Autor Tema: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI  (Pročitano 53343 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže svrle

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2445
  • Age: 35
  • Lokacija: Ugrinovci
  • Karma: +27/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Skoda Superb II TDI
Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #40 poslato: Novembar 12, 2014, 11:09:53 pre podne »
Kao kad ga guras ribi na suvo
Neprimeren potpis

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #41 poslato: Novembar 12, 2014, 10:00:28 posle podne »
to te i pitah sto se trosi, ja dobro znam koji dio ulazi u koji, nisam te pitao koji je muski a koji zenski, nego te pitah za razloge a ti mi ne odgovori.
 i jos mi reci imas li neki argument da je taj sa nickom tdi tech pametan ili je kao nas clan blade?
mislis li da na tom vorteksu nema budala kao na ovom forumu ili su svi pametni i svi sve znaju a ?
 stavljali su ljudi i parce kaljenog imbusa umjesto te tvoje famozne "osovinice" i nikakav efekat nisu dobili.
sjebe se za 10 dana voznje.
mozes li mi sad konkretno odgovoriti sto se ta "osovinica" trosi?

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #42 poslato: Novembar 13, 2014, 12:03:55 pre podne »
Mozes li mi ti odgovoriti iz kog razloga me zajebavas? :) Ako ti znas, ajd kazi, ti si majstor, jbt, ja nisam niti zelim da budem...A taj TdiTech sam skapirao da zna neki djavo jer je nabutao u VW Lupo 2.0tdi od 125kw BMR lool :)
« Poslednja izmena: Novembar 13, 2014, 12:09:05 pre podne od strane iwcham1979 »
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže radesaric

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Lokacija: Pale
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf VI & M Outlander
Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #43 poslato: Novembar 13, 2014, 12:35:05 posle podne »
nasao sam u servisnom uputstvu sliku rasklapanja uljne pumpe,vidim da je na lanac,ali nisam nasao da ima balanser,tako da je moguce da je stariji tip  tapsac



Van mreže delja

  • VW Početnik
  • Poruke: 122
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat 1.6
Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #44 poslato: Novembar 13, 2014, 03:57:21 posle podne »
Kazite vise sto se trosi, zivi nismo dok ne saznamo bleh.
1342

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #45 poslato: Novembar 13, 2014, 10:46:55 posle podne »
Evo sada kada je pobrisan spam, pitao si me zasto se trosi. Ne znam zasto se trosi, niti mi je za posao da znam. Ali tebi jeste, pa izvolte, reci... Mene iskreno i ne zanima zasto, sta me briga zasto, kad se trosi. Pronasao sam na netu ono sto sam trazio: 1. Da moj auto ima pumpu koja je je bolja, 2. da ta osovinica moze da zeza, 3. Ako pocne da zeza, cuce se i nema bojazni da motor rikne. Ako je na forumu zabranjeno ono sto sam ja uradio, a to je, procenio da je info sa stranih foruma validan, i ako mogu samo majstori da pisu, onda molim moderatore da uklone celu temu, ne bi li ja doprineo sirenju dezinformacija, kada mi je cilj bio upravo suprotno....
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #46 poslato: Novembar 13, 2014, 11:57:01 posle podne »
Evo Gedora i zasto, kad te toliko zanima....
TdiTech pise :)
"Very briefly, the 2.0 PD differs from the 1.9 in having twin Lanchester balancing shafts which contra-rotate at 2x crank speed. The first engines used a chain driVe which was a complete disaster (pictures on this website) and the later engines a gear driVe. All 2.0 PD got the geared driVe towards the end of 2005.

The problem with the 2.0 PD engine is the driVe from the slave balancer shaft to the oil pump, which is a piece of 6 AF hex bar which has inadequate engagement depth with the grooves in the slave shaft. It's the torsional oscillations caused by the balance shafts which destroy the oil pump coupling (the 6mm AF bit of hex) and the chain driVe to the balancer shafts before the gear driven systems came out, though these still give problems with the hex key rounding. Think washing machine -> unbalanced load -> keep doing it = new machine.

As I said earlier, the problem is with lack of concentricity of the driVe socket into which the driVe rod/hex fits. Since I've started looking at this problem, I've seen three cars where the driVe socket is off centre by at least 0.1mm. In engineering terms, this is a massive defect. Since I've starting checking the concentricity, all the driVe sockets in the
failed units were off centre, but all the replacement balancer units were dead centre and have not led to a repeat failure in the people i have spoken too. Some replacement balancer units have now done 100k+ miles according to some garages.

So, to sum up. You will get this problem at some point if you have a 2.0TDi WITH balancer shafts. If your 2.0TDi does NOT have balancer shafts, you will be ok. If you fit the lastest balancer shaft/ pump assembley from VAG it will more than likely cure the problem for life as they have made the hex longer and centered it all properly. "
« Poslednja izmena: Novembar 15, 2014, 12:03:30 pre podne od strane Darko80 »
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže radesaric

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Lokacija: Pale
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf VI & M Outlander
Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #47 poslato: Novembar 15, 2014, 03:57:12 posle podne »
Ovde se neko zanosi malo previse brisuci,pa je obrisao i link na kome je objasnjeno kako da znate da li mozete imati problem a da ne rasklapate auto...ali dobro...

Van mreže radesaric

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Lokacija: Pale
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf VI & M Outlander
Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #48 poslato: Novembar 15, 2014, 05:49:41 posle podne »
http://www.myturbodiesel.com/wiki/oil-pump-failure-or-balance-shaft-module-faq-b5-vw-passat-or-audi-tdi-engine/

Evo jos jedan sajt na kome mozete vidjeti detalje o motorima koji su isli u skodu,dosta tih motora je islo i u VW...tu mozete naci da li vas motor potencijalno moze imati problem sa osovinicom...
http://tou.mobi/part/list.php?str=skoda/
« Poslednja izmena: Novembar 16, 2014, 02:04:17 posle podne od strane topmarko »

Van mreže predrag

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 278
  • Age: 54
  • Lokacija: Brus
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat cc
Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #49 poslato: Novembar 23, 2014, 07:12:51 posle podne »
Ljudi vidim da vas mnogo interesuje ovo oko uljne pumpe...ja sam imao taj problem i delimicno sam ga resio...evo recicu vam u cemu je problem ...zbog cega je i VW izbacio lanac i stavio zubcanike na CR motore od 10. 2008 g.
Problem je citav sklop ...i taj problem se javi od 150 hiljada pa nadalje..vise se desava da se pojede zenski deo na pumpi nego osovinica zato sto je meksi materijal ...od sivog liva je  odlivak dok je osovinica od tvrdjeg celika...to je jedan problem ...isteglji se lanac tako da nemogu spaneri da ga zategnu pa se onda bas cuje pa zatim donji mali lancanik se pojede da se desava da lanac prezubljuje desava se da se zubi poravnaju..Ja sam preventino na 220 000 km skinuo pumpu i video da samo sto nije proklizala osovinica..odradio sam biksnovanje zenskog dela  osovinicu stavio novu i zamenio taj manji lancanik srecom sam nasao zadnji primerak u Porse NS i stvar resena na neki period sigurno...i da napomenem tih delova u prodaji nema vise zato sto je povucena kao greska iz proizvodnje...i da vam kazem da se ta ista osovinica jede i na novijim motorima to jest na CR i na VW i na audijima bez obzira sto je izbacen lanac..i dalje postoji osovinica...

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #50 poslato: Novembar 23, 2014, 07:37:00 posle podne »
Svaka cast @ predrag zbog ovog " tih delova u prodaji nema vise zato sto je povucena kao greska iz proizvodnje"...
Filozofija do besvesti a odgovor lezi u promasenoj konstrukciji pomenutog dela...... :26
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Stevica Grujic

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Lokacija: Novi Becej
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6 2.0 tdi 125kw 2006go
Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #51 poslato: Januar 16, 2019, 12:16:54 pre podne »
Pozdrav prijatelji,nov sam na forumu i mam par pitanja,
U pitanju je passat b6 2.0 tdi 125kw 2006god, koji je kod njega pogon uljane pumle na lanac ili na zubcanike?

Na auto je pre dva meseca ugasen egr ventil i dpf filter isklucen(ociscen je skroz) i u mapi je dignut za 25% t.j. oko 210ks (zlo od auta)

Hteo sam cisto da proverim uljanu pumpu,jer cu raditi polovinom februara veliki servis.
« Poslednja izmena: Januar 16, 2019, 12:29:18 pre podne od strane Stevica Grujic »

Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #52 poslato: Januar 16, 2019, 06:52:16 posle podne »
Zlo :) Ja bih ti rekao da zamenis osovinicu kad radis vel.servis. Tako je meni savetovao majstor da uradim za Alteu, i tako cu uraditi, tamo na prolece... Trebalo bi da ima 99% na zupcanike pumpu... Mislim da je na lanac bila do kraja 2005g. Goglao sam davno o tome i napisa, pa najeba zbog toga, valjda jer sam izasao iz svog podrucja rada, bes li ga....  Uglavnom to ti je to... :) Kako dostize radnu temperaturu sad bez egr-a? Ima li bitne razlike?

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk
« Poslednja izmena: Januar 16, 2019, 07:03:31 posle podne od strane iwcham1979 »
Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!

Van mreže Stevica Grujic

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Lokacija: Novi Becej
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6 2.0 tdi 125kw 2006go
Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #53 poslato: Januar 17, 2019, 01:36:59 pre podne »
Hvala druze.Kad dodjem kuci sredicu.Temp. je ok,jedino kad ga palim kad je malo ladnije zadimi ali to me ne zanima


Van mreže iwcham1979

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2152
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +32/-65
  • Pol: Muškarac
Odg: Osovinica uljne pumpe motora 2,0 TDI
« Odgovor #54 poslato: Januar 17, 2019, 09:23:23 pre podne »
Np. Ma koji tdi ne zadimi pri paljenju.... Ovu osovinicu cu da promenim na 200k km. Pokazivao mi majstor kako izgleda na preko 250k i  vidi se da se oglodala...

Sent from my SM-J510FN using Tapatalk

Ne uči svinju da peva. Em gubiš vreme, em nerviraš svinju!