Autor Tema: Passat b5.5 Safe mode  (Pročitano 15087 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Guru

  • VW Početnik
  • Poruke: 94
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +8/-2
  • Pol: Muškarac
    • PCAXE
  • Auto: Passat B5.5 TDI 4motion 172ks
Odg: Passat b5.5 Safe mode
« Odgovor #20 poslato: Novembar 11, 2016, 12:47:27 pre podne »
Poteraj ga petom uz bubanj potok ili neku duzu uzbrdicu u visem stepenu prenosa. Loguj pritisak turbine i map senzor, ako krene u limp mode, verovatno ces videti da turbina ide u overboost.
Trebala bi ici do 1.35bar, ne vise, ako ode preko toga i upali safe, eto ga problem. Ako ode u overboost i ne upali safe, opet ima problem.
Tu je vec siri spektar mogucih problema.
No, i dalje ocisti malo turbo sa rerna sprejicem, ne moze da skodi ;)

Van mreže headingmachine

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Karma: +5/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5
Odg: Passat b5.5 Safe mode
« Odgovor #21 poslato: Novembar 11, 2016, 09:28:35 pre podne »
Pokusacu ja opet sa dijagnostikom. Turbinu bih svakako ocistio, jer primetim razliku sada u odnosu kad sam kupio auto.
Jedina stvar koja mi jos pada na pamet je gorivo. Do sada sam stalno sipao gorivo na NIS-ovoj pumpi i tada sam imao problem u zadnjih mesec, dva, sam nekoliko puta sipao gorivo na AVIA pumpi i to sam sipao evro dizel gold sa nekim aditivima. I od tada se redje desava taj problem. Sinoc sam dosta puta presao 140kmh i sve radi kako treba.

Van mreže headingmachine

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Karma: +5/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5
Odg: Passat b5.5 Safe mode
« Odgovor #22 poslato: Novembar 16, 2016, 09:57:59 pre podne »
Rešio sam da, izmedju ostalog, zamenim sva vakum creva novim, silikonskim. Na yt sam video da mi trebaju creva sa unutrasnjim precnikom od 3mm, ali da na turbini ima neko crevo za koje mi treba precnik od 5mm. Ko ih je menjao, da li su sva creva jednaka, ili se stvarno na turbini razlikuju?

Van mreže carbone

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Age: 53
  • Lokacija: beograd
  • Karma: +6/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b6 2.0 81kw cr
Odg: Passat b5.5 Safe mode
« Odgovor #23 poslato: Novembar 16, 2016, 10:50:17 pre podne »
promeni elektromagnetni ventil turbine i nece ti ici u safe mod...Proveri sva mala vakum creva.Turbinu ipak ostavi za kraj...Kao masinski inz. imam u svojoj firmi remont turbokompresora i stalno se nasmejem terminom ciscenja turbina.To je ozbiljan postupak za ozbiljne majstore da ne napominjem na kojim se brzinama vrti i koliko je balansiranje pri remontu bitno.Bitna stavka su i ulja koja se koriste jer ona ne odrzavaju samo motor ivec i ostale agregate...Pozz
U zemlji sljivovice vi pominjete neke bromazepame :)

Van mreže headingmachine

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Karma: +5/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5
Odg: Passat b5.5 Safe mode
« Odgovor #24 poslato: Novembar 16, 2016, 10:57:23 pre podne »
Neću ja rasklapati turbinu, svestan sam da nemam znanja za to. Samo hoću da zamenim sta ta mala vakum creva koja se vide. Hvala na savetu.

Van mreže headingmachine

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Karma: +5/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5
Odg: Passat b5.5 Safe mode
« Odgovor #25 poslato: Decembar 30, 2016, 10:47:21 posle podne »
Evo da se javim. Danas sam konacno uspeo da uhvatim gresku, jer mi se nije skoro pojavljivala, a kad se desavalo nisam imao dijagnostiku kod sebe. U pitanju je greska 17965. Pise "Charge pressure control;positive deviation", i ispod pise da je naizmenican, ako to nesto znaci. Vidim da vise stvari moze biti uzrok za ovaj problem. Jel imao neko ovaj problem?
I primetio sam danas da tesko dize temperaturu. A kada je podigne na 90, cim se zaustavim i stojim na leru par minuta, pocne da pada. Prosle godine sam menjao termostat, cudi me da je vec otisao.

hirurg

  • Gost
Odg: Passat b5.5 Safe mode
« Odgovor #26 poslato: Decembar 30, 2016, 11:00:06 posle podne »
A čuje li se čudan zvuk kad daješ gas? Nesto kao da lišće susti

Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока


Van mreže headingmachine

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Karma: +5/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5
Odg: Passat b5.5 Safe mode
« Odgovor #27 poslato: Decembar 30, 2016, 11:05:46 posle podne »
Ne mogu sada da se setim tacno da li se cuje i taj zvuk, ali cuje se nesto. Kada blago dam gas dok je u mestu. Nije zvizdanje, ne znam kako bih ga opisao. Ne znam da li moze da ispusta takav zvuk ako je neko vakum crevo osteceno. Kupio sam nekoliko metara vakum creva unutrasnjeg precnika 3mm, ali msm da nisu sva creva na autu te dimenzije. Ne znam da li mi trebaju i od 5,6mm.

hirurg

  • Gost
Odg: Passat b5.5 Safe mode
« Odgovor #28 poslato: Decembar 30, 2016, 11:47:51 posle podne »
Kakvo je crijevo na turbo što ide

Послато са HTC One M9 уз помоћ Тапатока


Van mreže headingmachine

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Karma: +5/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5
Odg: Passat b5.5 Safe mode
« Odgovor #29 poslato: Decembar 30, 2016, 11:53:05 posle podne »
Ne znam, nisam ga gledao. Moracu sutra malo da pregledam. Nemam onu malu pumpicu sa manometrom sto pravi vakum, pa da vidim da li drzi vakum, ili pusta negde.

Van mreže headingmachine

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Karma: +5/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5
Odg: Passat b5.5 Safe mode
« Odgovor #30 poslato: Januar 24, 2017, 10:38:52 posle podne »
Evo malo novih informacija. Nemam bas vremena da se bakcem oko auta, a i hladno je sada. Pre neki dan sam zamenio neka vakum creva, ne sva. Menjao sam ih sa te strane gde mi je turbina. Mislio sam da je 100% problem crevo na wastegate-u, jer je jako slabo izgledalo, ipak nije. Danas sam probao auto, i opet se ponovila ona greska. E, sad. Ja ne znam koliko lako teba da se podiza i spusta ona poluga na wastegate-u. Pokusao sam rukom malo gore, dole, ide ona, ali ne preterano lako. Mozda je ipak zaprljan taj prsten unuar turbine koji otvara i zatvara ona krilca. Kada stignem, pokusacu da naprskam onaj mr muskolo, ili kako se vec zove. Video sam na dosta mesta da ljudi time makar malo prociste tu stranu turbine.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Passat b5.5 Safe mode
« Odgovor #31 poslato: Januar 24, 2017, 10:45:14 posle podne »
Ma zaglavila ti varijabila, i kod mene skoro da ne može da se mrdne. Nije to wastegate, nemamo mi to, mi imamo N75 ventil. Jel' probao neko ovo, imali vajde, ili je bacanje para? Košta 1500 dinara, jel' može nešto da se zezne?

https://www.youtube.com/watch?v=_09bUZMgTh4
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže headingmachine

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Karma: +5/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5
Odg: Passat b5.5 Safe mode
« Odgovor #32 poslato: Januar 24, 2017, 11:06:24 posle podne »
https://www.youtube.com/watch?v=WR7yzpqE-Iw

Na ovo sam mislio. N75 bi trebalo da je onaj plasticni ventil, msm da ga zovu i magnetni. U njega ide vise vakum creva.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Passat b5.5 Safe mode
« Odgovor #33 poslato: Januar 24, 2017, 11:11:24 posle podne »
To je vakumski ventil turbine, nije wastegate. Taj ventil na vakum povlači varijabilnu geometriju turbine. Kada ona zaglavi, kao kod mene i kod tebe mora da se čisti.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže headingmachine

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Karma: +5/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5
Odg: Passat b5.5 Safe mode
« Odgovor #34 poslato: Januar 24, 2017, 11:14:23 posle podne »
Mislio sam da je ventil turbine isto sto i wastegate. Ne znam da li se moze ocistiti samo taj deo turbine, bez totalnog rastavljanja zbog kasnijeg vracanja sve na svoje mesto, kalibracije , itd. Jel ti to sam radis, ili ides kod servisera?

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Passat b5.5 Safe mode
« Odgovor #35 poslato: Januar 24, 2017, 11:19:53 posle podne »
Mora da se skine turbina i da se rastavi na dva dela. Ima puno klipova na YT o tome. Ne dira se kalibracija. Ja ne radim sam, ali ko ima uslova i alata i zna iole mehaniku može sam da uradi. Meni su za to uzimalo mehaničari po 30-50E. Sada mi jedan traži 5000 dinara, a drugi traži 30E za skidanje i 30E da odnese u lokalni turbo servis na čišćenje i pregled na mašini. Jedino da nas spasi onaj Wynns Turbo Cleaner iz moje objave, ali teško ako je mnogo zapeklo.
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže headingmachine

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Karma: +5/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5
Odg: Passat b5.5 Safe mode
« Odgovor #36 poslato: Januar 24, 2017, 11:25:23 posle podne »
Da... Mislim da moja nije puno zapekla. Ne znam kako se kod tebe ponasa, kod mene prijavi gresu, ali ne tako cesto. Danas sam ga nekoliko puta doterao do 180, i samo jednom sam imao tu gresku. Inace odlicno vuce. Videcemo. Ne znam gde ima da se nadje taj sprej, ali ja cu izgleda prvo pokusati onim za ciscenje rerni. Porpska se u izduvni deo turbine, pa se onda ceka nekih sat vremena. U medjuvremenu se na svakih 10-ak minuta ta poluga ventila cima gore dole, da se bolje procisti. Mada, ni 5000 nisu neke velike pare za taj posao.

Inace, hvala ti na informacijama, znace mi dosta.
« Poslednja izmena: Januar 24, 2017, 11:26:59 posle podne od strane headingmachine »

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Passat b5.5 Safe mode
« Odgovor #37 poslato: Januar 24, 2017, 11:31:33 posle podne »
Kod mene greške nema, ali turbina prepunjava, veliki je pritisak u usisnoj grani. Ja imam dijagnostiku, pa gledam parametre u vožnji. Doduše, nisam ga vozio skoro 180, možda bi i  meni otišao u safe mod. Za ovo za čišćenje rerni, mora da se skida izduvna grana, a to je mnogo zajebano, znaju šrafovi da puknu. To je skoro pa pola puta da se skine cela turbina. Ona sprej iz mog videa se šprica u usisno crevo. Ima da se kupi u Beogumi. Možda probam kad otopli.
Evo kad je loša varijabila, kad je zapekla. Taj ventil se još zove aktuator.

https://www.youtube.com/watch?v=2pdKqHHimz4
« Poslednja izmena: Januar 24, 2017, 11:39:52 posle podne od strane knalek »
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.

Van mreže headingmachine

  • VW Početnik
  • Poruke: 183
  • Karma: +5/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5
Odg: Passat b5.5 Safe mode
« Odgovor #38 poslato: Januar 24, 2017, 11:39:36 posle podne »
Imam i ja dijagnostiku, gledam uživo, ali dzaba mi kada ne znam kako bi trebale da budu neke vrednosti. Nešto znam, nešto ne. Ako pokusas ono pre mene, piši sta si uradio.

Van mreže knalek

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 849
  • Age: 55
  • Lokacija: Beograd, Zvezdara
  • Karma: +56/-19
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 6 2.0 TDI CFFB
Odg: Passat b5.5 Safe mode
« Odgovor #39 poslato: Januar 24, 2017, 11:47:59 posle podne »
Pročitaj moje postove u ovoj temi : http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=69470.msg794952#msg794952
Ideš u merne blokove na mernu grupu 011. Tu gledaš zadati i aktuelni pritisak. Možeš da povedeš pomoćnika, da on gleda, a ti da voziš. Možeš da se uloguješ, klikneš na LOG, pa posle na start i snimiš podatke. Podaci budu snimljeni u CSV fajlu, koji se otvara pomoću PDF, li je mnogo nepregledno. Promeniš extenziju pdf u txt, i dobije fajl u textualnom zapisu. Tu je mnogo preglednije. Vidi se sve tokom snimanja, broj obrtaja, zadati i aktuelni pritisak u usisnoj grani i procenat otvorenosti N75 ventila.
Evo ti, na 1500 obrtaja, gas do daske i to je to...
https://www.youtube.com/watch?v=TxZp0y05tS0
« Poslednja izmena: Januar 24, 2017, 11:51:31 posle podne od strane knalek »
Nema dogovora izmedju lavova i ljudi.