Citajuci ove komentare, plus moje iskustvo, promenio sam misljene o VW grupaciji. Na zalost, na lose.
Ja sam mislio da vw nema takve vrste kvarova. Citam ovde, za ovih par meseci, na ove serije ne valja glava, na ove klipnjace, na ove dizne, na ove tandem pumpe, na ove uljne pumpe... Ne znam zasto je onda toliko vw hvaljen. Stara slava? Znam da su ovde ljubitelji vw-a, i da ovo komentarisanje moze da izazove gnev, ali ja nemam nista protiv, ili da prozivam, ili nesto.
Vozio sam mercedese, i clan MB kluba, tamo nema ovakvih problema. Njima je rdja najveci problem. Na E klasi w211 sbc sistem (vezano za kocnice) i to je to. Cak to nike katastrofalan problem.
Na francuskim vozilima, tacnije renou, svi ih pljuju, a nikada niko nije imao ovakav tip kvara. Tamo se nekada ima problem sa instalacijama, bravama itd.
Ali ovo, "na toj seriji klipnjace, na toj glava, na toj to i to... Fatalni kvarovi... Do duse, sve se svodi na gladisine, do sada sam samo ja imao fatalan problem ovde sa VW. Vi ste dobro prolazili...
VW auti ko i svi drugi,samo puno marketinga...
Slobodno gledaj i druge marke.
Sve je to pregazilo poprilično kilometara,bolje biraj jeftinije brendove,da imaš i za servis.
Kod mene su MJet i JTD dizeli postali baš popularni.Bravo,Delta,159 i Insignia napr.
Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока