Dizne su u pitanju.Radio na 3 cilindra,tresao se ceo motor,lupao,sve dok ne dostigne radnu temperaturu.Sve je počelo od LukOilovog goriva koji sam sipao prošle subote.Juče očistili rezervoar,pumpu u njemu,sito,promenili filter nafte,izvukli staro i sipali NIS gorivo.
Kupio sam Liqui Molly diesel injection cleaner.I njega sam sipao.Onda je jutros opet torokala na 3 cilindra,vukla se po putu i na kraju se ugasila.Rekoh,idem da te bacim u Koviljsko-Patrovaradinski rit.Kad je upalila,posle 3 minuta verglanja,krenem ka tamo.Popnem se na E75,sačekao da dostigne radnu temperaturu i po gasu.3600 o/min 150 km/h dobrih 13 km.I u povratku tako.I večeras,upalio je,ona radi lepo,mirno.Sačekah 5 minuta,ne menja zvuk,nije se "ugasio" cilindar,potrošnja u leru 0.6l.Sve normalno.Za sad.
Čekam jutro,da vidim kako će da se odvija situacija.
Auto je bio prikačen na dijagnostiku dok je radio na 3 cilindra,očitao je da ne radi 2. cilindar,i povremena greška AGR EGR.
Ja malo odužio,javljam sutra da li je ostalo po starom.