Da kažem i ja koju...
Da je kolega prošao 3 puta skuplje, nego sto bi prošao ovde, prošao je. Ovde bi bilo, mislim, max 40 evra, kod nekog krštenog majstora, ruke+deo. Tako gledano, prošao je skuplje. Ali sa druge strane, tako da se vraća kuci, sa velikim rizikom da mu auto stane nedge u nekoj nedođiji, a sa porodicom je...Sa te strane, prošao je jeftinije, izabrao mnogo manje zlo, najbolju stvar koju je mogao da uradi u situaciji u kojoj je bio.
Loshmi,
Kad dodješ kuci, treba da ispitaš zašto je cilindar procureo. Da li mu je jednostavno došao kraj samom po sebi ili je loš set kvačila to pruzrokovao. Ako je set kvačila dobar, a ovo ti se dešavalo dok si još bio kuci, znači da je cilindar već počeo da curi, a to si mogao da vidiš. Ako je loš set kvačila, to se čuje, trese, brunda,...da neke simptome, pa si i to mogao da rešiš. Drugarski pričamo. Znam da se nema para, znam da je skupo, znam da se radi mnogo, a zarađuje malo...Vidiš li koliko nas na forumu vozi taj auto i bar 90% nas ga vozi, jer za bolji nemamo, pa se i odričemo nekih drugih stvari, da bi taj auto držali ispravnim, jer smo svesni koliko nam taj znači za svakodnevno funkcionisanje i na sve to smo ljubitelji automobila, sto dodatno pojačava zelju da bude uvek sto ispravniji i bolji. Ali sada, šta je tu je, tebe niko od nas ovde ne može da ,,osudi" za tvoj postupak, kao što sam sebe osuđuješ. Većeg kritičara od sebe samog nećeš naći ni na ovom forumu, ni na bilo kom drugom mestu. Da je bilo načina da se tih 120 evra potroše na nešto pametnije na letovanju, bilo je, ali sada, šta je, tu je. Što kažeš, kada danas - sutra, neko bude imao sličan problem, a bude sa istim namerama kao ti, neka pročita ovu temu, pa neka ga navede da ne postupi isto. Ugodan ostatak letovanja ti želim. Tvoja porodica će bezbedno stići kući, a to je sada najvažnije.
Delovi za Passata B5.5 koji je auto star u proseku 17 godina su preskupi za naš standard, koliko god to zvučalo tako kako zvuči. Žalosno je to što sa prosecnom platom, ne možeš da održavas neki auto, koji nije redak, a star 17 godina, a da se nekih drugih stvari ne odričeš. Vožnja auta je skup ,,sport". Znači mnogo, ali i košta mnogo.
Dalibore,
Pa mislim da i ne može drugačije. Ja sam stavio Lukov kompletan set i prodavac je probao ispred mene, oba seta mi je izneo...Lukov i Sachsov i on tvrdi da ne može da se stavi Sachsova korpa na Lukov zamajac. Probao je i pitao me je, da li cu samo lamelu, korpu i druk-lager ili komplet sa zamajcem, posto od oba prizvođača ima obe varijante i da ako cu varijantu bez zamajca, da uzmem Luk, jer je verovatno i zamajac taj.
Travi,
Uz poštovanje prema tvojim godinama i zivotnom iskustvu...I ja sam mišljenja da nijedan polovan auto nije 100% siguran. Koliko god da mi taj auto održavamo, čuvamo, pratimo šta mu se dešava...Jednostavno godina proizvodnje. Ja moj auto održavam dobro i uvek je ispravan. A pre puta, sve i da se ništa ne čuje, ide na stubnu dilazicu, odozdo komletan pregled trapa, da li nesto puklo, da li curi, da li se cuje i tako dalje. Kompletan mehanički pregled, to je pod obavezno. I ne bude nista vanredno, jer ja auto redovno održavam, ali volim da se prekontroliše pre puta. I ako ima 5000 km ili manje do malog servisa, uradicu pre puta, naravno. Ali taj auto je, iako dobro održavan, star je 17 godina i kao takav nosi mnogo veci rizik, nego dobro održavan star 5 godina. Što kaže kolega, par godina star ispravan auto može da te izda, a ne 17 godina. To je jednostavno mašina, koja može da se pokvari u svakom trenutku. Ali ono sto kao vlasnici možemo, je da taj rizik svedemo na minimum redovnim pregledima i održavanjem.
Hvala svima koji ste odvojili svoje vreme da pročitate ovaj moj, ne tako kratak post.
I još jednom da poželim kolegi Loshmiju ugodan ostatak odmora i koliko može da ublazi neprijatnost koja mu se desila.