Morace plastika ipak na jos jedan drzač. Samo je malo mesta gde moze da se fiksira. Na kucistu filtera ce biti blizu drugog, a okolo nigde nema mesta. Praznina, cevi od klime ili ono izolaciono ,,cebe". Zabica nema za sta da se zalepi, sem za kuciste filtera, ali slikacu i to da vidite, pa kome se bude radilo, da ima ideju, konkretno za ovu plastiku.
Motor ventilatora klime, koji sam remontovao, je imao vrlo malo kabla, svega 10cm od samog kucista, pa sam morao sa mog starog motora da mu vezem. To sam uradio sa keramickom rednom klemom, sa obzirom da se taj kabl greje i debele su zice, plasticnu bi istopio. Klemu sam fiksirao. Slikao sam sinoc, ali bio je vec mrak, pa slike nisu ispale lepo, slikacu kasnije, bolje ce se videti, pa cu to zakaciti.
Cena delova za veliki servis, bez antifriza, koji sam imao kuci i remenice alternatora koju nisam menjao, dobra je okvirno 200 evra. Sa antifizom i remenicom alternatora, da uzmete INU, recimo, 250 evra. Remenica se moze zameniti bez skidanja prednjeg veznog lima, koliko god neki majstori tvrdili da ne moze. Jedino sto treba alat za montazu remenice, koji opet nije skup.
Ljudi, kada rade veliki servis, obicno ne zamene spaner veceg PK kaisa, koji je skup, sa obzirom na godine tog automobila. Ili stave neki ,,Brus Li" koji se izdeformise. Imao sam prilike da ih vidim raznih posle skidanja sa drugih auta. I bolje ga je ne zameniti ili zameniti samo roler (ima da se kupi posebno, proveravao sam, Optimal - 1500 dinara), nego staviti novog ,,kineza". Ovaj INA, koji sam ja kupio je 7100 dinara.
Razumem ja i da mi mahom vozimo stara kola, da se nema para, da se tesko zivi, da se stalno namice, krpi...Ali voznja auta je skup sport. I mogu da razumem neke realne alternative. I sam sam nekad prinuđen da ih pravim, ali ne pravim alternative koje ce posle da me kostaju 3 puta skuplje.