Autor Tema: Passat b6 problem rucna el. kocnica  (Pročitano 48075 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže MARKO-VW

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Age: 42
  • Lokacija: Pančevo
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B5, Audi A6 C6
Odg: Passat b6 problem rucna el. kocnica
« Odgovor #40 poslato: Jul 31, 2014, 05:38:21 posle podne »
Što se tiče problema sa ručnom, ima jedna caka: ako zaglavi, sa akumulatora skinuti + klemu, sačekati 10min., vratiti klemu, startovati automobil i otpustiti. To mi je rekao majstor Draško iz Zemun Polja kada je popravljao klapne na ćaletovom B6, baš sam ga pitao šta raditi ako se to desi.

Naravno, ništa nije 100% sigurno, ali može se probati.

Van mreže Milan NS

  • VW Početnik
  • Poruke: 2
  • Age: 52
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6
Odg: Passat b6 problem rucna el. kocnica
« Odgovor #41 poslato: Avgust 20, 2014, 01:38:39 pre podne »
Evo da se nadovezem na diskusiju mada je tema zapoceta pre par godina ali verujem jos uvek aktuelna.

Sto se tice motorcica da razjasnimo nesto. Ako je parking kocnica upaljena na kontrolnoj tabli i ako trepce prekidac rucne i cuje se pistuci parajuci zvuk ...99% je da je crkao motorcic na jednom od tockova, moze da se desi i da oba crknu ali ja ne znam za takav slucaj (to se vidi jednostavno na dijagnostici koji je motorcic u pitanju), mada  moze i bez dijagnostike da se utvrdi koji je u pitanju ali je potrebno skinuti oba motorcica (bez kandze smo odvrnuti dva torx-a T30 srafa i pazljivo skinuti bez previse cimanja da ne bi doslo do pucanja kucista) i svaki posebno direktno vezati na 12v i isprobati i obrnuti polaritet da se vidi da vrte u oba smera, videti koji vrti pinjon a koji ne( isti motorcic je univerzalan i za levu i za desnu stranu tako da nema zabune). U slucaju da oba vrte, onda je u pitanju prekidac rucne na armatur tabli (sto je vrlo retko) u glavnom je jedan od motorcica blokirao. U slucaju da vam treba auto, mozete ga voziti i bez motorcica samo pricvrstite napojni kabel za sasiju dok ne otklonite kvar, jedino ostaje uzasno pistanje u kabini.
E sad prelazimo na motorcic. Dakle posto smo utvrdili koji je motorcic u kvaru postavlja se veliko pitanje...STA SAD?. Ako uzmemo u obzir da nov deo kosta kao prva ljubav i to negde oko 250e(+ - 20e) sve zavisi gde se nabavlja a da ne pominjem cene u ovlascenim servisima. Pa onda mogucnost da se nabavi polovan u Sapcu ili gde vec po ceni od 120e-130e sto je i dalje relativno jaka cena obzirom na nasa primanja...postavlja se pitanje sta uraditi, za koju se varijantu odluciti. Samo jos ovo da napomenem... Svaba je rekao da nema popravke motorcica jer ne postoje rezervni delovi, samo ceo modul da se kupi, zameni i tacka. E pa mozda za njih ali ne i za nas.
Elem, sticajem okolnosti ja sam razvio poseban alat koji mi omogucava da uradim kompletan servis na motorcicu i dovedem ga u fabricko stanje, malte ne kao kad se kupi u radnji i to za manje od cetvrtine cene koliko kosta nov. Samo jos da otklonim neke sumnje iz ranijih komentara vezano za remenicu koja se nalazi u motorcicu... ona nikada ne puca i savrseno je upotrebljiva, takodje i ele. motorcic koji se nalazi u kucistu nikad ne crkava, problem je u reduktoru tj. jednoj vrsti brzine koja je puna lezajeva i koja blokira zbog vlage i prljavstine, zbog toga se i ceo motorcic zove AKTUATOR, spoj elektricnih i mehanickih delova.
Kada montirate nov ili polovan deo koji vec imate, ukljucite i iskljucite rucnu jednom-dvaput i greska ce se sama iskljuciti, nema potrebe ukljucivati dijagnostiku.
Nadam se da sam malo pojasnio problematiku rucne kocnice kod Passata(to vazi i za Audi, Skodu, Seat, modele sa autom. rucnom).
« Poslednja izmena: Avgust 20, 2014, 01:59:53 pre podne od strane Milan NS »