Autor Tema: pomesao ulje i naftu  (Pročitano 37550 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Marko mk2

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 764
  • Age: 31
  • Lokacija: Stubal Kraljevo
  • Karma: +23/-11
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk2
Odg: pomesao ulje i naftu
« Odgovor #20 poslato: Jul 01, 2018, 11:29:33 pre podne »
Jel su kodirane dizne posle remonta? Obicno promene kodove pa ti novi kodovi moraju da se upisu u racunar

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: pomesao ulje i naftu
« Odgovor #21 poslato: Jul 01, 2018, 04:24:54 posle podne »
Pojma nemam vjerojatno nisu jer elektronika im nije dirana samo mehanicki su remontovane? Ja sam konto da samo posle zamjene trebaju da se kodiraju? Mislis da to moze da ima simtome losih dizni? Auto tesko pali ledan od remonta. Gdje mogu naci u blizini dorcola sisaljku (znam da su to ranije imale neke benzinske stanice) da izvucem visak ovog "ulja"?

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: pomesao ulje i naftu
« Odgovor #22 poslato: Jul 01, 2018, 05:11:40 posle podne »
Mislim da ga je pametnije promjeniti. Ali prvo da se sredi da ne pusta vise naftu. Ipak to ulje vise nema ista svojstva podmazivanja.
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: pomesao ulje i naftu
« Odgovor #23 poslato: Jul 01, 2018, 05:20:26 posle podne »
Naravno da ce se mijenjati ali da sad motoru pomognem kolko tolko dok se kvar ne otkloni ili ako budem morao za PG da se vracam u ovakvom stanju

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6826
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: pomesao ulje i naftu
« Odgovor #24 poslato: Jul 01, 2018, 07:24:59 posle podne »
jer si se cuo sa Gagijem ili Gedorom , za sutra da se nesto pokusa ??? nzm kako drugacije pomoci , sinoc mi je nesto Rus napomenuo

do kad si u BG-u
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: pomesao ulje i naftu
« Odgovor #25 poslato: Jul 06, 2018, 09:54:45 pre podne »
Drugari, red je da se javim šta sam uradio iako nisam uradio za sad ništa posebno. Dok sam bio u BG pošao u škodin servis (da ih ne reklamiram, na NBG), likovi na svom mjestu, vrlo korektni, sve pohvale za njih. Pregledali, provjerili ulje, nije im se bog zna što svidjelo ali naftu u istom nisu osjetili (što su mi posle potvrdili i ovdašnji majstori). Spucao sam nazad za PG, auto I dalje imalo malo grublji rad ali radilo bez problema. Prosječna potrošnja 4,6, na par mjesta izuo iz cipela par jačih od mene.
Kad već pomenusmo izuvanje iz cipela, juče bio u servis na kompletnu dijagnostiku, i otkrih zašto mi auto ide ko sumanut i šta je vvjerovatno bio uzrok svim ovim problemima. Loš chip, neko je odvrnuo naftu junački  lost006  učitana fabrička mapa, odmah posle paljenja auto radi masu masu ljepše. Probao je i ide malko lošije nego ranije "chipovan", tako da ostajem pri ovom setup-u. Na izduvu mnogo manje smrdi i mnogo manja temperatura (ranije se nisam smio približiti auspuhu  lollol) Danas zamjena ulja, sledeće nedelje kontrola dizni pa ćemo vidjet što će biti.

Još jednom veliko hvala svima što su se javili I pomogli!

Van mreže Galaxy

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 350
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +8/-8
  • Pol: Muškarac
    • B6
  • Auto: Passat B6, highline, 2.0 TDI
Odg: pomesao ulje i naftu
« Odgovor #26 poslato: Novembar 18, 2018, 01:41:56 posle podne »
Tema jeste stara, ali da ne otvaram novu...

Sa ovim autom samo problemi... Na putu za BG (iz Nisa sam), na nekih 20km izbaci crni dim i ugasi se. Pomislih da je ibertura, ali je trajalo max 5 sec. Tu stanem, nisam ga palio, i zovem slep. Direktno kod majstora i ustanovi da ima nafte u ulju. Bez najave, bez trokiranja, cimanja, bez ikakve greske na BC auto stade. Kaze da moze biti od podloska dizni.
Zameni podloske sve 4, zameni ulje i filter, auto upali baz ikakvih problema, medjutim, opet puni naftu u karter.
Sledeca stavka za remot je ta cuvena tandem (ili kako se vec zove-pise) pumpa. Sutra stizu gumice-membrane, pa cemo da ih menjamo. Naravno uz ulje i filter ponovo.

Motor je 2.0 tdi, 103 kw, 16v. Cuveni BKP.

Citam ovde, i nema nista konkretno. Prvi post ima veze sa ovim, ali nije napisao resenje, a i drugaciji motor je u pitanju.

Auto je kod majstora, i resica ga sigurno, verovatno uz ogomne troskove, jer svaki put menjam i ulje da ne povuce na lezajeve.
Medjutim, jako sam impulsivan i nervozan. Po gotovu sto auto imam svega 15-dana i vec ga proklinjem. Pican sam i necu ga "skarabudziti" vec idem do poslednje sitnice.

Mene interesuje, da li se nekome desavalo slicno, kako je reseno i ono sto je najbitnije, sta moze biti uzrok. Jer je uzrok najbitniji.

Edit: Sad' nesto razmisljam. Ima li ovaj motor dpf? Mozda zapoceo regeneraciju?
« Poslednja izmena: Novembar 18, 2018, 11:50:40 posle podne od strane Modus »

Van mreže travelman

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1389
  • Age: 55
  • Lokacija: Bilo kuda ... old sculom svuda ...
  • Karma: +71/-21
  • Pol: Muškarac
  • ... bolje prvi u selu, nego zadnji u gradu ...
  • Auto: Y- line
Odg: pomesao ulje i naftu
« Odgovor #27 poslato: Novembar 18, 2018, 05:00:47 posle podne »
Citat
Tema jeste stara, ali da ne otvaram novu...

Bolje da si otvorio novu ...
Bas zato sto je stara i pokrece se ponovo, opterecuje server, i forum. Pretraga i forum potaje nepregledan.
...
Ma kakav RR ... LL je zakon ...

Platila bih da se vozim u tom pećinomobilu, ne bi mi smetalo što prokišnjava ni nožna vuča ...

Ti vozi ali da znas da moze da te ostavi na putu, nemoj daleko ...

Van mreže Galaxy

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 350
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +8/-8
  • Pol: Muškarac
    • B6
  • Auto: Passat B6, highline, 2.0 TDI
Odg: pomesao ulje i naftu
« Odgovor #28 poslato: Novembar 18, 2018, 06:48:42 posle podne »
Ne tupi. Odleprsaj odavde i ne pravi se pametan aj...

Hvala sto si podig'o temu. Cinis je aktivnom. Ima sansu pre da se vidi :*

Van mreže travelman

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1389
  • Age: 55
  • Lokacija: Bilo kuda ... old sculom svuda ...
  • Karma: +71/-21
  • Pol: Muškarac
  • ... bolje prvi u selu, nego zadnji u gradu ...
  • Auto: Y- line
Odg: pomesao ulje i naftu
« Odgovor #29 poslato: Novembar 18, 2018, 07:18:03 posle podne »
Aj ... ali ovako ...

Na pocetku si nam se pohvalio tvojim iskustvom u kupoprodaji, cuvenim niklovanim krovnim nosacima i sa galaxy a8 koji drzis u ruci.
A posle 15ak dana vec proklinjes 2.0 tdi, 103 kw, 16v. Cuveni BKP ....

 I mojne da citiras post ispod kojeg odgovaras.

Koristi malo pretragu, pisano je o tome. Mada i pretraga malo hebe, opterecen je server zbog onih koji citiraju sami sebe.

A za hvala, nema potrebe. Svrha foruma i jeste da mi koji znamo pomognemo onima sto ne znaju.
...
Ma kakav RR ... LL je zakon ...

Platila bih da se vozim u tom pećinomobilu, ne bi mi smetalo što prokišnjava ni nožna vuča ...

Ti vozi ali da znas da moze da te ostavi na putu, nemoj daleko ...

Van mreže Galaxy

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 350
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +8/-8
  • Pol: Muškarac
    • B6
  • Auto: Passat B6, highline, 2.0 TDI
Odg: pomesao ulje i naftu
« Odgovor #30 poslato: Novembar 18, 2018, 08:26:06 posle podne »
Ovo gore je trebalo.biti edit, odnosno izmena a ne citat. Kako je ovo ispalo, pojma nemam. Jer je u glavnom po forumima nemoguce pisati ispod svog posta, pa se zato i radi edit...

Upravo je problem bio prikriven, i nije mogao da se nasluti. Odlicno se ponasao do poslednjeg trenutka. Pretragu sam iskoristio, ali u razlicitim temama je pisano, i ne zavrseno, pa je ovde bilo najlogicnije nastaviti temu. Ostalo je komentarisano u "golf 5" i passat 5,5. Oba sa drugacijom oznakom motora.  Zato i pisem, jer je cuveni bkp poznat po kvaru sa diznama, za koje, realno, nisam znao... Mozda neko zna nekog, ko zna resenje, da ne idem redom sa zamenom. U ostalom zato i postoji forum, a ne za nadmudrivanje.
Ja sam gore i napomenuo da ce moj majstor problem resiti, ali da sam ja nestrpljiv da saznam sta je. Jer je hladno i auto mi treba... a majstor ko majstor. Ima i druge aute i druge probleme...

Ako znas ili hoces pomoci, komentarisi, ako ne preskoci. Ne dodaj so na ranu.

Van mreže Darko Mihajlovic

  • VW Početnik
  • Poruke: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: B6 DSG
Odg: pomesao ulje i naftu
« Odgovor #31 poslato: Novembar 18, 2018, 08:33:24 posle podne »
Imas li DPF?

kakve ovo veze ima sa mesanjem ulja i nafte ?!

Van mreže mikula

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1360
  • Lokacija: b. palanka
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: pomesao ulje i naftu
« Odgovor #32 poslato: Novembar 18, 2018, 08:36:21 posle podne »
Citat
Tema jeste stara, ali da ne otvaram novu...

Bolje da si otvorio novu ...
Bas zato sto je stara i pokrece se ponovo, opterecuje server, i forum. Pretraga i forum potaje nepregledan.
Cika Travi uze mi rec iz usta sto bi se reklo.
Galax je malo nervozan kad su njegovi problemi u pitanju i verovatno ni ne zna da "lepa rec i gvozdena vrata otvara".


Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока


Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: pomesao ulje i naftu
« Odgovor #33 poslato: Novembar 18, 2018, 08:45:25 posle podne »
Imas li DPF?

kakve ovo veze ima sa mesanjem ulja i nafte ?!

Pa desava se da zbog neuspjele regeneracije dpf-a (zbog ubrizgavanja vece kolicine nafte) dodje do toga da manja kolicina nafte prodje kraj karika do kartera.
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže travelman

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1389
  • Age: 55
  • Lokacija: Bilo kuda ... old sculom svuda ...
  • Karma: +71/-21
  • Pol: Muškarac
  • ... bolje prvi u selu, nego zadnji u gradu ...
  • Auto: Y- line
Odg: pomesao ulje i naftu
« Odgovor #34 poslato: Novembar 18, 2018, 09:38:03 posle podne »
Citat
U ostalom zato i postoji forum, a ne za nadmudrivanje.

Upravo tako, zna se zasta postoji forum. A kad vec spominjes nadmudrivanje, seti se ko ga je prvi zapoceo. U nekoj drugoj temi sa slicnom tematikom  ;) ...
Sve u svemu   :26 ... Nikad se ne zna koce od koga zatraziti pomoc. Ima ovde strucnjaka, dobices kvalitetan savet sigurno.

Letos kolega sa posla kupio B6, takodje 2.0 tdi. Koja je oznaka motora ne znam. Pitao ga ofrlje za dizne ovo ono, rekao da je sve ok i provereno.

U petak vidim zalepljen oglas na autu, pitam sta i kako a on samo odmahnuo rukom. Kaze, nikad se nije zajebao ni sa jednim autom kao sto je sa njim. Standardne jebe za taj model...

 :84 ... brate mikula   :26 ...
...
Ma kakav RR ... LL je zakon ...

Platila bih da se vozim u tom pećinomobilu, ne bi mi smetalo što prokišnjava ni nožna vuča ...

Ti vozi ali da znas da moze da te ostavi na putu, nemoj daleko ...

Van mreže Galaxy

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 350
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +8/-8
  • Pol: Muškarac
    • B6
  • Auto: Passat B6, highline, 2.0 TDI
Odg: pomesao ulje i naftu
« Odgovor #35 poslato: Decembar 05, 2018, 10:02:47 posle podne »
Da se javim ponovo u temi. Osecam da tako treba, jer sam izasao sa problemom, pa da izadjem i sa resenjem.

Ustanovljeno je sta je problem sa autom. Problem je tako podmukao, da sam potrosio dosta zivaca i para da ga otkrijem.

Naime, kako naslov teme kaze, mesao ulje i naftu, tj. dizel.
Promenio gumice dizni, after market, isto, servisirao tandem pumpu, isto. Promenio majstora, promenio tandem pumpu, isto. Stavio gumice dizni iz originala, i originalne srafove i bingo!!!

Srafovi su problem! Taj neko, koji je nekada menjao dizne nije menjao i srafove. Srafovi se izduzili, a navoj-loza srafova pojela. Dizne su mrdale iz kucista i upravo tu je gorivo ulazilo.
Kada se menjaju dizne, ili gumice dizni, obavezna je zamena i srafova!!! Ne mogu da razumem, da ljudi menjaju dizne koje su preskupe, i gumice, a ne daju jos 2.500 dinara za zamenu srafova.
Na zalost, mene ovo saznanje kvara kosta previse. Na srecu, desilo mi se 20-tak km od kuce (krenuo na put od cirka 500 km), i nije "povuklo" lezajeve radilice.
U novcu, ovo dijagnostika kvara me kosta 5 zamena ulja (svako paljenje, novo ulje, da ne bih ostetio radilicu i lezajeve), jedan set gumica dizni, servisiranje tandem pumpe, drugi orig set gumica, srafovi, dva slepovanja i tooooona zivaca sa prvim nepismenim majstorom, sto je cirka 400e samo da se pomakne od pocetne tacke.

Tu je i nesreca...

Problem sto moram da menjam glavu motora. Ovde se navoji pojeli, a urevinje novih nije moguce jer su zidovi tanki, a sa druge strane je antifriz.
Nova glava ne znam koliko kosta, a polovne na trzistu skoro i da nema. Pozvao sam sve moguce otpade i servise i cena je oko 400-500e, plus obrada i ispitivanje. Tu lezi zec. Niko ne daje garanciju, jer je kod 90% njih na otpadu i u ponudi, pukla glava.
Odem ja do placa gde sam ga kupio, i ne pretim sa tuzbom i batinanjem, jer mi se auto jako posvidjao, i samo hocu da resim situaciju. Prodavac pronadje glavu u Pozarevcu, koja testirana i obradjena moze biti poslata meni. Uz debelo ubedjivanje pristane da povuce deo stete, odnosno cenu glave motora. Meni ostaje da platim i zamenu i sve sto ide uz to.

Ova ekskurzija me kosta mnogo zivaca, i prevazici ce 1000e. Zbog nekog ko nije zamenio srafove od 20e.

Avantura nije zavrsena, i napisacu, nadam se pozitivan zakljucak, kada se ovo resi. Nece skoro, jer treba vreme da stigne glava, pa majstoru slava... Ali mi je sada puno lakse. Jbg, ostao sam bez auta zimi, kada mi je najvise potreban.

p.s
Izvinite na slovnim greskama, pise preko mobilnog, a poruka je duga....

Na mreži mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: pomesao ulje i naftu
« Odgovor #36 poslato: Decembar 06, 2018, 03:00:03 pre podne »
2.0 TDI 16v motor čuveni problematični BKP i eto problema.
Bitno je da si ga riješio. Kod glave imaš foru sa slovnim oznakama, mislim da je A najgora i totalno nesigurna, B je tu i tamo, a sa C su riješili problem glava. Tako da i to provjeri. Nek me ispravi neko, ako griješim.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

TDI POWER

Van mreže Galaxy

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 350
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +8/-8
  • Pol: Muškarac
    • B6
  • Auto: Passat B6, highline, 2.0 TDI
Odg: pomesao ulje i naftu
« Odgovor #37 poslato: Decembar 06, 2018, 07:42:28 pre podne »
Ako neko zna gde stoji ta oznaka, ili jos bolje, moze da mi da sliku sa neta, bio bih mu zahvalan. Da ne placam dzabe

Gde ta slova stoje, na pocetku ili kraju oznake???

Na mreži mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: pomesao ulje i naftu
« Odgovor #38 poslato: Decembar 06, 2018, 09:59:49 pre podne »
03G 103 308 A years 2003 to 2005.55 allmost all cracked
03G 103 308 B years 2005.5 to 2006.6 only a few cracked
03G 103 308 C years 2006.5 to 2007.5 none cracked cracked

Ovako kažu na Audi-Sport forumu.

https://www.audi-sport.net/xf/threads/2-0-tdi-how-to-know-if-your-cylinder-head-will-crack-if-it-hasnt-yet.76277/

Evo komplet link. Pa prelistaj.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
« Poslednja izmena: Decembar 06, 2018, 10:04:27 pre podne od strane mur3633 »
TDI POWER

Van mreže Galaxy

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 350
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +8/-8
  • Pol: Muškarac
    • B6
  • Auto: Passat B6, highline, 2.0 TDI
Odg: pomesao ulje i naftu
« Odgovor #39 poslato: Decembar 06, 2018, 12:00:33 posle podne »
Hvala puno. I ja sam nesto istrazivao net i naisao na neka domace objasnjenja.

http://www.automobili.rs/forum/archive/index.php/t-9320.html

Ako ne smem linkove sa tudjih foruma, neka neki mod ispravi ili me opomene da ubacim copy-paste...