VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: com_nr Decembar 27, 2007, 03:22:34 posle podne

Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: com_nr Decembar 27, 2007, 03:22:34 posle podne
Pozdrav svima na forumu. Novi sam ovdje iako vozim VW vec 12 godina.
Imam nekoliko problema i molio bih da mi neko od iskusnijih clanova odgovori.
Ranije sam vozio Passat B5 TDI 90KS iz 1998 i bio sam prezadovoljan tim autom - ponajvise savrsenim balansom snage, potrosnje, odrzavanja i komfora. Vucen tim iskustvom, kupio sam Passat B5 Restiling T(DI) iz 2004, dakle 130KS.
1. Enormno trosi ulje (1litar na 2500-3000km), pa me zanima da li je to normalno ili...
2. Osim toga, koje ulje da sipam?
3. Na njemu su alu tockovi 235/14 R17 - koliko to steti trapu, obzirom da znam da su ramena losija strana Passata?
4. I za kraj jedno pitanje kozmeticke prirode: gdje mogu nabaviti plasticni ram sa tri otvora (za climatronic, gamma-u i changer)?
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: Peki1980 Decembar 29, 2007, 10:58:58 pre podne
Citat: com_nr
Pozdrav svima na forumu. Novi sam ovdje iako vozim VW vec 12 godina.
Imam nekoliko problema i molio bih da mi neko od iskusnijih clanova odgovori.
Ranije sam vozio Passat B5 TDI 90KS iz 1998 i bio sam prezadovoljan tim autom - ponajvise savrsenim balansom snage, potrosnje, odrzavanja i komfora. Vucen tim iskustvom, kupio sam Passat B5 Restiling T(DI) iz 2004, dakle 130KS.
1. Enormno trosi ulje (1litar na 2500-3000km), pa me zanima da li je to normalno ili...
2. Osim toga, koje ulje da sipam?
3. Na njemu su alu tockovi 235/14 R17 - koliko to steti trapu, obzirom da znam da su ramena losija strana Passata?
4. I za kraj jedno pitanje kozmeticke prirode: gdje mogu nabaviti plasticni ram sa tri otvora (za climatronic, gamma-u i changer)?

evo druze ja sam mehanichar pa cu pokushati da ti pomognem koliko je to moguce
1. treba videti da li negde curi, onda recimo da li mozda na turbini baca, a ako ne onda ti je kompresija loshija...morash u najmanju ruku neko osvezenje motora, ako to budesh radio OBAVEZNO ISKLJUCHI ERG VENTIL,
2. shto se ulja tiche za te motore ISKLJUCHIVO SINTETIKA
3. shta znam...nije problem u autu nego je problem u nashim putevima.....
4. ako hocesh polovno onda samo halooglasi
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: Rogi Decembar 29, 2007, 02:08:59 posle podne
Auu Peki pa nije valda motor pazario vec pa da mora karike da menja,ipak je to jak motor ne moze tek tako da se pohaba.
Jedino ako je presao milion km
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: com_nr Decembar 29, 2007, 06:23:02 posle podne
Hvala puno na iscrpnim odgovorima.
Evo par pojedinosti koje mogu biti od pomoci. Auto je presao svega 86.000km, kupljen je nov kod ovlascenog VW predstavnika u Podgorici 2004. godine, gdje je i redovno servisiran (imam servisnu knjizicu) - ja sam ga kupio prije mjesec dana za 12.000e, jedino vidljivo ostecenje na njemu je bila ogrebana i ulubljena hauba (10x5cm) cije je farbanje kostalo 100eura i polomljeno staklo od desne maglenke cija je zamjena kostala 40eura.
Neki majstori su mi rekli da je normalno da taj motor od 130KS trosi ulje, a primjetio sam i na ovom forumu da ljudi pisu o tome. Ipak cudno mi je, tako da cu poslusati savjete i provjeriti to o cemu pricate.
Sto se tice ulja, znam da treba full-sintetic, ali koje ulje? Opet, majstori mi savjetuju "Special Plus SAE 5W-40", ali litar kosta 20eura, sto znaci 80e po servisu, plus 3-4litra koje potrosi na 10.000km i naravno plus filteri... Sve to mi izgleda preskupo za osnovno odrzavanje. U prethodnog Passata TDI 90KS iz '98. sam sipao Esso Full Sintetic, koje je bilo znatno jeftinije: 9eura/litar.

S.O.S.
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: YUPOWER Decembar 29, 2007, 06:34:13 posle podne
ja sipam wurth special pd sto bi i tebi preporucio-licno ga menjam na 15000km bez problema i presao sam vec skoro 100000km sa tim autom i uljem.normalno je da trosi ulje jer ne postoji hermeticki zatvorena turbina ali ovo kod tebe je bas malo mnogo,ja od prilike sipam 1l do 1,5l ulja od zamene do zamene sto je ja mislim sasvim normalno.
obavezno ustroji egr ventil ako neznas sta je javi pa cu slikati i pokazati kako se to radi.
neznam sta bi jos drugi uzrok tvog trosenja ulja mogao biti???jer sam redko nailazio na informacije gde nekome bas ovoliko trosi,mislim nije to ni toliko puno ali opet nije ni za nezamariti  
pozdrav
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: Rogi Januar 05, 2008, 01:27:52 pre podne
Ma samo zameni ulje,sipaj Castrol ili ono sto kaze Yupower.
Ali ipak pitaj ovlasteni servis koje ulje oni sipaju u taj motor.
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: com_nr Januar 08, 2008, 12:30:23 pre podne
Za Novu godinu sam bio do Ohrida, pa do Beograda i nazad u CG - ukupno 1900km i jos nije upalio lampicu za ulje. Inace, kad upali lampicu sipam mu oko 300-400ml ulja, sto znaci da sam mozda malo pertjerao kad sam prvi put napisao kolika je potrosnja - jos uvijek se nisam sazivio sa autom!?  Uskoro ide zamjena ulja (redovna na 10.000km); VW-servis kaze da sipam Special Plus SAE 5W-40; vidjecu sta kazu za to Wurth ulje koje ti pominjes!?
Dobro bi mi doslo par pojasnjenja oko tog ERG ventila, sta je to, cemu sluzi, gdje se nalazi, sta dobijam  njegovim ustrojavanjem i kako se to radi (ako nije problem, par slika bi dobro doslo)...
A sad malo zanimljivosti:
Auto se odlicno ponasao po snijegu i ledu iako ima 235/14 R17 gume, ESP je vrhunski radio posao, a potrosnja je bila odusevljenje za mene: 5.8lit na otvorenom putu, 7.1lit na autoputu (140km/h prosjecno od Nisa do Beograda), sto je neznatno veca potrosnja od TDI 90KS i maximalna brzina koju sam dostigao je 210km/h (na autoputu Tetovo-Skoplje) i uopste mi nije izgledalo da se auto muci, trese ili cak da se osjecam nesigurno. Ipak, tu brzinu sam drzao svega 15-ak sekundi - potrosnja u tom trenutku je bila oko 13lit.
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: YUPOWER Januar 08, 2008, 12:53:52 pre podne
ukucaj u search egr ventil-ima jedna lepa tema o tome,pricalo se na samom pocetku rada foruma
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: Kosta Januar 08, 2008, 11:17:53 posle podne
Samo da znas da je potrosnja ulja daleko manja na otvorenom putu nego u kreni stani, gotovo uvek hladan motor, gradskoj voznji.
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: hallamiti Februar 26, 2008, 12:18:35 pre podne
uzeo sam pasata b 5.5 2001. 1.9 tdi 130ks, presao 150000(provereno). koje bi ulje trebalo da sipam u njega? Majstor mi je preporucio da u njega sipam 0w-30. Pomagajte
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: YUPOWER Februar 26, 2008, 12:24:48 pre podne
dobar ti je majstor  
u njega ti ide 5-40-kao sto pise gore ja sipam wurth special pd i dan danas samo sto sam smanjio kilometrazu od zamene do zamene na 10000km posto sam vec preko 230000km
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: borko83 Februar 26, 2008, 05:58:50 pre podne
E kad se vec prica o ulju...ja mijenjam ulje na 4000-5000km,tako mi je par ljudi reklo i kao sa takvim mijenjanjem ulja i filtera docekacu penziju sa motorom,pa me interesuje da li mozda malo pretjerujem,??
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: Kosta Februar 27, 2008, 01:00:57 pre podne
Preterujes, ali nicemu nece skoditi.  

Ako imas viska vremena i para menjaj ga i na 3000 nista mu nece smetati.


P.S. Malo smo se udaljili od teme pa ako jos nekoga intereuje nesto o u vezi ulja nastavak
OVDE (http://www.vw-club.co.yu/forum/index.php?act=ST&f=7&t=2208&st=0#entry23797)
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: hallamiti Februar 27, 2008, 02:05:27 pre podne
Ovako, poslusao sam vas savet i resio da sipam 5w-40 ali opet je nastao problem.Nije majstor mogao da skine cep od filtera za ulje(pretegnut) dok ne kupim novi u slucaju da pukne, ali nema veze.Dok je pokusavao da ga otvori rece mi da upalim motor i izvadio je merac ulja i vrlo malo je izlazi dim, dok kada je otvorio cep za sipanje ulja izlazilo malo vise.On mi rece da je mozda motor u pitanju.Sta vi mislite sto se dima tice???
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: YUPOWER Februar 27, 2008, 02:30:35 pre podne
mislim da je to obicno isparenje jer mi se cini da je i kod mene tako ali me nemoj drzati za rec,ali mislim da jeste jer imak ulje prolazi kroz turbinu gde se zagreje na visoku temperaturu i onda ide kroz hladnjak za ulje i hladi se
meni npr kad nije merac zavucen a izvadim ga dok radi auto ulje prska na sve strane.
ma ako ti je auto provereno presao toliko onda se nemoj brinuti jer ti motori imaju dug vek trajanja.
nesto mi ne zvuci taj majstor bas kompetentno-mozda je on navikao da stavlja iberlaufe na keceve pa mu ta pojava izparenja deluje na tako nesto
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: hallamiti Februar 27, 2008, 10:47:33 pre podne
nadam se da si u pravu. videcu koliko ce da trosi ulje na 1000 km.Danas treba na carinu da ga vozim i za 5-7 dana je tu.

Citao sam u nekim postovima o egr ventilu i cinimi se kao dobra solucija da se egr blokira, ali sam negde procitao da zbog blokade egr ventila moze da dodje do povecanja broja obrtaja i do stradanja dal protokomera ili neceg drugog, nemojte da me drzite za rec.jel bolje blokirati ili ne? tj.(da li je ovo tacno ili ne?)

I jos jedno pitanje, da li smem da sipam eko 5 dizel u passata, ili je eko 5 samo za euro 4 motore?

hvala, Pozdrav
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: YUPOWER Februar 27, 2008, 12:19:40 posle podne
ja sam presao vec skoro 100000km sa zatvorenim egr-ventilom i nista.
neznam dali si nasao na ovom sajtu tu temi ali tamo bas pise da ljudi prelaze mnogo vise km sa zatvorenim egr-om sto mislim da je tacno jer motor cistije radi i ne vraca prljave gasove da ih sagoreva opet.
sto se tice nafte,hmm pa nisam siguran,ja sam jedne prilike sipao kad nisam imao drugog izbora i isao je ko lud  
sad neznam dali je to zbog kvaliteta bilo ili zbog drugacijeg sastava to dizela.
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: VW-TECH Februar 29, 2008, 12:45:19 pre podne
Cao ljudi.Nov sam ovde pa reko da se malo ubacim u pricu.Ako je rec o motoru 130 ks sa pumpa dizna motorom onda u njega ide castrol 505.01 ovo ulje je i pravljeno za te motore.Upotrebom drugog ulja moze doci do stradanja hidropodiaca i bregaste osovine.EGR nije potrebno zatvarati  jer se taj sistem na ovom autu razlikuje od onog na standardnim VE motorima tipa ALH.AGR i sl. koji su se nalazili u golfu 4 i sl. zaboravio sam da kazem da zatvaranjem EGR ventila na ovom motoru moze dovesti do paljenja  check engine  lampice sa greskom premali protok.gradacija ulja jeste 5w-40.
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: David G60 Mart 03, 2008, 02:21:41 pre podne
Sto se tice nafte razlika od D2 do euro5 je u cetanskoj vrednosti, sto znaci da je d2 imao najvecu a euro5 za sad najmanju cetansku vrednost. Sto je manja vrednost to auto bolje ide, a imaju jednake aditive u sebi za podmazivanje i euro5 ima najnizu tacku mrznjenja za sada tako da EURO5-slobodno sipaj
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: tatatatirac Mart 03, 2008, 01:00:07 posle podne
Ja sam svoju muku sa dimljenjem i potrosnjom ulja na PD motoru resio obilazenjem onog malog ventila u poklopcu glave. On je zakovao i nije zatvarao kada bu se palila turbina, turbina bi pri paljenju pravila veliki pritisak i povlacila ulje iz glave. Sto se pare tice na poklopcu za sipanje ulja, kod mene na meracu ulja nema pare ali se gore kod poklopca javlja malo, rekli su mi da je to normalno. A za ulje se zna, Castrol 505-01, rekli su mi manje vise zbog motora ali najvise zbog turbine.
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: hallamiti Mart 03, 2008, 04:57:56 posle podne
konacno nabavio sam cep za filter ulja. Koliko kosta castrol 505.01 i gde ga kupujete, posto sam cuo da ima dosta kopija. I jos nesto u kojim servisima odrzavate auto, osim u autokomercu?
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: VW-TECH Mart 04, 2008, 05:55:43 posle podne
sto se odrzavanja kola tice ne bih preporucio ni autokomerc ni porsche. TAmo vise nema dobrih majstora samo klinci koji se uce na vasim kolima. Zasto znam?Radio sam u porscheu.
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: hallamiti Mart 04, 2008, 07:05:52 posle podne
Citat: vw tech
sto se odrzavanja kola tice ne bih preporucio ni autokomerc ni porsche. TAmo vise nema dobrih majstora samo klinci koji se uce na vasim kolima. Zasto znam?Radio sam u porscheu.

gde onda???
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: VW-TECH Mart 04, 2008, 10:47:10 posle podne
Ima dosta malih takoreci nepoznatih servisa gde se posao kvalitetno odradjuje.U vec pomenutim firmama prosek dnevnih prolaza je oko 35-40. Uglavnom se rade servisi, znaci ide se na kvantitet. Tako da kada dodje problem ili ti koska majstor stavi prst na celo i kaze daj ti meni da radim servis. Salu na stranu ja sam ucio majstore na VW-u i mogu reci da tamo ima svega 2 coveka sa potencijalom. Barem po meni treba naci majstora koji ce posvetiti adekvatno vreme jednom vozilu ,a ne ona fora radi jedan da zbrza da bi sto pre dohvatio sledeci. Mozda gresim ali tako ja razmisljam.
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: YUPOWER Mart 04, 2008, 10:58:34 posle podne
Citat: vw tech
Ima dosta malih takoreci nepoznatih servisa gde se posao kvalitetno odradjuje.U vec pomenutim firmama prosek dnevnih prolaza je oko 35-40. Uglavnom se rade servisi, znaci ide se na kvantitet. Tako da kada dodje problem ili ti koska majstor stavi prst na celo i kaze daj ti meni da radim servis. Salu na stranu ja sam ucio majstore na VW-u i mogu reci da tamo ima svega 2 coveka sa potencijalom. Barem po meni treba naci majstora koji ce posvetiti adekvatno vreme jednom vozilu ,a ne ona fora radi jedan da zbrza da bi sto pre dohvatio sledeci. Mozda gresim ali tako ja razmisljam.
svakako si u pravu
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: VW-TECH Mart 04, 2008, 11:01:50 posle podne
a sto se tice nekih problema koje neki ljudi odavde nisu ili ne uspevaju da rese javite se rado cu pomoci koliko mogu.
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: Madison Mart 05, 2008, 12:37:58 pre podne
Citat: vw tech
a sto se tice nekih problema koje neki ljudi odavde nisu ili ne uspevaju da rese javite se rado cu pomoci koliko mogu.

Drago mi je sto imamo konacno nekog extra strucnog za vw  
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: Rogi Mart 05, 2008, 01:27:59 pre podne
Citat: vw tech
a sto se tice nekih problema koje neki ljudi odavde nisu ili ne uspevaju da rese javite se rado cu pomoci koliko mogu.


Ako imas servis reci adresu i broj fona(mozda da se te informacije postave negde da budu na vidnom mestu)

I eto ceo VW Club kod tebe na odrzavanju!!!
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: hallamiti Mart 05, 2008, 11:10:37 pre podne
Citat: Rogi
Ako imas servis reci adresu i broj fona(mozda da se te informacije postave negde da budu na vidnom mestu)

I eto ceo VW Club kod tebe na odrzavanju!!!

uopste nije losa ideja  
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: VW-TECH Mart 05, 2008, 06:58:57 posle podne
pa u sustini sto da ne samo ja radim kod kuce imam malu garazu koja je doduse jako dobro opremljena sto se tice kompletnog vw-a,tako da radim na zakazivanje posto ima jako puno kola. Nalazim se u zemunu a telefon je 0642428008
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: nnovica Mart 10, 2008, 12:53:30 pre podne
Imam problem sa pasatom b5 2001, 130ks. Kada se naglo pritisne papucica gasa auto po
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: Kosta Mart 11, 2008, 03:26:05 pre podne
A kakvi su ti drzaci motora?
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: hallamiti Mart 25, 2008, 02:26:58 pre podne
Presao sam za 11 dana 1000 km i to velika vecina po gradu, bas nisam izlazio iz kola   , primetio sam pre 2-3 dana kada dodam gas na OKO 1500-2000 obrtaja cuje se neko sistanje (ssssssssss) jel to normalno, jer nisam bas mnogo obracao  paznju u pocetku? inace auoto ide FENOMENALNO.

Ne znam da li je to turbo punjac ili zupcasti kajis??? nisam pametan sta moze da bude.

ps. Kada na leru dodam gas ne cuje se toliko (mislim da se ne cuje uopste) sada sve tripuje da mi sisti  
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: Rogi Mart 25, 2008, 03:30:47 pre podne
To sustanje moze biti turbina ili neko napuklo crevo od turbine do interkulera....
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: hallamiti Mart 25, 2008, 04:31:05 posle podne
sad sam svratio kod nekog majstora za vw u kraju i on mi rece da je najverivatnije pocela da progoreva ona zicana pletenica sto ide posle turbine.rece mi da vozim jos pa da vidim dal ce da se pojacava sistanje.

sada mi pandur napisao prijavu za folije na staklima ***** ** * ****.
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: Kosta Mart 25, 2008, 08:28:53 posle podne
Vredjanje organa javnog reda i mira strogo je zabranjeno!

Kao i vredjanje bilo koga uopste
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: jevta Mart 26, 2008, 12:44:55 pre podne
Pa nije uvredio nijedan organ
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: Kosta Mart 27, 2008, 01:30:00 pre podne
Jeste ali sam editovao, u svakom slucaju zna se sta je pisac hteo da kaze
Naslov: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: hallamiti April 05, 2008, 08:01:05 posle podne
bio sam do vw tech-a pogledao auto i u pitanju je turbina, izgleda ce morati jos malo pa na remont.pozz
Naslov: Odg: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: futogneso Decembar 06, 2010, 09:24:29 posle podne
Ljudi, ozivljavam temu jer sam je nasao na search da ne pravim novu? \

Kako da znam kad su mi otisla ramena na prednjem trapu/ Kako se to manifestuje, jel se cuje nesto ili huci ili drobi itd?
Desava mi se kad skrecem ulevo da se cuje nesto da drobi a u desno ne, ali to sam o kad dajem gas i skrecem istovremeno, kad pustim papucicu i skrecem ne cuje se nista? Jel moze biti da su ta ramena jer sam citao da je boljka kod pasata bas to, ili je homokineticki mozda? Auto je pasat 1.9tdi 100konja 2001g pumpa dizna motor.
Naslov: Odg: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: shooter Decembar 06, 2010, 09:31:17 posle podne
nisam mehanicar ali po meni to je homokineticki,ramena bi se cula i bez gasa i sa gasom u krivini,namotaj pun i lagano kreni ,verovatno ce opet da se cuje krckanje,zalegni i pogledaj manzetnu ,garant je pocepana ,usla je voda i pesak i to je to   ;)
Naslov: Odg: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: futogneso Decembar 06, 2010, 09:34:36 posle podne
mmm, ujutro se podvlacim pod auto da vidim manzetnu. Koliko kosta taj homokinetik original a koliko mala privreda?
Naslov: Odg: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: Turbo Decembar 06, 2010, 09:36:04 posle podne
Original 80, a privreda 50-ak.
Naslov: Odg: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: futogneso Decembar 06, 2010, 09:52:43 posle podne
a kako da znam za ta ramena da su otisla ? jel lupa na tockovima preko neki pukotina na kolovozu ili ti rupa  tapsac
Naslov: Odg: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: Turbo Decembar 06, 2010, 09:54:15 posle podne
Upravo tako  tapsac
Naslov: Odg: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: Kosta Decembar 07, 2010, 12:24:54 pre podne
desni homokineticki  lakunoc
Naslov: Odg: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: futogneso Decembar 07, 2010, 12:36:36 pre podne
desni homokineticki  lakunoc
kako desni kad se cuje kad ulevo motam? valjda levi ? :huh:
Naslov: Odg: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: martini_u_kuci Decembar 07, 2010, 01:10:18 pre podne
zato sto prebacuje tezinu na desni tocak...
Naslov: Odg: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: Vladisa Decembar 07, 2010, 01:59:35 pre podne
Evo nesto i od mene pa ako ti bude od koristi ulje sipam wurth i mali servis radim nakon 15 000 od servisa do servisa dospem svega pola litra ulja nista vise,sto se trapova tice passat b5 i b5,5 nemozes da poredis ni u ludilu naime b5,5 je prvenstveno i napravljen kako bi se izlecila velika greska sa trapovima na prethodnom modelu pa je ovaj ojacan i mislim da ima po dve spone na tocku,a sto se tice felni 17-tica takodje mislim da se one fabricki montiraju na passata b5,5 koji je u haj lajn opremi tako da to nije mnogo za njega,i da mali servis sam radio pre nekoliko dana sa pomenutim uljem i filterima i resetovanjem kosta 12 000 dinara a prednje kocione plocice marke ferodo danas kupio za 4 240 dinara ! e to je vec malo mnogo lollol
Naslov: Odg: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: Kosta Decembar 07, 2010, 09:37:06 pre podne
desni homokineticki  lakunoc
kako desni kad se cuje kad ulevo motam? valjda levi ? :huh:

Kada motas ulevo onda levi tocak manje vuce, desni vise, odnosno desni treba da predje veci predjeni put tako da on krcka  coilleo2tj
Naslov: Odg: Passat B5 restiling - problemi
Poruka od: futogneso Decembar 07, 2010, 10:17:23 pre podne


Kada motas ulevo onda levi tocak manje vuce, desni vise, odnosno desni treba da predje veci predjeni put tako da on krcka  coilleo2tj
[/quote]

 boodala eto covek nauci ponesto  ovde clap