ovo prvo

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6695
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #567 poslato: Oktobar 07, 2017, 06:27:50 posle podne »
Milane ja mislim da je obrnuto. Na manjim obrtajima se dobija veća snaga, a gubi na višim obrtajima. Turbo pre zavrti, poveća snagu i smanji tražnju goriva. Ušteda je u tome što većina ljudi uglavnom i vozi u tim manjim obrtajima najveći deo eksplatacije vozila. Realno smanjenje potrošnje se ne vidi jer sa takvim auto retko ko vozi, a da ga ne stiska.
« Poslednja izmena: Oktobar 07, 2017, 06:29:27 posle podne od strane Wele »
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže dejanvw

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 424
  • Age: 35
  • Lokacija: Budisava, Novi Sad
  • Karma: +16/-6
  • Pol: Muškarac
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #568 poslato: Oktobar 07, 2017, 07:29:07 posle podne »
Remapom (normalnim) se snaga povecava kako na nizim, tako i na visim obrtajima.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Van mreže Joca

  • _______ x X x _______
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5393
  • Age: 44
  • Lokacija: Kladovo
  • Karma: +135/-30
  • Pol: Muškarac
  • Only TDI Power
  • Auto: Black Elegance ;)
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #569 poslato: Oktobar 07, 2017, 10:21:00 posle podne »
Razlika je na otvorenom putu je da se ne šalta gde se ranije šaltalo. Pre čipa, Kl -Bg 250km 3h vožnje potrošnja po BC-u 5,8l po povratku 2.30h vožnje potrošnja po BC-u 5,8l

Nisam siguran da li su obrtaji ostali isti na cca brzini od 120km/h

Van mreže voodoons

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 648
  • Age: 43
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk5 estate 2.0TDI DSG
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #570 poslato: Oktobar 07, 2017, 10:27:52 posle podne »
Kako mogu obrtaji da se promene ako se ne menja prenosni odnos menjača?


Sent from mighty voodoo magic ;)

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1699
  • Age: 36
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +62/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #571 poslato: Oktobar 07, 2017, 11:17:43 posle podne »

Van mreže Joca

  • _______ x X x _______
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5393
  • Age: 44
  • Lokacija: Kladovo
  • Karma: +135/-30
  • Pol: Muškarac
  • Only TDI Power
  • Auto: Black Elegance ;)
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #572 poslato: Oktobar 07, 2017, 11:40:10 posle podne »
Zato sam i napisao da ne znam ;)

Van mreže boćanac GTD

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2809
  • Age: 30
  • Lokacija: Gornji Milanovac-Kragujevac
  • Karma: +93/-22
  • Pol: Muškarac
  • Mašinac
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #573 poslato: Oktobar 08, 2017, 02:56:53 posle podne »
CVT, vrh stvar. :)

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13064
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #574 poslato: Oktobar 08, 2017, 03:01:40 posle podne »
Wele, "Turbo pre zavrti, poveća snagu i smanji tražnju goriva"- u kom to svetu postoji povecanje snage i smanjenje potrosnje kao  uzrocno posledicno stanje.
Sa vise boosta moras da pustis i vise goriva. Ne mozes na vazduh da vozis, mora da postoji odnos gorivo/vazduh. Jedini nacin da se bez fizckih prepravki smanji potrosnja na bilo kom motoru koji radi efikasno je da se smanji snaga.

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #575 poslato: Oktobar 08, 2017, 06:55:05 posle podne »
A na koju foru npr na ABF sa remapom izvuku 10-15ks cip tuning kuce? :) Sa onim programima gde nema druge grane,jacih dizni,gde je std bregasta i to...
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže dejan921

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1452
  • Age: 31
  • Lokacija: sombor-novi sad
  • Karma: +40/-24
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ibiza 6L
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #576 poslato: Oktobar 08, 2017, 08:05:31 posle podne »
Wele, "Turbo pre zavrti, poveća snagu i smanji tražnju goriva"- u kom to svetu postoji povecanje snage i smanjenje potrosnje kao  uzrocno posledicno stanje.
Sa vise boosta moras da pustis i vise goriva. Ne mozes na vazduh da vozis, mora da postoji odnos gorivo/vazduh. Jedini nacin da se bez fizckih prepravki smanji potrosnja na bilo kom motoru koji radi efikasno je da se smanji snaga.

pre se postigne zeljena brzina i onda dolazi do smanjenja potrosnje. lupam, ranije si drzao pun gas 15s da bi postigao neku brzinu a sada to postizes za 10s i ostatak vozis sa normalnim gasom.

to se oseti kod motora manje konjaze, npr sa 100ks se mucio da postigne neku brzinu i tu je najveca potrosnja, dok sa cipom lakse postigne tu brzinu. i kada se saberu sva ubrzanja na 100km, dobije se neko smanjenje 0.5l 

pod uslovom da se vozi normalno. mada uglavnom, cip prati i stiskanje gasa (ljudi se napale) i onda trosi i vise.  :)

primer kod kamiona, sa npr 10t slabiji motori mnogo vise trose.


Van mreže dejanvw

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 424
  • Age: 35
  • Lokacija: Budisava, Novi Sad
  • Karma: +16/-6
  • Pol: Muškarac
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #577 poslato: Oktobar 08, 2017, 09:12:14 posle podne »
Ljudi, remap ne smanjuje potrosnju, okanite se toga. Ja kad idem od NS do Iriskog venca auto mi trosi 7litara, kad se vracam trosi mi 6. Ne zato sto ga gore cipujem nego zato sto je put do Venca uzbrdo, a u povratku je nizbrdo.

Te price o kracem dostizanju zeljene brzine stoje, al za to vreme potrosis vise goriva jer se povecava dotok goriva, vazduha, da ne nabrajam dalje.

Po toj vasoj prici golf 7r od 300ks ne trosi nista jer brzo dostigne zeljenu brzinu.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Van mreže bogdanPG

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1227
  • Age: 37
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: a4 allroad, golf 5
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #578 poslato: Oktobar 08, 2017, 11:02:10 posle podne »
 lollol lollol

Van mreže dejan921

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1452
  • Age: 31
  • Lokacija: sombor-novi sad
  • Karma: +40/-24
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ibiza 6L
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #579 poslato: Oktobar 09, 2017, 12:36:54 pre podne »
evo ti primer. uzmi golfa mk4 90ks i 110ks . stavi u njega 4 osobe i vozi na venac i nazad. sta mislis koji ce imati manju potrosnju?

ja licno, nije u pitanju auto, nego kamion, imao sam manju potrosnju na kamionu od 410ks nego na kamionu od 360ks sa isto tereta.

hteo sam da kazem, kada je pod opterecenjem jaci motor zna da potrosi manje.

a 7r, trosi kao bugatti  660l   lollol lollol lollol driving