Autor Tema: Golf mk2 1.8 16v weber  (Pročitano 56486 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže saleee

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 533
  • Age: 35
  • Lokacija: Prijedor BiH
  • Karma: +12/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2 1.8PG 8v turbo
Odg: Golf mk2 1.8 16v weber
« Odgovor #20 poslato: Februar 17, 2014, 07:20:07 posle podne »
Imao iste i usisnu za 8v dbilas i sve prodao iz razloga sto je gospon iznad rekao... ;)

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf mk2 1.8 16v weber
« Odgovor #21 poslato: Februar 17, 2014, 07:25:58 posle podne »
edit karburatori od triestrojke su vertikalni a ne horizontalni kao sto nosi alfa 75 ili 205 ralye..
znaci  zaboravi  ;)

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf mk2 1.8 16v weber
« Odgovor #22 poslato: Februar 17, 2014, 07:26:50 posle podne »
E,jbg.covek samo sto je poceo a vi mu vec ubijate volju za radovima


Mogu mu ovi dellorto bez greske jer znam provereno da rade u horizontali
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf mk2 1.8 16v weber
« Odgovor #23 poslato: Februar 17, 2014, 07:31:00 posle podne »
max kako vertikalne karburatore da stavi horizontalno a da mu se benzin ne salije u granu? plovak ce mu tad stojati orenut bocno a ne onako kako treba da bi regulisao nivo i kolicinu?

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf mk2 1.8 16v weber
« Odgovor #24 poslato: Februar 17, 2014, 07:33:04 posle podne »
Ovo na slici mi izgleda kao dellorto 40 dhla pa zato,a vozio ih je moj prijatelj u hobiju pre kugelfisera pa zato kazem da mogu
dcnf su uspravni
« Poslednja izmena: Februar 17, 2014, 07:35:18 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf mk2 1.8 16v weber
« Odgovor #25 poslato: Februar 17, 2014, 07:35:34 posle podne »
u stvari nek decko nastavi sa projektom..  :46   mahac

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf mk2 1.8 16v weber
« Odgovor #26 poslato: Februar 17, 2014, 07:39:29 posle podne »
Ja sam ga zato i pitao koji su mu tacno karbovi.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: Golf mk2 1.8 16v weber
« Odgovor #27 poslato: Februar 17, 2014, 07:41:47 posle podne »
mnogi su to probali da ugrade ali su i ubrzo odustali , znam par clanova sa foruma i drugari su mi , isto im majstori slozili pricu moze ovo ono , pa na kraju vracali na staro ... tako da marko dobro razmisli u sta ces uloziti pare i sta za te pare mozes da kupis vec gotovo , eto drugarski savet ... dobri polovni karburatori se jako tesko nalaze , remon je skup , vec u startu si potrosio 150-200e za nista ...
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: Golf mk2 1.8 16v weber
« Odgovor #28 poslato: Februar 17, 2014, 07:43:50 posle podne »
zanimljiva tema i projekat, pratim :)

Van mreže saleee

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 533
  • Age: 35
  • Lokacija: Prijedor BiH
  • Karma: +12/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2 1.8PG 8v turbo
Odg: Golf mk2 1.8 16v weber
« Odgovor #29 poslato: Februar 17, 2014, 07:44:40 posle podne »
Ove sto je on postavio su weber IDF imao sam iste i s njima nece da radi iz vec navedenog razloga...
Al kako god nek je s srecom i nadam se da ce naci rijesenje dal s njima il nekim drugima solex il dellorto...

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf mk2 1.8 16v weber
« Odgovor #30 poslato: Februar 17, 2014, 07:49:08 posle podne »
Takodje majstori kazu da nece da rade na civilnom motoru vec oce nadrkan motor da bi mogao da proguta toliko gorivo koliko oni mogu da daju.
Nemojte molim vas da me neko pogresno shvati.
Ja uvek podrzavam kad neko radi nesto nesvakidasnje itd.jer ne mora svaki auto da buce copy paste varijanta.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf mk2 1.8 16v weber
« Odgovor #31 poslato: Februar 17, 2014, 07:50:36 posle podne »
Ove sto je on postavio su weber IDF imao sam iste i s njima nece da radi iz vec navedenog razloga...
Al kako god nek je s srecom i nadam se da ce naci rijesenje dal s njima il nekim drugima solex il dellorto...

dzaba se  pise ovde drug. ovde svi sve znaju.

zanimljiva tema i projekat, pratim :)

pratices ga do penzije brate ako se bude pravio na ova cuda sa slika strana 2

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: Golf mk2 1.8 16v weber
« Odgovor #32 poslato: Februar 17, 2014, 07:54:12 posle podne »
madmax , sve ti to super pises i oces da pomognes , ko prati forum valjda je to uvideo do sada , al evo koliko sam uclanjen na forum vec par godina , koliko je samo ovakvih i slicnih tema pokrenuto o naknadnom friziranju motora pa malo koja da je dovrsena , svi imaju lepe zamisli ,a malo novca , eto ako nije tajna bilo bi super da decko za pocetak napise koliko para planira da ulozi u motor ... klasican remont motora sa fabrickim delovima je preko 500e u delovima , ovo sto on hoce ne moze ispod bar 1000e da izadje da valja , a to se jednostavno ne isplati , tako sam i ja jeo govna do sada i slusao gluposti i na kraju odustao jer sam video da za jedan dobar 8v motor ne moze ispod 700e u delovima da se prodje itd... kupi odmah ispravan motor ubaci i sipa i vozi ...
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf mk2 1.8 16v weber
« Odgovor #33 poslato: Februar 17, 2014, 07:56:02 posle podne »
Kada se gazda predstavio rekao je da mehanicar po zanimanju i nema potrebe da se sumlja da ce to dovrsiti kako treba.
Nino evo jedno pitanje za tebe
Bi li da sada onaj tvoj ITB sa svom strujom i cudima zasrafis na neki civilni 16v bi li to radilo i kako?
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf mk2 1.8 16v weber
« Odgovor #34 poslato: Februar 17, 2014, 07:59:57 posle podne »
ako ces posteno nemam pojma brate. licno mislim da to nije za svakodnevnu voznju i upotrebu jer naliva previse. mada mi nije problem da ono sve dam iliji da namontira na svoj auto i da proba, njemu nista nije mrsko ni tesko

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf mk2 1.8 16v weber
« Odgovor #35 poslato: Februar 17, 2014, 08:00:58 posle podne »
E jebi ga milane ja ne znam kako dodje ti do tolikih cifara?
Mene je 16v turbo motor dosao tacno 483e delova rad nisam placao.
Svi pokretni delovi unutra zamenjeni full obrada bloka glave ventila radilice jedino sam ubacio audijeve polovne klipove sve ostalo je novo i kupovano da bude u kvalitetu

« Poslednja izmena: Februar 17, 2014, 08:06:38 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Marko mk2

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 764
  • Age: 31
  • Lokacija: Stubal Kraljevo
  • Karma: +23/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2
Odg: Golf mk2 1.8 16v weber
« Odgovor #36 poslato: Februar 17, 2014, 09:26:51 posle podne »
Kao sto rekoh auto je pri kraju projekta ostale neke sitnice, branici lajsnice itd. ovi karbovi su vertikalni, nisu me kostali nista jer sam ih imao, grana me je kostala nesto sitno, motor je ceo fabricki stim sto je uradjena generalna, klipovi i ventili ostali stari, karike lezajevi dihtunzi i ostale sitnice sa obradom su me kostale oko 500e, razvodnik ostao isti sve je na njemu fabricki nista budzeno, usafvljena grana i karburatori benzin doveden preko pomocne pumpe koja je bila u rezervaru i auto je upalio, svaki karburator nastelovao isto i auto radi i predobro ide, ubacicu prvo slike dok je radjena limarija pa cu za neki dan i neki klip da cujete motor  :) Neko je pitao koji su weberi- ne pise nikakva oznaka fi grla je 40,
« Poslednja izmena: Februar 17, 2014, 09:34:05 posle podne od strane Marko mk2 »

TTS

  • Gost
Odg: Golf mk2 1.8 16v weber
« Odgovor #37 poslato: Februar 17, 2014, 09:39:12 posle podne »
Kada se gazda predstavio rekao je da mehanicar po zanimanju i nema potrebe da se sumlja da ce to dovrsiti kako treba.
Nino evo jedno pitanje za tebe
Bi li da sada onaj tvoj ITB sa svom strujom i cudima zasrafis na neki civilni 16v bi li to radilo i kako?
Reči ču ti ja čim mi dovuče auto u Vareš,pa ču ja zašarafiti na svoj motor,da vidimo kako ide...

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf mk2 1.8 16v weber
« Odgovor #38 poslato: Februar 17, 2014, 09:39:55 posle podne »
Mene ovde napravise budalom a covek vec zavrsio posao.
Svaka cast majstore :46
Jesi li ostavio komp od paljenja ili si ga eliminisao tj da radi bez zakretanja paljenja
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf mk2 1.8 16v weber
« Odgovor #39 poslato: Februar 17, 2014, 09:48:51 posle podne »
au maxe jesi ti tezak. nadji negdje na internetu kako izgleda vertikalni karburator i vidi sam da li ga je moguce postaviti u horizontalni polozaj.
sad procitaj sve postove koje sam napisao u ovoj temi
1. alfa 33 16v NE postoji sa karburatorima
2. alfa 33 NEMA horizontalne nego vertikalne karburatore
3. jesam li ja konj sto sam kupio 2 NOVA karburatora u radnji- sto nisam kupio 20 godina stare kao ovaj decko i vozio se ko svi sretni?
4. originalna flansna svojom duzinom i razmakom od ventila odredjuje idealan omjer ubacenog benzina i vazduha na sva 4 klipa.  sta mislis jel neko uspio iskopirati tu granu kako treba ili su budale oni koji je i dan danas placaju 250-300eu?
5. napravio si turbo motor i dalje si ubijedjen da vertikalni karburator moze stojati i raditi u horizontalnom polozaju?

ko je ovde lud?