Eo oako
Moze da se odradi sa jednim litrom, mada bi najbolje bilo 2
Jos uvek zatvorenu bocu odsrafiti od sasije i napraviti mesta da se creva mogu povuci, a da bi se uspelo nakrenuti bocicu i time prosulo staro ulje...
Nesto poput ovoga, na slici je Audi:
Potom bi bilo najidealnije skinuti rezervoar (bocu) skroz, a da bi se filter koji je u njemu sto bolje oprao:
Eo ga filter, prljav:
I ovaj na slici je opran karburator kliner sprejem, mada ako se skine moze bolje da se opere benzinom i pozeljno ga je produvati s donje strane (gde se crevo kaci) ali ne velikim pritiskom jer moze da se unisti (filter), najbolje da se produva sa kompriminovanim vazduhom (kod vulkanizera recimo) ali se pistolj drzi na 10 cm od rupe i obavezno duvati sa donje strane, gde se crevo kaci...
Potom vratiti crevo prema pumpi (deblje) a manju rupu zacepiti da ne pusta ulje, nesto poput ovoga:
Povratnu cev (sa letve) nastaviti parcetom creva i sprovesti je u plasticnu flasu od 1.5 ili 2 litra:
Potom napiniti bocu (rezervoar) do samog vrha i upaliti auto, pa cim motor sastavi ugasiti ga, jer ce ulje iz boce nestati, a staro ulje ce izaci u flasu, na slici se vidi da kroz crevo prolazi djubravo ulje:
Nakon prvog paljenja i dosipanja ulja, sa motorom ugasenim, smotati pun levi, pa ponoviti paljenje, potom opet sa ugasenim motorom smotati pun desni, pa opet sa ugasenim motorom ispraviti tockove.
Ponoviti ovo paljenje / gasenje. sve dok novo ulje ne pocne izlaziti prema flasi i zato sam rekao da je pozeljno imati 2 litra
Potom, skinuti produzetak creva, vratiti sve na svoje mesto i doliti ulje na max.
Zatim:
1. dici oba prednja tocka sve dok ne dohvataju podlogu,
2. provetiti ulje u boci i dosuti na max po potrebi,
3. upaliti auto, pa cim motor sastavi ugasiti ga i proveriti nivo ulja, cisto prevencije radi, a da pumpa ne povuce vazduh,
ne dirati volan, paljenje ponoviti makar tri puta uz proveru nivoa izmedju paljenja.
4. Kada je nivo ATF-a stabilan (ne silazi ispod max) sa ugasenim motorom smotati pun levi / desni makar 5 puta.
5. proveriti nivo, ispraviti tockove,
6. upaliti motor i smotati pun levi / desni makar 5 puta . . .
7. Spustiti auto, pokupiti alat, baciti staro ulje i pravac na pivo
I putuj igumane ne brini na namastir