Autor Tema: Poliranje....  (Pročitano 3955 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Nenad_88

  • VW Početnik
  • Poruke: 90
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
    • http://
Poliranje....
« poslato: April 11, 2006, 08:24:52 posle podne »
Interesuje me na koji nacin se vrsi poliranje usisne i izduvne grane i da li je tacno da se neisplati polirati izduvnu granu jer se ponovo vrati na staro posle nekog vremena..... :?:
U mog strica osam kobasica,sedam przi osmu strina drzi !

Van mreže silverrider

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Age: 44
  • Lokacija: Belgrade
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
    • http://www.vw-club.rs
Poliranje....
« Odgovor #1 poslato: April 12, 2006, 09:49:09 pre podne »
Da, brzo se zaprlja, ali je dobro uraditi poliranje jer motor ima manje trenje, lakse dise i zdravije radi. Naravno, ako imas garazu i znas da radis oko mehanike, onda ti nije problem da je poliras i jednom mesecno.
NE BRZE OD ZIVOTA!!!

Van mreže Bojan_GTI

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 835
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijelo Polje
  • Karma: +2/-3
    • http://
Poliranje....
« Odgovor #2 poslato: April 13, 2006, 11:54:30 posle podne »
To poliranje mozes da uradis sa celicnom cetkom koja se kaci na busilici,i zatim kad skines to grublje sa cetkom moras da nabavis pastu za poliranje,znaci mora da bude glatko i tako se nece zadrzavati nista ima samo da klizi kroz motor.
I jos da kazem da se radi poliranje auspuha pjeskarenjem.

Van mreže YUPOWER

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1716
  • Age: 40
  • Lokacija: Vrnjacka Banja
  • Karma: +8/-2
    • http://www.boracompany.com
Poliranje....
« Odgovor #3 poslato: April 14, 2006, 12:25:14 pre podne »
[!--quoteo--][div class=\'quotetop\']QUOTE[/div][div class=\'quotemain\'][!--quotec--]ali je dobro uraditi poliranje jer motor ima manje trenje [/quote]
izvini moram da te ispravim ali nema motor manje trenja nego se gasovi ne zadrzavaju prilikom ulazenja u motor i ne stvaraju se mali vrtlozi na neravninam i tako se stvara idealno strujanje vazduha do prostora za sagorevanje

moji prijatelji koji voze trke su to radili na sledeci nacin
kao sto rece bojan
uzmes prvo celicnu cetku za busilicu
pa smirglu prvo malo grublju za busilicu
pa finiju
pa jos finiju
pa predjes na rucnu jos finiju
i sve tako dok ne dodjes do vodene 2000  
jeste da je malo naporan posao za nas omiljeni middle finger  ali ces dobiti povrsinu kao staklo  
jeste da se nakon toga brzo prlja ali se isto tako lako i ocisti

Van mreže silverrider

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Age: 44
  • Lokacija: Belgrade
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
    • http://www.vw-club.rs
Poliranje....
« Odgovor #4 poslato: April 14, 2006, 09:22:12 pre podne »
To sam i hteo reci, manji otpor vazduha, hvala YUPOWER. Znaci nije komplikovano ali nemas potrebe za tim.
NE BRZE OD ZIVOTA!!!

Van mreže Bojan_GTI

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 835
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijelo Polje
  • Karma: +2/-3
    • http://
Poliranje....
« Odgovor #5 poslato: April 14, 2006, 11:04:33 posle podne »
Ovo sa busilicom je jeftinija varijanta i dobra je,ali ako mozes treba da je hromiras ili vec niklujes.

Van mreže Don Stefanello

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 421
  • Age: 36
  • Lokacija: KONJARNIK REPUBLIKA
  • Karma: +0/-1
    • http://www.jebem-te-u-bulju.ko.ja
Poliranje....
« Odgovor #6 poslato: April 15, 2006, 03:55:32 posle podne »
Bilo bi dobro da se nikluje, oko 45 dinara ti je 1cm kvadratni...
FUCK WITH THE BEST DIE LIKE REST!!! by Don Stefanello

Samo ja znam kakva se zver krije u bubi... Cik pridji ako smes... Kad zarezi turbina...