Autor Tema: Golf 3 Prokuvao :(  (Pročitano 1726 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Aleksandar348

  • VW Početnik
  • Poruke: 8
  • Lokacija: Strmosten
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Golf 3gl
Golf 3 Prokuvao :(
« poslato: Decembar 14, 2018, 12:16:09 pre podne »
Ajde ukratko da napravim mali uvod pre samog nemilog dogadjaja...Zbog gubitka grejanja promenio sam termostat nakon zamene situacija nije bila bolja auto na cajgeru nije pokazivao ni podizanje radne temperature.Posto sam kartonom pokrio prednju masku doslo je do promene podizala se radna temperatura medjutim tokom putovanja na meracu kazaljka je za nijansu presla 90c i u tom momentu auto je izbacio vodu iz posude odmah sam stao ugasio auto i dolio vodu izbacio je negde oko 1-1.5l vode nastavio sam put do kuce i usputno dolio jos pola litra nakon toga je poceo da trosi vodu otprilike na svaka tri dana dolijem po pola litra auto se vozi svaki dan cini mi se da je auto za nijansu lenj i dalje ne dize temperaturu.Interesuje me pored dihtunga i ravnanja glave da li je potrebno jos nesto da uradim?

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Golf 3 Prokuvao :(
« Odgovor #1 poslato: Decembar 14, 2018, 12:53:35 pre podne »
To sam vlasnicima Golfa 2 i sličnih Vagova tog godišta bar 100 puta rekao, iz iskustva, evo rećiću i tebi. Nemate grejanje i odmah idete kod mehaničara, on vam kaže da je termostat. I ne znam kako preko creva ne proveri pre nego što krene da skida, nego vidi bez da proveri. I promeni, date pare za ruke i deo...I gle čuda, grejanja i dalje nema. Isto kao i za slučaj kada se kazaljka za temperaturu ne podiže, odmah trčite na otpad i kupujete drugu tablu, umesto da proverite termodavač na glavi motora. Ja sam imao na Audiju 80 oba slučaja. Ali tada forumi nisu bili toliko aktuelni i nije internet bio toliko dostupna stvar kao danas. Sada bar ima interneta svuda i ima foruma, pa se informišeš malo. Mene je majstor bio zeznuo kada mi skala nije radila, promenio mi termostat, a skala se ne podize i grejanja nema. I počnem malo bolje da se raspitujem i sreća naiđe jedan pametan čovek i kaže mi da promenim termodavač na glavi...I skala počne da radi kako treba. Takođe mi je rekao i za klapne grejanja na kojima se pojeo sunđer. I njih sam prelepio, pa sam dobio i grejanje da nije moglo da se sedi unutra. A radna temperatura motora je sve vreme bila dobra. A pre nego što sam naišao na tog čoveka, padalo mi je, kao i tebi na pamet da stavim karton ispred prednje maske. Ti si ga sa time dokusurio, pošto si mi sa kartonom napravio restrikciju i hladnjak nije imao ,,prirodno" hlađenje dok auto ide. A na ventilator nije mogao da uvlači vazduh kroz hladnjak i da hladi, jer zbog kartona nije bilo slobodnog protoka. Nije Švaba glup što nije stavio karton u fabrici. I on je nabio temperaturu, prokuvao i dihtung je probio.

I kod tebe je verovatno bio problem i u davaču za skalu, koji se nalazi na glavi motora, pa ti zato ne pokazuje dobro temperaturu, a bila je dobra. A grejanje nisi imao, jer se sunđer na klapnama za grejanje, pojeo. A temperatura motora ti je sve vreme bila dobra.

Po tvojoj priči, 90% je tako. Ovako na slepo ne mogu 100% da budem siguran.

I sada ćeš da platiš cenu sa svoje neinformisanje. Idi kod nekog normalog majstora da ti utvrdi da li je pukao dihtung glave, mada ja mislim da jeste, ovako po priči. Ravnanje glave i novi dihtung svakako. Kad odneseš glavu na obradu, rećiće ti da li treba samo da se poravna ili da se uradi još nešto. Ali očekuj bar još da gumice na ventilima moraju da se promene, ako ništa drugo. To je ono što će sigurno biti. A ako finansije dozvoljavaju, da bar promeniš karike i leteće i ležeće ležajeve radilice, kao i semeringe. Kada se već otvara motor. Posebno, ako planiraš da taj auto ostane kod tebe.

Sad, šta je -  tu je. Platio si školu, sada znaš. Ja sam imao sreću da je platim jeftinije od tebe. Naišao sam na čoveka koji je znao da mi da odgovor dok nisam napravio problem.

Javi šta si uradio. mahac
« Poslednja izmena: Decembar 14, 2018, 01:21:44 pre podne od strane BladeBG »

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Aleksandar348

  • VW Početnik
  • Poruke: 8
  • Lokacija: Strmosten
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Golf 3gl
Odg: Golf 3 Prokuvao :(
« Odgovor #2 poslato: Decembar 14, 2018, 02:59:45 posle podne »
Hvala ti na savetu,ja mnogo volim taj auto a i posao mi zavisi od auta a racunajuci da mi je to jedini auto jednostavno moram da resim a i zelim da taj auto dovedem u fabricko stanje vec sam kupio dihtung kod Djordjevica iz Kg-a ujedno sam i razmisljao vec o gumicama,lezajevima... jedini i najveci problem je naci dobrog majstora iz Pomoravskog okruga ko bi to uradio kvalitetno.

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf 3 Prokuvao :(
« Odgovor #3 poslato: Decembar 16, 2018, 01:24:19 posle podne »
Nemoj ništa od delova da kupuješ dok se ne otvori motor, a motor nemoj da diraš dok se ne proveri ceo sistem hlađenja, pumpa, hladnjak, davači... Popravka motora nije jeftina rabota da bi se radila na osnovu predpostavki.
Dihtung se ne kupuje napamet već na kraju na osnovu isturenusti klipova u bloku, a isturenost može da varira u zavisiti od toga da li se radi ravnanje bloka, zamena ležajeva...
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.