Autor Tema: Zamena motora  (Pročitano 14218 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže krompic

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Lokacija: Ruma
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf2
Zamena motora
« poslato: Maj 14, 2014, 11:38:58 pre podne »
Pozdrav za sve

Pitanje konkretno da li moze komplet motor, menjec, IC od Passata b3 tdi u Golfa 2 td .
Ili jos konkretnije da li moze kompletan prednji trap sa  mostom amortizerima , glavcinama, motorom i menjacem da li ide sraf na sraf
ili vec kako !! :)

Hvala na odgovorima

Kroka
« Poslednja izmena: Januar 14, 2016, 09:36:17 posle podne od strane Joca »

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat b3 1,6 tdi u Golfa Mk2 td
« Odgovor #1 poslato: Maj 14, 2014, 07:48:17 posle podne »
motor i menjac mogu, most ne odgovara, pasatove opruge su isto prejake za dvojku, viljuske ne mogu, interkuler isto ne odgovara. glavcine odgovaraju 1988-1992g, ako ti je dvojka do 1987god moraces kupiti samo 2 kugle fi 19. sve je isto na oko a nista nije isto.
 nije neka nauka da se ubaci i spakuje. ubacuju se u dvojke i zajebaniji motori od 1,6tdi samo moras znati sta ti od kog modela odgovara da bude sve kao fabricki

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4811
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-120
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Passat b3 1,6 tdi u Golfa Mk2 td
« Odgovor #2 poslato: Maj 14, 2014, 09:18:54 posle podne »
jos je majstor zaboravio poluosovine
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže krompic

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Lokacija: Ruma
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf2
Odg: Passat b3 1,6 tdi u Golfa Mk2 td
« Odgovor #3 poslato: Maj 14, 2014, 09:49:09 posle podne »
motor i menjac mogu, most ne odgovara, pasatove opruge su isto prejake za dvojku, viljuske ne mogu, interkuler isto ne odgovara. glavcine odgovaraju 1988-1992g, ako ti je dvojka do 1987god moraces kupiti samo 2 kugle fi 19. sve je isto na oko a nista nije isto.
 nije neka nauka da se ubaci i spakuje. ubacuju se u dvojke i zajebaniji motori od 1,6tdi samo moras znati sta ti od kog modela odgovara da bude sve kao fabricki

Hvala na brzom odgovoru
Pitao sam da li moze most i opruge itd od passata zato sto dobijam veoma povoljno posto kupujem motor i ovo ostalo.
Imam ja kompletan most i viljuske, glavcine ,servo letva od GTI 16v pa cu to montirati.
Moja je 1986 1,6 td a menjac je 4T nadam se da je elektro instalacija ista.
Po tebi da li je ovo dobra varijanta za motor i menjac  i od cega bi najbolje bilo da ubacim interkuler kad ovaj ne odgovara.
Moram li ubaciti i servo od passata jer stavljam i pozadi komplet glavcine i diskove od passata posto se kod mene rasklapaju glavcine od torzije. Da li papucice od passata mugu na dvojku onako u kompletu da mogu da montiram i cilindar za kvacilo. A poluosovine sto kaze PaulGT

Puno pitanja jer u subotu idem po motor pa me interesuje sta mi jos treba pa da uzmem o jednom trosku. wub

TTS

  • Gost
Odg: Passat b3 1,6 tdi u Golfa Mk2 td
« Odgovor #4 poslato: Maj 14, 2014, 09:57:40 posle podne »
Papučice ti mogu od Passata,samo moraš da na požarnom limu izbušiš rupu za cilindar kvačila. To češ vidjeti gdje treba,kad staviš papučice na mjesto,označiš i izbušiš. Taj motor na sebi ima 3 žice,tako da oko instalacije ne moraš ništa čačkati. Intercooler se može ubaciti i od Passata,uz male prepravke. Možeš pokušati nači original od Golfa Intercooler,a možeš i praviti kojekakve budževine da ga staviš ispred hladnjaka u masku. (ja sam konkretno imao od BMW-a E46 intercooler u masci dok sam imao takav motor u jednom od Golfova) Na original mjenjač od Passata,moraš staviti i šaltung na sajle,tu ima sitnih prepravki,ali ništa strašno.Poluosovine ti pašu s tvog motora,samo moraš promjeniti unutarnje kinetičke zglobove,ako ti nisu već fi100. To ti je to otprilike...
« Poslednja izmena: Maj 14, 2014, 09:59:33 posle podne od strane TTS »

Van mreže krompic

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Lokacija: Ruma
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf2
Odg: Passat b3 1,6 tdi u Golfa Mk2 td
« Odgovor #5 poslato: Maj 14, 2014, 10:06:04 posle podne »

šaltung na sajle da skinem od passata to ima na ovom passatu verovatno ,ako si vec imao takav motor jel bolji od ovog mog i u cemu se razlikuje
« Poslednja izmena: Maj 14, 2014, 10:07:32 posle podne od strane Darko80 »

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat b3 1,6 tdi u Golfa Mk2 td
« Odgovor #6 poslato: Maj 14, 2014, 10:18:55 posle podne »
puno pitanja za ova doba noci.
nastavicemo sutra

Van mreže krompic

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Lokacija: Ruma
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf2
Odg: Passat b3 1,6 tdi u Golfa Mk2 td
« Odgovor #7 poslato: Maj 14, 2014, 10:20:28 posle podne »
Ok Pozdrav pa se cujemo sutra  tapsac  clap

Van mreže krompic

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Lokacija: Ruma
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf2
Odg: Passat b3 1,6 tdi u Golfa Mk2 td
« Odgovor #8 poslato: Maj 15, 2014, 09:20:52 posle podne »
moze li koji odgovor  majstor1-ri

TTS

  • Gost
Odg: Passat b3 1,6 tdi u Golfa Mk2 td
« Odgovor #9 poslato: Maj 15, 2014, 09:34:10 posle podne »
Razlika između Intercooler i tvog motora (osim što taj ima intercooler) je u drugačijoj podešenosti Bosch pumpe,dizni i što ovaj sa intercoolerom ima turbinu hlađenu vodom,za razliku od tvog koji ima turbinu hlađenu uljem. I naravno tvoj ima 51KW,a intercooler 59KW. Imaš dvije verzije tog motora oznaka RA i SB i proizvodio se samo 1989-1991
« Poslednja izmena: Maj 15, 2014, 09:35:44 posle podne od strane TTS »

Van mreže krompic

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Lokacija: Ruma
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf2
Odg: Passat b3 1,6 tdi u Golfa Mk2 td
« Odgovor #10 poslato: Maj 15, 2014, 09:42:19 posle podne »
Hvala na ovim podacima
jos samo pitanje da li kompletno kociste rucice menjaca sa sajlama ubacivam u tunel gde je bila i ova rucica na golfu ili odgore na tunel da pravim nosace
« Poslednja izmena: Maj 15, 2014, 09:44:34 posle podne od strane krompic »

TTS

  • Gost
Odg: Passat b3 1,6 tdi u Golfa Mk2 td
« Odgovor #11 poslato: Maj 15, 2014, 09:49:10 posle podne »
Kako ti stoji sad,ubaciš i ovu na sajle. Moraš samo probušiti rupe na limu za zadnja dva šarafa,a to češ vidjeti gdje kad budeš postavljao. Uglavnom nije ništa teško. Ja taj motor kompletan spakujem za jedan dan u auto.

Van mreže krompic

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Lokacija: Ruma
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf2
Odg: Passat b3 1,6 tdi u Golfa Mk2 td
« Odgovor #12 poslato: Maj 15, 2014, 09:57:33 posle podne »
Lako je tebi kad znas thumbup pa za jedan dan, ali ja to moram onako da meracim 10 dana bonk  lollol

imam hladnjak od passata 2,0 koji je imao klimu da li njega da ubacim ili onaj moj od 1,6 td

TTS

  • Gost
Odg: Passat b3 1,6 tdi u Golfa Mk2 td
« Odgovor #13 poslato: Maj 15, 2014, 10:41:30 posle podne »
Stavi koji je veći

Van mreže StefanKG

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Age: 36
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 3 1.8 Single point,TDI
Zamena motora
« Odgovor #14 poslato: Maj 22, 2014, 11:05:08 pre podne »
Izvinjavam se ako tema postoji,ja je nisam nasao.

Zanima me kojim motorom mogu da zamenim moj motor u golfu 2 ?? Za sada je u njemu  1.6 dizel , zamenio bih ga nekim drugim motorom , da li moze 1.9 D ili tako da kazem koji motor bez problema jos mogu da ubacim u njega ??

Hvala i pozdrav !  beer beer

Van mreže Vlada SD

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 219
  • Age: 28
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +4/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk 1
Odg: Zamena motora
« Odgovor #15 poslato: Maj 22, 2014, 11:15:53 pre podne »
U dvojku mozes da stavis skoro bilo koji motor i vw grupe. Mislim da 1.9 d bez problema moze da stane.
Faculty of Electronic Engineering, University of Niš

Van mreže StefanKG

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Age: 36
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 3 1.8 Single point,TDI
Odg: Zamena motora
« Odgovor #16 poslato: Maj 22, 2014, 11:18:32 pre podne »
Hvala, a sta jos moram da promenim kada stavim motor 1.9 ? 

Van mreže RaDiO LJuBaV

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 655
  • Karma: +16/-12
  • Pol: Muškarac
Odg: Zamena motora
« Odgovor #17 poslato: Maj 22, 2014, 01:05:24 posle podne »
Zavisi kako kupis motor, ako dobijes u kompletu sve, mozes samo svoj da izvadis a da stavis taj bez ikakvih prepravki, eventualno ako ne dobijes mjenjac, da stavis svoj i uz to novi set kvacila.

Van mreže StefanKG

  • VW Početnik
  • Poruke: 39
  • Age: 36
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +3/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 3 1.8 Single point,TDI
Odg: Zamena motora
« Odgovor #18 poslato: Maj 22, 2014, 01:24:07 posle podne »
Nabudzicu taj 1.9 , nadam se da ce golf dobro ici sa tom kubikazom,a da ne zna neko kakve su peripetije oko carine i prevoda tog motora ?

Van mreže duleVW

  • VW Početnik
  • Poruke: 150
  • Age: 30
  • Lokacija: Niš - Donja Vrežina
  • Karma: +6/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf mk4 1.9 TDi AXR 2002.
Odg: Zamena motora
« Odgovor #19 poslato: Maj 22, 2014, 06:50:09 posle podne »
Taj motor fizicki moze u golf 2 ali mislim da ne mozes to da registrujes, bila je tema na forumu.
edit:
Evo teme pa pogledaj http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=56211.0


evo nesto iz nje

u sustini se ne pravi problem u koliko je taj model pravljen sa tim motorom ako nije onda te ostale peripetije. na primer bez problema izvadis 1.4 i stavis 1.8t u golf 4 ali 1.8t u npr. u lupo, mora atest tj. nikad ga neces u srbiji registrovati.

Tako sam i ja čuo. U jedinicu može G60 motor od 160 konja jer je 1.8 postojao u jedinici a 2.0 ABF 150ks ne može.  :53

Što se tiče dvojke i 2.0 motora, postoji Jetta sa fabričkim 2.0 za severnoameričko tržište (mislim da je 9a), ako to priznaju naši stručnjaci/eksperti?

Citat
Later models of the Mark 2 GLI had a 16 valve dual cam engine, originally a 1.8-litre engine first was used in the mid-1987 GLI and beginning in 1990 with the newer Mark 2 body style an upgrade to a 2.0-litre 16 valve (in North America).

Uostalom korado je na istoj platformi (A2) kao i dvojka, samo treba dokazati našim kosmonautima da je to isto jer njihova logika nema veze sa zdravim razumom.

Šaljem Alviroviću mejl  :36



Carina moze bez problema, izlazi oko 250-300e, zavisi od godista motora, vozila u koje ide itd. Od papira za to ne treba skoro nista, racun za motor i licna karta.

Posle toga ti trebaju tzv. smernice iz VW-a za ugradnju u to vozilo, onda od agencije za bezbednost saobracaja treba da dobijes dozvolu da to uradis, pa kad ugradis onda treba da spremis skicu kako si to uradio, zatom pecat od nekog servisera, zatim teras na masinski ili u amss na atestiranje, onda oni slikaju svaki jebeni sraf i svaku jebenu podlosku i maticu koju si zavio, te slike salju siljokuranima u ageniju za bezbednost saobracaja koji svakom jebenom srafu nadju manu iako je fabricki tako zavijen. Kad oni nekim cudom posalju odobrenje da se auto atestira masinski izdaje atest i sa tim ides na tehnicki gde se iscitava broj i posle toga ides u sup na promenu podataka o vozilu. Klasicno izdrkavanje.
« Poslednja izmena: Maj 22, 2014, 07:00:46 posle podne od strane duleVW »