VW Klub
VW - Forum => VW tehnički kutak => Temu započeo: Radislav Januar 12, 2020, 11:45:53 pre podne
-
Pozdrav svima jutros mi se desio problem da mi je pri kretanju propalo kvacilo i nema sanse da vise ubacim u bilo koju brzinu,probo Sam ga rucno vratiti Ali cim ga stisnem ono ostane na podu,vidio Sam ispod auta lokvu ulja od kocnica I primjetio da fali u posudi (hidraulicno kvacilo je u pitanju) nije bilo nikakvog skripanja,lupanja ili podrhtavanja,kvacilo hvata odma na pocetku I auto odlicno vuce I ubacuje u brzime bez ikavih zvukova,majstor kaze da je sto posto druk lezaj otiso Ali kazem nije bilo nikakvog znakova da je druk lezaj pri kraju
-
Cilindar kvačila
-
Na njemu druk lezaj ide preko viljuske. Tako da nema sta on da ode.
Pogledaj da li je mokar cilindar kvacila na mjenjacu a ako nije isprati crijevo koje ide u njega.
-
Auto je kod majstora pa cu sacekati da vidim sta ce mi on javiti u cemu je problem,nije valjda toliko lud da skida mjenjac I sve to a na kraju da nebude do druk lezaja,madam se da zna sta radi
-
Na MK4 nije hidro ležaj, tako da tu nije iscurelo ulje sigurno.
-
Ovaj mi majstor kaze da ovi slabiji modeli nemaju Ali ovaj moj sa 6 brzina ili 85kw ima pa cak I onaj od 81 kw da I'ma,imam jos jedno pitanje, ako nema hidro kvacilo kakve onda I'ma veze sa kocionim uljem,u posudici nije bilo dosta ulja I ja dosipam I probo Sam napumpati kvacilo I kako ja stiscem kvacilo tako ulje curi ispod motors I posudica se prazni
-
Druze kvacilo je hidraulicno. Ali nije hidraulicni druk lezaj. Kao npr u 2.0 tdi gdje se cilindar nalazi u sklopu druk lezaja i kad procuri mora se skidati mjenjac da se promjeni.
Taj motor ima cilindar na mjenjacu, drze ga dva sarafa i nema potrebe skidati mjenjac. Jer cilindar gura viljusku koja pomjera druk lezaj. Znaci od cilindra na mjenjacu do druk lezaja radi mehanika. Nema sta da procuri sem cilindra koji se nalazi na mjenjacu, i pristupi mu se samo skidanjem akumulatora i kutije ispod. Moze da procuri i na spoju crijeva.
-
U sustini imas 3 cilindra. Jedan glavni za kvacilo/kocicnu ispod posude, drugi ispod pedale kvacila i treci kod menjaca. Kod nekih je taj treci intrgrisan sa druk lezajem, odnosno hidraulicni druk lezaj, kod ostalih se nalazi kao poseban cilindar. Kod mene je bio isti slucaj na pasatu i stradao je hidraulicni druk lezaj, na njemu je pustao.
Pogledaj odakle curi ulje, ukoliko nemas hidraulicni druk lezaj zamena ne bi trebala biti komplikovana.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Kakve veze glavni kocioni cilindar ima sa kvacilom osim sto uzimaju tecnost iz iste posude. I za vasu informaciju majstori svaki mjenjac sa 6 brzina ima hidro druk lezaj i mora mjenjac da se skida. Ali nikada ne procuri zbog lezaja nego zbog potisne ploce
-
Znam za onaj cilindar ispod pedale kvacila I on mi je bio otiso bila je slicna situacija kao ova samo sto mi je ranije pocelo povremeno propadati kvacilo Ali ja Sam onda samo rukom vratio pedalu dok nije dokraja propalo I onda ga zamjenio Ali ovdje se sada nista nije dogadjalo niti je kvacilo propadalo niti je bilo nekakvih stranih zvukova samo odjednom propalo I vise nema spasa osim zamjene,to me najvise Cudi sto nije bilo nikakvih upozorenja osim sto ponekada prklikom startovanja auta pocne treperiti lampica za temperaturu (hladan motor) I onda mi pise nesto dolje na njemackom na displeju i pojavi se veliko STOP ja ga ugasim I upalim i neblica vise I tako vec par puta nevjerujem da je to povezano s druk lezajom (antifriza uvijek I'ma na max ) jer na antrifriz,ulje u motoru I u kocnicama strogo pazim
-
Samo da javim da ova vrsta mjenjaca sa 6 brzina sto ja imam ipak ima hidro druk lezaj,on je promjenjen I lamela je bila pri kraju nju sam repariro (nitovo) I sada je super a po mojoj procjeni auto I bolje vuce
-
Nema vw mjenjaca sa 6 brzina da je obicni druk lezaj. A sa tim nitovanjem si pravu srecu napravio
-
Jel mislis srecu ili nesrecu,jbg posluso Sam preporuku majstora koji mi je rekao da lamelu repariram (nitujem)ili kako se to vec zove jer mi je plivajuci I korpa jos uvijek u vise nego dobrom stanju pa da ne kupujem sve novo kada nema potrebe
-
Mislim da je Paul hteo da kaze da je trebalo da kupis novu lamelu a ne da repariras. Mada iskreno kad vec skidas menjac, ja sam za to da se menja ceo set, ajde ne mora plivajuci ako nije neophodno.
Skidanje menjaca je bar 50e, ako te to ceka ponovo kroz godinu i kusur, bolje odmah sve, osim ako ne planiras da prodas auto.
-
Za manje od pola godine zamajac. Zavisi koliko ce da se vozi. Ne prodaje se dzabe u setu