Autor Tema: Golf Mk4 TDI GTB17  (Pročitano 45011 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Golf Mk4 TDI GTB17
« poslato: Jul 31, 2016, 12:30:14 pre podne »
 Ima skoro dve godine da sam vlasnik ovog odličnog automobila. U pitanju je Golf Mk4 1.9 TDI 131KS, motor ASZ. Spisak modifikacija je sledeći:
Motor:
- GTB 1756VK turbo sa Audija A5 (2.3 bara boost-a, izmereno 215KS)
- aluminijumski intercooler sa alu cevima fi68
- downpipe fi63, izduv fi60, pozadi lonac sa rezonatorom, protočni fi60
- 3.5 bara MAP senzor
- Oil catch can, posuda za sakupljanje uljnih para
- ARL šrafovi glave motora
- stock ASZ/ARL injektori, sa reparirani, sa novim FIRAD ulošcima
- AEM ubrizgavanje metanola, dodatnih 15-20KS, čeka na montažu....
- mapiranje rađeno u Novaspeedu.

Trap:
- Silent blokovi S3/TT
- Koni STR.T amortizeri (narandžasti)
- Eibach Sportline opruge

Kočnice:
- ATE Power prednji 312mm S3/TT
- ATE Power zadnji standard 232mm

Ostalo:
- instrumenti - Boost, EGT, oil temp
- morimoto D2S Xenon projektori
- In Pro zadnja svetla
- letnji točkovi Ronal 225/45/17, zimski Ronal dual rim 205/55/16
- zadnji lip - 2.8 4 motion
- Nivo opreme - Highline







Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže Makoo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 710
  • Lokacija: Kraljevo
  • Karma: +7/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf III 1.4
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #1 poslato: Jul 31, 2016, 01:30:25 pre podne »
Prelepa četvorka, lepa snaga za taj motor ☺

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Golf III 1.4 / Audi A4 1.8T S-Line Restyling

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #2 poslato: Jul 31, 2016, 01:43:20 pre podne »
Hvala, radilo se na njoj. Trebalo bi još malo da poradimo na mapiranju, da se smanje dimovi, možda se dobije još koja konjska snaga + WMI (ubrizgavanje vode i metanola) koji će poboljšati termalne karakteristike. Auto za sada veoma dobro ide, a trebalo bi još bolje. Za snage od 250+ KS potrebni su veći injektori, još veći turbo (2260), bregasta, portovanje glave...
Evo malo ubrzanja.



Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže cicero

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3002
  • Lokacija: munze
  • Karma: +75/-55
  • Pol: Muškarac
  • Auto: BLACK RR_LINE
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #3 poslato: Jul 31, 2016, 09:41:18 pre podne »
Koko se secam bilo je 208 na radilici,lep golf i lepa snaga,svaka cast za poduhvat
NEMCI KAD NAPRAVE AUTO I RAT NAPRAVE DA BUDE SVETSKI

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #4 poslato: Jul 31, 2016, 12:56:59 posle podne »
Da, 208.5, zamenjena su neka problematična silikonska creva, pa je snaga skočila za 7 KS. :) Ima tu još par sitnica koje bi odradio, pa ćemo videti rezultate. Trenutno je na točkovima 203.5 KS.
Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže mboy87

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1724
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 4 1.9 TDI
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #5 poslato: Jul 31, 2016, 01:19:48 posle podne »
Golf je vrh.  driving

Van mreže MileSrb

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 546
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +21/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTD AFN
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #6 poslato: Jul 31, 2016, 03:24:01 posle podne »
Svaka cast, golf odlicno izgleda a ispod haube nemam reci  :25

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #7 poslato: Jul 31, 2016, 03:38:28 posle podne »
Nabavio sam ovaj AEM Performance sistem za ubrizgavanje metanola dosta povoljno:


To bi trebalo da doda još 15-20KS, 30-tak Nm i 100C niže EGT vrednosti. Posle toga sledi proba na NAVAK-u, čim bude neki track day. :)

Pumpa za tečnost ima pritisak od 200PSI, oko 100 Bar-a, u kompletu sam dobio kontroler, dizne za različite kubikaže, a kontrola ubrizgavanja može da se podesi od za start od 0-11PSI i za pun volumen ubrizgavanja do 34PSI...

Evo šta kažu:



Ubrizgavanje metanola pojačava maksimalni pritisak u cilindru, a paljenje metanola se događa tek nakon paljenja dizela, što čini da dizel izgori u potpunosti nakon paljenja alkohola. Ubrizgavcanje vode u kombinaciji sa metanolom čini efekat parne mašine, pa dodatno povećava pritisak, ali i ima efekat čišćenja, dekarbonizacije.
« Poslednja izmena: Jul 31, 2016, 03:45:20 posle podne od strane drfedja »
Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže DuleC

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 705
  • Lokacija: Sremska Kamenica
  • Karma: +17/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF V 1.9 TDI
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #8 poslato: Jul 31, 2016, 04:05:24 posle podne »
Bravo majstore, pratim temu  :26

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #9 poslato: Jul 31, 2016, 04:52:35 posle podne »
Svaka cast za kola, garant golf leti sa takvim motorom

Van mreže Figo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 761
  • Age: 28
  • Lokacija: Beograd-Borča
  • Karma: +22/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Mk4 gti USA
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #10 poslato: Jul 31, 2016, 08:56:29 posle podne »
Preozbiljan auto, svaka cast

Van mreže Dragicevic

  • VW Početnik
  • Poruke: 189
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +9/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW GOLF 5 1.9 TDI 2005g
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #11 poslato: Avgust 01, 2016, 12:22:08 pre podne »
Jbt  do stotke za 6,3  :9 Svaka cast i bravo za poduhvat! Pratim i ja ovu temu.

Van mreže Fred Peric

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5911
  • Age: 40
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +165/-127
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI 77/105 2007.g.
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #12 poslato: Avgust 01, 2016, 02:42:19 posle podne »
Svaka čast za projekat, daj malo više slika ! mahac
Земунчанин

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #13 poslato: Avgust 01, 2016, 08:09:26 posle podne »
Rešio sam malo da kultivišem izduvni sistem. Deo cevi je ostao orginalna fi55, krivina koja ide iza zadnjeg mosta do zadnjeg lonca. Danas je promenjen i sad je ceo  izduv fi60, a ubačen je još jednan protočni lonac dužine 40cm, fi60 takođe, čime je postignut niži nivo buke, tj. brujanja na određenim obrtajima. Zvuk je gotovo identičan, ali više nema zaglušujućih vibracija "drone" efekta.

Cev fi55 zamenjena novom fi60:




Zadnji rezonator fi60:


Vrag  driving na dizalici:


Dodatni lončić:




Testiranje uz "Doboš potok" pun gas do 170 uzbrdo, EGT 670C. Čekamo AEM Wather/Meth pa da vidimo 100C  niži EGT. EGT nije nije povećan ni malo zbog dodatnog lonca, a buka je smanjena osetno, dakle, nije fabrički, ali nije ni neprijatno kao npr. straight pipe, zvuk podseća dosta na staru dobru dvojku GTI. :)

Ako mene pitate, dobro uloženih 6000 RSD.  majstor1



« Poslednja izmena: Avgust 01, 2016, 08:15:11 posle podne od strane drfedja »
Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #14 poslato: Avgust 01, 2016, 08:19:09 posle podne »
Evo kako izgleda unutra ovo sa satovima:





Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže mboy87

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1724
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 4 1.9 TDI
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #15 poslato: Avgust 01, 2016, 08:21:56 posle podne »
Sipaj gorivo ugasice ti se auto.  biggrin
Mogao bi da snimis telefonom kako se cuje.

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #16 poslato: Avgust 01, 2016, 08:36:37 posle podne »
Sigurno vas zanima kako sam nabudžio turbo od 2.7 TDI u četvorku ?

Evo kako izgleda GTB1756VK:




Da bi se ovaj turbo montirao uopšte potrebne su flanšne koje odgovaraju. Kod metalostrugara sam odneo parče gvožđa koje je poravnato na mikronsku vrednost, tako da dihtung nije potreban uopšte:
-flanšna za turbo

-flanšna za downpipe


-ravnanje na mašinskoj obradi


Turbo je detaljno pregledan u turbo servisu Kunić na Banjici i nema nikakve potrebe za bilo kakvim balansiranjem. Konverzija na vakuum je odrađena.
Operacija nije preterano zahtevna, ali je potrebno da to uradi neko ko zna kako se servisiraju turbo punjači. Da bi ovo radilo kako treba, neophodno je promeniti ugao polugice aktuatora.
Za to je morao da radi C02 aparat za zavarivanje i brusilica.  Polugica je sada u drugom položaju pogodnom za kontrolu preko vakuumskog aktuatora i otprilike je podešen VNT za funkcionisanje, ali preciznija podešavanja se vrše na automobilu:





Izgled kompletnog sklopa turbopunjač - izduvna grana:



Izduvna grana je uzeta sa 1.9 VP motora, stari tip, sa turbopunjačem na šrafljenje. Prečnik cevi je identičan kao na PD motoru, sve pasuje šraf na šraf.

Da bi prečnik turbinskog dela GTB1756VK pratio prečnik izduvne grane, neophodno je bilo da se rupa na izduvnoj malo proširi:



Turbo je montiran, crevo sa šelnom je namešteno "fabrički", bilo kakav boost teško da će uspeti da "ispali" crevo.



Instalirano je "custom" odlivno crevo od teflona, ojačano metalnom oplatom, a tu je i nosač za turbo koji ima funkciju da spreči pucanje izduvne grane:



Pravljenje downpipe-a, sa flanšnom koju sam malopre spomenuo:




Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #17 poslato: Avgust 01, 2016, 08:39:42 posle podne »
Sipaj gorivo ugasice ti se auto.  biggrin
Mogao bi da snimis telefonom kako se cuje.

Evo sa dyno-a zvuk i dimovi   driving :


I jedan u leru:


Mada zvuk na videu ne dočarava pravo stanje stvari. :D

P.S. Obično uvek sipam pun, baš si me tu uhvatio na rezervi. :P  bleh
Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže mboy87

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1724
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 4 1.9 TDI
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #18 poslato: Avgust 01, 2016, 08:49:00 posle podne »
Mnogo baca dima.  :rolleyes:

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Golf Mk4 TDI GTB17
« Odgovor #19 poslato: Avgust 01, 2016, 09:37:05 posle podne »
Dim se desi na 2000-2500 rpm... jer je podešen da smanji turbo lag na tim obrtajima. Verujem da mogu dimovi da se smanje rapidno bez gubitka vozljivosti. Poradiće se još na ekologiji sledeće nedelje. ;-)
Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D