Autor Tema: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista  (Pročitano 38221 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 333
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #160 poslato: Februar 11, 2023, 04:00:23 posle podne »
Skoro je uzet auto pa nije prešao dovoljno km da se napravi neka realna procena. A VAG DPF ima foru da pamti sva merenja i tako može da napravi poređenje od minimalne do maksimalne vrednosti. Ovde je prvi put nakačen vgate pa zato i nema neke druge vrednosti. Ova tvoja 0.14l i u Caristi 14g bi trebalo da je isto. Mislim da ta vrednost za pepeo 0.14l nije loše. Ovde je vrednost 0.4l što mislim da je prilično loše. Neko je jednom prilikom negde napisao da je sve do 0.3l prihvatljivo, ali opet to je sve sa rezervom. Što neko reče dok se ne skine ne može pouzdano ništa da se zna.... Mada meni ovako na papiru 0.4l pepela, i 50% na 60km mi deluje da  DPF nije u najboljem stanju... Elem najveća enigma mi je zašto daje nd vrednost i grešku za Low pressure EGR closing? Recimo na drugom autu na kojem sam ranije kačio vgate (isti motor) uopšte tu nije bilo low pressure EGR closing polje nego High pressure EGR closing. Sad da l to zavisi od nečega ne znam... ali sigurno ima neke veze za ispravnošću EGR-a...

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #161 poslato: Februar 11, 2023, 04:11:28 posle podne »
Kod njega je 0.4 grama, kod novijih je u gramima, i taj rezultat, ako je tačan, je odličan.
Znači nema ni 1 gram pepela a granica za skidanje je 20 grama.. Pa ti vidi..
Mojih 0.14 litara je 140 ml, a koliko je to grama.. Zavisi od specifične težine tog pepela..
Član Dixon ovde napisa da je granica za te starije 0.175 litara..
Njemu je na 0.2 litra upalio safe mod..
Negde sam pročitao, da je dobro sve dok uspeva da lepo očisti sa recimo 17-18 grami čadji na recimo 5-6..
A brzina punjenja i na koliko km će da radi reg, mislim da najviše znači gde se vozi..
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 333
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #162 poslato: Februar 11, 2023, 10:05:31 posle podne »
Jeste skroz si u pravu, tek sad vidim da sam upoređivao pogrešne grafike. Ovde sam skroz prevideo da nije u skala u litrima nego u gramima. Izgleda da ovaj 2.0 tdi ima noviji softver od onog referentnog sa kojim sam poredio i gde je skala u litrima. Po toj analogiji 0.4g kao što ti reče bi trebalo da bude ekstra vrednost. Ne znam koliko je količina pepela presudna za opšte stanje DPF-a, što ti kažeš moguće da su surovi gradski stil vožnje i kratke relacije kreni-stani dovele do 50% napunjenosti za svega 60km. Jedino mi nije jasno zašto je prijavio grešku za Low pressure EGR closing i što nema skalu za High pressure EGR closing... Realno ima smisla da je DPF u dobrom stanju ima pravih 131k km, a i sa tom kilometražom ne bi trebalo ni EGR da je u lošem stanju...
« Poslednja izmena: Februar 11, 2023, 10:07:21 posle podne od strane Filke »

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #163 poslato: Februar 12, 2023, 03:34:14 posle podne »
Malo sam se prešaltovao.. Lepo piše kod tvog drugara, 1%, a ima 0.4 grama, znači 100% će biti 40 grama, mada se spominje da je granica za intervenciju 70 grama...
A kad dostigne 20 grama čadji onda kreće regeneracija..
A mojih 0.14 litara je otprilike 75% napunjenost pepelom..
Instalirao sam najnoviji vag dpf, i opet nemam u procentima oil ash.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže bogdanPG

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1228
  • Age: 37
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: a4 allroad, golf 5
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #164 poslato: Februar 12, 2023, 04:32:58 posle podne »
Meni to redovno ocisti npr na ispod 1gr...a gramaza od tipa 20-30gr se vrlo brzo dostigne za par stotina km

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 333
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #165 poslato: Februar 12, 2023, 10:42:13 posle podne »
Malo sam se prešaltovao.. Lepo piše kod tvog drugara, 1%, a ima 0.4 grama, znači 100% će biti 40 grama, mada se spominje da je granica za intervenciju 70 grama...
A kad dostigne 20 grama čadji onda kreće regeneracija..
A mojih 0.14 litara je otprilike 75% napunjenost pepelom..
Instalirao sam najnoviji vag dpf, i opet nemam u procentima oil ash.
Da, baš tako ako je 1% 0.4g, 100% bi trebalo da bude tih famoznim 40 grama. E sad ono što sam primetio je da količina pepela u nekom dužem intervalu fiksna odnosno zakucana i samo se u  nekom trenutku povećava kako se DPF prlja odnosno sagorela čađ pretvorena u pepeo taloži u DPF-u. A na same regeneracije utiče količina čađi odnosno Soot Mass u aplikaciji/dijagnostici. Ono što sam primetio u mom slučaju na nekoliko 2.0 TDI CR motora je da Soot Mass Measured nije išlo preko 20g (najčešće oko 19 nešto), dok je Soot Mass Calc. išlo do 22g (22 nešto) i tako uvek ta vrednost je bila kad u VAG DPF aplikaciji stoji 100% napunjen DPF. Zanimljivo da na ovom motoru sa gornje slike je da se dosta razlikuje vrednost Soot Mass Calc. i Soot Mass Measured, utoliko da je izmerena vrednost čađi - 2.81g, a u istom momentu proračunata vrednost 11.92g što daje objašnjenje da aplikacija radi predikciju napunjenosti DPF-a na osnovu proračunate vrednosti i tačno 49% za samo 60km je zbog proračunate vrednosti 11.92g (onda je 100% oko 24g), a izmerena vrednost je verovatno dosta manja. Ali opet -2.81g mi se ne uklapa nikako - jedino ako je -2.81g referentna vrednost na proračunatu pa je zapravo izmerena vrednost 9.08g ili to nema veze ni sa čim...

Van mreže bogdanPG

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1228
  • Age: 37
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +22/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: a4 allroad, golf 5
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #166 poslato: Februar 13, 2023, 12:06:44 pre podne »



Kako izgleda ovo po vama?

Van mreže Night King

  • VW Početnik
  • Poruke: 127
  • Age: 23
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6 2.0tdi
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #167 poslato: Mart 08, 2023, 11:37:04 pre podne »
Da li moj elm327 moze da radi sa caristom?


Van mreže MACISRO

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: oktavia 2002, passat B8
Vgate iCar iskljucivanje start-stop sistema
« Odgovor #168 poslato: April 30, 2023, 04:21:17 posle podne »
pozdrav drugari, treba mi mala pomoc. Hteo bih preko  aplikacije Cariste povezan preko  Vgate iCar da iskljucim start-stop sistem na mome Passatu B8 2015 godiste. Kada udjem u aplikaciju   na start- stop  mi izbaci dve varijante. Na prvoj mi izbaci da moj auto ne podrzava  ili da se odobre druga podesavanja. U drugoj opciji mi pise da povecam voltazu preko 12V i da tada automatskli iskljucuje start-stop sistem i da nece javljati nikakvu gresku.
-Interesuje me dali je ovaj drugi nacin(povecati bvoltazu na 12V)  bezbedan po auto i dali je to neko radio?
-Eventualno ako neko zna  i za prvu verziju iskljucenja  sta moze dodatno da se oodobri?




Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 333
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #169 poslato: April 30, 2023, 11:22:56 posle podne »
Mislim da nećeš uspeti preko Cariste da isključiš start-stop (neka me neko ispravi ako grešim). Naime u zavisnosti od toga koja je VAG generacija/platforma u pitanju zavisi i koja se metoda uspešno primenjuje za isključivanje start-stop sistema. Da li je to promena temperaturnog opsega u kome  po default-u radi start-stop sistem ili već u tvom prethodnom postu pomenuta promena voltaže (napona). Passat B8 bi trebalo da je baziran kao Golf 7 na MQB platformi. A na njima bi start-stop trebalo da može da se isključi promenom limita voltaže na kojoj se pokreće start-stop sistem (sa 7.6V default-ne vrednosti na 12.1V). Ovo radi sa VCDS-om provereno, a da li može i preko Cariste ili neke slične Android aplikacije u kombinaciji sa ELM327 dijagnostikom nisam siguran...

Van mreže MACISRO

  • VW Početnik
  • Poruke: 48
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: oktavia 2002, passat B8
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #170 poslato: Maj 01, 2023, 10:48:14 pre podne »
nije  meni problem da probam da prebacim, nego dali je bezbedno po vozilo, dali moze neki problem da se desi.  Ipak je struja u pitanju, da mi ne pregori nesto ili tako nesto. Kazes da se preko VCDS prebaci bez problema  i da to tako radi, zato pitam

Van mreže Night King

  • VW Početnik
  • Poruke: 127
  • Age: 23
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6 2.0tdi
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #171 poslato: Maj 01, 2023, 03:40:22 posle podne »
Probao sam to sa voltazom na mom b8 i nisam uspeo.

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 333
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #172 poslato: Maj 01, 2023, 03:58:46 posle podne »
@MACISRO
Što se tiče bezbednosti nema tu šta da "pokvariš". Neko se setio (nije to proizvođač predvideo) da u modulu "Gateway" postoji kanal za adaptaciju koji se isključivo odnosi na start-stop sistem da se na njemu izmeni default-ni napon kako se start-stop ne bi pokretao. To se u VCDS-u baš tako promenom napona sa 7.6V na 12.1V postiže. Isto to su valjda i u Caristi hteli da postignu, ali problem je samo u tome što to Carista i vgate ili koji već sličan ELM 327 baziran dijagnostički uređaj imaš, ne znam iz kog razloga, nisu i stanju da promene taj napon...

Van mreže Night King

  • VW Početnik
  • Poruke: 127
  • Age: 23
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6 2.0tdi
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #173 poslato: Decembar 05, 2023, 08:15:47 posle podne »
Kako aktivirati caristu preko lucky patchera?

Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1699
  • Age: 36
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +62/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #174 poslato: Decembar 06, 2023, 12:54:03 pre podne »
Ne moras se cumati sa lp.
Evo najnovije, otkljucane.
OBAVEZNO napravite nalog pomocu mail-a, ne radi login preko fb i ostalo.

Carista 8.1.3
https://www.mediafire.com/file/jiak52b6vmvb6ed/Carista_v8.1.3_PRO.apk/file
« Poslednja izmena: Decembar 06, 2023, 12:56:32 pre podne od strane AcoVW »

Van mreže marko012po

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 212
  • Lokacija: Požarevac
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V 1.6 16V FSI 85KW
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #175 poslato: Decembar 06, 2023, 09:17:39 posle podne »
Koji uređaj mi je potreban da bi radila carista? Ovaj ELM 327 mini koji ja imam ne podržava (stavio sam sliku sa problemom koji mi izbacuje).



Sent from my 22101316UG using Tapatalk


Van mreže AcoVW

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1699
  • Age: 36
  • Lokacija: Čačak
  • Karma: +62/-15
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Tiguan, Golf 6, Golf 2
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #176 poslato: Decembar 06, 2023, 09:42:06 posle podne »
To ti sa sigurnošću tesko ko moze reći, jer ih ima i ovakvih i onakvih.
Ja sam bas davno uboo na Aliju dobar Vgate elm.
Lutrija je ubosti pravi.

Van mreže Night King

  • VW Početnik
  • Poruke: 127
  • Age: 23
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b6 2.0tdi
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #177 poslato: Decembar 15, 2023, 07:19:39 posle podne »
Dali neko ima otkljucan bimmercode? Skidao sam sa neta ali kad ocu nesto da kodiram trazi da se kupi full verzija.

Van mreže saGTInaTDi

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 219
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +5/-3
  • Auto: pasat B6 2.0 TDI
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #178 poslato: Decembar 16, 2023, 01:23:11 posle podne »
Koji uređaj mi je potreban da bi radila carista? Ovaj ELM 327 mini koji ja imam ne podržava (stavio sam sliku sa problemom koji mi izbacuje).



Sent from my 22101316UG using Tapatalk


I ja sam preko Alija porucio ali nije izdržao godinu dana, onda sam poručio ovaj i već tri godine radi sa Caristom (tri verzije) bez problema
https://www.silux.rs/proizvodi/dodatna-oprema/elektronika-i-dodatna-oprema/ureaji-za-dijagnostiku-vozila/5591065/ureaj-za-auto-dijagnostiku-icar-obd2-wifi?refurl=%2Fproizvodi%3Fq%3Dobd

Van mreže pelezinho

  • VW Početnik
  • Poruke: 141
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 7 Variant 1.6 TDI
Odg: Vgate iCar Pro (ELM327) + Torque Pro + inCarDoc Pro + Carista
« Odgovor #179 poslato: Januar 17, 2024, 10:36:03 pre podne »
I ja koristim vec 2,3 godine ovaj vgate iz siluxa i radi super sve.