Autor Tema: TDI motori  (Pročitano 38962 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Boban

  • Auto Union
  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 8189
  • Age: 39
  • Lokacija: BGD
  • Karma: +68/-13
  • Pol: Muškarac
  • Vorsprung durch Technik
    • vw club serbia-forum
  • Auto: Comfort Coupe
Odg: TDI motori
« Odgovor #20 poslato: Decembar 28, 2010, 10:34:56 pre podne »
Ja sam mislio da se sve zivo razlikuje, pa kad sam radio turbinu raspitivao sam se dal je moguce staviti neku drugu npr sa 110ks, i ljudi koji rade sa turbinama...kazu mi da je kod 90 i 110ks sve isto pa i turbina, osim elektronike, kao i 130 i 150ks.



Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4509
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Odg: TDI motori
« Odgovor #21 poslato: Decembar 28, 2010, 11:23:08 pre podne »
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_diesel_engines

najbolje ako neko ima tabelu po oznakama motora AGR, AHU, AFN .....

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: TDI motori
« Odgovor #22 poslato: Decembar 29, 2010, 12:03:07 posle podne »
nije isto...

66kw i 81kw imaju različite turbine. 66kw ima dvije vrste turbina, klasična i ona sa promjenljivim lopaticama turbine al sa 9 lopatica dok je kod 81kw sa promjenljvim lopaticama turbine al sa valjda 11 njih.

96 i 110kw isto tako nemaju iste turbine. Objasnite mi zašto onda ljudi koji se bave tuningom TDI motora sve 96kw motore pojačavaju tako što uz brizgaljke i softver redovno mijenjaju turbine za 110kw. Nisu iste. Samo im je pakovanje isto, dok je unutrašnjost samo slična i ništa više.
« Poslednja izmena: Decembar 29, 2010, 12:13:46 posle podne od strane Skodamaniak »

Van mreže dax92

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 442
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd (Ostruznica)
  • Karma: +3/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ford Focus
Odg: TDI motori
« Odgovor #23 poslato: Januar 02, 2011, 05:23:27 posle podne »
Nasao sam ovakvu listu, ali su ovde svi motori koji su se ugradjivali. Ovde je mnogo jasnije.
http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf_Mk4#Engine_choices

mladen3103

  • Gost
Odg: TDI motori
« Odgovor #24 poslato: Januar 06, 2011, 03:05:53 posle podne »
agr je kod mene u golfu i taj motor je pokazao kao ekstra izdrzljiv i pouzdan,sad ima 330tkm i nikakvih prob nisam imao sa njim, agr ima obicnu wastegate turbinu,moze se stavit i varijabilna al mora se stavljat i n75 i drugi ecu i jos par stvari,al nema potrebe,stvarno auto za tu snagu cupa,ima jaci start i od mog 2.0 hdi-a 110 ks,al opet vp i cr su zasebne price,sve u svemu dosta zahvalan i  pogotovo pouzdan motor,

Van mreže dejoimara

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Age: 44
  • Lokacija: kosjeric
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: TDI motori
« Odgovor #25 poslato: Januar 06, 2011, 07:50:49 posle podne »
kod mene je motor oznake ALE kakve su performanse ovog motora

Van mreže dax92

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 442
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd (Ostruznica)
  • Karma: +3/-7
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ford Focus
Odg: TDI motori
« Odgovor #26 poslato: Januar 07, 2011, 12:33:30 posle podne »
kod mene je motor oznake ALE kakve su performanse ovog motora

ALE    1896 cc    66 kW (90 PS) @ 3750 rpm    210 N·m (150 lb·ft) @ 1900 rpm
Jako dobro za trojku (koliko vidim da imas). Taj motor je nastavio da se ugradjuje i u restilizovani Golf III Cabriolet do 2002.

I njegove performanse: 0-100 za 12.5    V max 178 km/h (111 mph)    
« Poslednja izmena: Januar 07, 2011, 12:41:18 posle podne od strane dax92 »

Van mreže dejoimara

  • VW Početnik
  • Poruke: 12
  • Age: 44
  • Lokacija: kosjeric
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: TDI motori
« Odgovor #27 poslato: Januar 09, 2011, 09:39:34 posle podne »
hvala na odgovoru  tapsac

Van mreže maxim

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: TDI motori
« Odgovor #28 poslato: Novembar 02, 2011, 11:20:18 pre podne »
Jel neko na forumu ima 4-vorku sa 81kw-110ks AHF ili ASV  pa da kaze iskustva u vezi odrzavanja motora,potrosnje ulja itd?   

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: TDI motori
« Odgovor #29 poslato: Novembar 02, 2011, 02:38:11 posle podne »
ista kao i kod ostalih 66k/81kw motora, ako je konkretan motor dobar nemam nista posebno tu za rec, najbolji TDI motori. Potrosnja ulja od 0 do 1 litar na 10 iljada ako je sve OK sa motorom i turbinom (meni na ALH 66kw chip oko 0,2 litra na 10 iljada), potrosnja goriva oko 6-7 litara, odrzavanja nema nesto precerano, sve filtere i ulje na 10kkm mijenjaj i miran si.
Sta te konkretno interesuje vezano za odrzavanje jer ne znam sta bi ti napisao, oko 200kkm umiju malo klackalice da im se cuju, turbo je jako izdrzljiv ukoliko se prethodni/sadasnji vlasnik prema njemu ponasa kako treba, plivajuci zamajci umiju da podju ali opet sve zavisi od nacina voznje.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 950
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: TDI motori
« Odgovor #30 poslato: Novembar 02, 2011, 06:06:14 posle podne »
a sta mu to dodje hladjenje klipova jel moze neko malo bolje da mi objasni to

Van mreže maxim

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: TDI motori
« Odgovor #31 poslato: Novembar 02, 2011, 10:03:42 posle podne »
Tako sam i predpostavio sto se tice odrzavanja. A kakva je konkretna razlika izmedju AHF i ASV??  Oba imaju 81kw.

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: TDI motori
« Odgovor #32 poslato: Novembar 03, 2011, 12:26:55 pre podne »
a sta mu to dodje hladjenje klipova jel moze neko malo bolje da mi objasni to

neznam konkretno sta ali znam da mnogo vise ulja prska sa donje strane i na taj nacin mnogo fikasnije hladi klip

Van mreže Simon69

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 321
  • Age: 54
  • Lokacija: Mladenovo
  • Karma: +19/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: TDI motori
« Odgovor #33 poslato: Novembar 03, 2011, 07:38:52 pre podne »
Imao sam Golfa sa AHF,kupio ga sa 330.000 a prodao sa 500.000km drugaru koji je znao kilometrazu i koji ga jos uvek vozi.Sad je na 550.000km i radi kao sat,ulje menja na 10.000km a u medjuvremenu ne dosipa nista.Cuo sam ga juce,otisao mu spaner PK kaisa pa malo cangrlja..Odlican motor!
Ko nece kad moze,nece moci kad bude hteo.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 950
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: TDI motori
« Odgovor #34 poslato: Novembar 03, 2011, 07:55:51 posle podne »
a kad bi se stavio taj veliki ic sa tdi od 150hp na neki obican tdi da li bi se nesto dobilo

bolje je kada se ic nalazi tamo gde i hladnjak za vodu i klimu jer ga tada hlade iventilatori,npr.leti kad se
upali klima ventilatori bi konstantno hladili ic

Van mreže klod

  • VW Početnik
  • Poruke: 36
  • Age: 51
  • Lokacija: beograd
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: pasat b5.5
Odg: TDI motori
« Odgovor #35 poslato: Februar 12, 2012, 01:44:20 posle podne »
AFN motor 81kw u mk3,dal neko ima nekakva iskustva sa ovim motorom ,kazu da se retko srece? !
(.)(.)

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: TDI motori
« Odgovor #36 poslato: Februar 12, 2012, 11:19:57 posle podne »
nzm čemu ovolika rasprava o iskustvima o 66/81kw motorima -  više manje se o svakom sve zna i jako dobri pouzdani motori koji skoro pa nemaju nedostataka, nije to 2,0 TDI pa da se razglaba kakav je koji sa kojom oznakom ... opterećujete se previše ljudi

da taj se motor relativno rijetko srece jer je počeo valjda tek od kraja 96-te da se ugrađuje u trojke i najviše ih je iz 97-me godine vrh motor za laganu trojku čuda čini s njom ... odličan izbor ... ko je nađe dobru i po normalnoj cijeni jer su precijenjene

Van mreže pribojnalimu

  • VW Početnik
  • Poruke: 74
  • Age: 39
  • Lokacija: Priboj
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4 TDI PD
Odg: TDI motori
« Odgovor #37 poslato: Mart 01, 2012, 04:39:12 posle podne »
Moze li malo detalja o motoru TDI 74kw AXR??? evo i jedna slika na kojoj me zbunjuje tacno navedena specifikacija za motorno ulje???

http://imageshack.us/photo/my-images/85/01032012229.jpg/

Van mreže Acca

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3775
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +43/-36
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5,5>vw GOLF 5
Odg: TDI motori
« Odgovor #38 poslato: Mart 01, 2012, 04:44:25 posle podne »
moj je 74kw samo AVB,odlican motor,ja prezadovoljan za ove skoro 3god koliko je kod mene,nikakvih problema nisam imao,samo redovni servisi i to je to...
mislim da su to isti-slicni motori
  champ1

Van mreže pribojnalimu

  • VW Početnik
  • Poruke: 74
  • Age: 39
  • Lokacija: Priboj
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK4 TDI PD
Odg: TDI motori
« Odgovor #39 poslato: Mart 01, 2012, 05:18:13 posle podne »
moj je 74kw samo AVB,odlican motor,ja prezadovoljan za ove skoro 3god koliko je kod mene,nikakvih problema nisam imao,samo redovni servisi i to je to...
mislim da su to isti-slicni motori
drug ali...sta mislis o ovoj specifikaciji ulja na slici...Inace je knjiga od 2001 god..imas li ti knjigu???