Dampiranje se radi zbog sprečavanja prenosa vibracija i vibriranja samog lima, lepi se sa materijalom kao na prvom linku, bitumenske gumene trake koje imaju antivibraciono svojstvo i veliku gustinu tako i da na maloj debljini imaju veliku težinu. Obična industrijska guma je odličan damping materijal ali i nema baš malu cenu. Jedna unutrašnja traktorska guma i kilo sintelana odradiće kao i Dynamat za 1000$.
vrata su zalepljena sa 1.5mm butil trake i alu folija, bez najlona i tapacira.
Zvučna izolacija se ne lepi na lim i nema svrhe da se lepi, čak naprotiv da bi imala pun efekat bolje je da je razdvojena od spoljnih limova gde je to moguće na vratima npr.
Filc je jedna od zvučnih izolacija koja se dugo koristi. Azmafon je domaći filc podesan za upotrebu u autoindustriji, a koristi se i u građevinarstvu . Nekoliko puta je manje gustine i težine od damping materijala i ima odličnu cenu, samogasiv (ne nezapaljiv), otporan na ulja drivate... Pre nego su nas usrećile strane investicije u Kragujevcu su pravili i Azma Sendvič koji je imao dva sloja butil trake i dva sloja azmafona zalepljene, mislim da je postojao i samolepljiv sve dobrog kvaliteta po niskoj ceni. Ali što bi proizvodili kad možemo da uvozimo. Ja sam koristio gumirani sunđer koji je i bolji od azmafona i lakše se radi ali je skuplji.
damping traka pa gumirani sunđer pa još jedan sloj damping trake