VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Nelle Avgust 30, 2011, 12:16:11 posle podne

Naslov: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Nelle Avgust 30, 2011, 12:16:11 posle podne
Ćao drugari,
imam sada već veliki problem, puklo mi je na Golfu IV tdi, ono gumeno crevo kroz koje protiče rashladna tečnost, po rečima majstora jer je strulilo, dotrajalo od temperature bloka motora, a to je ono crevo što ide sa desne strane motora ispod pumpe pa iza bloka motora i grana se, nije obično jednožilno. Gde god da sam pitao, nemaju to crevo, a zvao sam i Šabac itd. Navodno jedino rešenje je da odem u Porshe-sever pa da naručim iz Nemačke novo??!
Da li je neko imao sličan problem, i kako ga je rešio??!  blink

Hvala u napred!
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: ZARKOTEKICA Avgust 30, 2011, 01:02:30 posle podne
evo ti broj tel u nišu ima 10000%
(http://www.vw-club.rs/sponzori/proauto.jpg)
PROAUTO - za članove VW Kluba 10% popusta.
Auto delovi za VW i Audi, Slavče
Obilićev venac BB, Niš

Tel. 018/4562-649
Mob. 064/2255-726
(http://www.vw-club.rs/sponzori/duga.jpg)
    
DUGA - za članove VW Kluba 15% popusta.
Servis VolksWagen, Audi, Škoda i Seat, garancija godinu dana, otkup havarisanih i stranih vozila,
polovni i novi delovi sa i bez ugradnje
Pane Đukića 6, Niš

Tel. 018/200-821
Mob. 063/410-114 perica kaži poslao te žarko iz niša iz elektrodistribucije vozi passata b5.5 i daće ti realnu cenu tomi je dobar prijatelj
(http://www.vw-club.rs/sponzori/bane.jpg)
   
BANE AUTO - za članove VW Kluba specijalan popust - 15%.
Servis prodaja i ugradnja polovnih i novih Auto delova
Šlep Služba
Prodaja Automobila

Tel. 018/575-113
Mob. 063/777-40-56 bane  kaži poslao te žarko iz niša iz elektrodistribucije vozi passata b5.5 i daće ti realnu

ako imaju poslaće ti pos poštom javi štasi uradio pozdrav
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Djole DMC Avgust 30, 2011, 10:18:01 posle podne
Ne moze crevo tek tako da "struli", ono je napravljeno da trpi temperqturu motora. Kad budes stavio novo proveri da ti motor ne stvara pritisak u sistemu za vodu.
DAj oznaku motora i ako mozes sliku tog creva pa cu ti nabaviti ako vec nigde nema.
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Nelle Avgust 30, 2011, 11:59:46 posle podne
Nemam pojma brate, majstor reče kao to je loše rešeno, crevo ide uz blok motora i on ga prži, zato vremenom postane krto, puca. Reče mi navodno da je crevo osmica. Broj motora je AXR222054. Evo i slike ću postaviti samo se ne vidi naj bolje.
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: RUS Avgust 31, 2011, 12:06:40 pre podne
Nele, da je tako kako kaze tvoj majstor oko uzroka pucanja usled pregrevanja tog creva, bilo bi X slucajeva sa tim crevom da strada.... Nesto tu nestima koliko ja kontam. Mozda i gresim, ali pre mislim da ovo sto rece Djole DMC, je uzrok pucanja tog creva, pritisak u rashladnom sistemu. Pogledaj kad promenis ovo crevo, da slucajno ne izbacuje vodu oko boce za dolivanje antifriza. mahac
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Nelle Avgust 31, 2011, 12:19:04 pre podne

(http://i.imgur.com/SJ599.jpg)

(http://i.imgur.com/l54uv.jpg)

(http://i.imgur.com/m2IWN.jpg)

(http://i.imgur.com/PQpbe.jpg)
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Djole DMC Avgust 31, 2011, 12:22:55 pre podne
Ne vidi se na slikama nista sto m i je bitno. JEdan krak tog creva ide na mali hladnjak, a gde idu ostala dva kraka?
 
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Nelle Avgust 31, 2011, 12:23:31 pre podne
Nele, da je tako kako kaze tvoj majstor oko uzroka pucanja usled pregrevanja tog creva, bilo bi X slucajeva sa tim crevom da strada.... Nesto tu nestima koliko ja kontam. Mozda i gresim, ali pre mislim da ovo sto rece Djole DMC, je uzrok pucanja tog creva, pritisak u rashladnom sistemu. Pogledaj kad promenis ovo crevo, da slucajno ne izbacuje vodu oko boce za dolivanje antifriza. mahac

Hvala na savetu druže! Pogledaćemo ujutru ali mislim da nije imao tih problema sa pritiskom, unutra je sve kao apoteka, prvi put je naprslo pa smo prespojili sa nekim crevom od Citroena  wacko pa je onda kapalo, kada sam hteo da napipam spojku, malo sam ga stisnuo da vidim ima li pukotinu i puklo je kao na pola kao kruška!! Materijal ne neki čudan, crevo čak nije ni ojačano onim vlaknima nego je od neke mekane gume, jako čudno!??
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Nelle Avgust 31, 2011, 12:25:50 pre podne
Ne vidi se na slikama nista sto m i je bitno. JEdan krak tog creva ide na mali hladnjak, a gde idu ostala dva kraka?
 

Brate moj nepristupačno je skroz, napred od spoja ide ka hladnjaku a nazad ispod ove pumpe se spaja u neko drugo pa  idu negde iza motora, ja niti vidim niti se razumem jbg  badmood

@ ZARKOTEKICA
Hvala ti puno na kontaktima, zvaću ih sutra, pa ako uspem da objasnim šta mi treba, šta mi Bog da! :)
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: ZARKOTEKICA Avgust 31, 2011, 12:42:49 pre podne
nele skapiraće te tosu ljudi koji rade vw više od 10 god i raturaju vozila i do 3 god starosti
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Nelle Avgust 31, 2011, 03:44:42 posle podne
Danas obišao par ovih "većih" radnji za WV i pojedini nikad čuli a ovi ostali koji i jesu, niko nema na stanju, navodno naj bolje da poručim u Porsche-sever, otišao tamo, lik kaže braćala ne isplati ti se da naručujemo iz Nemačke za auto koji je 2003će godište, mnogo je skupo i ko zna kad će stići nego juri neku malu privredu...  badmood
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: ZARKOTEKICA Avgust 31, 2011, 04:21:55 posle podne
jesi zvao u nišu
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Nelle Avgust 31, 2011, 08:33:14 posle podne
jesi zvao u nišu

Zvao sam na mobilne drugar, ali mi se niko ne javlja..  :huh:
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: ZARKOTEKICA Avgust 31, 2011, 08:36:59 posle podne
bane auto je možda preko po vozila
budi uporan
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: VW-TECH Avgust 31, 2011, 11:07:36 posle podne
O pobogu, pa puklo ti je crevo i ti pitas kako da resis problem? Pa zamenis crevo. Nisi prvi koji je imao takav problem i uvek se resava na isti nacin, zameni se crevo. Kakve su to price da se ne isplati porucivati? Pa sta mislis kako se kupuju delovi? Odes u bilo koju prodavnicu koja radi original delove ili direktno u porsche i porucis ga.  To je crevo, ne kosta 200 EUR. Odes porucis ga i stigne ti za 4-5 dana. Delovi stizu svakih 3 ili 4 dana.

Lepo odes ovde na primer ako nemas etk http://www.wagenstad.com/index.php?modid=219&page=1-121-45 i nadjes koje je crevo u pitanju. Pretpostavljam 1J0 122 447 ES. Odes u bilo koju radnju i das taj broj, platis koliko kosta i zamenis crevo kada ti stigne. Pitas lepo koliko kosta pa tek ako ti je bas skupo idi da juris po otpadima polovno.
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: GILE_GTI Avgust 31, 2011, 11:21:56 posle podne
a verovatno je crevo propalo jer ti curi nafta na tandem pumpi....
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Nelle Avgust 31, 2011, 11:24:03 posle podne
O pobogu, pa puklo ti je crevo i ti pitas kako da resis problem? Pa zamenis crevo. Nisi prvi koji je imao takav problem i uvek se resava na isti nacin, zameni se crevo. Kakve su to price da se ne isplati porucivati? Pa sta mislis kako se kupuju delovi? Odes u bilo koju prodavnicu koja radi original delove ili direktno u porsche i porucis ga.  To je crevo, ne kosta 200 EUR. Odes porucis ga i stigne ti za 4-5 dana. Delovi stizu svakih 3 ili 4 dana.

Lepo odes ovde na primer ako nemas etk http://www.wagenstad.com/index.php?modid=219&page=1-121-45 i nadjes koje je crevo u pitanju. Pretpostavljam 1J0 122 447 ES. Odes u bilo koju radnju i das taj broj, platis koliko kosta i zamenis crevo kada ti stigne. Pitas lepo koliko kosta pa tek ako ti je bas skupo idi da juris po otpadima polovno.
Hvala genije na odgovoru, da si pročitao od početka znao bi o čemu se radi jer crevo nije ono za baštu nego sa nekoliko grana. Original košta 70 evra i skinem moje i dam im pa čekam 15 dana da stigne. Aj sad pali.
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: VW-TECH Avgust 31, 2011, 11:29:13 posle podne
Pametnjakovic, ja citao ali ti izgleda ne znas sta si napisao. Puklo ti je crevo. Ali dobro, idi resavaj problem na neki drugi nacin, palim ja  mahac
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Nelle Avgust 31, 2011, 11:31:47 posle podne
a verovatno je crevo propalo jer ti curi nafta na tandem pumpi....
Puklo je ispod nje jer je nekako bilo zavučeno odmah ispod nje i grejalo se valjda, možda i curilo mada smo je oprali da bi propratili, vozili je oko 300 km i suva je p baš i ne znam
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Nelle Avgust 31, 2011, 11:35:41 posle podne
Pametnjakovic, ja citao ali ti izgleda ne znas sta si napisao. Puklo ti je crevo. Ali dobro, idi resavaj problem na neki drugi nacin, palim ja  mahac

Pa brate staješ mi na muku, zvao sam par otpada, sve koje znam po Šapcu, išao sam samo danas u 4 radnje i niko ga nema jer navodno to retko puca, zato i ne naručuju, navodno ima ga samo u Nemačkoj i poručuje se preko porše servisa i nije povoljno plus moram da skinem moje i da parkiram auto u garažu dok ne stigne, zato sam i napravio temu ovde. Da je to neko obično crevo, nabudžio bih ga lako
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: GILE_GTI Avgust 31, 2011, 11:37:28 posle podne
tuzna je prica da pukne od temperature.... a desava se da curi nafta na pumpi a crevo nije otporno na naftu.... ako je crevo oteklo ko kobasica i kao je mekano propalo je od nafte.....
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: @aca@ Avgust 31, 2011, 11:40:39 posle podne
to sto si zvao sabac ok ali najbolje da se pokupis i odes tamo nalazis ga ja garantujem
ako ga ne nadjes ja ti kupujem novo i vodim te na rucak kao pride
veruj mi iz iskustva znam preko telefona im nije jasno a kada odes naci ces bar desetak
a pored creva ces naci jos stosta zanimljivo  ;)
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: RUS Avgust 31, 2011, 11:41:20 posle podne
Nele, nema dela koji se nemoze naruciti po kataloskom broju bez toga da nosis svoje. Pa je delove narucujem telefonom iz Moskve u laki autu u Cacku kad mi zatreba nesto. Samo je potrebno da imaju tvoj VIN broj, nista vise.
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Nelle Avgust 31, 2011, 11:47:51 posle podne
Nele, nema dela koji se nemoze naruciti po kataloskom broju bez toga da nosis svoje. Pa je delove narucujem telefonom iz Moskve u laki autu u Cacku kad mi zatreba nesto. Samo je potrebno da imaju tvoj VIN broj, nista vise.
Tako mi danas rekoše u porche-u, kao skini pa ostavi ovde da vide majstori, poručićemo!
Ono oko pucanja si verovatno u pravu, jer jeste oteklo i mekano je kao silikon !!! angry2

A evo i slike, zahvaljujući konstruktivnom drugaru WV TECH  mahac
(http://i.imgur.com/IkMM2.jpg)
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: GILE_GTI Avgust 31, 2011, 11:51:42 posle podne
e pa pre novog creva moras da utvrdis da li je propalo zbog curenja nafte jer ako jeste dzaba ti novo crevo kad ce ga nafta pojesti..... i ja mislim da moze da se poruci bez problema.... cak je drugar trazio po prodavnicama 2 crva koja idu zajedno za audi-a i kao ne postoji to kao deo.... onda je lepo otisao u porsche i za 2 minuta su nasli creva porucena i cekaju se od 3 do 5 radnih dana....
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: RUS Avgust 31, 2011, 11:53:05 posle podne
Okreni ujutru Laki auto u Cacku. Trazi Velja. Daj svoj VIN broj njemu i reci koje crevo je u pitanju. Kazi da te preporucio Slobo-Rus. I videces sta ce ti reci . A sto se tice da je bilo mekano i naduvano, moras da sredjujes ili menjas tandem pumpu, jer 99,9% curi nafta na njoj i sliva na njega.
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: VW-TECH Septembar 01, 2011, 08:20:34 pre podne
Pa brate staješ mi na muku, zvao sam par otpada, sve koje znam po Šapcu, išao sam samo danas u 4 radnje i niko ga nema jer navodno to retko puca, zato i ne naručuju, navodno ima ga samo u Nemačkoj i poručuje se preko porše servisa i nije povoljno plus moram da skinem moje i da parkiram auto u garažu dok ne stigne, zato sam i napravio temu ovde. Da je to neko obično crevo, nabudžio bih ga lako

Ne stajem ti na muku nego ti kazem kako da resisi problem. Sve si ti lepo napisao. da je u pitanju specificno crevo i da ga sigurno neces naci kao zamenski deo. Sve si sam napisao u prvom postu. moras ili da kupis original ili da nadjes isti na otpadu. ja sam ti samo rekao da imas pogresan stav prema porucivanju dela. to se radi svakodnevno i lako. delovi stizu za par dana. porucuju se zabice, srafovi, lajsne, nalepnice i tako te sitnice za kola stara po 20 godina.

da si napisao cenu novog dela pa da se zalis da je skupo onda bi to bila druga prica ali ti nisi ni saznao cenu vec si unapred zakljucio da se to ne isplati. kakvo ostavljanje creva kod njih. kada si vec u borci, idi u porsche izdiktiraj broj koji sam ti lepo napisao i pitaj koliko to kosta. istog trenutka ces znati cenu i znaces sta dalje. ove stvari se samo tako resavaju da si odmah prvi dan okrenuo porsche i par otpada znao bi na cemu si i do sada bi vec imao zamenjeno crevo i tema bi bila o razlozima pucanja starog a ti bi imao ispravan auto. takve stvari neces naci na stanju a narocito ne u prodavnicama delova sto i sam znas.
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Nelle Septembar 01, 2011, 10:47:57 pre podne
Nije istina da sam sam zaključio, kažem ti ja da nisi dobro pročitao temu jer sam ja bio u Porche servisu i saznao sam okvirnu cenu a to da mi se ne isplati mi je rekao i prodavac u poršeu, jer je rekao da crevo navodno košta 7 do 8 hiljada dinara i da mi se ne isplati da naručujem, nego kao bolje da idem na neki otpad a cenu nisam napisao ovde jer sam mislio nema potrebe jer je za mene 7-8 hiljada dinara za crevo, ma kakvo ono bilo, previše, za druge ne znam!!
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Rocky Septembar 01, 2011, 10:53:10 pre podne
vozis golf 4 a hoces da kupis delove poceni delova za juga a pri tome vredjas nekoga ko ima 10 godina iskustva sa VW servisom. tako se ne trazi pomoc. na otpadu ces naci crevo koje ti isto moze puci za 5000km i kad budes sabrao bice ti bolje da si dao 7000 odma i resio trajno problem.
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Nelle Septembar 01, 2011, 10:57:58 pre podne
vozis golf 4 a hoces da kupis delove poceni delova za juga a pri tome vredjas nekoga ko ima 10 godina iskustva sa VW servisom. tako se ne trazi pomoc. na otpadu ces naci crevo koje ti isto moze puci za 5000km i kad budes sabrao bice ti bolje da si dao 7000 odma i resio trajno problem.

Ne vređam ja njega nego je on osuo po meni a nije skontao ono što je pročitao. Takvo crevo na jugu bi koštalo oko 635 dinara sa sve PDV-om, po meni da je 30-40 eur parče gume pa ok, ali 70-80 je besmisleno. No nebitno, neću da gubim vreme na nekonstruktivnu raspravu.

Znači trebalo bi da je to crevo sa slike, ovo 1J0 122 447 ES ??
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Rocky Septembar 01, 2011, 11:02:23 pre podne
da trazi po tom broju  ;)
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Nelle Septembar 01, 2011, 11:31:05 pre podne
da trazi po tom broju  ;)

Evo u Nišu to crevo, u Pro Auto po ovom broju 1JO 122 447 ES, naruče i crevo stiže iz nemačke za 5,6 dana, za samo 2700 dinara??!
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Rocky Septembar 01, 2011, 11:32:20 pre podne
odlicno, ima i novo povoljno  alealeee
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: ZARKOTEKICA Septembar 01, 2011, 11:32:38 pre podne
jasam ti reko da nema problema koji nemože dase reši kod nas u nišu pozdrav
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: ZARKOTEKICA Septembar 01, 2011, 11:35:42 pre podne
Nele, nema dela koji se nemoze naruciti po kataloskom broju bez toga da nosis svoje. Pa je delove narucujem telefonom iz Moskve u laki autu u Cacku kad mi zatreba nesto. Samo je potrebno da imaju tvoj VIN broj, nista vise.
Tako mi danas rekoše u porche-u, kao skini pa ostavi ovde da vide majstori, poručićemo!
Ono oko pucanja si verovatno u pravu, jer jeste oteklo i mekano je kao silikon !!! angry2

A evo i slike, zahvaljujući konstruktivnom drugaru WV TECH  mahac
(http://i.imgur.com/IkMM2.jpg)

nele ovde ima 2 creva koje je od ova 2 koja strelica
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Nelle Septembar 01, 2011, 11:42:25 pre podne
Ovo gornje, gde pokazuje strelica ka levo, gde su dva creva spojena onom trakom. a ovo niše je mislim nastavak neki, ide na pvc koleno.
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: ZARKOTEKICA Septembar 01, 2011, 11:46:11 pre podne
jer to ide u kompletu oba creva ili ne moželi dase odvoje creva
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Nelle Septembar 01, 2011, 12:09:09 posle podne
Mislim da može odvojeno, samo je nastavljeno na pvc granu, klasično sa šelnama.
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: ZARKOTEKICA Septembar 01, 2011, 12:15:25 posle podne
sada će da mi javi dali ima
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Nelle Septembar 01, 2011, 12:29:46 posle podne
odlicno, ima i novo povoljno  alealeee

Još samo da potvrdimo da je to to i ah  bonk napokon  tapsac

EDIT: Crevo je naručeno, oznaka 1J0 122 447 ER , nije ES kao što je gore napisano, da bi drugi znali ako im ne daj Bože zatreba!
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: VW-TECH Septembar 01, 2011, 03:11:58 posle podne
Drago mi je sto si resio. Na onom linku koji sam ti dao imas oba creva, lepo pise:

34   1J0 122 447 ES   water hose      1   
(throttle valve housing >         
breather tube > junction         
piece > cylinder head)         
(34)   1J0 122 447 ER   water hose      1   
(throttle valve housing >         
breather tube > junction         
piece > cylinder head)         
for vehicles with glow plug         
heater

Ti imas ovu drugu varijantu i to mogu u prodavnici da ti vide po broju sasije najcesce.

Ali moram da kazem, sve si ti lepo napisao i ja sam lepo procitao i zato sam ti i odgovorio. Ti si bio fizicki u jedinom uvozniku delova i NISI pitao koliko deo kosta. To si lepo napisao i ja sam to lepo procitao. Sada sam zvao, kosta 2870 dinara u tom porsche sever-u u kom si bio. Da si samo pitao koliko kosta, sada bi imao deo na kolima eventualno sutra. To je jedini razlog zasto sam reagovao. Mesto na kom si bio i koje ti je par kilometara od borce ga prodaje za 2870 dinara.

Ti si ga nasao jeftinije i to je dobro ali bas za druge ako ikada imaju ovakav ili slican problem nauk, okreni radnju i pitaj koliko kosta deo. Creva i tako ti specificni delovi se uzimaju samo iz originala jer ih niko drugi ne pravi. Jako brzo stizu i nije nikakav posao naruciti ih. Ja to radim svaki dan. Da mi je takav auto bio na servisu, javio bi musteriji da mu je puklo crevo i da novo kosta 2870 dinara i to bi bilo to. Jedan telefonski poziv bilo kojoj prodavnici koja radi sa porscheom.

Tek kada montiras crevo vidi kako naleze. mozda je crevo skracivano pa nije stajalo kako treba i naslanjalo se negde gde ne treba pa je od toga i oslabilo. Sada kada imas novo crevo, ono ce da legne onako kako ga je fabrika smislila. Pogledaj samo jos da ne curi gorivo po njemu i zavrsio si pricu.
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: ZARKOTEKICA Septembar 01, 2011, 03:18:18 posle podne
nele bitno je dasam uspeo da pomognem i tebi oko nabavke dela pozdrav clap clap clap mahac mahac
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Nelle Septembar 01, 2011, 04:40:11 posle podne
Drago mi je sto si resio. Na onom linku koji sam ti dao imas oba creva, lepo pise:

34   1J0 122 447 ES   water hose      1   
(throttle valve housing >         
breather tube > junction         
piece > cylinder head)         
(34)   1J0 122 447 ER   water hose      1   
(throttle valve housing >         
breather tube > junction         
piece > cylinder head)         
for vehicles with glow plug         
heater

Ti imas ovu drugu varijantu i to mogu u prodavnici da ti vide po broju sasije najcesce.

Ali moram da kazem, sve si ti lepo napisao i ja sam lepo procitao i zato sam ti i odgovorio. Ti si bio fizicki u jedinom uvozniku delova i NISI pitao koliko deo kosta. To si lepo napisao i ja sam to lepo procitao. Sada sam zvao, kosta 2870 dinara u tom porsche sever-u u kom si bio. Da si samo pitao koliko kosta, sada bi imao deo na kolima eventualno sutra. To je jedini razlog zasto sam reagovao. Mesto na kom si bio i koje ti je par kilometara od borce ga prodaje za 2870 dinara.

Ti si ga nasao jeftinije i to je dobro ali bas za druge ako ikada imaju ovakav ili slican problem nauk, okreni radnju i pitaj koliko kosta deo. Creva i tako ti specificni delovi se uzimaju samo iz originala jer ih niko drugi ne pravi. Jako brzo stizu i nije nikakav posao naruciti ih. Ja to radim svaki dan. Da mi je takav auto bio na servisu, javio bi musteriji da mu je puklo crevo i da novo kosta 2870 dinara i to bi bilo to. Jedan telefonski poziv bilo kojoj prodavnici koja radi sa porscheom.

Tek kada montiras crevo vidi kako naleze. mozda je crevo skracivano pa nije stajalo kako treba i naslanjalo se negde gde ne treba pa je od toga i oslabilo. Sada kada imas novo crevo, ono ce da legne onako kako ga je fabrika smislila. Pogledaj samo jos da ne curi gorivo po njemu i zavrsio si pricu.

Aman  :huh: bio sam juče u poršeu i pitao sam prodavca koliko to košta, baš u onom delu levo gde su rezervni delovi i razgovarao sa čovekom koji tu radi za računarom, koji kada sam mu objasnio o kom crevu se radi mi je rekao " Moraš mi ti doneti to crevo pa ćemo videti tačno o kom crevu se radi mada ja bih ti brate savetovao da odeš negde na otpad da uzmeš jer ti se ne isplati da kupuješ za auto koji je 2003 godište to crevo ovde, koje  se neručuje iz nemačke i čeka a košta tu oko 7-8 hiljada dinara"??! Eto, tako mi je rekao njihov ovlašćeni prodavac, ne znam šta drugo da ti odgovorim, meni je ta cena za taj deo delovala strašno, naravno da ne bih cimao ljude ni za 2000 dinara razlike a kamo li za 100 dinara!? Jutros kada sam nabavio ovaj broj creva, zvao sam 3 puta porše da proverim i niko mi se nije javio na 2075600 opcija 4 za servis, pre će biti da njih tamo savršeno boli k... i da im se ne radi, da je hteo juče bi mi na računaru pokazao sliku i našli bi rešenje, kao što su mi juče u Auto lajnu ljudi pokazali, ali da ga nemaju i da će moći tek iduće nedelje da se naruči zbog promene cena a nebi me tek onako skinuo sa dnevnog reda i ovo je prvi i poslednji put da sam tamo otišao!!!
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Nelle Septembar 01, 2011, 04:42:34 posle podne
nele bitno je dasam uspeo da pomognem i tebi oko nabavke dela pozdrav clap clap clap mahac mahac

Hvala ti na pomoći puno brate!  mahac šta god treba ovde, zovi me!
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: ZARKOTEKICA Septembar 01, 2011, 04:45:54 posle podne
admini možete zatvoriti ovu temu problem je rešen jupiiiii
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: BladeBG Jun 03, 2016, 11:21:51 pre podne
Posle skoro 5 godina da napišem post u ovoj temi, nisam našao adekvatniju...A informacija možda nekome pomogne, da bude viška ne može. ;)

Naime, na mom autu, Passatu B5.5 1.9 TDI 96KW je puklo crevo rashladne tečnosti, koje ide iz velike limene cevi sa leve strane motora, pa sa zadnje ispod tandem pumpe i kači se na lulu sa zadnje desne strane glave motora. Čisto da ne bude zabune, evo kako to crevo izgleda. Na slici je staro i novo. Nije moje, slika je skinuta sa interneta, ali ako gledate ovo staro, moje je puklo vrlo slično.

(http://s5.postimg.org/88fzobp13/Untitled.png) (http://postimage.org/)

Za zameniti nije toliko strašno koliko ga je komplikovano naći. Niko u radnjama ne može da nadje kako izgleda to crevo i koje je. Pa kada ga je majstor skinuo, krenuo sam da trazim po uzorku.  Po njegovom savetu i rečima, ne može obično crevo za vodu da se iseče na dužinu i stavi. Pošto je skinuto, bacio sam se u potragu po radnjama, koje važe za dobro snabdevene. Euro07, Gazela komerc, Auto line i još par manje poznatih. U Euro07 su mi rekli da mogu da imaju za 3 dana i da bi cena bila 3700 dinara.

Bio sam već 90% rešen da kupim polovno na nekom od bližih otpada. Nisam mogao do Zorana i Dragoslava u Pančevo, pošto nisam imao auto, koji mi je stajao u radionici kod majstora. Kao što nije bilo ni vremena da mi posalje Nosfaratu. Polovno je bilo 15 evra na otpadu koji se nedaleko nalazio. I na tom putu svratim do Škodinog servisa i prodajne kuće, gde su mi rekli da trenutno nemaju, ali da je cena 2100 dinara. Pa svratim do istog VW-ovog. Tamo je konačno imalo i koštalo je 2600 dinara i to sam kupio. Čisto da znate, ako vam se slučajno desi da ne lutate, nego da znate gde ima.
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: GILE_GTI Jun 03, 2016, 01:29:54 posle podne
Bilo u auto line-u po 6 komada na stanju cena oko 2200
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: BladeBG Jun 03, 2016, 02:25:31 posle podne
Kad je bilo?
Msm, nije neka ušteda, dok bi otišao do njih, potrošio bi više vremena, ako ništa drugo i ne bi ništa uradio, jer nisam imao ceo slobodan dan. Sećam se da mi se jedna radnja nije javila na telefon kada sam zvao, to su verovatno bili oni.

I dobio sam informaciju da to crevo hoće da pukne, ako curi tandem pumpa, pa ga gorivo nagrize, ali opet, brate, takva slična creva idu i do filtera za gorivo, pa ih ne nagrize. A nisam primetio da mi curi pumpa, nema fleke, ne smrdi okolo i nije masna nigde.

Iskreno, više volim što mi se desilo sada, blizu kuće, nego da mi se desilo negde na putu. Čak i da jeste, imam u kolima nož i šelnu, pa bi presekao taj deo što je pukao i navukao na lulu, samo da se ,,dovučem,, do kuće. Ali neka, ovako je ispalo bolje i puno jeftinije u svakom smislu.
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: BladeBG Jun 06, 2016, 08:12:31 posle podne
Inače kataloški broj je  038 121 473 .  Na slici zelenom bojom obeleženo gde stoji.

(http://s5.postimg.org/twf1t022f/temphose.jpg) (http://postimage.org/)
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: BladeBG Novembar 07, 2016, 05:17:26 posle podne
Opet sličan problem. Naime, našao sam ispod auta baricu od rashladne tečnosti. Otvorim haubu i vidim da se crevo, koje stoji na hladnjaku ulja, a koji se nalazi odmah pored levog nosača motora, napuklo na samoj luli hladnjaka. I opet nema niko novo, osim VW prodavnica u sklopu prodajne kuće. Evo o cemu se radi.

(https://s5.postimg.org/amymzoq2f/VOLKSWAGEN_PASSAT_B55_19_TDi_AWX_ENGINE_HIGH_MILE.jpg) (https://postimg.org/image/lzb8hgyr7/)

(https://s5.postimg.org/h1xnwcws7/VOLKSWAGEN_PASSAT_B55_19_TDi_AWX_ENGINE_HIGH_MILE.jpg) (https://postimg.org/image/jj9f3mgoj/)

Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: PaulGT Novembar 07, 2016, 08:26:29 posle podne
Blade BG ta crijeva pucaju zbog curenja goriva, pregrijavanja motora i kada je motor presao 500000 + km

pa ti se sad nadi u tome
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: BladeBG Novembar 07, 2016, 09:55:48 posle podne
Sve jasno. Moj auto ima jos malo punih 15 godina i ne cudi me sto je to crevo puklo. Zamor materijala. I puklo je bas na luli uljnog hladnjaka.
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: BladeBG Novembar 18, 2016, 11:08:53 pre podne
Konačno zamenjeno i ovo crevo. Mora da se skine cev koja ide od EGR ventila, koja pozadi ima dve snale koje drze vakum creva. Na njoj imaju i dva džeka od senzora. I verovali ili ne, mora da se skine boca za rashladnu tečnost i malo pomeri, posto ćete onda lakse prici.  I potrebna su klešta sa sajlom za brzu šelnu, posto sa obicnim ne moze da se priđe račvi sa zadnje strane. Na Golfu ili Bori bi to bilo lakse, vise prostora za rad.
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: BladeBG Oktobar 06, 2018, 07:39:58 posle podne
Crevo nije, ali je lula do creva, pa da ne otvaram novu temu....

Plastična lula (račva, prirubnica ili kako je ko zove) za rashladnu tečnost koja se nalazi sa zadnje strane glave motora na VW Passatu B5.5 1.9 TDI AWX. Pošto sam primetio da mi rashladna tečnost nestaje po malo, a nema bare ispod kola (da ima bilo bi lakše, znao bi gde da gledam), krenem da tražim gde curi. I našao sam da se voda pojavljuje na sastavu ove prirubnice, kataloški broj je 038121144A i brze spojke creva koje ide ka malom hladnjaku.

U toj brzoj spojci postoji gumica, koja takođe ima svoj kataloški broj, 14463580, ali je u radnjama ne nalaze po njemu, nego imaju setove u kojima je nekoliko veličina takvih gumica, a ja sam našao po uzorku. Promenim gumicu, a i dalje curi. Skinem prirubnicu, pregledam, nigde nema pukotine. Operem je dobro i kada se osušila, primetio sam pukotinu, malu, jedva primetnu. Kupio sam drugu prirubnicu, zamenio, bez dihtn-mase i povezao sa brzom spojkom. Rešio sam problem, voda više ne curi. Dok ne skinete prirubnicu, nema šanse da vidite da li je pukla ili ne, a vodu vidite na spoju, odnosno tu se sliva i čini vam se da izlazi iz spoja. Prostora za rad ima, što naš narod kaže, kao u du..tu.

Delovi naravno nisu skupi, gumica je 20 dinara, a prirubnica nešto manje od 500. Ali da se zameni...radio sam i teže, ali ovo je daleko od lakog. Najgore je što ima mnogo toga krtog i ako hoćete da ništa ne slomite i vratite kako je bilo, nije baš naivno.
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Desmo Oktobar 06, 2018, 08:03:25 posle podne
(http://techtonicstuning.com/main/images/121_647A.JPG)
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: BladeBG Oktobar 08, 2018, 07:05:46 posle podne
Razmisljao sam i da stavim drugaciju prirubnicu, bez brze spojke, na koju se samo navuče crevo i stegne šelnom. Ovakvu kao na slici, samo plastičnu. Čak sam i pitao u nekoliko radnji da li takva postoji, ali nigde nisam našao. Na starijim Audijima je bila ona kojoj pravo ide lula, a ta ne odgovara jer nema mesta. Morala bi sa lulom na dole. Par dana sam vozio, ne curi. Kupio sam i antifriz da zamenim pred zimu.
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Desmo Oktobar 08, 2018, 07:19:27 posle podne
Brza spojka je bolja od selne
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: BladeBG Oktobar 08, 2018, 10:30:03 posle podne
Pa...šta znam...Metalna šelna vremenom useče crevo i ono pukne tu na spoju. Creva za vodu obično puknu tu kod šelni, ređe nedge na sredini. Mada ima šelna, odnosno metalni prsten i na samoj brzoj spojci, bar što se tiče creva koje se povezuje na ovu prirubnicu. I gumica koja vremenom propadne. Sve ima svoj vek. A nepristupačno je za skidanje bez obzira da li je jedno ili drugo, sve ovo bi morao da razmontiraš da bi mogao da radiš.
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: BladeBG Februar 03, 2019, 01:36:36 pre podne
Danas, tj. juče, sam silom prilike, što bi rekao Raca1, patentirao crevo za vodu. Rec je opet o ovom crevu...

(https://i.postimg.cc/nrpdK0pr/Untitled.png) (https://postimages.org/)

Tandem pumpa nije curela ni tada, a ni sada ne curi. Od kada imam taj auto, jednom prilikom je digao temperaturu oko 100, isti dan sam promenio termostat i od toga nije više nikad. Kao što znate iz ove teme, već sam jednom menjao to crevo, novo, iz originala, kupljeno u Autokomercu.

Sada je puklo tačno na šelni, odnosno usekla ga je šelna, na desnoj strani motora, gledano iz kabine. Danas subota, vec se skoro sve zatvorilo. I nekako nađem jednu radnju auto delova, tamo nema. I rešim da kupim gumeno crevo fi8 za benzin i vodu, koje je pored toga što je gumeno, armirano i tkaninom kroz svoje zidove. Pošto se originalno crevo na 3 mesta savija, što vidite na slici, proverio sam koliko je ovo savitljivo i jeste prilično. Staro nisam mogao da skratim, pa da navučem na lulu, jer je pod uglom odmah posle tog dela koji se navlači na lulu.

Skinuo sam sa starog creva gumene odbojnike, koje vidite, i navukao na novo crevo, koje sam patentirao. biggrin Ali tako da stoje svuda gde bi se crevo naslanjalo na neki drugi deo koji se greje. A ide od zadnje desne strane glave motora, pa iza između tandem-pumpe i lule za crevo do malog hladnjaka, pa se opet savija i dolazi na zadnu levu stranu motora, jedva prolazi između glave motora i nosača filtera za gorivo, pa se ubada na lulu na limenom crevu koje vodi ka hladnjaku.

Originalno crevo je 2600 dinara, kao što sam napisao. Ovo koje sam ja kupio (fi8) je 400 dinara metar, ja sam kupio pola metra, bilo je dovoljno, čak i da je malo krace. Nisam to uradio jer mi je žao para, nego je bila takva situacija, subota, ništa ne radi, a treba mi auto. A da li je i ušteda, to ćemo videti. Unapred sam spreman da ovo naiđe na negativne komentare, jer dosta vas ovde zagovara da sve bude fabrički i protivnici ste ,,budženja" i ja se sa vama slažem da treba sve fabrički i da nisu inženjeri u fabrici budale što nisu stavili ovako kao ja.

Mora da se skine, naravno plastika na motoru, plastilčna cev za vazduh sa zadnje strane motora, koja ima šnale za vakum creva pozadi i na jednom njegovom delu je zaliven nosač vakum ventila. To sve mora da se utkači i skine, kako bi moglo da se priđe. Sa jedne strane je ubodeno u gumeno crevo pod uglom koje ide u EGR ventil, a sa druge strane je u tu cev ubodeno gumeno crevo koje ide od interkulera. Šnale za vakum creva su krte, ali pažnjivo i polako se otkače sa malim pravim šrafcigerom i nema bojazni da ce se slomiti.

Normalno iscurelo je malo rashladne tečnosti, dolio sam koliko fali. Vozio sam kola posle te intervencije, vidim da je sve suvo i da ne gubi rashladnu tečnost.
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: BladeBG April 30, 2019, 10:48:40 posle podne
Problemi na ovu temu su nastavljeni, ali se nadam da su sada napokon završeni, pošto sam sve izmenjao....

Pukla mi je velika aluminijumska račva za vodu sa zadnje strane glave motora. Kataloški broj 038 121 133 A. Opet pre mesec dana primetim da mi gubi antifriz, odnosno upalila mi se lampica na tabli da fali. Bare ispod kola nema. Dolijem tečnost, vidim da ne opada, ali posle 10 dana opet otvorim posudu za antifriz, vidim da je opao nivo na minimum, možda i malo ispod, znači nedge curi. I krenem da trazim gde, primetio sam da kaplje sa senzora za temperaturu na alimunijumskoj račvi. Skinem senzor, zamenim gumicu, jeste propala, plastificirala se, ali curi i dalje, tu se samo slivalo, pa kapalo sa tog mesta. Mala plastična račva, koju sam već menjao, a šrafi se u tu alimunijumsku, nije, pregledao sam i nju. Pregledao sam i sva creva da ih šelne nisu usekle, pa da ne curi na njima, kratko debelo sa leve strane motora i tanje sa donje strane račve, koje ide ka hladnjaku za ulje. Oba u redu. I mislim, nema šta, gumica je između aluminijumske račve i glave motora. Kataloški broj 037 121 688.

Skinem račvu i zamenim gumicu. Inače pre skidanja račve, moraju da se skinu poklopci motora i kućišta filtera za vazduh, plastično crevo sa zadnje strane motora, koje sa dva gumena creva (od kojih mora da se otkači, to nije strašno, na jednoj strani je puž-šelna, a na drugoj brza spojka), čini vezu usine grane i interkulera, a na njemu su i dve plastične štipaljke koje drže vakum creva(vrlo su krte), dva ležišta držača za creva goriva, nosač jednog od vakum ventila i šraf koji drži cev. Sve to mora da se otkači, da bi se ta cev skinula sa motora, da ne smeta, a vrlo pažljivo, ako ne mislite da slomite nešto, a čemu je vrlo podložno. Ja sam uspeo da ništa ne slomim.

Onda je na red došlo i skidanje tandem pumpe. Ona ima tri creva, dva od goriva koja su pričvršćena šelnama j jedno za vakum, ono čuveno što ima luft. To se otkači na požarnom zidu i maloj t-račvi, a ova dva za gorivo, jedno je pristupačno, a drugo je malo zeznutije. Ali tu su bila dugačka spicasta klešta da reše problem.  Onda šrafovi, ima sa leve i desne strane po imbus 6, a sa leve su još dva imbusa 5. Gornji je pristupačan, a za donji šraf sam morao da koristim onaj imbus ključ koji je na svom dužem kraju usečen, pa može da ,,šeta", a na kraći kraj sam navukao gedoru 5 i prudužetak da bi imao polugu. I konačno, vidim račvu.

Prvo skinem sa te velike račve, malu plastičnu, dva šrafa 10, a na jednom je dodatna matica koja drži omču koja pričvršćuje neki snop kablova, pa onda veliku račvu na takođe dve 10-ke, a na jednom od ta dva je opet dodatna matica koja pričvrćuje omču koja drži cev koja dovodi ulje u turbinu. Pritom prostora ima više-manje kao u du..tu i morate da vodite računa da vam ne ispadne neki šraf, pa posle morate da tražite gde je i da ga ,,pecate" magnetom.

Zamenim gumicu, vratim ovo sve, rashladna tečnost nigde nije curela, ali kada sam upalio auto i kada se malo zagrejao motor, opet je rashladna tečnost krenula da curi. Ponovo skinem ovo sve, da bi došao do račve i imam šta da vidim, račva je pukla. Čudio sam se kako, pošto vodim računa da ne pretežem šrafove, posebno što je tu sve aluminijumsko. Ali kada sam skinuo račvu, video sam da je već bila napukla na jednom mestu i tu je curela, pa je sada pukla skroz. Vidi se da je jedan deo pukotine stariji.

Inače, ne znam da je ikome pukla ta račva. Jeste ona mala plastična, ali za ovu veliku aluminijumsku nisam čudo nikad. Inače ne pravi se u kopiji, tražio sam u nekoliko radnji. Original, prava sitnica 13800 dinara. Naravno otišao sam na otpad, gde je cena bila 6 puta niža. Vratio se, namontirao račvu, vratio sve i konačno, voda nigde ne curi. Diht masu nigde nisam stavljao, to izbegavam. Samo očistim deo gde naleže gumica. Sada su promenjene obe račve i sve diht-gumice nove.



Baš gde curi na ovom klipu, tu je pukla račva.


Kod ovog Audija A4, je i druga manja račva aluminijumska, pošto on ima dodatne grejače za antifriz, moj Passat B5.5 nema, kod njega je plastična. Čovek sa klipa je skidao filter za vazduh, tandem-pumpu nije. Hajde nekako bi i skinuo račvu bez skidanja tandem-pumpe, ali vraćanje bi bilo teško.


Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: BladeBG Maj 16, 2019, 08:39:00 posle podne
Ovde ću se nadovezati, da ne otvaram novu temu...

Naime, posle svih ovih zezanja desio se problem. Skala za temeraturu je odjednom prestala da radi. Ni da mrdne, odnosno, kada sam kontakt pomeri se na prvu crtu (50 stepeni i tu stoji). I pred toga neka se desi da pri paljenu digne gas do 1500 obrtaja i posle jedne sekunde spusti na normalu.

Rešio sam da zamenim senzor temperature na aluminijumskoj račvi, nije skup, a sumnjao sam na njega. Kad ono - ništa. Stanje nepromenjeno. I da napomenem da sam dosta razblazio rashladnu tečnost dok sam dolivao vodu kada mi je račva curela. Treba da komplet zamenim rashladnu tečnost.

Dijagnostika ne pokazuje nikakvu grešku. Međutim, danas sam probao da vozim sa uključenom dijagnostikom i dok vozim, 75 stepeni ni da pređe, tek u leru je počeo da ide preko.

E sada, da li je termostat? Najviše bi voleo da je on ostao otvoren. Nije skup i lako se menja. Da skala radi, 99% bi sumnjao na njega. Ali kažem u vožnji dodje do 75, a skala i dalje stoji na 50, kad sam kontakt na tu prvu crtu se pomeri i ni da mrdne.

Slobodno recite šta mislite, svaka pomoć je dobrodošla...
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: PaulGT Maj 17, 2019, 09:05:59 pre podne
Da ti nije pukla zica
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: BladeBG Maj 17, 2019, 06:26:29 posle podne
To je još jedino ostalo da proverim. Da se nije pukla neka buksna u džeku ili da se nije razglavila. Ili da se neka od 4 zice jednostavno nedge nije prekinula. Inače, promenio sam temostat. Stanje nepromenjeno. Imao sam jedan u rezervi, pa kao hajde da probam, ali džabe.

Ja imam neku amatersku dijagnostiku, ona mi nije prikazala nikakve greške. Jutros pozajmim od drugara VCDS. Ona kaže:

-17664 - Engine coolnat temp sensor (G62)
P1256 - 35-10 - Open or short to plus

-17564 - Manifold Pressure Sensor (G71)
P1156 - 35-10 Open/short to ground

-17569 - Manifold Pressure Sensor (G72)
p1161 - 35-10 - Open or short to plus



Obe druge dve zatamnjene su onaj senzor na plastičnoj cevi sa zadnje strane motora, sa njega sam morao da skinem džek kada sam menjao račvu za vodu, da bi skinuo to crevo, jer mi je smetalo. I kada sam probao da brišem greške, ove druge dve mi je obrisao. Prva se ponovo pojavljuje.

Ima onaj snop kablova sa zadnje strane motora iz kod izlaze i kablici za džek senzora temperature, ostalo mi je još da to pregledam.
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: BladeBG Maj 17, 2019, 09:01:28 posle podne
Da napomenem, pošto sam bio zamenio račvu, pokazivač temperature je radio. Prestao je posle par dana. Te žice od džeka su u nekom crevu koje je nekad bilo gumeno, a sada se uplastičilo i kruto je. Ako je tu neka zica pukla, najmanji problem je da se opet spoji. Jeste da nije baš pristupačno, ali ako otkrijem da je to, biće mnogo lakše.
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: mikula Maj 17, 2019, 09:06:31 posle podne
Garant raca zna sta da proveris na zicama tj dzeku sa unimerom da se vidi da nije neka u prekidu

Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока

Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: BladeBG Maj 17, 2019, 11:15:50 posle podne
Ima načina da se ispita unimerom...

Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: mikula Maj 17, 2019, 11:17:34 posle podne
Ne senzor nego zice

Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока

Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: BladeBG Maj 18, 2019, 12:43:44 pre podne
Znam da pričaš o žicama, jasno mi je. Na nekom stranom forumu sam našao informaciju da su dve žice za ECU, a druge dve za instrument na tabli. Koliko je to tačno, nisam ispitao.

Probacu da skinem gumeno (sada plastično) crevo u koje su uvijene ove 4 zice, pa cu da vidim da li su negde prekinute. Imam tih creva kojim bi ih oblozio da ih zaštitim. Samo da je tu problem.

Stari senzor ću probati da ispitam, po svemu sudeći džabe sam ga menjao.
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: BladeBG Maj 18, 2019, 06:33:53 posle podne
Agonija se nastavlja...Senzor ispitan instrumentom, pada mu otpornost kada se potopi i vrelu vodu...Znači radi.

Našao sam da je jedna žica prekinuta blizu džeka i spojio sam je. Ali problem i dalje stoji. Da je plus ili kratko-spojen ili u prekidu, Probao sam da obrišem grešku sa VCDS-om, ali vraća se.

Posle mi je nešto palo na pamet, čega se nisam u trenutku setio. Izmerio sam napon, Između prve dve žice je oko 2,5V i raste do oko 5V. Između druge dve je nešto mali, ni 1V. Nisam se setio da skinem klemu sa akumulatora, pa podesm instrument na pištalicu i da ispitam preko pinova da nije neki sa nekim u kratkom spoju.

Da novi senzor ne radi, mala je verovatnoća, pa sve i da sam najgoreg ,,kineza" kupio, a nisam.
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: BladeBG Maj 20, 2019, 02:30:13 pre podne
Problem je rešen.

Prekinuti kablić je spojen i izolovan. Pa sam posle izolovao i ceo taj snop za senzor, koji sam morao da razmotam, da bi pregledao kablice. I uzeo sam instrument da ponovo premerim da li ima nekog napona na krajevima. Na prva dva ima nesto oko 5V, a na druga dva nesto malo, ni 1V, kao i juce. Onda sam skinuo kablove sa akumulatora i probao da vidim sa instrumentom podešenim na pištalici da li su neki kablici u kratkom spoju - nisu bili.

Juče sam ispitao stari senzor po uputstvu sa klipa na internetu. Po tome je ispravan i zaista je bio. I tako ove kablove koje sam spojio, probao da prikljucim na stari senzor. Međutim, gumica u samom džeku se raširila i neda da se džek navuče do kraja na senzor i pinovi se ne spajaju. Skinuo sam osigurač u džeku, izvadio tu gumicu i improvizorao sa kratkim parčetom creva i opet  vratio osigurač isped. I sada je džek naišao do kraja na senzor. Sipao sam vrelu vodu u malu šerpicu i ubacio senzor. Dao sam kontakt, kad skala se pokrenula. Dok je snop kablova za senzor bio na svom mestu, nisam mogao da vidim lepo džek, a sada sam izvukao gore na svetlost i mogao sam sve lepo da vidim. A to bez skidanja još par delova sa motora, naravno nije moglo.

Bila su dva problema: Zica koja se prekinula i konkakt koji se gubio zbog deformisane gumice u džeku koja mu nije dala da se lepo prikači na senzor.

Naravno, na kolima je stavljen novi senzor, a stari neka ostane u rezervi.
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Nabukodonosor Novembar 09, 2021, 10:24:42 posle podne
I meni je puklo crevo za antifriz. Pojela ga nafta iz tandem pumpe. Jel ima neko info gde mogu da kupim novo? Za B5.5.
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Stefan 1.9 Novembar 10, 2021, 08:26:13 pre podne
Tod spyder iz Inđije. Imaš ih na netu. Oni ako nemaju nzm ko ima. Ljudi rade samo to (creva, manžetne).
Naslov: Odg: PROBLEM, puklo crevo rashladne tečnosti!
Poruka od: Nabukodonosor Novembar 11, 2021, 11:50:47 pre podne
Jel zna neko kataloski broj ovog creva? To crevo mi je puklo, ide pozadi, pa ispod tandem pumpe. Jer ako trazim crevo za vodu, ima ih nekoliko.
http://prntscr.com/1z4x120