Autor Tema: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI  (Pročitano 74294 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Zeleni Zub

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 295
  • Age: 43
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +23/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5,5
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #320 poslato: Oktobar 29, 2019, 06:52:07 pre podne »
Dobri su ti lufteri  thumbup
I ja cu ih jednom nabaviti  biggrin
Valjda ce ti se javiti neko ko je to radio... U medjuvremenu, nasao sam na YT ovaj video gde samo u jednom delu pokazuje kako izgleda mesto za sijalice.
I meni to izgleda da se nalaze na osovini od tockica.
Ako budes kreneuo u akciju bez cekanja uputstva, fotkaj nam proces da znamo i mi za ubuduce  B)


Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #321 poslato: Oktobar 29, 2019, 07:46:56 posle podne »
Na Skodi SuperB sa koje sam skinuo, bili su crni, ovi su hrom. I lepši su, nema šta, ali na kraju i to može da se preradi.

Uspeo sam da otvorim tockić i kao što se vidi na klipu koji si postavio, unutra je ova mala pločica, fiksirana je, ne pomera se i nalazi se unutar točkića.

Led traka, nikako nece moći da zameni ove diode zbog dimenzije. Nekako da uguram dve 3mm diode sa otpornikom, naravno crvene.

Biće slika. Hvala na pomoci. :26

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže loshmi88

  • VW Početnik
  • Poruke: 67
  • Lokacija: Pn
  • Karma: +3/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #322 poslato: Decembar 08, 2019, 06:41:53 posle podne »
Lep passat. A tebi blade svaka čast, trudiš se da pomogneš svima bez grama sujete, u zdravlje. Želimo nove slike naravno.

Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока


Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #323 poslato: Decembar 10, 2019, 02:59:35 posle podne »
Hvala. Svi se mi ovde trudimo da pomognemo jedni drugima koliko se može. Bice novih slika, cim prođe ova kišetina, pa bude jedno valjano pranje.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #324 poslato: April 12, 2020, 11:51:04 pre podne »
Na satu 319287 km i došlo je vreme za treći veliki servis od kako je Passat kod mene...Druzimo se 150000 km i nikad me nije izdao na putu, bio je po neki kvar, ali nikad nesto zbog čega nisam mogao bezbedno da se vratim kući.

Odlučio sam da sam uradim veliki servis i uspešno je prošlo. Kupio sam alat za blokadu bregaste osovine i radilice, bez koga naravno ne bi mogao, ostalo sam imao. Naravno sve napred mora da se skida, tu bude problema, mislim konkretno na srafove koji drze prednju sinu branika i vezni lim, a toreksi su. Neke sam skinuo pomocu odvijač spreja, a ostali nisu hteli ni da mrdnu, čak mi se toreks slomio. Navario sam na njihove glave matice i onda sam ih odvruo sa gedorom, tada su popustili. Kada sam vracao, stavio sam sve nove srafove.  Drugo je sto hladnjak nije hteo da se otkači od creva, nisam hteo da silujem, dovoljno je da se vezni lim malo pomeri napred i stavi na dve klocne i dobijate prostor za rad.

Set zupčastog kaisa, ako i prosli put SKF. Pumpa za vodu Metelli. Spaneri PK kaiseva, oba INA, veci PK kaiš, Continental, a manji Bosch. Vodena pumpa nije bila na stanju neka zvučnija marka, ali na sve sto sam stavio od tog prozvodjača nikad nisam imao primedbe, pa sam uzeo tu. I hteo sam i manji kaiš da bude Continental, ali takodje nije imao na stanju, pa sam uzeo Bosch, koji je bilo i na proslom velikom servisu.

Prošlo leto je počeo da me zeza ventilator klime, pa kada sam jednom prilikom menjao drugaru motor tog ventilatora, on mi je ostavio svoj stari, rekao da bacim, ali ja sam ga otvorio, zamenio lezaj i četkice, očistio, ofarbao i sada prepakovao umesto svog, koji sam takodje remontovao, pa neka stoji, trebace za nekoga.

Takodje sam sredio nosače plastike na motoru i nabavio sam plastiku preko filtera za vazduh od 2.5 TDI koja mnogo lepo izgleda, ali i dalje sam u potrazi za onom plastikom preko boce za servo od Passata B5 2.3 benzinca, koja ce dati jos lepsi izgled motornom prostoru.

Sada radi, samo stekce, nista ne cvili i ne lupa, milina da se slusa.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Rnjak

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1079
  • Age: 39
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +28/-4
  • Pol: Muškarac
  • Sta uradimo za zivota,odjekivace u vecnosti!
  • Auto: Passat b5.5
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #325 poslato: April 12, 2020, 02:33:52 posle podne »
Svaka cast na radovima thumbup Pusti neku sliku motornog prostora da vidimo kako si sredio?! :84
Kakva bi tišina nastala kad bi ljudi govorili samo ono što znaju.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #326 poslato: April 12, 2020, 04:58:22 posle podne »
Biće. Zaboravio sam da kazem, dupla remenica na radilici za PK kaiseve je zasrafljena sa 4 imbus-šrafa od kojih su dva bila malo oblajznula i znao sam da ce da proklizaju, sto i jesu, ali problem oblaznulog imbusa je mnogo lakse resiv, nego kada se to desi sa toreksom. Moze u njega da se nakuca za jednu velicinu veci triple square i uglavnom se odvija. Posle naravno idu novi šrafovi. Svuda gde menjam šrafove, stavljam obicne, osim gde iz nekog razloga mora da bude imbus ili triple square.

Drugo, sto sam takodje zaboravio, ta plastika na kucistru filtera vazduha, osim drzača na srafu koji drzi isto, ima jos dva drzača. Prvi, koji dodje tačno iznad protokomera, mora da se oseče, inače nece lepo da stoji, a sto se tiče treceg, mora da se nadje neka zabica u koju upada i da se zalepi na kuciste filtera. Videcu, sacuvao sam taj drugi nosač, pa cu nedge i nega zalepiti i jos jednu zabicu na kuciste filtera. Da se drzi na 3.
« Poslednja izmena: April 12, 2020, 05:02:15 posle podne od strane BladeBG »

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #327 poslato: April 13, 2020, 11:38:02 pre podne »
Morace plastika ipak na jos jedan drzač. Samo je malo mesta gde moze da se fiksira. Na kucistu filtera ce biti blizu drugog, a okolo nigde nema mesta. Praznina, cevi od klime ili ono izolaciono ,,cebe". Zabica nema za sta da se zalepi, sem za kuciste filtera, ali slikacu i to da vidite, pa kome se bude radilo, da ima ideju, konkretno za ovu plastiku.

Motor ventilatora klime, koji sam remontovao, je imao vrlo malo kabla, svega 10cm od samog kucista, pa sam morao sa mog starog motora da mu vezem. To sam uradio sa keramickom rednom klemom, sa obzirom da se taj kabl greje i debele su zice, plasticnu bi istopio. Klemu sam fiksirao. Slikao sam sinoc, ali bio je vec mrak, pa slike nisu ispale lepo, slikacu kasnije, bolje ce se videti, pa cu to zakaciti.

Cena delova za veliki servis, bez antifriza, koji sam imao kuci i remenice alternatora koju nisam menjao, dobra je okvirno 200 evra. Sa antifizom i remenicom alternatora, da uzmete INU, recimo, 250 evra. Remenica se moze zameniti bez skidanja prednjeg veznog lima, koliko god neki majstori tvrdili da ne moze. Jedino sto treba alat za montazu remenice, koji opet nije skup.

Ljudi, kada rade veliki servis, obicno ne zamene spaner veceg PK kaisa, koji je skup, sa obzirom na godine tog automobila. Ili stave neki ,,Brus Li" koji se izdeformise. Imao sam prilike da ih vidim raznih posle skidanja sa drugih auta. I bolje ga je ne zameniti ili zameniti samo roler (ima da se kupi posebno, proveravao sam, Optimal - 1500 dinara), nego staviti novog ,,kineza". Ovaj INA, koji sam ja kupio je 7100 dinara.

Razumem ja i da mi mahom vozimo stara kola, da se nema para, da se tesko zivi, da se stalno namice, krpi...Ali voznja auta je skup sport. I mogu da razumem neke realne alternative. I sam sam nekad prinuđen da ih pravim, ali ne pravim alternative koje ce posle da me kostaju 3 puta skuplje.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #328 poslato: April 20, 2020, 11:26:09 posle podne »
Evo slike, kako se uklopila plastika. Moram da nadjem neki bolji lepak da pricvrstim zabice za kuciste filtera. Koji je jaci i bolje trpi toplotu. Topli lepak ne vrsi posao, ne topi se, ali se brzo odlepi od kucista filtera.


Jos kada bi nasao ovu levu, to bi bilo top, ali tesko je nju naci, a cena u Posche-u je prava sitnica...


I spaneri, pk kaisevi...Ofarbano kuciste remontovanog ventilatora klime. Kao sto rekoh, kabl je imao toliko koliko je imao, pa je ova keramicka redna klema morala da se pričvrsti tu gde jeste...Ventilator vuce jacu struju, tako da plasticna nikako, samo keramicka...
« Poslednja izmena: April 20, 2020, 11:38:16 posle podne od strane BladeBG »

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Zeleni Zub

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 295
  • Age: 43
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +23/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5,5
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #329 poslato: April 21, 2020, 06:59:05 pre podne »
 formidable
Svaka cast na radovima !
Radio si i pre veliki servis ili je ovo bilo vatreno krstenje ?  biggrin
Jesi uspeo sve da odradis za jedan dan ?

Van mreže Rnjak

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1079
  • Age: 39
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +28/-4
  • Pol: Muškarac
  • Sta uradimo za zivota,odjekivace u vecnosti!
  • Auto: Passat b5.5
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #330 poslato: April 21, 2020, 08:24:32 pre podne »
Extra je ispalo,svaka cast na radovima :84
Kakva bi tišina nastala kad bi ljudi govorili samo ono što znaju.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #331 poslato: April 21, 2020, 10:51:12 pre podne »
formidable
Svaka cast na radovima !
Radio si i pre veliki servis ili je ovo bilo vatreno krstenje ?  biggrin
Jesi uspeo sve da odradis za jedan dan ?

Hvala.  :26  Ovo mi prvi put da sam uradio totalno sam. Do sada sam mnogo puta pomagao komsiji od koga kupujem delove i po ovome, odlicno sam ukrao zanat. biggrin
Nisam uspeo sve da odradim za jedan dan, posto sam imao neke poteskoce sa skidanjem srafova od veznog lima i jos nekim stvarima, pa mi je to uzelo dodatno vreme. I taman stignem do kraja, kada ono, manji PK kais kraci za 1 cm, nego sto bi trebao da bude, a vec je bilo kasno, pa sam sutradan isao da ga zamenim i tada sam i sklopio auto. Ali imao sam dva slobodna dana, koja sam namenio za to i znao sam da ce tako biti. Kod tih vecih radova, skoro uvek nesto ne ide kako si planirao, pa potrosis dodatno vreme.
Nije to neka nauka uraditi, ali potrebni su uslovi, vreme, alat i strpljenje.


Extra je ispalo,svaka cast na radovima :84

Hvala puno! :26 Na vidiku su i novi radovi oko mehanike. Cimi mi se da mi se prednji levi lezaj cuje, mada su mi gume lose pa i one hoce da bruje, dve nove moram da kupim za napred, pozadi su nove od prosle godine, pa kada ih zamenim, ako se brujanje nastavi, lezaj je. Ali za to mi treba presa, koju nemam i hocu da je napravim, trebace i za to i za mnogo sto sta. Alata, koliko god da imas, uvek ima nesto sto nemas. I o presi ce biti posebna tema, ako je budem pravio.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 866
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #332 poslato: April 21, 2020, 08:40:36 posle podne »
Lezaj se cuje od 50km/h sve glasnije,gume brundaju oko 40 50, pa oko 80 100, uglavnom u intervalima.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока


Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #333 poslato: April 22, 2020, 10:38:02 posle podne »
Gume idu, pa idu na zamenu. One proizvode neki zvuk, sigurno, pa od njih ne mogu da ocenim da li se lezaj cuje. Da se puno cuje, cuo bi se bez obzira na brujanje guma, ali ja to menjam cim pocne.

Kupio sam materijal za presu, ono sto mi je falilo, klipnu dizalicu sam imao, sada imam i isecene kutijaste profile. ,,Isheftao" sam ih sa aparatom za zavarivanje da dobiju oblik prese, imam i neke opruge, pa da vidim da li ce medju njima biti odgovarajucih ili cu morati da nabavljam druge. Korisna je to stvar, kanim se vec mesecima da je napravim i danas sam konacno resio da krenem u taj posao. Ostalo je jos kompleto zavarivanje profila i namestanje opruga.

Pisao sam da imam spremne limove iza zadnjih diskova, nove, ofarbane. Cekaju montazu. A zadnji lezajevi, koji zbog toga moraju da se skinu su dobri. Ali da nisu, oni se menjaju komplet sa glavčinama. A neki bolje marke nisu baš jeftini, čak i za neki ,,Brus Li" bi moralo da se odvoji 3500-4000 dinara po komadu. Pitao sam jednom baš za ITN, protiv koga stvarno nista nemam, jos nisam imao nikakvu reklamaciju, iako je to ,,kinez". Ali opet za lezaj, pre bi kupio kvalitetniji sam lezaj po uzorku, pa promenio sa presom samo njega. Drugo, danas - sutra, ta glavcina na jeftinijem lezaju, tesko da je kvalitetna kao fabricka. Slučajno stegnem tocak malo jace, oblajzne navoj za brezon i eto veselja. Cak i da se kupi neka bolja marka lezaj+glavcina, tesko da je kao fabricki.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #334 poslato: April 23, 2020, 04:24:27 posle podne »
Bravo za radove i ove i buduce, koje gume ces uzimati pretpostavljam letnje al koju marku

Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока


Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #335 poslato: April 23, 2020, 07:19:52 posle podne »
Hvala. Jos se dvoumim za gume, ne znam koje bi. Tigar ne bi, Sava ili Lassa.
« Poslednja izmena: April 23, 2020, 07:22:23 posle podne od strane BladeBG »

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #336 poslato: April 23, 2020, 09:22:02 posle podne »
Ja danas narucio 16 ke lasa,  istu dilemu sam imao ko ti i resio ove uzeti

Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #337 poslato: Maj 05, 2020, 11:11:02 posle podne »
Montirane su danas, dve letnje Save na prednju osovinu. Brujanje je prestalo, lose gume su definitivno bile problem...

Moram konacno da se pozabavim zastitama (limovima) iza zadnjih diskova, koji bas nisu lake za zamenu, jer tesko da ce sve ici kako treba,pricali smo sta se u toj situaciji desava, ali uz adekvanat alat, resava se i to.

Obe zastite su ofarbane i spremne za montazu.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #338 poslato: Maj 13, 2020, 10:12:00 posle podne »
Dopunjena klima i opran hladnjak, a sta sve izadje iz istog za vreme pranja, da covek ne poveruje. Ali sada hladi kao termoking. :83  Posle dopunjavanja i provere manometrom, dobro je hladio, ali je nabijao je veci pritisak u sistemu zbog toga sto vazduh nije mogao da struji kroz hladnjak, koji je trebao da se opere, sto sam, kako rekoh i uradio. Za 2000 km, me ceka ponovo mali servis. I dalje full sintetika - 5w40.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže Rnjak

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1079
  • Age: 39
  • Lokacija: Uzice
  • Karma: +28/-4
  • Pol: Muškarac
  • Sta uradimo za zivota,odjekivace u vecnosti!
  • Auto: Passat b5.5
Odg: VW Passat B5.5 Variant 1.9 TDI
« Odgovor #339 poslato: Maj 13, 2020, 10:42:51 posle podne »
Svaka cast na radovima :84
Je li bilo komplikovano poskidati sve?
Kakva bi tišina nastala kad bi ljudi govorili samo ono što znaju.