Autor Tema: Kontakt brava - ne vergla  (Pročitano 8262 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13072
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Kontakt brava - ne vergla
« poslato: Jul 08, 2017, 08:39:02 posle podne »
Standardna boljka zadesila i mene, auto je golf 1 kabrio, 1.8 benz.

Brava daje kontakt bez problema, ali kad skroz okrenem kljuc, auto nece da vergla u vecini slucajeva. Desi se ponekad da zavergla i tad pali bez problema.

Zamenio sam i bravu i ulozak brave, kupio kao najskuplji febi bilstein... Nakon zamene i dalje sve isto, nekad pali, nekad ne. Primetio sam inace da je brava ova koju sam kupio malo duza, ali usla je u kuciste bez problema. Stara brava je vidno bila losa, imala je lufta kad se ubaci kljuc i onaj zub sto ulazi u ulozak je bio iskrivljen.

Inace, da napomenem, kad okrenem kljuc u polozaj za verglanje, auto povuce struju, vidi se i na voltmetru. Zicu sto ide do anlasera sam isprobao, bez prekida je.  Kad prespojim zice na anlaseru auto pali uvek (na taj nacin ga i palim kad nece na kljuc).

Da li je neko imao slican problem, sta jos moze biti? Je li moguce da ova nova brava i ulozak brate isto ne valjaju?

Na mreži raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1788
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Kontakt brava - ne vergla
« Odgovor #1 poslato: Jul 08, 2017, 09:23:23 posle podne »
Mozda je losa buksna na kablu za pobudu, jesi li tu proverio napon.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13072
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Kontakt brava - ne vergla
« Odgovor #2 poslato: Jul 08, 2017, 09:45:47 posle podne »
Probao sam da prespojim zivu struju na tu buxnu i dobijam napon na kraju kod anlasera.

Na mreži raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1788
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Kontakt brava - ne vergla
« Odgovor #3 poslato: Jul 08, 2017, 10:10:21 posle podne »
Mislio sam na buksnu na kraju kod anlasera koja se ubada u automat za pobudu. Kad nece da pali, probaj da je izvuces i vratis par puta, pa probaj opet, ako pali nasao si problem. 
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13072
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Kontakt brava - ne vergla
« Odgovor #4 poslato: Jul 09, 2017, 12:27:47 pre podne »
Cistio sam je bio i prsnuo wd-om, kad nece da pali na kljuc, onda ja uzmem srafciger i prespojim onu debelu zicu sto ide sa plus od akumulator direktno na tu buksnu i zavergla odmah. Da je buskna, verovatno da ne bi verglao ni tako...

Videcu da snimim bas kad okrecem kljuc, buni me to sto on povuce struju ocigledno, svi satici se pogase u tom trenutku i bas se cujekako i benzinska pumpa malo oslabi.

Na mreži raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1788
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Kontakt brava - ne vergla
« Odgovor #5 poslato: Jul 09, 2017, 12:54:34 pre podne »
Mene je ta buksna zezala jer nije imala dobar kontakt, rasirila se. Kad prespajas srafcigerom nategne se pa napravi kontakt.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13072
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Kontakt brava - ne vergla
« Odgovor #6 poslato: Jul 09, 2017, 07:10:44 posle podne »
Simptomi sledeci, koristio sam test lampu, nemam unimer.

Kada sam izvukao buksnu iz anlasera, prvi okretanju kljuca u polozaj za verglanje ne dobija struju. Nakacim buksnu u anlaser, test lampa se pali (na buksni), ali auto i dalje NE vergla. Probao 3 puta. Odmah nakon toga prespojim srafcigerom buksnu i buksnu od zive struje sa anlasera, vergla odmah, pali... Zurio sam pa nisam stigao da zamenim buksnu za svaki slucaj, ali da li je moguce da je anlaser u pitanju?

Nisam siguran zasto nije palilo test lampu kad je buksna bila otkacena od anlasera, mada mozda ja nisam lepo prislonio test lampu.

Van mreže travelman

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1389
  • Age: 55
  • Lokacija: Bilo kuda ... old sculom svuda ...
  • Karma: +71/-21
  • Pol: Muškarac
  • ... bolje prvi u selu, nego zadnji u gradu ...
  • Auto: Y- line
Odg: Kontakt brava - ne vergla
« Odgovor #7 poslato: Jul 09, 2017, 07:37:19 posle podne »
Nisam majstor pa bolje da mi se smejes samo ti nego ceo forum  lollol ....

Ne kapiram koje 2 buksne spominjes pa ajd ovako.

1. Prvo budi siguran da li ti dolazi  struja na buksnu koja se gura u automat. Izvadi je i probaj probnom lampicom. Ako nema struje, onda te zeza dovod + od brave, osigura;, prekid kabla ....

U tom slucaju uzmi drugo parce zice sa buksnom i gurni u automat alnasera a drugi kraj stavi na + klemu. Ako vergla i upali, znas da je brava problem. OBAVEZNO izbaci iz brzine
kada verglas na kabl.

2. Ako ti dolazi + na buksnu a nece da vergla, onda je u pitanju automat jer ne prespoji ona dva debela kabla unutar sebe.

Ako kazes da vergla na tvoje prespajanje onda alnaser nije u pitanju cim vergla.

Ovo su ti neke smernice na daljinu, po;etni koraci u resavanju problema ... znas da je slaba vajda u resavanju problema preko tastature ...
...
Ma kakav RR ... LL je zakon ...

Platila bih da se vozim u tom pećinomobilu, ne bi mi smetalo što prokišnjava ni nožna vuča ...

Ti vozi ali da znas da moze da te ostavi na putu, nemoj daleko ...

Van mreže travelman

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1389
  • Age: 55
  • Lokacija: Bilo kuda ... old sculom svuda ...
  • Karma: +71/-21
  • Pol: Muškarac
  • ... bolje prvi u selu, nego zadnji u gradu ...
  • Auto: Y- line
Odg: Kontakt brava - ne vergla
« Odgovor #8 poslato: Jul 09, 2017, 07:54:49 posle podne »
Citat
kad nece da pali na kljuc, onda ja uzmem srafciger i prespojim onu debelu zicu sto ide sa plus od akumulator direktno na tu buksnu i zavergla odmah.

Sad videh ovaj detalj ... po ovome je problem u bravi ili necemu drugom cim nema struje na buksni ... a pali kada je prespojis.

Jednostavnije je da prespajas sa drugom zicom koju prislonis na + klemu dok je gurnuta u automat. Tako nema opasnosti da napravis kratak spoj dok prespajas srafcigerom .
...
Ma kakav RR ... LL je zakon ...

Platila bih da se vozim u tom pećinomobilu, ne bi mi smetalo što prokišnjava ni nožna vuča ...

Ti vozi ali da znas da moze da te ostavi na putu, nemoj daleko ...

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13072
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Kontakt brava - ne vergla
« Odgovor #9 poslato: Jul 09, 2017, 08:20:49 posle podne »
Hvala na savetima, mada sam ovo sve skoro probao, najvise me buni to sto dok je buksna bila nakacena na anlaser, prilikom okretanja kljuca na toj buksni je dolazila struja, ali ipak ne vergla. Kad prespojim srafcigerom, vergla. Zamenicu i buksnu, pa da vidimo sta ce se desiti. Sumnjam da je kontakt brava jer nakon zamene i dalje totalno isti simptomi. Evo danas jednom prilikom nije hteo da upali, nakon toga pet puta pali bez problema.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4818
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Kontakt brava - ne vergla
« Odgovor #10 poslato: Jul 09, 2017, 08:37:46 posle podne »
ubaci jedan obicni relejni prekidac od maglenki ili tako cega i da ide preko njega pobuda. moguce da nema dovoljno napona
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13072
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Kontakt brava - ne vergla
« Odgovor #11 poslato: Jul 10, 2017, 01:28:29 pre podne »
I meni je to palo na pamet, imam rezervni relej uvek u gepeku, pa cu da probam. Mislio sam i da stavim taster prekidac za paljenje, mada bih iskreno vise voleo da bude lepo na kljuc, to mi je zadnja solucija.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13072
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Kontakt brava - ne vergla
« Odgovor #12 poslato: Jul 11, 2017, 07:25:54 posle podne »
Samo da javim, zamenio sam buksnu koja ulazi u anlaser, delovala je malo sumnjivo, za sad pali bez problema. Mada, to ne mora nista da znaci, javljam utiske nakon duzeg koriscenja...

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Kontakt brava - ne vergla
« Odgovor #13 poslato: Jul 12, 2017, 05:26:33 pre podne »
Ja samo da kazem u vezi tih zamenskih brava na g1,ja sam menjao na mom nekadasnjem gtd i zamenska je radila ko sat..Isto febi...
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13072
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Kontakt brava - ne vergla
« Odgovor #14 poslato: Jul 26, 2017, 07:59:37 pre podne »
Nakon dve nedelje auto pali, nije se desilo nijednom da zasteka, izgleda da je bila samo buksna. Doduse, brava je bila bas razmrdana, tako da nije lose sto sam je zamenio, ali eto, nadam se da ce nekom pomoci moje iskustvo. :)

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: Kontakt brava - ne vergla
« Odgovor #15 poslato: Avgust 02, 2017, 10:49:37 pre podne »
Evo da napisem i ja vezano za buksnu..Imo sam isto problem sa otezanim verglanjem narocito zimi i ponekad leti..Radio alnaser,proveravao kablove,masu pojacavao..neki srucnjai me ubedjivali da je kriv rotor alnasera i sto nekih varijanti...I pre ja da upalim on op,oppp i nece..Ja se dosetim ove teme i odma odsecem buksnu koja je bila fabricka jos garant i dosta se zica bilo pokidalo,stavim novu,vratim i auto vergla ko nov..Probao sam sve upaljeno,svetla muzika,ventilator..pali ko da nista nije pusteno u rad... :)
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13072
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Kontakt brava - ne vergla
« Odgovor #16 poslato: Avgust 04, 2017, 08:03:43 pre podne »
Hehe,drago mi je da je nekom tema pomogla. Imao sam ii ja slican problem na dvojci sa alternatorom, ali sad na kecu je brava bila bas rasklimana, pa sam mislio da je sigurno ona.