Autor Tema: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .  (Pročitano 44365 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže AcaRSK

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Age: 26
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.9tdi ALH
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #540 poslato: Jul 24, 2017, 05:44:05 posle podne »
Imam Golf 4 1.9tdi 2002g 66kw ALH je motor.
Pre par dana uradio sam cip za nekih 20-25ks auto mnogo bolje ubrzava i lepo se ponasa u voznji.Cipovao sam ga samo iz razloga lakseg preticnja sa vise ljudi u kolima.
E sad moje pitanje je:
Rekli su mi da je razlika izmedju ovog 66kw ALH i 81kw(bos pumpa) samo u diznama i pumpi(mozda) tako da bi mom motoru cip do 110-115ks nebi skodio po turbini i zamajcu??
Naravno pricamo o normalnoj voznji i potapanju papucice kada je to potrebno ;)
Pozdrav svimaa.

Van mreže JoceBudzak

  • VW Početnik
  • Poruke: 32
  • Age: 20
  • Lokacija: Ohrid, Makedonija
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: MK7 1.6TDI, Seat Toledo 1.9TDI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #541 poslato: Jul 24, 2017, 07:34:01 posle podne »
tacno su ti rekli..turbina je ista na 110 i 90 a dizne i parametre na kompjuteru su razlicne

Van mreže AcaRSK

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Age: 26
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.9tdi ALH
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #542 poslato: Jul 24, 2017, 09:37:08 posle podne »
Sto znaci da cip do 110-115ks nije mnogo za taj motor?
Hvala na odg.

Van mreže Joca

  • ______ x X x ______
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 5190
  • Age: 37
  • Lokacija: Kladovo
  • Karma: +132/-29
  • Pol: Muškarac
  • Only TDI Power
  • Auto: Black Elegance ;)
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #543 poslato: Jul 24, 2017, 09:43:35 posle podne »
Nije... uživaj

Van mreže AcaRSK

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Age: 26
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 1.9tdi ALH
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #544 poslato: Jul 24, 2017, 09:48:05 posle podne »
Hvala momci.
Zivi bili!

Van mreže dmakso

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Lokacija: Beogard
  • Karma: +1/-0
  • Auto: Seat Ibiza 1.4 MPI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #545 poslato: Septembar 04, 2017, 08:42:09 posle podne »
Da ne otvaram novu temu, moje iskustvo sa Pro Tuning iz Zemuna.
Pre nekoliko meseci sam kupio Seat Alteu 2.0 TDI. Auto pregledan kod Nese GTI, ukratko, sve u redu i za te pare odlicna kupovina. Ono sto sam primetio su bili okviri i nalepnica Pro Tuning. Po rečima vlasnika kod koga je taj auto bio par godina, ništa nije rađeno kod njih, već su okviri stavljeni onako.
Pre kupovine ipak odlučim da pozovem Pro Tuning i proverim da li je auto bio kod njih. Jedva sam im izvukao preko telefona da je urađen hot start fix i možda još nešto, ali da nemaju evidenciju od ranije i da je najbolje dovesti auto pa da provere.
Odustanem od dalje provere i kupim auto. U suštini, auto je ok, dobro ide, lepo vuče, potrošnja u granicama ostalih auta sa tim motorom.
Međutim, ono što me nerviralo je dosta dima pri toplom startu. Kada je auto hladan, veoma malo crnog dima, skoro neprimetno. Ali zato pri svakom paljenju toplog auta oblak dima. Maltene da me je bilo sramota da gasim auto kada stanem negde u gradu na kratko.
Odem u Pro Tuning da pitam da li može nešto da se koriguje jer mi baš smeta. Odgovor je da to tako mora i da biram da li hoću da dimi ili da vergla pola sata. U suštini, pošto nemaju evienciju stariju od 2 godine, mogu za 20 Evra da skinu mapu i da provere da li je njihova i šta je rađeno, pa ako jeste njihova i ako hoću mogu da vrate na fabrička podešavanja. DIgnem ruke od svega i vratim se kući.
Ali pošto mi đavo nije dao mira, naručim sa Aliexpresa Galletto 1260 i rešim da sam iščitam mapu i postavim na neki forum pa da vidim i druga mišljenja. Kabal konačno stigao juče, i posle malo podešavanja mapa iščitana i postavljena na MHH auto forum. Ovo je prvi komentar:
WTF man
dont use this fucking file on your car

crazy lamda maps, the person increase values Posted Image totally wrong remap
torque limit 490nm, to much tq on low rpm
duration crazy
no SOI touched
It is a question of time, when the turbocharger is broken. boost request 2740mbar on this garrett GT1749VA is too much !! stock 2350mbar

This turbo can handle maximal 2500mbar safe!

Hotstart map crazy , totally wrong remap

Drugi član sa foruma mi pošalje originalnu mapu sa sređenim hot startom koja je danas ubačena i za kratko vreme koje sam imao do sada, uopšte nema dima.
Auto ide za nijansu slabije, mada da ne znam da je mapa menjana, mozda ne bih ni primetio.
U suštini , tek ću narednih dana da je proverim pa ću da podelim svoje utiske.
Izvinjavam se zbog dužeg posta, ali mislim da je ipak dobra informacija sa obzirom na broj automobila sa Pro Tuning nalepnicom.

Van mreže Joca

  • ______ x X x ______
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 5190
  • Age: 37
  • Lokacija: Kladovo
  • Karma: +132/-29
  • Pol: Muškarac
  • Only TDI Power
  • Auto: Black Elegance ;)
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #546 poslato: Septembar 04, 2017, 10:36:16 posle podne »
Po novoj mapi nema uopšte dima ili ima malo?

Van mreže dmakso

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Lokacija: Beogard
  • Karma: +1/-0
  • Auto: Seat Ibiza 1.4 MPI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #547 poslato: Septembar 05, 2017, 06:18:35 pre podne »
Ujutro kada je hladan, isto kao pre, malo crnog dima. Kada je topao nema uopste dima.

Sent from my Redmi Note 4X using Tapatalk


Van mreže Nenad Petakovic

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1574
  • Age: 34
  • Lokacija: Ivanjica-Pozega
  • Karma: +25/-14
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 2 1.8
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #548 poslato: Septembar 07, 2017, 11:05:36 pre podne »
Kolko razumem engleski ova mapa sto su ubacili nema vee sa vezom...
Kad mogu ovi TDI sektasi da se hvale ko ima najmanjU mozemo i mi da im pokazemo ko ima najveci..

Na mreži raca1

  • VW Majstor
  • Sr. Member
  • *****
  • Poruke: 811
  • Age: 41
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +44/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK2 1.6D Jetronic
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #549 poslato: Septembar 07, 2017, 01:47:30 posle podne »
WTF man
dont use this fucking file on your car

Vrati farbičku mapu i ako treba sredi hot start, ništa više. Ako je turbo nasviran na 1.74 Bar, onda je neko pokušavao da poveća snagu motora ali na pogrešan način sa pogrešnom turbinom. Na tom pritisku će kompresor samo ubacivati topliji vazduh. Dobija se kontra efekat, neće biti povećanja snage samo dosta otežani uslovi rada za motor i turbinu.



Ako pogledaš mapu videćeš da je max. pritisak koji ima smisla na VNT15 2400mbar apsolutnog pritiska. Na 2750mbar ko zna kako se ponaša, efikasno sigurno ne.

Van mreže dmakso

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Lokacija: Beogard
  • Karma: +1/-0
  • Auto: Seat Ibiza 1.4 MPI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #550 poslato: Septembar 07, 2017, 04:30:50 posle podne »
Fabrička mapa je i vraćena, sa sređenim hot startom. Za sada je sve odlično. Dima nema, auto ide isto kao pre. Čak se ni potrošnja nije promenila.
Samo mi nije jasno zašto prethodni vlasnik nije reklamirao čipovanje kada je jedini dobitak bio oblak dima na startu.

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3145
  • Age: 32
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +85/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Rapid
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #551 poslato: Septembar 07, 2017, 11:29:50 posle podne »
placebo je zajeban
lollol

Van mreže Marko94021

  • VW Početnik
  • Poruke: 29
  • Lokacija: Becej
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.9 TDI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #552 poslato: Septembar 16, 2017, 07:26:18 pre podne »
Golf 4 1.9tdi 66kw 2002 neko ko cipuje sa bosh pumpom. Zvao sam neke ali ne cipuju tu vrstu kao ulaze u rizik. Da neko zna ko radi ovu vrstu vozila. Te da l se oseti neka razlika oko ovog motoroa posto je bosh pumpa

Van mreže leruman

  • VW Početnik
  • Poruke: 5
  • Lokacija: Pozarevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 1.9 TDI 2000 god
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #553 poslato: Septembar 29, 2017, 03:56:35 posle podne »
Pozdrav svima

Imam pitanje vezano za Pro Tuning. Video sam da u ranijim postovima ima komentra da su oni losi za tuning. Ima li neko konkretan razlog zasto su losi? Oni imaju ispostavu blizu mog mesta, pa su mi prakticni za cipovanje.

Vozim pasata 1.9 TDI PD, 115 kw 2000 godiste, presao preko 300 000 km, ali je auto u odlicnom stanju. Hteo bih da ga cipujem ali samo radi smanjenja potrosnje i snage nekad za preticanje. Ne planiam bilo kakve mehanicke prepravke ili sl.

Ako neko moze da kaze iskutstvo sa pro tuningom ili iskustvo sa cipovanjem mog modela auta bio bih zahvalan.
 

Van mreže JoceBudzak

  • VW Početnik
  • Poruke: 32
  • Age: 20
  • Lokacija: Ohrid, Makedonija
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: MK7 1.6TDI, Seat Toledo 1.9TDI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #554 poslato: Septembar 29, 2017, 04:52:33 posle podne »
isto sam imao Golf 4 PD 1.9 115ks i pitao sam za chip tuning neko je trazio 200 neko 250 neko 150 eura..na kraju sam odlucio da zamenim samo procesor motora.Stavio sam od 131ks i to ti dodje isto kao remap samo sto je sigurnije(procesor original fabricki), sve komponente su iste(turbo,dizne,intercooler...) Moj savjet ti je da nadzes neki plac sa polovnih delova, da ostavis tvoj procesor i da doplatis, ili ako nadzes jeftin cuvaj i svoj. Pozz  :)

Van mreže dejanvw

  • VW Početnik
  • Poruke: 198
  • Age: 28
  • Lokacija: Budisava, Novi Sad
  • Karma: +8/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #555 poslato: Septembar 29, 2017, 05:39:14 posle podne »
Gde bre isto, nema ovo veze sa zivotom. Dizne, turbina uopste nisu iste na asz motoru (96kw) i na tvom.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk


Van mreže limp19

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 567
  • Lokacija: Visegrad BiH
  • Karma: +20/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 6
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #556 poslato: Septembar 29, 2017, 06:09:55 posle podne »
A bombe brate mili  boodala

Van mreže AcoVW

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 700
  • Age: 29
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +21/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 6, Polo 6n2 1.4TDI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #557 poslato: Septembar 29, 2017, 09:48:09 posle podne »


Pozdrav svima

Imam pitanje vezano za Pro Tuning. Video sam da u ranijim postovima ima komentra da su oni losi za tuning. Ima li neko konkretan razlog zasto su losi?
Pa ako si video u prethodnim postovima da su losi, onda si mogao videti i konkretan razlog. Ne znam kakav konkretniji razlog trazis.

Van mreže dejan921

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1429
  • Age: 25
  • Lokacija: sombor-novi sad
  • Karma: +39/-24
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ibiza 6L
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #558 poslato: Oktobar 01, 2017, 09:59:00 pre podne »
Gde bre isto, nema ovo veze sa zivotom. Dizne, turbina uopste nisu iste na asz motoru (96kw) i na tvom.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
ista im je bregasta :)

ljudi misle da su svi PD motori isti, samo fabrika izmenjala komp.  bonk

Van mreže boćanac GTD

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2226
  • Age: 24
  • Lokacija: Gornji Milanovac-Kragujevac
  • Karma: +70/-21
  • Pol: Muškarac
  • Masinac
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #559 poslato: Oktobar 06, 2017, 06:47:59 posle podne »
A jos je aktuelna fora o smanjivanju potrosnje? Koliko se smanji?