Autor Tema: Savet za kupovinu A4 2002 2.0 benz no plin no turbo :)  (Pročitano 284 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže dekishaaa

  • VW Početnik
  • Poruke: 26
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +0/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5 1.9 TDI
Savet za kupovinu A4 2002 2.0 benz no plin no turbo :)
« poslato: Jul 28, 2017, 07:14:31 posle podne »
Poz drustvo iskopah moj nalog iz 2012 godine kako vreme leti :)

Naime imam priliku da pazarim auto 2002 god 2.0 benz 220.000 na satu

Na sta da obratim paznju koliko pije taj A4 posto mi je 99% grad i ponekad do tazbine to je sve u krug oko 50 km tamo vamo.
Necu da vodim nikog samnom idem sam pa videcemo,vi recite na sta bih trebao obratiti paznju.  cisto atmosferac itd.. ako sam nesto zaboravio da dodam recite. I da razmisljam o plinu kod rasica u bg.

Van mreže dejanvw

  • VW Početnik
  • Poruke: 199
  • Age: 28
  • Lokacija: Budisava, Novi Sad
  • Karma: +8/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: Savet za kupovinu A4 2002 2.0 benz no plin no turbo :)
« Odgovor #1 poslato: Jul 29, 2017, 12:52:13 pre podne »
Racunaj da ce potrositi 10ak litara po gradu, takodje ti motori su poznati da troskare i ulje.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Na mreži kadi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1608
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +42/-26
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Merida XT edition
Odg: Savet za kupovinu A4 2002 2.0 benz no plin no turbo :)
« Odgovor #2 poslato: Jul 29, 2017, 07:26:02 pre podne »
Desetak litar mozda nizbrdo ,pije on minimum 12,13 gradske voznje
Nema gazde bez stomaka i auta bez sestaka  ;)

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2717
  • Lokacija: munze
  • Karma: +69/-48
  • Pol: Muškarac
  • Auto: MK5 SREBRNI TDI
Odg: Savet za kupovinu A4 2002 2.0 benz no plin no turbo :)
« Odgovor #3 poslato: Jul 29, 2017, 11:06:06 pre podne »
Ne da trosi ulje nego pije
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže dekishaaa

  • VW Početnik
  • Poruke: 26
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +0/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5 1.9 TDI
Odg: Savet za kupovinu A4 2002 2.0 benz no plin no turbo :)
« Odgovor #4 poslato: Jul 29, 2017, 06:39:06 posle podne »
Znaci da zaobidjem? a oni 1.6 ili 1.8T ? kakvi su oni?

Van mreže dejanvw

  • VW Početnik
  • Poruke: 199
  • Age: 28
  • Lokacija: Budisava, Novi Sad
  • Karma: +8/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: Savet za kupovinu A4 2002 2.0 benz no plin no turbo :)
« Odgovor #5 poslato: Jul 30, 2017, 11:02:02 pre podne »
Zaobidji, ne treba ti to. Zaobidji i 1.6 jer je preslab za tu tezinu auta, nadji dobar 1.8t i to je to. Dizela ne planiras?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Van mreže igorbabic84

  • VW Početnik
  • Poruke: 2
  • Lokacija: novi sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4
Odg: Savet za kupovinu A4 2002 2.0 benz no plin no turbo :)
« Odgovor #6 poslato: Avgust 21, 2017, 11:04:04 posle podne »
Audi spada u vodeće automobile koji drže svoju vrednost. Postoji nekoliko razloga relativno jeftini rezervni delovi, prestiž, dobri paketi opreme i širok spektar dizel motora.
Audi A4 B6 je debitovao 2000., kao limuzina, pridružio se karavan godinu dana kasnije. Kao i njegov prethodnik, ima uzdužno postavljen motor i u zavisnosti od verzije pogon na prednjem ili na sva četiri točka. Najveća inovacija nije sama karoserija, Audi A4 B6 je dobio potpuno novo, multi-link zadnje vešanje, kao ono koje je ranije nuđeno samo u quattro verzijama.
Vazdušni jastuci za vozača i suvozača, bočni vazdušni jastuci za glavu i, zatezači pojaseva, ABS i servo su standard na svim modelima Audi A4 B6. Pored toga, elektronska kontrola stabilnost je standardan na automobilu. U Euro NCAP testovima sudara, Audi A4 B6 je dobio 2001. za zaštitu putnika četiri od pet zvezdica – dobar rezultat.
Audi A4 je jedan od najpopularnijih automobila srednje klase. U drugoj generaciji, Audi A4 B6 se nudi u tri verzije karoserije : limuzina, karavan ( Avant ) i kabriolet.
Audi A4 B6 se izrađivao samo četiri godine od 2000. do 2004., kabriolet verzija od 2002. do 2006. Tu su i specijalni modeli koji kao standard, umesto prednjeg pogona imamo pogon na četiri točka, modela „Quattro“. Motori su sa četiri i šest cilindara sa snagom od 102 KS 220 KS – dizel opseg od 101 KS – 180 KS. Redak sportski model S4 pokreće V8 sa 4,2 litara i 344 KS.

Audi A4 B6 je u blagom povećanju tela u odnosu na svog prethodnika, automatski je stekao na prostranoj unutrašnjosti, poboljšan, kvalitetnom završnom obradom, na koji ne može biti prigovora. Audi A4 B6 obezbeđuje udobne uslove za putovanje četvoročlanu porodicu, visok položaj u rangu ADAC pouzdanosti sugeriše da održavanje neće biti previše skupo.
Mnogi Audi A4 B6 počnu svoj život kao poslovni automobil i sastave nekoliko godina tako, često sa dosta kilometara. Ponuda starijih Audi A4 B6 sa niskom kilometražom je prilično oskudna, ali sa druge strane ne treba zazirati od dobro održavanih Audi A4 B6. Obratite pažnju na blagovremenu zamenu zupčastog kaiša, posebno kod dizel motora.
Audi A4 B6 se preselio još jedan korak bliže rivalima iz Minhena i Štutgarta.
Audi A4 B6 je restilizovan 2004., od tada ide pod imenom Audi A4 B koji će reći da je Audi nove generacije, ali tehnička osnova i instrument tabla su ostale iste.

http://mlfree.com/audi-a4-b6-2000-2004/