Velika vecina novih vlsnika polovnih automobila, prije ili kasnije susrijece se sa brojnim problemima, koje su prethodni vlasnici "zaboravili" rijesiti.
Nedavno samu zeo golf IV, TD
I 2003 godiste koji pored dosta opreme ima i siber a sa njim i jedan nerijedak problem.
U nadi da cu nekome jednog dana pomoci u rjesavanju problema sa vodom u kabini, rijesio sam da sve slikam i u ovom postu detaljno opisem u par koraka kako ga se osloboditi.
Moram da se zahvalim i pojedinim clanovima foruma, navescu samo Fred Peric, Bojan5, koji su mi dali smjernice gdje moze biti greska.
Napokon su stale kise i danas sam se detaljnije posvetio otklanjanju problema. Prvo sto svaki vozac, koji ima slicnih problema a na kolima posjeduje siber na krovu, je da ustanovi da li voda slobodno otice po kanalima predvidjenim za odvod vode.
Siberi na svim novijim modeila automobila, posjeduju sa strana rupe kuda voda otice po crijevu a koja obicno zavrsava u blizini sarki kod vrata. (lokacija otovra kod razlicitih kola mogu da variraju od stuba sa vratima do rupa u blizini tockova).
U rupe tj odvodne sine, sipao sam vodu, sa namjerom da vidim da li ce normalno oticati na izlanzim otvorima. Sa jedne strane, vozaceva koja je inace bila suva, voda je nesmetano proticala i vidio se mlaz dok je na suvozacevoj strani, koja je i bila problematicna zbog vlage, otvor ostao suv tj voda nije oticala.
Voda je dakle prolazila dalje po stubu do bankine, dio nasao prolaz i ocurio napolje (slika ispod) a dio se zadrzavao na najnizoj tacki u kabini "ispod nogu"!
Izvadio sam pipak sa stuba, sa kojeg je voda trebala oticati napolje i otkrio da nije bio pricvrscen tj povezan sa odvnodnim crijevom
Po pipku, koji je bio suv kao barut, vidi se da voda odavno tuda nije prolazila.
Uz pomoc mog sure, sa tankim prsticima
izvadili smo crijevo i naibli pipak...
....vratili sve na svoje mjesto i isprobali da li sistem napokon funkcionise, sipajuci vodu u kanal na vrhu sibera.
Rezultat je vidljiv na slici ispod
Ocigledno je prethodni vlasnik imao ovaj problem sa vlagom, zbog koje je rijesio da se oslobodi auta, 2003 godiste u izvanrednom stanju sa servisnom knjigom, zadnji put potvrdjenom 2009 godine, na 84.000 km, za male pare, umjesto da je uz malo truda rijesio jednostavan problem!!
Nadam se da ce ovaj tutorijal biti od koristi nekom novom ili starom vlasniku sa slicnim problemom, da na takava nacin rijesi svoj problem!!