Autor Tema: Audi A4 B5  (Pročitano 25419 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #20 poslato: Avgust 13, 2011, 05:21:15 posle podne »
Meni je restajling B5  jedan od najlepših automobila na svetu, još sa ovom turbinicom  :rolleyes:

Nego, u tvom komšiliku treba da ima još jedan tamno sivi B5 ako se ne varam? Isto 1.9 TDI

Van mreže Srecko

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 35
  • Lokacija: Cacak
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 B5
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #21 poslato: Avgust 13, 2011, 08:53:42 posle podne »
Pa ne znam na koga mislis, ima jos neki ali pretezno su u karavan varijanti...

LIFE IS TOO SHORT TO STAY STOCK

Van mreže Srecko

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 35
  • Lokacija: Cacak
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 B5
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #22 poslato: Februar 15, 2012, 01:02:53 pre podne »
Odose OZ, doslo nesto egzoticno :)



Posto mi fali mi jedan cep na felnama pa sam se odlucio za drugo resenje, imam nekih dokonih delova pa ce ici na tu varijantu, usisno kolo od turba ce biti kao poklopac sve sa navrtkom koja steze to za osovinu na turbu...



A stiglo je jos nesto:



Posto hocu jos iz TDIa bez nitra, trenutno ide skroz korektno ja sma odusevljen ali moze jos tako da idemo dalje... Ide usis od 1.9 150ks ako ne bude to bilo dovoljno pravim custom usis, skroz uklananje EGRa, i FMIC komplet se sire creva od turba do usisa, zatim i turbo ide drugi tj. GT2260VK, turbo od novog A6 3.0, to bi trebalo sada sa ovim diznama oko 220-230ks i to je max ovih dizni. A posto turbo moze jos u fazi sam pribavljanja vecih dizni...

LIFE IS TOO SHORT TO STAY STOCK

Van mreže LEMI

  • Youngtimer
  • VW Klub Prijatelj
  • Master Member
  • ***
  • Poruke: 3413
  • Age: 113
  • Lokacija: Beograd, Vozdovac
  • Karma: +48/-31
  • Pol: Muškarac
  • KORREKT
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #23 poslato: Mart 08, 2012, 03:00:39 posle podne »
Svaka cast za ideju turba, ja sam razmisljao tako nesto ali ti si prvi vidim pretvorio u delo :)

Taj usis je iz G4 one tdi gti ili ima taj motor i a4 ? Od cega juris vece dizne? 

Van mreže Srecko

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 35
  • Lokacija: Cacak
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 B5
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #24 poslato: Mart 09, 2012, 01:38:23 pre podne »
Nepostoji taj motor u ovom audiju, najjaci 1.9 je 115ks a u sledecem modelu 130ks. Sada ispada iz kombinacije taj usis pravi se drugi custom usis pojasnicu malo slikama da se vidi kako se radi i od cega, veoma zanimljivo resenje. A dizne su stigle :D inace su custom bas za "budzenje" tdi motora inace su +120% vece od ovih stock sa 1.9 150ks, predvidjene su za 300+ KS ali videcemo dokle cemo da doguramo sa ovim. Naravno za 15ak dana bi trebala da stigne i nabrijana bregasta da se sve to lepo vrti na preko 5500rpm :D



O tim diznama se rade, FIRAD ih radi po narudzbini ne moze se kupiti direktno kod njih ali sada je problem i naci ih, postoje Bosio 783 za PD motore koje su +25% jace i sa odlicim mapingom, odradjenom glavom, usisom i bregastom jacom mogu ici na nekih 270-280ks sto je takodje super ali takav mapping slabo ko moze odraditi a i dosta je jaka cena negde oko 450-500e u USA.

P.S. Ako te interesuje nesto oko budzenja TDI motora mozes se javiti na PM dok ovde ne objavimo FULL usluge koje pruzamo sto se tice delova i mappinga istog.

LIFE IS TOO SHORT TO STAY STOCK

Van mreže jevtta

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 504
  • Lokacija: Pasuljanske Livade bb
  • Karma: +11/-6
  • Nemoj na silu, uzmi veci cekic....
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #25 poslato: Mart 09, 2012, 03:11:51 pre podne »
SUper auto, sve pohvale! tapsac

Van mreže Srecko

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 35
  • Lokacija: Cacak
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 B5
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #26 poslato: Mart 09, 2012, 10:36:58 pre podne »
Poceli su dosta da se rade po svetu, ima ih po 400+ cak i po 500+ KS... I preko 1000NM momenta :D


LIFE IS TOO SHORT TO STAY STOCK

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #27 poslato: Mart 25, 2012, 01:16:59 pre podne »
daj neki snimak kako autic ide :) ako bude para, mogao bi i ja poceti malo caprkati oko moje masine :)

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #28 poslato: April 08, 2012, 03:48:55 posle podne »
A koliko si platio te dizne?

Inace ja planiram u buducnosti da nadjem 1749VB od 150 konja, i dizne PP764 stage 2 i to moze da radi na ovaj serisjki IC. ali vremenom obavezno to vremenom kao i od ARL motora neke sitnice.

A inace zna li ko koliko se krece cijena za ovaj VB od 150konja?

Van mreže Srecko

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 35
  • Lokacija: Cacak
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 B5
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #29 poslato: April 08, 2012, 07:05:06 posle podne »
Dzaba kupujes dizne sa tim turbom... Ja sada nosim taj turbo i dizne od ARL, taj turbo max 190-200ks mozda i vise zavisi sta je jos odradjeno ali stock sve je max... Moze se napraviti neki hibrid ili staviti veci turbo, dizne od ARL mogu ici sa vecim turbom max 230ks, tako da dizne ti ne trebaju... Naravno ako neces vise od toga... Moras znati sta hoces prvo...A sto se tice turba i ostalog, ako budes negde u prolazu u Cacku svrati ima svega sta pozelis... :D

LIFE IS TOO SHORT TO STAY STOCK

Van mreže Srecko

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 35
  • Lokacija: Cacak
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 B5
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #30 poslato: April 08, 2012, 07:53:38 posle podne »
Tebi je tu VE motor? Onda to mora drugacije :) moras vece dizne ali barem za taj motor nisu skupe, cak mozes staviti i sa audija 2.5tdi petaka, bosh pumpa...

LIFE IS TOO SHORT TO STAY STOCK

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #31 poslato: April 08, 2012, 10:40:05 posle podne »
Shvatam ja sto Ti oces da mi kazes, samo ne shvatih, mora to drugacije???

Meni je sasvim dovoljno 200hp. to sa VB moze da se postigne sa ovim brizgaljkama sto sam napisao, znaci bez problema ali ako imas veci IC. Usis moze ostat isti. A auspuh fabricki moze da gura bez problema 200hp (naravno ako se makne srednji lonac i cat ;) sta ja imam vec maknuto sve samo zadnji lonac jer ne volim da mi bruji)

A ovo su najbolje i najpoznatije dizne za dizel motore i zato su skupe ali bez originala nema nista.

A ja trazim bas to do 200hp drugo nista zato me zanima koliko se krece cijena ovog VB turba. ;)

mada nije neka razlika izmedju PP764 stage 2 od RACE520 tako da mozda njih uzmem.

Gledao sam ja uzivo imam dosta drugara po cekoj sto imaju jake dizele, i to bez nos sistema to je glupost stavljat na dizela barem po meni ;)

A hibrid hm, nisam neki ljubitelj hibrida jer ako se ne urade dobro onda kratko traju ;)

« Poslednja izmena: April 08, 2012, 10:42:39 posle podne od strane Skodamaniak »

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #32 poslato: April 08, 2012, 11:39:11 posle podne »
sorry ako "zagadjujem" temu ali nadam se da ciljas na ovakve performanse  biggrin

Ibiza AJ Am MotorSport - 11.89s 400m

ili barem nesto malo normalnije  biggrin

Corvette ZR1 (628HP@823Nm.) vs. Skoda Octavia 1.9TDi 300HP 4x4 VysokeMyto Fashion Cars2010 -201m

Van mreže Srecko

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 35
  • Lokacija: Cacak
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 B5
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #33 poslato: April 09, 2012, 01:16:35 pre podne »
Moze se sve nabaviti, ako te interesuje moze i race 520 koje su skroz kul i mozemo naci po dobroj ceni... A sto se tice prvog snimka to je Ibiza AJ portugalska i ide mnogo opasno... Inace ja planiram nekih 300ks i na to jedno 100 - 150ks nitra cisto za sprdnju...

LIFE IS TOO SHORT TO STAY STOCK

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #34 poslato: April 09, 2012, 10:01:58 pre podne »
od prilike koja je cijena tih race 520?

Van mreže Srecko

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 35
  • Lokacija: Cacak
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 B5
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #35 poslato: April 09, 2012, 12:48:41 posle podne »
Oko 400e do nas... Race 520...

LIFE IS TOO SHORT TO STAY STOCK

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #36 poslato: April 09, 2012, 02:13:26 posle podne »
race 520 ako bi htio preko 200hp, ali do 200hp mislim da bi mogle one fabricke od 150hp sa golfa... mada bi malo vise dimila jer bi to bio max za njih...pa bi zato valjao veci FIMC da ne bi dimila toliko... bas taj veci FIMC mora ic za vecu turbinu jer kod nas su ljeti temperature oko 40stepeni, pa na mali FIMC bi dimilo ko ludo. Ja sam razmisljao o FIMC iz Iveca :huh:

a ja ne bi preko 200 isao, nema potrebe...
« Poslednja izmena: April 09, 2012, 02:16:01 posle podne od strane Skodamaniak »

Van mreže Srecko

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 35
  • Lokacija: Cacak
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 B5
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #37 poslato: April 09, 2012, 08:42:17 posle podne »
Ako je PD motor mozes staviti dizne od PD 150ks a ako je VE motor onda moras vece dizne. Turbo PD 150 bi mogao 200ks dok za vise treba veci turbo... Za turbo 150ks ne treba mnogo veci IC jer ce se dobiti velika rupa...

LIFE IS TOO SHORT TO STAY STOCK

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #38 poslato: April 09, 2012, 09:59:14 posle podne »
Ako je PD motor mozes staviti dizne od PD 150ks a ako je VE motor onda moras vece dizne. Turbo PD 150 bi mogao 200ks dok za vise treba veci turbo... Za turbo 150ks ne treba mnogo veci IC jer ce se dobiti velika rupa...

auu da da, cus mene boodala, ne mogu na mog ALH te brizgaljke od PD zabudalio sam :D

Pa ne treba veliki IC zavisi od turba...

Pa koliko se krece cijena VB od 150 konja gore kod Vas, polovno ocuvan?
« Poslednja izmena: April 09, 2012, 10:11:09 posle podne od strane Skodamaniak »

Van mreže Srecko

  • VW Početnik
  • Poruke: 61
  • Age: 35
  • Lokacija: Cacak
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 B5
Odg: Audi A4 B5
« Odgovor #39 poslato: April 10, 2012, 01:58:40 pre podne »
Ima na prodaju sada jedan, ispitan u turbo servisu kod drugara u super stanju skinut sa stranca cena 250e...

LIFE IS TOO SHORT TO STAY STOCK