Autor Tema: VW Golf 3 2.0 GTI Edition 110kW problemi u radu motora  (Pročitano 4142 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zaricmica

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Lokacija: Knić
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 4 GTI
VW Golf 3 2.0 GTI Edition 110kW problemi u radu motora
« poslato: Jun 19, 2017, 08:13:20 pre podne »
Pozdrav svima,

Kupio sam jedan GTI, u želji da krenem sa restauracijom i sredjivanjem auta. Volim da čačkam oko motora i auta, pa rekoh ajde da popunim slobodno vreme.

Auto sam platio nešto sitno, oko 500 eura. Ali je sa autom došlo i par problema, logično. Naime, auto mi trokira, slabije vuče i solidno troši. Kad se upali, ler obrtaji mu padnu na 300, pa skoče na 800 i tu stoje posle. Ali kad šaltam u brzinu kad god stisnem kvačilo oni padnu skoro na nulu, auto samo što se ne ugasi.

Kad mu oborim gas, on krene da štuca takodje. Sumnjam na protokomer ili MAF, kako se već zove tačno.

Ja sam mu sva creva predihtovao, čisto da vidim da li će se malo promeniti, ali ništa, ne mogu da mu nadjem crevce koje ide u ECU. Skidao sam leptir gasa video da nema dihtunga, pa sam predihtovao. Očistio MAF, očistio leptir gasa. Relej 30 je vruć, pa mislim da nije do njega, jer se drugačije ponaša auto kada ga skinem.

Ništa od ovoga nije pomoglo.

Potrošnja ne silazi ispod 10 litara ni pomoću trika.

Na dijagnostiku ga nisam vodio, jer imam vremena samo vikendom, a tada niko i ne radi.

Imate li neki savet? Hvala svima.

P.S. voleo bih da zadržim auto, pošto sam uvek imao GTI, a ovo mi je kao neki dečački hir  driving driving driving

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: VW Golf 3 2.0 GTI Edition 110kW problemi u radu motora
« Odgovor #1 poslato: Jun 19, 2017, 03:23:45 posle podne »
Pre svega jedno pitanje, koliko ti ocekujes da ti trosi taj auto, 8 9 litara po gradu? Moja trojka koja nije gti i 1.8 je po gradu trosi 10,5 do 12 litara benzina u zavisnosti od mog raspolozenja a tvoj gti neverujem da moze manje, prvo ti resi da on radi kako treba pa onda gledaj potrosnju

Van mreže kadi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1622
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +43/-26
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Merida XT edition
Odg: VW Golf 3 2.0 GTI Edition 110kW problemi u radu motora
« Odgovor #2 poslato: Jun 19, 2017, 03:32:47 posle podne »
15 taj loce po gradu,ne vidi
Nema gazde bez stomaka i auta bez sestaka  ;)

Van mreže Marko mk2

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 764
  • Age: 31
  • Lokacija: Stubal Kraljevo
  • Karma: +23/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2
Odg: VW Golf 3 2.0 GTI Edition 110kW problemi u radu motora
« Odgovor #3 poslato: Jun 19, 2017, 04:21:20 posle podne »
Kako ne mozes da nadjes crevce koje ide u racunar?

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13073
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: VW Golf 3 2.0 GTI Edition 110kW problemi u radu motora
« Odgovor #4 poslato: Jun 19, 2017, 08:15:38 posle podne »
To sto zeza ler moze da bude i do motora ler gasa. Crevo sto ide u kompjuterti ulazi u usisnu granu. Sumnjam da je do njega, jer ja kad sam ga skinuo, auto je dimio, trokirao, pucao itd... Ali moze biti da je neki drugi vakuum.

Daj sliku motora, ima li plin?

Van mreže zaricmica

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Lokacija: Knić
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 4 GTI
Odg: VW Golf 3 2.0 GTI Edition 110kW problemi u radu motora
« Odgovor #5 poslato: Jun 20, 2017, 08:17:03 pre podne »
15 taj loce po gradu,ne vidi

Ma kakav grad, on sa magistrale sišao nije. Niti mu je potrošnja sišla ispod 10, na magistrali Kragujevac-Mladenovac, lagane vožnje :)

Van mreže zaricmica

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Lokacija: Knić
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 4 GTI
Odg: VW Golf 3 2.0 GTI Edition 110kW problemi u radu motora
« Odgovor #6 poslato: Jun 20, 2017, 08:18:02 pre podne »
Pre svega jedno pitanje, koliko ti ocekujes da ti trosi taj auto, 8 9 litara po gradu? Moja trojka koja nije gti i 1.8 je po gradu trosi 10,5 do 12 litara benzina u zavisnosti od mog raspolozenja a tvoj gti neverujem da moze manje, prvo ti resi da on radi kako treba pa onda gledaj potrosnju

Sa magistrale sišao nije. Grad u širokom luku zaobilazim.  big_boss big_boss

Van mreže zaricmica

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Lokacija: Knić
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 4 GTI
Odg: VW Golf 3 2.0 GTI Edition 110kW problemi u radu motora
« Odgovor #7 poslato: Jun 20, 2017, 08:18:56 pre podne »
Kako ne mozes da nadjes crevce koje ide u racunar?

Našao sam crevce. Ne ide sa usisne grane, nego ide sa onog ventilića. I kada se otpoji auto menja zvuk i rad. Proverio sam dihtuje lepo.

Van mreže zaricmica

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Lokacija: Knić
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 4 GTI
Odg: VW Golf 3 2.0 GTI Edition 110kW problemi u radu motora
« Odgovor #8 poslato: Jun 20, 2017, 08:25:09 pre podne »
To sto zeza ler moze da bude i do motora ler gasa. Crevo sto ide u kompjuterti ulazi u usisnu granu. Sumnjam da je do njega, jer ja kad sam ga skinuo, auto je dimio, trokirao, pucao itd... Ali moze biti da je neki drugi vakuum.

Daj sliku motora, ima li plin?

Auto je imao plin kod prethodnog gazde, pa je plin skinut. Šta može da se očekuje kad je auto bio 500 eura, u kakvom stanju da bude? :)

Inače kada auto stoji u leru, i kada mu dam blagi gas on se guši. Ali baš guši. Kao da nema dovoljno vazduha. Sada, ja sam mu ono crevce, koje ide sa ventila benzinskih para otpojio, on je dobio vazduha i sad ga ne mogu uhvatiti na putu. A ler mi drži na 1100 zbog toga.

Jedan od simptoma mi je da kada pustim gas i soliram, auto počne štucati.

Definitivno crevo za ler gas treba da se promeni jer je napuklo, ali sam to sanirao privremeno da bih video da li će da se promeni. Takodje bilo je crevo na onim sisicama posle filtera za vazduh. Zamenio i njega, vezao lepo šelnama.

Protokomer ne znam kako da ispitam da li je crkao ili nije? Termostat mi je definitivno crkao. Ne diže preko 60 stepeni, 70 možda. On mi je prvi na spisku, pošto mislim da auto gura više goriva kako bi postigao radnu temperaturu. Ali definitivno mu fali vazduha, ili gura mnogo goriva.

Sad ću da mu menjam karike i sve što ide uz to, pošto troškari ulje na iberlauf.

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13073
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: VW Golf 3 2.0 GTI Edition 110kW problemi u radu motora
« Odgovor #9 poslato: Jun 20, 2017, 10:55:55 posle podne »
Druze, vakuum crevo koje izlazi iz kompjutera treba da udje u usisnu granu kod klapne gasa, na donjoj slici je plave boje, ali obicno je crno.



Ako ti je motor kao sa slike, onda sigurno nema protokomer. Baci malo pogled na sliku koje gde crevo ide, mozda je kod tebe nesto isprebutano. ;)

Van mreže zaricmica

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Lokacija: Knić
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 4 GTI
Odg: VW Golf 3 2.0 GTI Edition 110kW problemi u radu motora
« Odgovor #10 poslato: Jun 21, 2017, 07:21:14 pre podne »


Kod mene nije tako. Meni je 93 godište. Nemam rupu na usisnoj grani. Bar ne na tom mestu. Pod protokomer sam mislio na MAF senzor. :) Kod mene crevo koje ide u ventil ler gasa ne ide u filter, nego u crevo od filtera do leptira. Takodje ovaj džek koji ide u iberlauf kod mene je slobodan. Tačnije nema gde da ode jer na crevu nema senzor.

Iz filtera za vazduh tebi idu dva crevca. Jedno ide u leptir, a gde ide drugo, pošto kod mene nema drugog? :)

slikaću danas kad dodjem sa posla.
« Poslednja izmena: Jun 21, 2017, 08:00:14 pre podne od strane Joca »

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: VW Golf 3 2.0 GTI Edition 110kW problemi u radu motora
« Odgovor #11 poslato: Jun 21, 2017, 03:35:19 posle podne »
Bas htedoh napisati lepo uslikaj da se vidi ceo motor

Van mreže zaricmica

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Lokacija: Knić
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 4 GTI
Odg: VW Golf 3 2.0 GTI Edition 110kW problemi u radu motora
« Odgovor #12 poslato: Jun 21, 2017, 05:40:30 posle podne »
A evo i slike. Nadam se da se vidi dobro sve.


Van mreže Marko mk2

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 764
  • Age: 31
  • Lokacija: Stubal Kraljevo
  • Karma: +23/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2
Odg: VW Golf 3 2.0 GTI Edition 110kW problemi u radu motora
« Odgovor #13 poslato: Jun 21, 2017, 09:29:37 posle podne »
Koliko vidim vi ste zaboli ovo crevo sto treba da ide na ventil isparenja u difuzer za plin, za pocetak zameni usisno crevo izbaci ovad difuzer. javi se Djoletu iz Guberevca on verovatno ima to crevo

Van mreže zaricmica

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Lokacija: Knić
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 4 GTI
Odg: VW Golf 3 2.0 GTI Edition 110kW problemi u radu motora
« Odgovor #14 poslato: Jun 22, 2017, 06:52:40 pre podne »
Koliko vidim vi ste zaboli ovo crevo sto treba da ide na ventil isparenja u difuzer za plin, za pocetak zameni usisno crevo izbaci ovad difuzer. javi se Djoletu iz Guberevca on verovatno ima to crevo

Jesam. Zabo sam ga jer mi tada ne radi loše na leru i ide mnogo bolje. Znači ova metalna djunta je difuzer za plin i mogu da ga skinem komotno?

Mogu li da dobijem Djoletov broj, ako nije problem. Guberevac mi je blizu, ako je to onaj ka Kraljevu :)

Ali ne znam da li to objašnjava sledeće: Kada je na leru, i kada je crevo koje ide na ventil za isparenja na ventilu za isparenja, ako mu dam blagi gas on se guši. Kao da nema dovoljno vazduha ili kao da ima previše goriva. Kad sam ovo crevce otpojio on je dobio vazduh i sada ne štuca uopšte, dok je hladan. Kad se ugreje i kad mu pustim gas skroz onda krene da štuca.
« Poslednja izmena: Jun 22, 2017, 07:40:42 pre podne od strane zaricmica »