Mislim da si i onaj stari mogao da popravis. Posto nije pukla cev od prskalice i unutra je vidim ok, mozda je samo zapekao od nekoriscenja. I imao si srecu da naletis na polovan ispravan, jer je obicno za ove na otpadima ispravan, ako se vrti, a to sto se brizgaljka okrece sa brisačem i curi, nije vazno. Ja sam tako, kada sam svoj sređivao, bio na 2-3 mesta i svi kazu ispravan, a ja probam na licu mesta, on se okrece, ali curi.
Bitno ti je da se prskalica ne okrece sa osovinom i da ne curi pozadi na kraju cevi gde izlazi iz lima, pre prikljucka creva. To je neki znak da je motor u redu.
A sto se tice tvog problema...nema tu nikakve gumice, nego se spojka deformisala, malo, ali dovoljno da voda procuri. Probaj da namotas malo teflon trake na lulu na koju se kači crevo, pa onda probaj.
Ako ne uspe, skini tu brzu spojku i uzmi parče malog gumenog creva i dve male šelne. I jedan kraj na lulu, a u drugi kraj gurni crevo koje dovodi tecnost za brisače i stegni šelnama sa obe strane. Ja sam tako uradio i nema da curne. Naravno, moraces da oseces ovo parce u koje je bila nabijena brza spojka, da bi lakse nabio plasticno u gumeno crevo. Ja sam na par auta to tako resio, koji su imali ovu brzu spojku, a curela je.