Autor Tema: Kontakt brava Mk 4 1,9 TDI  (Pročitano 17511 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Gall

  • VW Početnik
  • Poruke: 79
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1.9 TDI MK4 karavan
Kontakt brava Mk 4 1,9 TDI
« poslato: Decembar 15, 2017, 07:43:28 posle podne »
Danas sam normalno palio auto i vozio. Trebao sam da odvezem popodne kevu na neku kontrolu kod lekara,dosao kod nje, parkirao auto i kad smo trebali da krenemo,normalno dao kontakt upalile se lampice,pogasile i kad sam trebao da zaverglam,nesto je caknulo,lampice se pogasile i nije bilo nikakvog otpora niti je kljuc hteo sam da se vrati na kontakt polozaj   badmood . Vratio sam kljuc nazad,ponovo ga okrenuo,ne pali vise lampice....mrtav pop1. Zvao sam mehanicara,pretpostavlja da je ulozak brave pa mi rekao da trazim elektricara,a elektricar mi rece da moze biti  taj neki elektricni ulozak a i mehanicki kvar pa onda to popravljaju autobravari,ali on ne izlazi na teren  badmood. Sve u svemu bravu treba za pocetak skinuti,jel to neko radio,jel komplikovano,ako jeste da se ne upustam u te akcije nego da nekako odslepam auto do nekog elektricara za pocetak  badmood.

Van mreže enkob

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 342
  • Age: 43
  • Lokacija: Sjenica
  • Karma: +19/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw mk4 1.9 TDI
Odg: Kontakt brava Mk 4 1,9 TDI
« Odgovor #1 poslato: Decembar 15, 2017, 09:34:46 posle podne »
Jeste komplikovano cak i za mnoge majstore.Prosetaj se do autoelktricara i vidi dali je voljan da ti ustedi slepanje.
Nema zanata bez alata

Van mreže Gall

  • VW Početnik
  • Poruke: 79
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1.9 TDI MK4 karavan
Odg: Kontakt brava Mk 4 1,9 TDI
« Odgovor #2 poslato: Decembar 16, 2017, 08:57:24 posle podne »
Edit
Mislio sam da je u pitanju ulozak brave,u stvari mehanicar je sumnjao da je to u pitanju,ali nije  badmood . Skinuo sam danas oblogu sa volana,izvukao ulozak brave i srafciger ubacio u otvor na ulosku,okrenuo i dobio kontakt,sve lampice se popalile i pogasile kako i treba,okrenuo jos malo i auto zaverglao. Ubacim kljuc u bravu ponovo dam kontakt i zaverglam i on upali  driving. Zavucem prst u onaj metalni cilinadar gde stoji ulozak brave i izvucem polomljeno parce metala koje ulazi u ulozak  badmood . To se zove vreteno. Odem kod onog autobravara Ristica u Zemunu  :46  da pitam sta dalje i lik mi kaze da moze da mi zameni to vreteno i to kosta 7500,00 dinara   lost006  :+   bicedobro  badmood. Nisam pametan sta da radim,da li da trazim drugu bravu ili da popravaljam ovu  :huh:

Van mreže Gall

  • VW Početnik
  • Poruke: 79
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1.9 TDI MK4 karavan
Odg: Kontakt brava Mk 4 1,9 TDI
« Odgovor #3 poslato: Decembar 18, 2017, 06:14:30 posle podne »
Mislim da sam pronasao resenje,trebalo bi da bude jeftinije nego kod gulivera Ristica,inace polovna brava sa kljucevima kosta 35-40 evra,a Ristic samo za vreteno (koje je u stvari parcence metala (odlivak manji od maca na kljucu koji ulazi u bravu) i rad trazi 7500  lost006.....6500 ako sam skinem i donesem bravu  javljam sta sam uradio   :)
« Poslednja izmena: Decembar 18, 2017, 06:24:26 posle podne od strane Gall »

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: Kontakt brava Mk 4 1,9 TDI
« Odgovor #4 poslato: Decembar 19, 2017, 10:39:42 posle podne »
a kad se zameni fabricka brava i kljuc moze li se auto upaliti ? 
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže Gall

  • VW Početnik
  • Poruke: 79
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1.9 TDI MK4 karavan
Odg: Kontakt brava Mk 4 1,9 TDI
« Odgovor #5 poslato: Decembar 19, 2017, 11:17:44 posle podne »
Moze,samo treba prebaciti cipove iz starih kljuceva u nove,ali mislim da ima jos jedna varijanta bolja,ako uspe javljam ovde

Van mreže Gall

  • VW Početnik
  • Poruke: 79
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1.9 TDI MK4 karavan
Odg: Kontakt brava Mk 4 1,9 TDI
« Odgovor #6 poslato: Decembar 23, 2017, 05:03:37 posle podne »
Problem resen  alealeee clap . Evo ovako,kupio sam polovnu bravu kod lika koji rastura strance i kod njega sam i odradio zamenu - sam  majstor1. Nije tesko,ima posla jedno sat dva. Covek mi dao gedoru i kljuc za skidanje volana i mali sekac,ostalo,srafcigere i torekse i imbuse sam imao.

1. Prvo i najvaznije posto se skida volan i air bag - skinite klemu sa akumulatora

2. Air bag- okrenete volan pod 90stepeni u odnosu na normalan polozaj i sa zadnje strane ima rupa u koju se ubaci srafciger i lagano povuce u vis,istovremeno drugom rukom lagano povucete sredisnji deo volana, u kom je air bag, samo malo u vis. Ispravite volan pa ga krenete na drugu stranu i ponovite postupak. Kad oslobodite air bag ispod ima dva dzeka koja raskacite i air bag je skinut



3.Odvrnete centralni sraf i skinete volan
4.Ispod volana su dva srafa koja drze oblogu volana,sad kad je volan skinut lako ih je odvrnuti.Jos tri se nalaze odozdo ispod stuba volana.Potrebno je skinuti rucicu za podesavanje visine volana,ne celu samo oblogu,drze je dva toreksa,odozdo,da bi mogli da skinete donji deo obloge volana.
5.Sad skidate rucice migavaca i brisaca,otkacite dzekove i treba sa gornje strane malo otpustiti jedan sraf i samo svuci prsten sa rucicama. 
 6. Treba skinuti i jednu plasticnu oblogu,koja se nalazi odozgo preko samog cilindra,kad sam je vadio polomio sam sa leve strane neku zabicu.
7.Eeee sad se skida cilindar brave. Sa donje strane se otkaci dzek sa uloska brave.Bravu drze dva srafa kojima je otkinuta glava i mora se pazljivo sekacem zaseci i odvrnuti. To je najtezi deo posla,jedan sam vrlo lako skinuo a sa drugim je bilo  sex ali skinuo sam i njega. Ostalo je jos da se otkaci dzek od imobilajzera,nalazi se bocno uz bravu.

 

Nije bas sve isto kao na snimku
 
8. Sad se vadi ulozak brave,drze je dva srafica,premazani su nekom crvenom masom,to treba skinuti da bi mogli da ih odvrnemo i ne treba ih skroz odvrtati. Izvucete ulozak napolje.

9. Sad treba izvuci cilindar sa kljucem napolje,jednostavno je,da ne objasnjavam mnogo, to se radi ovako
 
   



Sad sve vracate nazad obrnutim redom  :)
Kluc je naravno ostao isti,nema nikakvog kodiranja
Ko ima fabricki radio mora da ukuca kod.
Sve sam vratio nazad,vratio kleme na akumulator,upalio i  driving

Sve u svemu cela operacija me je kostala 25 evra,koliko sam platio polovnu bravu,koju sam takodje sam skinuo sa stranca  lollol nije bilo tesko jer je sve vec bilo skinuto,samo sam morao ona dva srafa sekacem da odvrnem. Ristic mi je trazio 7000 da mi zameni polomljeni deo u bravi,zvao sam i druge kljucare, sa zamenom brave,"podesavanjem" cilindra brave na moj kljuc (da ne bih imao jedan kljuc za paljenje a drugi za otkljucavanje vrata) trazili su i po 100 -120 evra. "Podesavanje" bi odradili kao sto sam i ja,izvadili bi moj cilindar i ubacili ga u taj drugi  ;) i to bi bilo "podesavanje brave na moj kljuc"  bleh

 clap  mahac  driving
 

« Poslednja izmena: Decembar 23, 2017, 05:09:15 posle podne od strane Joca »

Van mreže enkob

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 342
  • Age: 43
  • Lokacija: Sjenica
  • Karma: +19/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw mk4 1.9 TDI
Odg: Kontakt brava Mk 4 1,9 TDI
« Odgovor #7 poslato: Decembar 23, 2017, 09:46:04 posle podne »
Odlicno uradjen posao, podcenio sam te izvini. Sve ovo sam radio i sam, ali sam mislio da neces svatit i da nevredi obijasnjavat.
Nema zanata bez alata

Van mreže Gall

  • VW Početnik
  • Poruke: 79
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1.9 TDI MK4 karavan
Odg: Kontakt brava Mk 4 1,9 TDI
« Odgovor #8 poslato: Decembar 24, 2017, 04:54:35 posle podne »
enkob @ Svako ko ima volju i alat moze dosta stvari sam da odradi i u kuci i oko kola :) samo treba znati kako,a ako ne znas,tu je you tube,samo treba znati pronaci. Najvise me plasilo skidanje er-bega a to je mozda i najprostije u celoj ovoj akciji. Svakako najteza stvar je skidanje onih srafova sto drze bravu.


a evo ovo parce sto se polomilo





Sve u svemu zavrsio sam posao,nisam menjao kljuc, niti morao da ga kodiram,a bogami i ustedeo lepe pare,a ako neko bude imao ovakav problem moze ovo da pogleda pa da eventualno kao i ja, sam ili uz pomoc drugara odradi posao.

Van mreže enkob

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 342
  • Age: 43
  • Lokacija: Sjenica
  • Karma: +19/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw mk4 1.9 TDI
Odg: Kontakt brava Mk 4 1,9 TDI
« Odgovor #9 poslato: Decembar 24, 2017, 10:22:34 posle podne »
I ja sam se nekad plasio er-bega, sad ga skidam bez skidanja kleme. A kad razmislis malo sta ga aktivira onda je jasno da taj senzor nije u samom er-begu.
Nema zanata bez alata

Van mreže Gall

  • VW Početnik
  • Poruke: 79
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 1.9 TDI MK4 karavan
Odg: Kontakt brava Mk 4 1,9 TDI
« Odgovor #10 poslato: Decembar 24, 2017, 10:59:15 posle podne »
Ma znam da nije u er begu  biggrin ali ovako sam opusteniji  biggrin