Autor Tema: TDI motori  (Pročitano 38877 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: TDI motori
« Odgovor #40 poslato: Mart 01, 2012, 05:39:13 posle podne »
u taj motor ide 505 01

Van mreže Miok

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 293
  • Age: 33
  • Lokacija: Ugrinovci
  • Karma: +12/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf mk4 1.9TD(I)
Odg: TDI motori
« Odgovor #41 poslato: Mart 04, 2012, 02:24:32 pre podne »
Drugari moze li neko da mi samo potvrdi sledece : Oznaka motora AGR u cetvorkama (fixni zamajac,i turbina sa istim lopaticama) 66kw i da je 2000/1/2 ? Hvala unapred biggrin
VW

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: TDI motori
« Odgovor #42 poslato: Mart 04, 2012, 11:56:27 pre podne »
nisam bas najbolje shvatio tvoje pitanje

da li je svaki AGR sa fixnim zamajcem i klasicnim ne varijabilnim lopaticama turbine ? Mislim da su cak i AGR motori u 2001/02 imali plivajuci ali fixne lopatice su ostale i dalje

Van mreže Miok

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 293
  • Age: 33
  • Lokacija: Ugrinovci
  • Karma: +12/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf mk4 1.9TD(I)
Odg: TDI motori
« Odgovor #43 poslato: Mart 04, 2012, 06:09:21 posle podne »
Da,upravo to AGR sa fixnim zamajcem i obicnom turbinom a da je 2000/1/2, znaci prelistao sam ceo forum al i dalje nikako da budem 100 % siguran u to,nije ni problem turbina sa tim varijabilnim lopaticama,ali samo ne i plivajuci zamajac, kad to cujem najezim se  biggrin Sve to plus bosch pumpa,cuo sam da AHL ima sve to ali opet negde procitam plivajuci,nikako da skontam vise te oznake angry2 ! P.S Hvala na odgovoru
VW

Van mreže Aca Zemun

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 362
  • Age: 35
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +15/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo 1.9TDI 130
Odg: TDI motori
« Odgovor #44 poslato: Mart 04, 2012, 06:38:28 posle podne »
A sta fali plivajucem? (sem sto kosta 300e na svakih 150-200 hiljada km)
"this car would be less annoying to eco-mentalists if its engine ran on sliced dolphin"
                                             Jeremy Clarkson

Van mreže Miok

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 293
  • Age: 33
  • Lokacija: Ugrinovci
  • Karma: +12/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf mk4 1.9TD(I)
Odg: TDI motori
« Odgovor #45 poslato: Mart 04, 2012, 06:47:44 posle podne »
Samo ne to,dosta je turbina  ;)
VW

Van mreže VladaSrbijaSP

  • VW Početnik
  • Poruke: 59
  • Age: 32
  • Lokacija: S.Palanka
  • Karma: +2/-2
  • Pol: Muškarac
  • Svi kontra,ja naopako :D
  • Auto: Golf Cabrio 91'
Odg: TDI motori
« Odgovor #46 poslato: April 16, 2012, 06:30:05 posle podne »
Kod pojedinih tdi-a sa plivajucim zamajcem moze da se stavi ceo set(korpa,lamela,zamajac) sa obicnim zamajcem.

Van mreže dax92

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 442
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd (Ostruznica)
  • Karma: +3/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ford Focus
Odg: TDI motori
« Odgovor #47 poslato: April 16, 2012, 07:43:43 posle podne »
A mozes poceti i da trazis drugi menjac. ;)

Van mreže Duledudule

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 204
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +11/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Fabia 1.9 TDI Combi
Odg: TDI motori
« Odgovor #48 poslato: April 16, 2012, 11:22:09 posle podne »
ono moze da se stavi,ali nije isto... vibracije su mnogo vece...
Koliko se km moze preci bez plivajuceg?
E0A 1D0 5SL 5RQ 1KK 6FB 1AP 3FA 1N2 1ND H0G 4UE 4R2 3NC 3QT 4X0 4A0 8L3 J0L 7AA 8GD 6YO 9AP 8RE 7QO 8AA 8QE 8XO 4K3 B14 GO2 QN0 3L1 9P0 Q1A 7XO 9WO BWA 7AO QGO 0GE L08 7P0 F0A 3S2

Van mreže Duledudule

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 204
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +11/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Fabia 1.9 TDI Combi
Odg: TDI motori
« Odgovor #49 poslato: April 16, 2012, 11:38:15 posle podne »
Da mislio sam na budzenje obicnog umesto plivajuceg.
E0A 1D0 5SL 5RQ 1KK 6FB 1AP 3FA 1N2 1ND H0G 4UE 4R2 3NC 3QT 4X0 4A0 8L3 J0L 7AA 8GD 6YO 9AP 8RE 7QO 8AA 8QE 8XO 4K3 B14 GO2 QN0 3L1 9P0 Q1A 7XO 9WO BWA 7AO QGO 0GE L08 7P0 F0A 3S2

Van mreže ilija

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2129
  • Age: 31
  • Lokacija: Hamilton, Ontario
  • Karma: +17/-13
  • Pol: Muškarac
  • DAS AUTO
Odg: TDI motori
« Odgovor #50 poslato: April 17, 2012, 03:43:30 pre podne »
Napisao je vec Gagi, moze obicni umesto plivajuceg, ali vece su vibracije.
nedao bog da imas 16v. isao bi oko 290

Van mreže Milosh_Bgd

  • VW Početnik
  • Poruke: 163
  • Age: 41
  • Lokacija: Vozdovac - Brace Jerkovic
  • Karma: +11/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lubeničar B5.5
Odg: TDI motori
« Odgovor #51 poslato: April 17, 2012, 04:54:34 posle podne »
Ne rece nista za 1Z 66kw :(

Van mreže ilija

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2129
  • Age: 31
  • Lokacija: Hamilton, Ontario
  • Karma: +17/-13
  • Pol: Muškarac
  • DAS AUTO
Odg: TDI motori
« Odgovor #52 poslato: April 17, 2012, 11:51:09 posle podne »
Posalji mu pm i pitaj ga ;)
nedao bog da imas 16v. isao bi oko 290

Van mreže guluaz

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1213
  • Age: 39
  • Lokacija: Vlasotince
  • Karma: +23/-13
  • Pol: Muškarac
Odg: TDI motori
« Odgovor #53 poslato: April 18, 2012, 01:05:34 pre podne »
Drugari moze li neko da mi samo potvrdi sledece : Oznaka motora AGR u cetvorkama (fixni zamajac,i turbina sa istim lopaticama) 66kw i da je 2000/1/2 ? Hvala unapred biggrin
 

ja imam AGR motor bez plivajuceg 1998 godiste je i prezadovoljan sam jer od 66kw daje 66kw snage posle toliko godina

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: TDI motori
« Odgovor #54 poslato: April 18, 2012, 09:46:50 pre podne »
2 seta kvacila na fixnom zamajcu na 1,9 TDI alh motoru chipovanom  (koji je nekad imao plivajuci) ... bez problema ... vibracija nema, kretanje sasvim normalno, menjac sasvim OK, pedala ko puter, ... do sad predjeno cca 112.000km ... kad poredim sa pasatom koji ima plivajuci (mada to nije toliko mjerodavno jer je kod njega sve drugacije) paja je malo meksi nekako za saltanje i pri odvajanju ali to su vrlo vrlo male nijanse .... uz to svaki plivajuci set koji kupis na ovim prostorima tesko da ce 200kkm prebacit  ;)  pogotovo ako se auto imalo vozi po gradu

Van mreže Miok

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 293
  • Age: 33
  • Lokacija: Ugrinovci
  • Karma: +12/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf mk4 1.9TD(I)
Odg: TDI motori
« Odgovor #55 poslato: April 18, 2012, 10:30:22 posle podne »
Al se vremena menjaju, pre nekoliko postova je bilo onako e sad je ovako  lollol lollol sve samo da nije PD  lollol lollol to su AHL i AGR(??), msm da su u pitanju ciste predrasude za taj plivajuci koje sam naravno imao i ja  ;)
VW

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: TDI motori
« Odgovor #56 poslato: April 19, 2012, 10:04:30 pre podne »
Gagi prica je OK kad bi ti zamajci toliko prelazili ... znas li kolko je ljudi kupilo zamajac plivajuci zamjenski i posle 10.000km im se prosuo ... a sve marke Sasch, LUK, valeo i sl ... problem je u originalnim djelovima tj u nemanju puno originalnih djelova na nasem (nasim) trzistima ... da su to zamjenski djelovi iz Njemacke ... onda si potpuno u pravu nikad ni ja ne bih presao na fixni al posto znam kakvi se ovdje djelovi prodaju najvjerovatnije bih i na sledecem autu presao na fixni ... ili da dobijem garanciju na plivajuci ... ili da ga licno kupim nedje vanka

a fabrika nije neko svetiliste dje rade samo za dobrobit nas vlasnika kola (ne bitno iz prve ili druge ruke) ... vec gledaju svoj profit ... a to je nazalost na djelovima ... ALH nema potrebe za plivajucim zamajcem uopste ... jer AGR koji je performansama isti motor ima fixni zamajac ... zasto? Odlucila fabrika da je najvise tih motora 66kw a posto su do sad imali fixne zamajce ajde malo da zaradimo i na plivajuce ....

Ne gledajte na gospodu iz Volfsburga kao na ne znam kakve nadljude ... hostapleri kojima je poslo za rukom da naprave jako dobra kola i zadnjih 10 godina poceli da serijanju jer na jedinicama, dvojkama i trojkama i pasatima na djelove nisu zaradjivali "nista"

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: TDI motori
« Odgovor #57 poslato: April 19, 2012, 10:39:08 pre podne »
Tacno ... ima modela kod kojih se ne moze fixni uglavit nikako .... recimo neki 2,0 TDI motori

Van mreže pribojnalimu

  • VW Početnik
  • Poruke: 74
  • Age: 39
  • Lokacija: Priboj
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4 TDI PD
Odg: TDI motori
« Odgovor #58 poslato: Jun 06, 2012, 09:52:06 pre podne »
Momci treba mi pomoć! Naime mom starom. Da li ima razlike u zamajcu kod Pasata 2002/03 godiste od 74KW i 96KW??? Hvala svima!

Van mreže deys

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +8/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 diesel
Odg: TDI motori
« Odgovor #59 poslato: Decembar 29, 2012, 11:58:00 posle podne »
Ajmo redom:

1,9 TDI 66kw (sve sivo) ugra?ivan u sve modele VAG-a od trojke do passat-a. Rotaciona BOSH pumpa. Najcesci TDI motor. Ugradjuje se od 1993 godine u audija B4 a prestao je sa ugradnjom 2005 u Oktaviji Tour koja ga je vukla do tada. Kod ostalih modela iz VAG-a je ranije prestao sa ugradnjom.

Nesto o njemu: 66kw (90ks), 202-210Nm (u trojke, B4 audije i seate su imali po 202Nm). Ima nekoliko oznaka ovog motora od kojih se izdvaja ALH koji je potpuno isti motor kao i 110ks, ima hladjenje klipova, isti turbo, istu unutrasnjost motora. Najpogodniji motor za chipovanje jer ima dobru podlogu za to. Za njega se prica da je najpouzdaniji TDI jer je najslabiji i zbog toga sto vecina verzija ovog motora nema varijabilnu turbinu (koju npr ALH ima) sto znaci da je manje osjetljiv na akanje nasih vozaca. Menjaci su bili petostepeni osim 4x4 verzija koje su imale 6 brzina. Neki od ovih motora su imali samo fixni zamajac dok je npr ALH imao plivajuci.

1,9 TDI 81kw (I crveno). Isto Rotaciona Bosh pumpa. Za njega vazi sve sto i za prethodni motor. Motor se ugradjivao u zadnje serije trojki i u B4 audija od 1994 godine. Rijtko je kombinovan sa 4x4 pogonom. Uvijek dolazi sa 5 brina menjacem.

Inace 81kw (110ks), 235Nm.

1,9 TDI PD 74kw (sve sivo kod passat-a, Superb-a, Cordobe, Ibize i ponekih cetvorki (zavisno od godista) dok je kod Octavije, Fabije imao oznaku DI crveno). Posle izbacanja 1,9 66kw motora ovaj je postao osnovni TDI motor za mnoge modele. U stvari se radi o osiromasenoj TDI 96kw verziji koja je dobila slabije brizgaljke, turbinu i softwer. Cesto se kombinovao sa 4x4 pogonom. Menjac sa 5 brzina dok je uz neke 4x4 modele imao 6 brzina. Ugradjivan od 2000 do 2005 godine (u oktaviji Tour do 2010).

74kw (101ks) i 240Nm.

1,9 TDI DI 85kw (zavisno od modela razlicito oznacavan - kod Passat-a, A3 i A4, sharana, alhambre, golfa IV oznacavan sa DI crveno, kod sharana/alhambre posle redizajna 2005 godine oznacavan sa TDI sve sivo). Prvi motor sa Pumpa diznom, premijeru u Passatu B5, zadrzan u proizvodnji do 2009 cini mi se, tj dokle se proizvodila alhamrba/sharan). Motor se kombinovao sa 5 brzinskim menjacem (mislim da je kod A4 imao 6 brzina).

85kw (115ks), 285Nm.

1,9 TDI PD 96kw (DI crveno kod svih modela i motora). Po strucnjacima najbolji TDI motor jer nudi pouzdanost onog klasicnog 66kw a vise nego dobre performanse. U pravilu se kombinovao sa 6 brzina menjacem osim Superba koji je imao 5 brzina. Ugradjivao se u redizajn pasate tj B5,5 ali i u skoro sve druge modele iz VAG grupe. Ugradjivan do 2005 godine.

96kw (130ks), 285-310Nm.

1,9 TDI PD 110kw (TDI crveno). Kod golfa nazvan i TDI GTI. Ugradjivan u Golfa IV, Sharana, leona. Od 2002 do 2004 godine ugradjivan.

Postojao je jos i model sa 163ks koji je ugradjivan iskljucivo u Ibizu  Cupra TDI al o njemu nemam blize informacije.

Eto ;)
ja mislim da je AFN od mk 3 1.9 tdi najjaci