Autor Tema: Audi A4 B5  (Pročitano 25422 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #40 poslato: April 10, 2012, 09:04:51 posle podne »
nesto sam citao, na raznim forumima i izgleda moze da se ubudzi PD brizgaljka na rotacionu pumpu to jest na ove stare motore ka moj.

ali ima kao nizi pritisak otvaranja, zato sto je valjda taj donji dio brizgaljke vise ubaceniji prema dolje...ali izgleda to moze da se rijesi ;)

Van mreže Srecko

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 35
  • Lokacija: Cacak
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 B5
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #41 poslato: April 11, 2012, 12:24:37 pre podne »
Mislim da je preterano veliki sex, onako te dizne tesko da nadjes polovne ispod 250-300e i plus sav sex koji ces da ulozis, po meni bolje resnje je kupiti neke vece...

LIFE IS TOO SHORT TO STAY STOCK

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #42 poslato: April 11, 2012, 08:52:47 pre podne »
pa da, a 340 su mi Power Plus 764, koje sa 11mm glavom od pumpe moze da izbaci 220 konja meni sasvim dovoljno... sa 10mm glavom od pumpe ne moze preko 170konja...

a vidji ovo kad si stavlja ovaj VB od 150konja jesi mora da mijenjas ono crijevo na turbinu. Ja moram da stavljam drugo crijevo, ili redukciju sa fabrickog na promer od turbine...
« Poslednja izmena: April 11, 2012, 08:55:51 pre podne od strane Skodamaniak »

Van mreže Srecko

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 35
  • Lokacija: Cacak
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 B5
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #43 poslato: April 11, 2012, 09:01:03 pre podne »
Ja sam tu prepravljao nesto jer je tu brza spojka, moze se staviti crevo brza spojka ili uzeti reducir sa brze spojke na obicno crevo...

LIFE IS TOO SHORT TO STAY STOCK

Van mreže Srecko

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 35
  • Lokacija: Cacak
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 B5
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #44 poslato: April 13, 2012, 08:33:20 posle podne »
Evo jedan snimak, krenuh da natocim goriva pa reko ajd da snimim na pravcu malo pre ulaska u garazu za montiranje novog setupa...

Audi A4 B5 1.9 TDI

LIFE IS TOO SHORT TO STAY STOCK

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #45 poslato: April 14, 2012, 01:23:21 pre podne »
nisam skontao koliko ks imas sad, tj na ovom snimku :) lepo ide :)

pekar

  • Gost
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #46 poslato: April 14, 2012, 11:39:18 pre podne »
od 60-160km/h-13 sekunde. nije lose
koliko konja sada ima auto?

Van mreže Srecko

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 35
  • Lokacija: Cacak
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 B5
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #47 poslato: April 14, 2012, 02:16:03 posle podne »
Nisam merio ali zadovoljavajuce ide, s'obzirom da sa ovim setupom moze jos par stvari da se uradi... A od sl sedmice prelazimo na nove stvari pa cemo to meriti...

LIFE IS TOO SHORT TO STAY STOCK

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #48 poslato: April 14, 2012, 02:26:33 posle podne »
nisi nam rekao koliko ks sad ima okvirno ? :)

Van mreže Srecko

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 35
  • Lokacija: Cacak
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 B5
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #49 poslato: April 14, 2012, 02:28:38 posle podne »
Pa odprilike nekih 190-200ks bi trebalo, barem po nekim sto sam se potezao 330d, 530d, 3.0tdi, 2.5 192ks bmw i tako nekima ali sve je to relativno...

LIFE IS TOO SHORT TO STAY STOCK

Van mreže Audi S3 turbo quattro

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 225
  • Lokacija: N.Beograd
  • Karma: +6/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi S3 8l BMW E30 318iS
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #50 poslato: April 14, 2012, 05:04:24 posle podne »
Sta si uradio sa M50B25? tj tim bmw-om 2.5 24v ?
-NO TURBO NO FUN-

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #51 poslato: April 14, 2012, 07:46:55 posle podne »
a koju imas pumpu?

Van mreže Srecko

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 35
  • Lokacija: Cacak
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 B5
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #52 poslato: April 14, 2012, 10:30:52 posle podne »
Sta si uradio sa M50B25? tj tim bmw-om 2.5 24v ?

Kako ko krene, ali ne bezim mnogo samo sto iskocim pre njega...


Ja nemam pumpu u rezervoaru samo tandem pumpu na glavi i ona je stock ne menja se....
a koju imas pumpu?

LIFE IS TOO SHORT TO STAY STOCK

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #53 poslato: Maj 19, 2012, 10:21:59 posle podne »
Ima li kakvih novina?

Van mreže Srecko

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 35
  • Lokacija: Cacak
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 B5
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #54 poslato: Maj 23, 2012, 02:03:39 pre podne »
Sve je sklopljeno jedino cekam ventil vakumski da stigne, jer treba poseban model a samo ide na jednu turbinu jer bilo koji drugi ne moze da mi stane jer mesta nema za njega, iance smo probali auto kada smo stavili obican ventil samo preko poluga da odradjuje i utisci su...  clap clap clap clap clap stvarno prezadovoljan jos samo malo da se izmapira i da se malo vozi...

LIFE IS TOO SHORT TO STAY STOCK

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #55 poslato: Maj 23, 2012, 08:42:46 pre podne »
odlicno :) kad spakujes sve to, jedan snimak da vidimo kako to cudo ide :)

pekar

  • Gost
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #56 poslato: Maj 23, 2012, 12:29:27 posle podne »
i baci ga na valjke da znas sta si dobio, revochip ti je barem blizu gde mozes izmeriti snagu

Van mreže Srecko

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 35
  • Lokacija: Cacak
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 B5
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #57 poslato: Maj 23, 2012, 01:25:08 posle podne »
Naravno da cu izmeriti ali ima dosta jos do onoga sta ja hocu ali za sada idemo ovako i turbo duva 2.5 bara po saticu :) a momenta ima na izvoz...

« Poslednja izmena: Maj 23, 2012, 01:26:42 posle podne od strane Srecko »

LIFE IS TOO SHORT TO STAY STOCK

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #58 poslato: Maj 23, 2012, 01:30:45 posle podne »
i koliko se konja ocekuje sa tih 2,5 bara :) da nije to malo prevelik pritisak ? jel mozes napisati sta si tacno odradio i izmenio ? svaka cast na odradjenom poslicu, predpostavljam da cemo imati prilike da vidimo to u nedelju ;)

Van mreže Srecko

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 35
  • Lokacija: Cacak
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 B5
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #59 poslato: Maj 24, 2012, 03:03:27 pre podne »
Ako stigne ventil bice u nedelju spreman motor, dok tockovi i jos neke stvari nece :)

Inace sta je odradjeno na autu:

Radilica, klipnjace, klipovi od ARL motora
Dizne ARL sa uloscima Firad +120% (120% vise magle od stock ARL)
Turbo GT2260V sa BMW X5 3.0D, prepravljen elektro ventil na vakumski
Komplet alu cevi sa FMIC (vise od druplo vecim interkulerom i cevi prosirene na 57mm), EGR Delete KIT
MAF senzor 4 bara
Sparco filter sa kucistom
Downpipe Fi70mm od turba do kraja bez ijednog lonca...


To je to odprilike, ima jos nekih stvari ali su sitnice...

A u planu ove godine:

Bregasta 280 stepeni
Portovanje glave i skracivanje ventila zbog ove bregaste

LIFE IS TOO SHORT TO STAY STOCK