Autor Tema: Problem sa potrošnjom antifriza i turbinom  (Pročitano 1481 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže ZonFa

  • VW Početnik
  • Poruke: 8
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.9 TDI
Problem sa potrošnjom antifriza i turbinom
« poslato: Mart 09, 2018, 03:52:35 posle podne »
Pozdrav imam problem sa golf 4 dizel, auto slabije vuče ali kad povuce izlazi crni dim na auspuhu videlo se ulje na usisu za vazduh u turbini, sve indicije su mi bile da je turbina riknula i da trosi ulje mada ulje je u redu dok je antifriz munjevito nestao, mehaničar je rekao da je turbina uredu i ja motor duva, da li je to moguce? I kako to resi ti. Zaboravio sam da napomenem da auto ne zeli preci 130km/h
« Poslednja izmena: Mart 09, 2018, 04:47:10 posle podne od strane ZonFa »

Van mreže enkob

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 342
  • Age: 43
  • Lokacija: Sjenica
  • Karma: +19/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw mk4 1.9 TDI
Odg: Problem sa potrošnjom antifriza i turbinom
« Odgovor #1 poslato: Mart 09, 2018, 10:49:14 posle podne »
Pa lepo da das auto automehanicaru kojem verujes neka sredi. Ako nemas takvog raspitaj se kod drugara i prijatelja. Neznam kako drugacije obijasnit kad nerazumes ni sta znaci da motor duva.
Nema zanata bez alata

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Problem sa potrošnjom antifriza i turbinom
« Odgovor #2 poslato: Mart 09, 2018, 11:48:31 posle podne »
Kada motor "duva" lako skontas. Neka neko sjedne u auto i doda gas nekoliko puta (prvo zagrij auto na 90c),a ti stisni crijevo sa bloka motora na hladnjak i ako se ono previse napinje, tj ako osjetis da je mnogo tvrdje nego prije dodavanja gasa to je to. Isto tako ako trosi antifriz i to toliko koliko kazes mora biti bijeli dim na auspuh kada je motor zagrijan.
Sto se turbine tice, skini crijevo sa nje (ono koje ide iz turbine prema usisnoj grani) i lagano provjeri ima li lufta kada pomjeras rotor radijalno to ti je gore dole, lijevo desno, i ima li aksijalno to ti je unutra vani odnosno <--> ako me razumijes. Aksijalno ne smije imati lufta ni trunku a radijalno smije malo. Pogledaj da li je rotor igdje kacao za kuciste. Ulje skoro svaka turbina sa mnogo km iza nje malo pusta u usisnu tako da to nije strasno.
Jesi li ga spajao na dijagnostiku? Imas li overboost gresku?
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže Nikola GTi

  • Nikola Mihajlovic
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1933
  • Age: 35
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +34/-49
  • Pol: Muškarac
  • Golf u srcu GTi u krvi :)
  • Auto: Golfovi i a3
Odg: Problem sa potrošnjom antifriza i turbinom
« Odgovor #3 poslato: Mart 10, 2018, 08:35:38 pre podne »
Izraz da motor duva se najcesce kod nas koristi kada motor izgubi kompresiju i duva u karter. Posto kazes da ti je potrosio rashladnu tecnost ja sumnjam na dihtung glave, desava se cesto na tim motorima da duva pored dihtunga, tada hoce da trosi rashladnu tecnost i trebao bi da baca beli dim ako mnogo gubi rashladnu tescnost, a moze da se desi da je gubi sporije ali konstantno i tada skoro i da ne baca beli dim.