to moze da bude velika igranka...ne znam koliko ce biti od pomoci...
menjao sam plocice na sva cetiri tocka u oktobru(lukas_-naj skuplje u ap sportu).po izlasku iz servisa sam primetio da rucnom nema sanse da ukocim.danas,sutra,dodje decembar i dalje isto.odlazim na redovan tehnicki i kazu mi da je sila kocenja kao na bicikli.vracam se u servis gde sam radio kocnice(vracar) i majstor konstatuje da je sve odradjeno kako treba.odlazim u drugi servis(zemun),"resavaju" problem,naplacuju 3000 din,navodno ga proveravaju na valjcima i ogradjuju se time da ne moze bolje da koci jer je crko ABS(koji kod mene ne radi 5 god.),ali da ce na teh. biti sigurno sve u redu.odlazim na teh.i naravno nista.odatle idem u ovlasceni servisfiat?zastava u v.stepe(vozdovac),obradjuju mi diskove i naravno nista.salju me u bolec u taj specijalizovani servis,oni me salju u jovanke radakovic(karaburma-mirijevo),jer su oni uvoznici nekih plocica.tamo me primaju i kazu da je sve novo i da ne bacam pare na druge plocice vec da idem u a.s.ninic (mirijevo).tamo ga stavljaju ponovo na valjak,konstatuju isto, ali zbog velike guzve zakazuju za posle nove godine...
moj recept koji je ocigledno uspeo.10-ak dana sam kocio samo rucnom(koliko sam mogao,naravno)otisao na tehnicki totalno porazen,stao na valjkove,i covek kaze e...extra si ih uradio,zadnje kocnice su perfektne,a rucna ti je cak i prejaka.
sve me je ovo kostalo oko 5000(sto radovi,sto cascavanje)bez goriva,vremena...i bez i jednog novougradjenog dela.
toliko o majstorima i kocnicama