Autor Tema: Golf IV GTI  (Pročitano 80456 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

pekar

  • Gost
Odg: Golf IV GTI
« Odgovor #20 poslato: Avgust 11, 2014, 01:19:00 posle podne »

Pekar me je zaludio  :) :) nekim stvarima, tako da po ceo dan pratim aukcije na ebay-u za downpipe.....

Pekar je pogubniji za brak nego da imas 3 ljubavnice. Ako hoces brak da ti potraje, ignorisi ga. Kad krene nesto da ti prica ti poklopi usi i vici na sav glas LALALALALALA.

lollol preslo mi od cveleta biggrin a zato se ti meni  ne javljas kada te zovem na tel. lollol
milper------ kako se sada ponasa auto?

Van mreže Blasted Street

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 213
  • Lokacija: Pozarevac
  • Karma: +6/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK IV
Odg: Golf IV GTI
« Odgovor #21 poslato: Avgust 11, 2014, 05:05:29 posle podne »
Veoma lep auto, felene mi se posebno svidjaju , a i unutrasnjost deluje ocuvana i ako si ga slikao nakon dubinskog :D Srecno u daljim radovima :)

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Golf IV GTI
« Odgovor #22 poslato: Avgust 13, 2014, 12:21:12 posle podne »
Wele bolje aluminijum nego onaj plasticni mahagoni  :) uklapa se sa papucicama :) Video sam da sada ima da se kupi crna folija bruseni aluminijum, mozda je uzmem...

A za downpipe, reci mi jesi li ostavio srednji lonac? jel mnogo bucan?

Juce sam obisao auspuh servise, niko ne savija cevi deblje od 60mm, nemaju masinu...svi majstori se pitaju sta ce sta ce ti cevura 70mm  :) :) :)

Ovo je stiglo od Pekara, ako uhvatim danas vremena odmah cu ga namontirati i probati...






Van mreže djole199

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 818
  • Age: 30
  • Lokacija: Bor
  • Karma: +8/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A3 1.9 TDI Quattro
Odg: Golf IV GTI
« Odgovor #23 poslato: Avgust 13, 2014, 01:14:02 posle podne »
Lep auto.  :25

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 34
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Golf IV GTI
« Odgovor #24 poslato: Avgust 13, 2014, 01:17:05 posle podne »
Meni je fi 76mm auspuh sve do zadnjeg lonca, tačnije do mosta i nije bučan puno.

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Golf IV GTI
« Odgovor #25 poslato: Avgust 13, 2014, 01:22:43 posle podne »
A ostavio si samo zadnji lonac?

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 34
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Golf IV GTI
« Odgovor #26 poslato: Avgust 13, 2014, 01:41:41 posle podne »
Da samo zadnji protocni 

pekar

  • Gost
Odg: Golf IV GTI
« Odgovor #27 poslato: Avgust 13, 2014, 03:57:06 posle podne »
za savijanje debljih cevi vece od 60mm, to samo da vidis kod ovih koji rade kamionski program,oni jedini imaju te masine za veci precnik,ovi za auta je retkost ko ima i za 60mm.

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Golf IV GTI
« Odgovor #28 poslato: Avgust 14, 2014, 07:23:03 pre podne »
potpis...Najvise savijaju 45mm, eventualno 50mm....

Inace juce je namontiran NXS manuelni boost kontroler...probao sam, 0.4, 0.6, 0.8, 1.0 bara u koracima od po pola kruga....stigao do 1.1 bar i ispaznila mi se baterija na laptop-u, tako da nisam imao vise cime da pratim pritisak turbine i smesu....

Auto puno bolje puni u visokim obrtajima i nema padanja boost-a....

N75 ventil je raskacen, tj. samo je prikljucen na dzek da ne bi prijavljivao gresku...

Van mreže demi

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +2/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 gti
Odg: Golf IV GTI
« Odgovor #29 poslato: Avgust 18, 2014, 02:37:16 posle podne »
i sta se desava sa boot-om sada do koliko si stigao ? i kako se ponasa auto sad u odnosu na n75?  driving

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Golf IV GTI
« Odgovor #30 poslato: Avgust 18, 2014, 04:21:24 posle podne »
Ceka se da sutra stigne na probu protokomer, jer moj meri maksimalni protok od 125 g/s, sto po onoj racunici (maf / 0.82 = ks) ispada da auto ima 153ks...

Sa istekanim protokomerom mnogo bolje ide, ali brlja na leru i kad se vozi konstantnim gasom...

Ili protokomer brlja ili lambda sonda...


Van mreže demi

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +2/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 4 gti
Odg: Golf IV GTI
« Odgovor #31 poslato: Avgust 18, 2014, 05:39:17 posle podne »
a sta se desava sa pritiskom? jeli konstantan ili malo opada u obrtajima?

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Golf IV GTI
« Odgovor #32 poslato: Avgust 18, 2014, 06:03:47 posle podne »
Recimo da posle 6000 obrtaja padne 0.1 bar...ja jos uvek nisam isao preko 1 bara...


Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Golf IV GTI
« Odgovor #33 poslato: Avgust 21, 2014, 09:26:26 posle podne »
Danas su ne planirano kupljeni Koni sport amortizeri u kompetu sa oprugama...imaju opciju stelovanja tvrdoce...

Auto je legao jos nekih 15mm...

U voznji je meksi nego sa fabrickim amortizerima i H&R oprugama, a lezi u krivini neverovatno dobro!!
Nema vise onog lupanja ,kada predjem preko rupe na putu...

Prezadovoljan sam dobijenim!!

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk


pekar

  • Gost
Odg: Golf IV GTI
« Odgovor #34 poslato: Avgust 21, 2014, 09:31:58 posle podne »
ekstra  tapsac cekamo nove slicke :)

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Golf IV GTI
« Odgovor #35 poslato: Avgust 21, 2014, 10:00:11 posle podne »
Bice slika kad ga operem, sav je napred od insekata  driving

Zamenjen je i protokomer, sve vreme me je on zezao....

Odustao sam od manuelnog boost kontrolera, jednostavno nismo uspeli da nastelujemo da auto radi kako treba...sa pritiskom 1.1 bar,kad se krvnicki provoza (pod ovim podrazumevam 10km pun gas) auto izbaci gresku tipa preveliki impuls motora ili nesto slicno,..imam zapisano..ali ide ko zver..naravno prebaci u safe mode nece preko 3000 obrtaja..sa pritiskom od 0.8 bara u nizim obrtajima ima viska goriva i probije tek posle 4000 obrtaja...

Probane su kombinacije i 0.9 i 1 bar, sprzeno 5000 dinara goriva  :) :)

Jednostavno ide bolje sa N75 ventilom ili je moja mapa na autu takva da ne moze da se namesti konstantan pritisak...

Evo i podataka iz vcds-a, treca pun gas sa N75 i novim protokomerom...

« Poslednja izmena: Avgust 21, 2014, 10:22:27 posle podne od strane milper »

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Golf IV GTI
« Odgovor #36 poslato: Avgust 27, 2014, 11:02:06 posle podne »
Pre dve godine je na autu zamenjena benzinska pumpa, stavljena Donner (made in prc) i neki braziliski regulatror pritiska goriva 4 bara....izdrzali su citavih 5000km...

Kupljena originalna VDO pumpa i Bosch regulator pritiska 3 bara...

Golf konacno ide kako je isao pre dve godine, uporedite podatke iz vcds-a i koliko vazduha sada motor uzima preko 5500 obrtaja...jednostavno pumpa nije davala dovoljno goriva pri vecim obrtajima...



i za sada stari snimak, 60-140 oko 8.5 sekundi.....60-160 nepunih 12 sekundi...
Novi ce biti ovih dana kad mi stigne nosac za telefon...mada po merenjima isto ide...

http://youtu.be/NWXk_v76iCg?list=UUg2f7OO2gM44vkEyFdgoEtg







pekar

  • Gost
Odg: Golf IV GTI
« Odgovor #37 poslato: Avgust 28, 2014, 01:47:29 posle podne »
 thumbup sad samo driving dok ti ne dosadi ta snaga, a posle znas sto ti je ciniti biggrin

Van mreže milper

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 465
  • Age: 43
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +15/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV GTI 1.8T
Odg: Golf IV GTI
« Odgovor #38 poslato: Avgust 28, 2014, 02:12:23 posle podne »
Jos bi odradio downpipe, barem 60mm... :) :)

Mozda bi se sada isplatilo da ponovo probam MBC...mislim da bi sada radio bez greske...

Ako neko zna moze da mi napise, da li ECU radi korekciju smese ako se pritisak ogranici manuelnim boost kontrolerom na 1 bar? Da li ECU dozira vise goriva?

Koliko vidim po citanjima lambda sonde kod mene je sada blago bogatija smesa (-1.6%)....

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 34
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Golf IV GTI
« Odgovor #39 poslato: Avgust 28, 2014, 03:35:49 posle podne »
Mislim da bi trebalo da može i dalje da kontroliše smjesu. Javiće se sigurno neko ko sigurno zna. A do tada ako te mrzi da čekaš namontiras i probaš :)